D'entrada... Considero molt injust, però molt, que aquesta plantilla se l'estigui titllant de "mercenaris", "vividors" o d'altres lindezas similars... Decididament, els arbres no ens estan deixant veure el bosc, i senzillament, ja ens trobem en aquella maleïda fase de disparar contra tot el que es mou.
Jo tinc el total convenciment de que l'equip està fent tot el que pot i més, el partit d'avui és una nova prova del que dic. L'Hércules ha arribat tres cops a porta i ha marcat tres gols, i nosaltres hem arribat deu i no hem sigut capaços de marcar un sol gol, així de simple! Tenim un problema gravíssim de definició davant de porta, però en absolut de deixadesa, vagància, o en definitiva, caiguda de brassos general. Si tots plegats ho pensem bé, a aquesta plantilla se la pot acusar de moltes coses, però mai de manca de professionalitat. Nauzet, Espasandín, Lao, Ciércoles, Carlos Hernández, Hidalgo... Vagos??? Vividors??? Mercenaris??? Ho esteu dient de veritat això?
Segur que ens falta qualitat, segur, que tenim moltes mancances, però no actitut. No discuteixo que jugadors molt puntuals puguin donar aquesta sensació, però el Juanjo Ciércoles ensorrat que hem vista avui després del segon gol, no crec que hi hagi ningú que tingui els pebrots necessaris per dir-li a la cara que és un vago o un mercenari.
No estem bé, necessitem ajuda, no ens surt res de res, i no aixequem cap, i si a sobre els que representa que han d'estar al nostre costat -nosaltres, l'afició- ens dediquem a titllar-los de tot el que he pogut llegir per aquí... Llavors sí, ho tinc molt clar, estem morts i enterrats!
Salamero? Possiblement, i ho mantinc, ell no tingui la culpa de bona part de les coses que ens estàn succeïnt. Ara bé, si alguna cosa necessita el CE Sabadell FC en aquests moments és moooolta calma, serenitat, molt poc soroll a tots els nivells, tot i reconéixer la dificultat de tot plegat ara mateix. I que representa en aquests moments, Javi Salamero? Doncs això mateix, soroll, mal rotllo, enfrontament amb la premsa i jugadors, crispació, nervis, inseguretat, dubtes i el culpable absolutament de tots els nostres mals... Per tant, la continuïtat de Javi Salamero representa tot allò que ara mateix, el CE Sabadell FC, no necessita i per tant, allò que cal eliminar quant abans millor.
És dur plantejar-ho així, però ara mateix és un focus constant de problemes i inestabilitat que res de bo pot aportar ja a un club que necessita fer, urgentment, un punt i a part en la seva trajectòria esportiva.
Qui el pot substituïr? No ho sé, la veritat. Més absolutament igual que sigui conegut o no, només vull a una persona que aconsegueixi recuperar una unió en el vestuari i d'aquest amb la grada, que ara mateix està feta miques. I sobretot, que bons futbolistes com els que tenim, els retorni la confiança que ara mateix han perdut.
Sóc del Sabadell, ara i sempre, com deia aquell... En la salud y en la enfermedad. Avui és un dia fotut i trist per tots nosaltres, però no dubteu ni un sol moment que ens aixecarem. Un cop més, aquesta santa i beneïda afició estarà on ha d'estar, al costat dels seus i d'aquests quadres centenaris que són quelcom molt gran per nosaltres. L'equip ens necessita, ara més que mai, i ara menys que mai, podem donar l'esquena a uns professionals que avui els costarà dormir, que en el llarg camí de tornada els passarà moltes coses pel cap i que segur están desitjant oferir a la seva afició una alegria més que merescuda. No puc parlar per boca de tots ells, però segur que la immensa major part d'ells posaran tot de la seva part per treure això endavant... Els ajudem? Jo, segur que sí! I vosaltres? No en tinc CAP mena de dubte!
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO! NOMES JUNTS, MOLT I MOLT JUNTS, ENS EN SORTIREM!
PD: Comptant els minuts i segons que queden pel proper diumenge a les 17h... Moment en que un cop més, el nostre CE Sabadell FC jugant en el futbol professional, després de molts anys.