Autor Tema: Possible porter  (Llegit 5368 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
Possible porter
« el: 06 de Desembre de 2005, 14:24:31 pm »
no podem jugar am un porter q no dona seguretat al ekip, i tenir un bon porter es la base perq arribin els bons resultats...sino mireu l'any pasat amb ramon marti!!
jo crec q akest nano, el diego de miguel, no es porter pel sabadell, crec q es porter de tercera divisio, es un tipus carulla...es molt fluixet no te quasi caracter... per dalt se li escapen totes... no dona res de seguretat!!
en conclusio hem de fitxar un porter experimentat i q ens aporti seguretat i experiencia!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: hem de fitxar un porter urgentment!!
« Respondre #1 el: 06 de Desembre de 2005, 14:34:56 pm »
Estic d'acord amb tu. És molt semblant a Carulla, molt fallón, insegur i ha parat ben poc fins al moment. Necessitem fitxar un bon porter.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2005, 14:37:13 pm »
Estàs segur que el problema es el porter? a veure encara que tinguessim al Buffon o al Valdès amb una defensa de pena no es pot fer res.
El De Miguel es un porter normal com qualsevol altre porter de segona B que si té una bona "muralla" defensiva estic convençut que ens pot demostrar grans coses, deixeu-vos de fitxar porters per favor que abans que fitxar porters el que necessitem són golejadors i defenses que vulguin correr!! que ahir veient el resum del partit a l'Arlequinat em queia la cara de vergonya de veure com ´"caminavem" darrere la pilota, jo i 10 amics més també els hauríem fotut un parell de gols segur...
En fi treieu-vos la mania contra el pobre DE MIGUEL que l'heu crucificat per dos partits en que els 11 van estar fatal, ja veureu com el De Miguel de veritat és el del dia del derbi!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2005, 14:44:34 pm »
el coca del terrassa podria fitxar
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2005, 14:50:57 pm »
Al partit contra el saragossa b va jugar de pena però, algú va jugar bé?? Jo només dic q el De Miguel és bon porter, i ho ha demostrat els partits on Ramon estava sancionat. No és un Almúnia, però tampoc un Carulla. Jo li dono un vot de confiança.  :) . El Figueres dictarà senténcia.

:bandera :scut :bandera

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 06 de Desembre de 2005, 14:53:06 pm »
Esta clar k s'ha de fitxar un porter, almenys a mi De Miguel no em dona molta seguretat...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #6 el: 06 de Desembre de 2005, 15:26:11 pm »
Hay que dar confianza alos jugadores.Por un patido,ya estais matandolo,pero el dia del TARRASA ,salia por la puerta grande.A estado supliendo a Ramon dirante 4 partidos y no se decia casi nada de el.No sera tan malo.ANIMO DIEGO.                                                                                                 

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #7 el: 06 de Desembre de 2005, 15:28:45 pm »
quina afició es aquesta? com li podem donar la esquena a un jugador jove, mara meva... :ko

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 06 de Desembre de 2005, 15:30:03 pm »
Hay que dar confianza alos jugadores.Por un patido,ya estais matandolo,pero el dia del TARRASA ,salia por la puerta grande.A estado supliendo a Ramon dirante 4 partidos y no se decia casi nada de el.No sera tan malo.ANIMO DIEGO.                                                                                                 

Perdona, pero el dia del Terrassa salio asustado (k era normal) y bueno jugo poca cosa, eso si, saco una mano de primera. Pero contra el hospitalet fue? Jugo todo el partido y a mi no me convencio para nada, muy inseguro en sus salidas y por alto mal. Kizas sea de los normalitos en segunda b tirando para abajo y k bueno para un apuro k tenemos ahora pues es valido, pero en enero a fichar 1  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 06 de Desembre de 2005, 15:33:15 pm »
Y un delantero ,y un defensa,y un medio,y un estrenador ,hacemos un equipo nuevo

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 06 de Desembre de 2005, 15:36:45 pm »
Y un delantero ,y un defensa,y un medio,y un estrenador ,hacemos un equipo nuevo

Medios no creo k hagan falta, pero portero y algun defensa es primordial!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 06 de Desembre de 2005, 15:39:32 pm »
Medios no??? Despues de la ***** que nos hemos llevado con Sergio Iglesias???  :disappointed: :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 06 de Desembre de 2005, 15:41:07 pm »
Medios no??? Despues de la ***** que nos hemos llevado con Sergio Iglesias???  :disappointed: :disappointed:

Ahora mismo no es lo k mas importa, al menos eso creo yo, la defensa es el pilar de un ekipo, primero es lo primero, si se ficha un medio luego bienvenido sea  :ok

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Desembre de 2005, 15:44:39 pm »
Menos mal que no soy el unico que defiende a De Miguel...jeje, pobre chaval, yo creo que a sustituido muy bien a Ramon, ademas que los dos partidos que la a "*****" más han sido dos partidos que los hubieramos perdido igual con kualkier otro portero ( contra el Hospi y contra el Zaragoza b), ah entre fichar un portero o un medio ya os digo que nos hace mucho mas falta un medio.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 06 de Desembre de 2005, 16:03:43 pm »
Sieguem llogics..... "hay que fichar un equipo nuevo....?" diu algu.
Home, en aquest post s'està parlant del porter. I o ets un familiar directe seu i el defenses, o és indefensable. Així mateix. A Zaragoza........... vamos sense comentaris....... al camp de l'Hospi.......... sense comentaris. El dia del Terrassa va fer una parada increible, però recordeu que va fer una sortida que............ no van empatar de miracle.
Mireu, podem tenir paciència a la defensa, al mitg del camp, amb els davanters.......... . però la porteria és el lloc més crucial de l'equip i una errada és un gol en contra. I EVIDENTMENT que no té pas ell la culpa de tots els gols que rep, ni molt menys. Però és un porter massa insegur, per dalt, per baix i per on sigui, no mana, no parla i així serà difícil que jugui enlloc.
Recordeu l'any passat, Ramón ens va donar seguretat des del primer partit que va jugar, doncs haurem de trobar un altre porter que ho fagi. Ja tenim prou feina amb la resta de l'equip, que només fa falta que patim per a quelsevol xut que fagin, ja sigui un misto que va entre els 3 pals.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
« Respondre #15 el: 06 de Desembre de 2005, 16:09:18 pm »
El caso es que somos un equipo de segunda B,pero quremos que los jugadores sean de primera. Tenemos 2 que vienen de primera division ,que tenian que llevar el eqipo para adelante.Como uns buenos veteranos,pero esto totavia tienen que temosrrar el futbol que llevan en sus pies.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #16 el: 06 de Desembre de 2005, 17:02:48 pm »
A mi, particularment, no m'agrada gens ni mica aquest De Miguel, ni ara ni mai!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 06 de Desembre de 2005, 17:29:05 pm »
Crec que necessitem competència a la porteria, però en De Miguel, a part de les sortides, té un nivell acceptable per al que es veu a la categoria habitualment.

-Al primer gol dels manyos, ell estava just tapant el xut del davanter centre. Va marcar l'extrem esquerra rival.
-Al segon gol: Error en la sortida del porter, res a dir, se la va menjar amb patates i ketxup.
-Tercer gol: Com pot centrar un paio entre 3 o 4 defenses i llavors rematar un extrem solitari al segon pal? El De Miguel era al centre de l'arc, cobrint l'entrada del davanter centre (que estava acompanyat d'un defensa nostre), però va ser un altre cop l'extrem esquerra saragossà el que va rematar.

3 gols, 1 errada d'ell. Els altres 2 van venir per errades d'entrada d'un paio sol per el nostre lateral dret.

Jo confio en De Miguel, però hem de reforçar la intensitat i atenció defensiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 06 de Desembre de 2005, 18:50:33 pm »
Em fa rabia que dongueu gran part de culpa dels nostres fracassos  al porter, el dia de l'Alcoià a la NCA també vaig veure un parell d'individus increpant al Ramon per un parell d'errors i mal saques que va tenir i no n'estic gens d'acord, per mi els últims anys (excepte Carulla) crec que en la única línea que em estat sempre més o menys bé a sigut en la porteria.
Crec que tal com estem donar la culpa al porter o donar-la als arbitres ja sona una mica com a excusa, no vull que passi pero aniria bé que veiessiu a la segona volta al De Miguel jugant de titular amb un equipet bo del estil de l'Alacant i triunfant, llavors veurieu que el problema el tenim en altres línies nosaltres i que aquests porters si tenen a 10 bons jugadors al camp poden arribar a fer grans coses.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #19 el: 06 de Desembre de 2005, 19:44:29 pm »
Crec que necessitem un porter, pero no perquè el De Miguel sigui dolent, sino perquè si es lesionés, el primer porter seria el Maxi, una mica massa inexpert.

Estic d'acord amb el birrero, el que falta és intensitat defensiva i sobretot concentració, l'extrem esquerra saragossa, abans de fer el primer gol va avisar molts cops com el faria.