Autor Tema: J. 14 Sabadell - Alcorcón Dissabte 16 de novembre a les 20h  (Llegit 18912 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re:J. 14 Sabadell - Alcorcón Dissabte 16 de novembre a les 20h
« Respondre #40 el: 16 de Novembre de 2013, 21:53:38 pm »
si queremos salvar la categoría Salamero a la calle ya :****

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #41 el: 16 de Novembre de 2013, 21:55:02 pm »
si queremos salvar la categoría Salamero a la calle ya :****

Eso espero, si tenemos que estar esperando mas partidos al final nos meteremos mas abajo.  :rant:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #42 el: 16 de Novembre de 2013, 21:55:37 pm »
Necessitem un revulsiu ja, això no pot seguir així.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat blaz13

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #43 el: 16 de Novembre de 2013, 21:56:09 pm »
Que veure l'equip q has esperat 18 anys per veure'l de nou a 2a A i q ens fagin aixó! Cada semana més emprenyat i preocupat perquè ens faran caure al pou de la sgona B!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
« Respondre #44 el: 16 de Novembre de 2013, 22:07:17 pm »
No es pot tirar una part a l'escombreries en cada partit. No pot ser fer invents cada setmana. Jornada molt i molt trista. No valen mes excuses, ni mala sort, ni pals, ni penalties fallats, ni la pluja, ni ...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #45 el: 16 de Novembre de 2013, 22:11:13 pm »
Fins als ous del Salamero.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #46 el: 16 de Novembre de 2013, 22:36:24 pm »
Es normal que la parroquia arlequinada estiguem molt emprenyats. Es que ni un trist empat em aconseguit. Com deia en Visi, necessitem un revulsiu ja, I mira que al Molinon vaig veure moltes ganes e intensitat fins el gol de penal, pero a cada partit fotem moltes cagades I alguna l'aprofiten. Desitjo de tot cor que aixo pateixi un canvi a positiu, perque la linea vermella la tenim molt a prop, per molt que quedi molta temporada. Anims. A tots I jugadors a pencar el doble per tirar aixo endavant.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #47 el: 16 de Novembre de 2013, 22:39:13 pm »
Salamero, Olmo, Roca, Sakamoto y demas tribu que estais jodiendo al CES

Fuera, dimisión, a la calle, fuera, dimisión a la calle, fuera, dimisión, a la calle, fuera, a la calle,dimisión, por si no queda claro lo vuelvo a repetir, fuera, a la calle, dimisión, fuera, a la calle, dimisión, fuera, a la calle, dimisión, por favor estáis acabando con el equipo, fuera,fuera,fuera, dimisión, dimisión y a la calle, me da igual que estemos en 2A por la pasta del Sr Sakamoto, que se la lleve, no podemos seguir pasando la verguenza que estamos pasando, sin que nadie haga nada para evitarlo, que si quiere un juguete pa jugar con el que se vaya al Toysaraus, que se vayan todos juntos de la mano y que vayan a destrozar otro equipo, el nuestro es demasiado importante para permitirles que lo destrozen

Salamero vete ya, Olmo vete ya, Roca vete ya y Sakamoto vete ya, FUEEEEEEEEEEEEERA

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #48 el: 16 de Novembre de 2013, 22:58:59 pm »

Fuera, dimisión, a la calle, fuera, dimisión a la calle, fuera, dimisión, a la calle, fuera, a la calle,dimisión, por si no queda claro lo vuelvo a repetir, fuera, a la calle, dimisión, fuera, a la calle, dimisión, fuera, a la calle, dimisión, por favor estáis acabando con el equipo, fuera,fuera,fuera, dimisión, dimisión y a la calle, me da igual que estemos en 2A por la pasta del Sr Sakamoto, que se la lleve, no podemos seguir pasando la verguenza que estamos pasando, sin que nadie haga nada para evitarlo, que si quiere un juguete pa jugar con el que se vaya al Toysaraus, que se vayan todos juntos de la mano y que vayan a destrozar otro equipo, el nuestro es demasiado importante para permitirles que lo destrozen

Salamero vete ya, Olmo vete ya, Roca vete ya y Sakamoto vete ya, FUEEEEEEEEEEEEERA

solo estoy de acuerdo en que se vaya Salamero, los demas no lo entiendo, venga va que se vaya Sakamoto y nos vamos con el Guadalajara  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #49 el: 16 de Novembre de 2013, 23:01:25 pm »
Crec que el revulsiu ja no pot esperar, la dinàmica és clarament negatiu i sino la corregim d´immediat ja serà molt difícil sortir de baix......S´ha llençat llastimosament la primera part a base d´apatia (al menys aparents) i uns invents inadeqüats;   Olmo de lateral ?    Collantes (el jugador més "elèctric" del CES a la banqueta) ?

Entenc també que falta lideratge tant dintre com fora del camp.  Sempre he considerat que suplir la figura de Lanzarote havia de haver estat una prioritat a partir del mes de Gener, quan ja sabem que marxaria i la permanència estava mes o menys assegurada i així estem.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #50 el: 16 de Novembre de 2013, 23:10:16 pm »
Cuántos partidos llevaba el Alcorcón sin ganar o sin marcar? Que esperpento para todos los que hemos ido a sufrir a la NCA... Fuera todo el equipo técnico, necesitamos gente que valga para la categoría y no a estos flipaos, que si aprendiz japonés, psicóloga, un segundo que ejerce de primero y un t.onto que sólo pone la cara... en fin. Sólo pensar en el posible descenso se me viene el mundo encima, vamos a bajar sin haber aprovechado una ***** la categoría. Luchar, luchar y luchar, somos un equipo pequeño, vamos a hacer lo que toca, a luchar y a dejarse de historias.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1375
« Respondre #51 el: 16 de Novembre de 2013, 23:10:44 pm »
Salamero te has lucido hoy!!!!

Vaya alineación que ha sacado, madre de dios...Olmo de lateral, es una broma no? LLorente no está para jugar de titular ni de coña, y luego cuando parecía que teníamos el partido más o menos controlado con el 1-1 y cuando de largo estabamos jugando mejor quita a Longás...

Y en mi opinión, en Gijón perdimos grácias también a los cambios realizados.

Estamos en la jornada 14 y aún no sabemos ni a lo que jugamos, mal vamos señores.

Yo sólo digo una cosa, o GANAMOS en Alicante o Salamero a la calle, no hay más.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
    • Colección Arlequinada
« Respondre #52 el: 16 de Novembre de 2013, 23:30:18 pm »
Salamero te has lucido hoy!!!!

Vaya alineación que ha sacado, madre de dios...Olmo de lateral, es una broma no? LLorente no está para jugar de titular ni de coña, y luego cuando parecía que teníamos el partido más o menos controlado con el 1-1 y cuando de largo estabamos jugando mejor quita a Longás...

Y en mi opinión, en Gijón perdimos grácias también a los cambios realizados.

Estamos en la jornada 14 y aún no sabemos ni a lo que jugamos, mal vamos señores.

Yo sólo digo una cosa, o GANAMOS en Alicante o Salamero a la calle, no hay más.

Depende de los resultados de mañana podriamos acabar la semana penultimos. Yo no esperaria a Alicante. Fuera ya.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #53 el: 16 de Novembre de 2013, 23:34:17 pm »

Sakamoto esta jodiendo al Sabadell?

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
    • Colección Arlequinada
« Respondre #54 el: 16 de Novembre de 2013, 23:46:05 pm »

Si Sakamoto no estubiese aqui, el Sabadell si que estaria destrozado y en 2B

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #55 el: 16 de Novembre de 2013, 23:56:22 pm »
Hoy en la primera parte he visto lo que nunca tiene que ser un equipo profesional, desbarajuste total y el equipo caminando como tantas y tantas veces, yo hace tiempo que dije que este entrenador no vale para esta plantilla, no digo que sea malo ni bueno, digo que es muy parecido a Carreras en cuanto al sistema, tambien en cuanto lo de hacer inventos, jugadores que cuando teniamos ocasión de centrar lo haciamos cuando solo estaba arriba Tamudo y los demas subian andando con lo cual ya está todo dicho, total media parte tirada y que nos podian haber metido dos o tres, en la segunda parte cierto que hemos tenido mala suerte y sobre el penalti y en el tiempo que era, pienso que se tenia que tirar a romper la red y resumo y acabo, mister nuevo y mirar dos tios para el medio campo ya que el principal problema lo tenemos aquí, tios que pongan lo que pone Lao, supongo que se me entiende, una cosa ¿no habrá problemillas en el vestuario? pregunta que dejo en en el aire.
VISCA EL SABADELL, va que aun estamos a tiempo.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #56 el: 17 de Novembre de 2013, 00:02:54 am »
Y por cierto, gran partido el de Juvenal con Guinea Ecuatorial
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #57 el: 17 de Novembre de 2013, 00:30:19 am »
A ver, Sakamoto a la calle no. Sino hubiera sido por el... el que pone la pasta no estaríamos en la LFP.
Ahora eso si hecho en falta gente que entendia como el Sr.Soteras que ahora en este momento decía las cosas tal y como las SENTIA y estoy seguro que al Sr. Salamero sino se lo había cargado hoy ya!!! Tenia el ultimátum entre oreja y oreja... eso estoy seguro.
Aun me acuerdo en Pamplona con Ramon Moya de entrenador contra el Osasuna B que vi el partido con el y en ese momento estábamos fatal y le pregunte que presi que pasa con el Mister y me respondio tajante sin tapujos: -El ya lo sabe sino gana hoy se va a la calle y ese partido lo ganamos 1-2 y encima acabamos haciendo el Play Off famoso con el robo en Irun.
A lo que me vengo a referir es que el Sr. Soteras en este sentido tenia las cosas claras y ahora hecho en falta alguien asi en la directiva... si los japos han puesto la pasta pero creo que de futbol entienden bien poquito y eso me da miedo porque en otras circunstacias el Sr, Salamero el de las manos en los bolsillos despues de los planteamientos que te hace... cada partido juega diferente, el equipo se vuelve loco y los inventos que hace porque le sale de ahí véase hoy Olmo de lateral (autopista hacia el cielo) este tio estaba mas fuera que dentro... y me sabe mal porque a falta del Sr. Soteras y compañía... confiaba en que la presencia del Sr. Miquel Arroyos (experiencia no le falta, lo de agradecer que tiene el Sabadell a este señor y la de veces que nos ha salvado del desastre y las veces que ha sido presidente) serviría para asesorar a este clan de japoneses...pero veo que este señor pinta menos de lo que la mayoría querríamos.
Por eso y a falta de experiencia de esta directiva ahora desde aquí si sirve de algo digo: -Salamero a la calle, ultimátum o dimisión. Necesitamos a un tipo de entrenador con experiencia tipo David Vidal , etc, etc... yo hasta ahora confiaba el tal Salamero pero visto lo visto y escuchando su rueda de prensa tan derrotista veo que se hace una vuelta de tuerca ya ahora que aun parece que estamos a tiempo!!! O se van a tirar 18 años que nos a costado subir a SEGUNDA A... POR LA BORDA...!! Hoy estoy muy JODI DO y lo veo MUY NEGRO. Eso si HONOR AL SABADELL! La esperanza es lo ultimo que se pierde  :scut
« Darrera modificació: 17 de Novembre de 2013, 00:40:03 am per Brylle »

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #58 el: 17 de Novembre de 2013, 01:07:24 am »
Això no és un equip és un espantall d'equip. Feia temps tems que no veia un desastre tant gran i ara mateix sento vergonya i molta pena i indignació de com està l'equip i l'entitat. Avui els jugadors a la primera part s'han portan com autentics ganduls sobre el camp han tirat per la borda 45 minuts i si no arriba a ser pel Nauzet ens golegen. Un equip que portava 6 partits sense guanyar i sense fer un gol i semblava el Manchester United. Fotem pena i vergonya. A part d'aquesta plantilla que és de 2ªB i ha un clar responsable "El cos tècnic i Director esportiu". Salamero i companyia tenen que dimitir en bloc, no poden estar ni un dia més a la direcció tècnica. Però, qui pren ara aquestes decisions. No exixteix ni president ni directiva. Existeixen unes figures de palla que no tenen ni punyetera idea de futbol.
Sakamoto és un personatge de molta dubtosa transparència i que per ell el nostre Sabadell és una joguina. Ara mateix l'equip és un juget trencat per tots els costats.

A la psicologa també que se l'amportin amb un llaçet al mig.

Si no hi ha un canvi dràstic  ja a la direcció tècnica i en el mercat d'hivern no es porten alguns jugadors al mig cap i davantera , no se de on,  el descens a 2ª B està assegurat.

El més trist de tot això és que el nostre estimat club està en greu perill ja no de perdre la categoria que ho està i molt sinó també de desaparèixer  com entitat.

Repetixo, Fora Salamero i companyia llarga de manera fulminant i com que no podem fotre a més de la mitad de la plantilla al carrer si realment esté la intenció d'aguantar-se a 2ª A algú d'aquesta misteriosa directiva que molt hem temo que no tenen ni punyetera idea de futbol ha de prendre mesures urgents en el mercat d'hivern en fitxatxes.           

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #59 el: 17 de Novembre de 2013, 01:09:13 am »
Que hizo de mal Edgar el día del Murcia, para no jugar más?

Porque pone a Olmo de lateral?

Porque salen jugando con balón largo, con los tres pequeños que había delante hoy?

Cual es la idea de juego del equipo?

Porque tan mal en jugadas a balón parado, ofensivas y defensivas?

Hay que reflexionar, y empezar a realizar cambios ya, que aún estamos a tiempo.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!