Autor Tema: J. 26 Eibar - Sabadell - Dissabte 15/02/2014 a les 18h  (Llegit 23157 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:J. 26 Eibar - Sabadell - Dissabte 15/02/2014 a les 18h
« Respondre #120 el: 16 de Febrer de 2014, 20:09:05 pm »
Be, al menys Alaves i Mirandes han perdut, i de moment quedem a 1 punt del descens, pero la cosa segueix sent COMPLICADISIMA
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 16 de Febrer de 2014, 20:24:16 pm »
Es molt béstia que a la jornada 26, el colista (no el que marca el descens) estigui a 7 punts de Playoff o el que es el mateix mirat a l´inversa, que un equip que esta en posicions de Playoff, en 3 partits el podría enxampar el que ara es colista jaja IMPRESIONANT
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #122 el: 16 de Febrer de 2014, 20:45:58 pm »
Francament no acabo d'entendre aquestes prediccions tan catastròfiques que llegeixo. Això será difícil per tothom, per nosaltres sí, però també pel Girona, per l'Hercules, pel Mirandés, pel Jaén, per la Ponferradina, per l'Alavés, pel Castilla, etc.... És així, hi ha nivell i si no afines molt no guanyes.

Pel que fa al tema del davanter centre, és complicat, se n'ha parlat molt, que si un, que si l'altre, que si millor jugar amb un de sol... Jo ja no sé que pensar. El que sí tinc clar és que és incomprensible (per mi) que tenint a un lateral esquerre pur en bona forma hagim mantingut a Lao de titular en els darrers partits; suposo que ha estat una forma de reconèixer / agrair al bo del Toni el seu sacrifici i constància, però baja, anant tan necessitats d'arribades per les bandes no entenc com un entrenador pot  actuar així. Crec que hi ha altres maneres de compensar a un futbolista professional.

PD. Veient la jugada del penal repetida m'ha sorprès bastant el posicionament dels dos centrals, sobretot d'Hernández que crec era l'esquerre. Segurament seguien al 9 o a algún mitja punta; tot i això, l'espai que deixen pel centre de la defensa és important. A més la jugada del penal es la continuació d'una contra terrible que ens fan, típica d'un equip que va a buscar el gol a la desesperada i deixa molt despoblada la rereguarda.
« Darrera modificació: 16 de Febrer de 2014, 21:05:24 pm per jarisacat »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #123 el: 16 de Febrer de 2014, 20:54:37 pm »
El que comenteu és ben cert, nosaltres patim per la nostra situació, però els últims 18 equips estan separats per 7 punts, cap d'ells pot estan tranquil.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #124 el: 16 de Febrer de 2014, 21:44:20 pm »
No pasa res, guanyant al numancia tornarem a mirar a primera divisió  ;D ;D ;D ;D

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #125 el: 16 de Febrer de 2014, 21:45:43 pm »
Realment és de bojos el que està succeïnt aquest any a la Segona Divisió A... El Girona portava 13 jornades sense guanyar, 13!!!! I ara mateix es troba a un sol punt de la permanència... I nosaltres, portem 5 jornades sense sumar els tres punts i encara som a fora del descens... Repeteixo... De bojos!
El que és segur és que hi haurà ball de bastons i que fins al final haurem d'estar molt atents al que passi al nostre voltant, perquè aquí el més pintat les pot passar molt i molt p.... per assolir els seus objectius.
Un Recre queva fotre pena davant nostre avui és el tercer classificat, un Alavès que semblava tot just fa una setmana el Bayern a la Nova Creu Alta perd avui davant un Múrcia a qui també li queien les crítiques com pedres... L'Eibar? Líder de la categoria i tot el que volgueu, però si ahir haguéssim empatat i per què no inclús guanyat a Ipurúa, algú se n'hagués estranyat? Voleu que us digui una cosa? Doncs que NO som pitjors o molt pitjors que el 80 o inclús 90% dels equips que formen la Segona Divisió.
La nostra situació actual no la considero normal i tard o d'hora tornarem a una línia de joc i resultats més coherent. Guanyar 5 de 6 partits és quelcom estrany o extraordinari, però no guanyar 5 jornades seguides tampoc crec que sigui quelcom que es pugui allargar excessivament.
Qui sap si dintre un mes estem parlant en uns altres termes més optimistes i fins i tot ens posem les mans al cap de com pot ser que... Veurem, temps al temps.
Hem d'espavilar i quant abans millor, però si alguna cosa tinc clara és que tinc plena confiança en aquest cos tècnic i jugadors. I sobretot, tinc total i absoluta confiança en la Nova Creu Alta, l'autèntic patrimoni del nostre club. Els de sempre, apretarem com sempre i el nostre equip, com sempre, tirarà endavant aquesta situació, no en tinc cap dubte.
D'aquí a final de temporada s'ha de mantenir sí o sí la política de preus econòmics, seguir amb la inciativa encetada a les escoles i als de sempre, a les penyes i aficionats, no cal dir-los res perquè ells millor que ningú saben el que cal fer. Pels qui encara no ho sàpiguen, fem-los saber que aquí hi ha una afició que està a mort amb els seus i que farà del temple la base absoluta de la nostra permanència un any més en el futbol professional.
Serem 3000 diumenge que ve? Segurament... Però quins 3000! Així que, fora penes, fora angoixes i a per aquests de Sòria que jo, personalment, ja els tinc ganes!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #126 el: 16 de Febrer de 2014, 22:04:59 pm »
Potser la clau per tornar al camí de la victoria és que la directiva torni a oferir als jugadors una prima per guanyar 5 partits seguits... Qui sap, potser tornem a fer un 12 de 15 :wacky:

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #127 el: 16 de Febrer de 2014, 22:38:33 pm »
Está clar que la salvació passa pel Temple, perque els 6 partits que em de guanyar com a minim ,els haurem de guanyar a casa, perque a fora tinc poca esperança, que pot ser guanyarem algun partit fora? potser si, pero al menys el 90% dels 19/20 punts que ens queden per la salvació, crec que els haurem de fer a casa, i aixo comença ja pel proper diumenge, i fer que els 3.000 fidels que anem cada 15 dies al camp, semblem el doble o el triple i aixi condicionar al rival i als arbits, o fem un autentic forti el nostre camp o patirem molt per aconseguir l'objectiu... 
Hem tornat !

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #128 el: 16 de Febrer de 2014, 22:58:53 pm »
Imagineuvos l, equip actual pero que Hidalgo i Moha haguessin jugat com l, any passat ...
segur q estariem entre els 10 primers

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #129 el: 17 de Febrer de 2014, 10:36:41 am »
La primera part del partit, primer ens varen apretar força, però crec que vàrem saber aturar bé al rival. A partir d'allà, vaig veure un equip que pot competir amb qualsevol rival de la categoria i guanyar-lo. La llàstima és l'aturada al xut de Sotan que fa el porter rival, per que jo ja estava cantant el 0-1.

A la segona part, per el que vaig escoltat per la ràdio i per el que he vist en resums, partit igualat, i una llàstima que ens xiulessin el penal, per que era factible treure alguna cosa d'aquell camp.

Sumar els 3 punts a casa, és a partir d'ara VITAL, per que si a fora tornem a tenir una ratxa sense guanyar, estem perduts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #130 el: 20 de Febrer de 2014, 19:19:25 pm »
Us deixem la crònica i unes imatges del desplaçament de LFA a Ipurua, Honor als desplaçats!

http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2014/02/viatge-eibar.html

:beer2
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell