Autor Tema: J. 14 Sabadell - Alcorcón Dissabte 16 de novembre a les 20h  (Llegit 18465 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:J. 14 Sabadell - Alcorcón Dissabte 16 de novembre a les 20h
« Respondre #100 el: 17 de Novembre de 2013, 22:10:37 pm »
k malament pinta el futbol d'aquesta ciutat. Cap empresa ni empresari local dispossat a col.laborar amb l'equip, un monopoli japonés q ho controla tot a distància i q quan vinguin maldades ens fotaran el camp, l'equip en zona de descens sense cap tipus de sensació de millorar i la lliga més competitiva q mai amb els teórics rivals del nostre nivell ocupant la zona mitja- alta de la classificació. A sobre la gent cremant.se dia rere dia i l'estadi cada cop amb menys espectadors (i menys q n'hi hauran ara q comença a apretar el fred). Pinta malament la cosa. Només se m'acut un canvi d'entrenador com a intent d millora, no perq tingui res en contra del sr. Salamero sinó perq seria el recurs més fàcil i viable q existeix ara mateix, no podem canviar ni la ciutat , ni la mentalitat i economia de la gent, ni els 20 i pico jugadors de la plantilla, però canviar d'entrenador si q podem i crec q ara mateix és la única cosa q podem intentar fer per millorar ara q encara hi sóm a temps.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #101 el: 17 de Novembre de 2013, 22:20:48 pm »
Senyor Andrés... Ràdio Sabadell savia les mateixes coses o inclús més a l'època Soteras i ningú es va dedicar a anar llançant la pedra i amagant la mà setmana rera semana. O és que m'haig de creure que no savien lo de Abraham Paz? Tampoc savien que va arribar a les mans amb companys seus al vestuari? O tirem més enrera... Parlem de la pantochada d'eleccions que es van fer en aquest club de la mà de l'Ajuntament i la seva Fundació, on curiosament només es va presentar la candidatura del sr.Soteras... Tampoc en savien res?  També va ser una sorpresa per ells que Lluís Carreras i Xavi Roca amb proutes feines es parlessin? Ningú coneixia de l'existència d'aquestes "magnifiques" relacions? Tampoc els mitjans de comunicació locals? Llavors, si ho sabien, que ho sabien, per què no van fer aleshores el mateix joc que están fent ara? Potser perquè ara manen uns que han fet fora de la seva poltrona a gent que es pensava intocable? Tinc la sensació de que alguns s'estimen més veure el Sabadell a Segona B, que no pas a l'actual president  a la seva cadira...
Pregunto...Quina obligació tenia algú que ha invertit 3 milions d'euros en aquest club, de menjar-se la planificació esportiva d'algú que ha vorejat la Segona B dos anys seguits? A cas, no tenia dret a fitxar a qui millor li semblés, amb la sempre possible i lógica possibilitat d'equivocar-se? Algú es creu que CAP dels fitxatges d'aquest any són del sr.Roca?
És evident que la pre-temporada tan mogudeta que vam tenir és la principal causa de la pèssima planficació esportiva que ens està portant fins aquí, però aquells que tant idolatreu uns quants són els mateixos que no van moure un sol dit per cubrir l'ampliació de capital que aquest club necessitava. Sense aquells que ara sembla que estan enfonsat el club, avui estariem parlant de com guanyar a l'Huracán... 
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #102 el: 17 de Novembre de 2013, 22:22:12 pm »
Bona nit. Jo a principis de temporada vaig dir q potser ser un entrenador tipus mané o
Paco flores podrien ser vALids molts van dir q eren fossils
etc,doncs be ara tenim un entrenador de perfil digem.ne
modern i ja veiem els resultats...necessi tem messures
urgents ARA, encara hi ha temps perque un mister experimentat
agafi a l equip i disputi gairebé tota la temporada i
pugui.donar caracter a un equip gris sense personalitat.
Hi ha temps pero s ha d actuar JA o ens fiquem en un fang
d on es impossible sortir.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #103 el: 17 de Novembre de 2013, 22:37:36 pm »
Doncs, jo no vull culpar a uns o altres, principalment vull que el Sabadell estigui al millor possible i crec que actualment està bastant fotut, es cert que sense els diners dels Japonesos no estaríam a segona B, pero aixo no significa que tot ho fan bè i no es por críticar, tothom es pot equivocar com dius, però el més logic era seguir la línea que portem de temporades anteriors, i no cambiar dràsticament, no se qui els hi va aconsellar portar al Salamero, igual que crec que Xavi Roca ha tingut poc a veure en aquesta tria, i en els fixatges.
No crec que el Sabadell vagi en direcció correcte, potser m'equivoco, però encara estem a tems de rectificar, i per mi aquest any hi han millors jugadores que altres els últims anys, pero algún els ha de fer funcionar.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #104 el: 18 de Novembre de 2013, 09:36:04 am »
amb aixo que dius vicenç tens tota la rao del mon...vaig flipar disabte escoltant la "cera" que sergi garces va fotre a salamero al acabar el partit...i es per "flipar" sobretot venint de 3 anys de continues ensabonades al senyor carreras,ja fos despres de perdre al camp del santa eulalia 4-0 al camp del celta 4-1 a casa amb el valladolid 1-4 o al camp de l'almeria 5-0...era igual tot eren ensabonades i rialles "complices" entre garces i carreras...i sent jo el primer que vull que marxi salamero,vaig alucinar escoltant les paraules del sergi contra el mister,i sobretot la manera de llençar m**** a l'equip...algun dia direm el que va pasar a gijon..pero no o direm ara perque no ens titllin de anar a favor d'un o altre....

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #105 el: 18 de Novembre de 2013, 10:00:16 am »
Apart de tot el que dieu de com s'agenollaven avant Carreras i com critiquen Salamero, no oblideu que un periodista MAI pot estar tota una primera part dient que juguem amb 10, ni que la culpa de jugar amb 10 no sigui de Sotan pq noen sap més, sinó de qui el posa.
En un forum vale, per radio, lleig lleig.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #106 el: 18 de Novembre de 2013, 10:40:33 am »
Si al final de la primera vuelta seguimos asi,no cambio de entrenador.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #107 el: 18 de Novembre de 2013, 14:51:59 pm »
Segueixo molt emprenyat després de veure la pitjor primera part d'aquesta temporada i de moltes de l'època de Segona B i Tercera.

Salamero està molt perdut i fa canvis tàctics que l'obliguen a recompondre l'equip a la segona part. També crec que l'aportació de la psicòloga sembla de zero, o potser sense ella tindriem els mateixos punts que el filial merengue. No ho sé.

Però com ja han dit altres companys, el que em va encendre més són els comentaris fets des de Ràdio Sabadell. Dir que la  primera part contra l'Alcorcón és com juga el Sabadell habitualment als partits de fora és MENTIR. Dels poc que em pogut veure i gent que hi ha anat ens ha explicat el joc, jo trec la conclusió que s'ha jugat defensivament buscant el 0-0 i marcar en alguna oportunitat, que agradarà més o menys però és una manera com una altra de jugar. No sé quina mala sintonia pot haver-hi entre Salamero i Ràdio Sabadell, o quins interessos ocults pot haver-hi al darrera, però no ajuden precisament a l'equip. Com altres ja han dit, a l'època de Carreras no se sentia ni una mosca crítica.

Als tres propers partits hauriem de treure mínim 7 punts, per no dir que els 9. Crec que està en mans d'aquests jugadors i cos tècnic poder fer-ho.

À N I M S     A     T O T H O M !!!!!!!!!!!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #108 el: 18 de Novembre de 2013, 16:52:32 pm »
Els que dieu que va passar "alguna cosa" a Gijón...ho expliqueu o ens quedem la majoria amb les ganes?

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #109 el: 18 de Novembre de 2013, 17:04:19 pm »
La primera part va ser vergonyosa, infumable, patètica, insufrible, realment un insult al futbol el plantejament i l'alineació que va sortir al camp, però a JESÚS OLMO no el podeu xiular, home. Quan va ajudar al central, va estar insuperable, però a la banda es perdia per que ell no és lateral i no té velocitat desprès de les lesions.

I a la segona part, vaig haver de marxar per feina al minut 70, almenys vaig veure 25 minuts bastant bons.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #110 el: 18 de Novembre de 2013, 17:58:35 pm »
La primera part va ser vergonyosa, infumable, patètica, insufrible, realment un insult al futbol el plantejament i l'alineació que va sortir al camp, però a JESÚS OLMO no el podeu xiular, home. Quan va ajudar al central, va estar insuperable, però a la banda es perdia per que ell no és lateral i no té velocitat desprès de les lesions.

I a la segona part, vaig haver de marxar per feina al minut 70, almenys vaig veure 25 minuts bastant bons.
No vaig sentir xiulets a Olmo jo...

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #111 el: 18 de Novembre de 2013, 18:01:00 pm »
No vaig sentir xiulets a Olmo jo...
A tribuna alta 4 personatges van rajar una barbaritat d'ell. 4 de molts, però ja dona a veure que en saben de futbol.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat daniel73

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #112 el: 19 de Novembre de 2013, 22:45:45 pm »
NO COMPAREMOS A LLUIS CARRERAS CON SALAMERO, NADA QUE VER, SINO QUE PREGUNTEN POR EL CLUB, INCOMPARABLES.

Salamero tiene en contra a mucha gente, sobretodo dentro del club, no es entrenador para segunda division.