Autor Tema: fichajes de invierno  (Llegit 52790 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:fichajes de invierno
« Respondre #20 el: 13 de Desembre de 2013, 08:33:20 am »
Avui publica el 9, que el club es planteja la opció de fer un canvi de cromos al mercat d'hivern entre Sotan Tanabe i l'interior esquerrà Hiroki Kawano que deien que era el bo quan varen estar aquí entrenant a finals de la temporada passada. És cert que té millors referències, però veurem si s'acaba produint o no. També diuen que enguany no ha jugat massa al seu club, el Tokio.

Si no, també apareix el nom de Hirotaka Mita, que no tinc ni idea de qui és però juga al centre del camp.
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2013, 08:57:51 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #21 el: 13 de Desembre de 2013, 09:20:16 am »
El problema es el dinero porque si no se hubiese traido un buen jugador Japones.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 13 de Desembre de 2013, 10:33:14 am »
Avui publica el 9, que el club es planteja la opció de fer un canvi de cromos al mercat d'hivern entre Sotan Tanabe i l'interior esquerrà Hiroki Kawano que deien que era el bo quan varen estar aquí entrenant a finals de la temporada passada. És cert que té millors referències, però veurem si s'acaba produint o no. També diuen que enguany no ha jugat massa al seu club, el Tokio.

Si no, també apareix el nom de Hirotaka Mita, que no tinc ni idea de qui és però juga al centre del camp.

Kawano porta 35 minuts en els 4 trocets de partit que ha disputat, dels 34 que ha jugat el seu equip. Sense minuts ni ritme de competició, no crec que ens faci gaire servei.

Hirotaka Mita porta en canvi 585 minuts de vol, en 17 partits que ha jugat a la lliga, sent sols 6 cops titular, i marcant 2 gols. A la copa ha disputat 4 partits, sent titular en 2 i marcant 1 gol. Per el que comenten d'ell té una bona tècnica però en el cos a cos o les pilotes dividides, no té gens d'opcions d'emportar-se la bola. I ara ens calen collons al camp.

Jo no portaria a cap dels dos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #23 el: 13 de Desembre de 2013, 10:41:26 am »

Kawano porta 35 minuts en els 4 trocets de partit que ha disputat, dels 34 que ha jugat el seu equip. Sense minuts ni ritme de competició, no crec que ens faci gaire servei.

Hirotaka Mita porta en canvi 585 minuts de vol, en 17 partits que ha jugat a la lliga, sent sols 6 cops titular, i marcant 2 gols. A la copa ha disputat 4 partits, sent titular en 2 i marcant 1 gol. Per el que comenten d'ell té una bona tècnica però en el cos a cos o les pilotes dividides, no té gens d'opcions d'emportar-se la bola. I ara ens calen collons al camp.

Lógicamente el Tokyo nos va a dar las 'sobras', jugadores que allí no juegan o juegan muy poco. Y el nivel de estos jugadores, no creo que valgan para un segunda española, así que no esperemos traernos un crack japones que nos solucine nada.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #24 el: 13 de Desembre de 2013, 10:41:43 am »

Jo tampoc portaria cap dels dos.
Per escapar del descens necessitem un altre tipus de jugador.
Per cert, el Mita aquest no és el que deieu que era tant bo quan vam anar a jugar contra ells a Toquio? Em sona haver llegit que era una bala i que tenia molta tècnica.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 13 de Desembre de 2013, 11:35:09 am »

Hirotaka Mita és un crack, juga d'extrem , és esquerrà , vaig veure 2 partits del Tokyo per internet quan es parlava de que podrien venir jugadors d'allà i és el que em va agradar més amb molta diferencia.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #26 el: 13 de Desembre de 2013, 12:46:00 pm »
No dubto que tinguin molta qualitat, però jugadors d'urna lliga tant diferent necessiten molt de temps d'adaptacio i nosaltres tenim urgències...
De cara l'any que ve tot el que vulguin, però ara fins i tot prefereixo gent amb 50mil minuts a 2aB i peçes claus a equips punters d'una categoria inferior a mes experiments exòtics.

Fixem-nos en jugadors dels 3 primers de cada grup de 2aB i de ben segur que trobem el que necessitem.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #27 el: 16 de Desembre de 2013, 11:31:00 am »
entre las bajas Pablo Ruiz debería de estar, y luego hay un jugador que creo que encaja perfectamente en nuestras actuales posiciones a reforzar, os hablo de Albert Crusat, estaba en el Wigan Ath y os sonará más de cuándo estaba en el Almería, nacido en Rubí. Creo que es un jugador  muy interesante y asequible al estar en paro.
« Darrera modificació: 16 de Desembre de 2013, 11:36:38 am per Noizer »
@javi_gt86

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #28 el: 16 de Desembre de 2013, 12:56:14 pm »
entre las bajas Pablo Ruiz debería de estar, y luego hay un jugador que creo que encaja perfectamente en nuestras actuales posiciones a reforzar, os hablo de Albert Crusat, estaba en el Wigan Ath y os sonará más de cuándo estaba en el Almería, nacido en Rubí. Creo que es un jugador  muy interesante y asequible al estar en paro.

¿Crusat está en paro? !!¿¿No *****??!! No sé cómo estará ahora, pero este hombre a mí me encantaba...

!Salud!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #29 el: 16 de Desembre de 2013, 13:05:20 pm »

¿Crusat está en paro? !!¿¿No *****??!! No sé cómo estará ahora, pero este hombre a mí me encantaba...

!Salud!

I a molts...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #30 el: 16 de Desembre de 2013, 14:22:43 pm »
Un altre que esta al Wigan ath, que ami m'agrada vastant es Jordi Gomez de 28 anys nascut a Barcelona i es migcampista.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 17 de Desembre de 2013, 12:03:06 pm »
Podria marxar Sotan i venir Tatsuki Nara, titular indiscutible del Consalode Sapporo, defensa central (i lateral dret) de 20 anys, 180 cm d'alçada i 75 kg de pes. Aquesta temporada ha jugat 35 dels 42 partits que el seu equip ha jugar a segona divisió Japonesa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #32 el: 17 de Desembre de 2013, 13:14:59 pm »
Podria marxar Sotan i venir Tatsuki Nara, titular indiscutible del Consalode Sapporo, defensa central (i lateral dret) de 20 anys, 180 cm d'alçada i 75 kg de pes. Aquesta temporada ha jugat 35 dels 42 partits que el seu equip ha jugar a segona divisió Japonesa.
No el conec i parlo des de la ignorància, però no cobreix les posicions on més necessitats estem.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #33 el: 17 de Desembre de 2013, 13:17:05 pm »
Amb Olmo , Sotan está jugant a la seva posició natural i en els ratets que està jugant m'està agradant, jo me'l quedaria fins a final de temporada.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #34 el: 17 de Desembre de 2013, 16:25:07 pm »
Amb Olmo , Sotan está jugant a la seva posició natural i en els ratets que està jugant m'està agradant, jo me'l quedaria fins a final de temporada.

+1903, totalment d'acord amb tu, company.

Aquest nano juga be i a demes pressiona totes les pilotes.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #35 el: 17 de Desembre de 2013, 23:44:57 pm »
Yo soy partidario que Sotan se quede, quisiera verlo dos partidos enteros de titular, creo que no desentonaria, con su edad y las ganas que pone pienso que cada vez lo haria mejor.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #36 el: 18 de Desembre de 2013, 08:44:22 am »
La veritat és que tal i com està l'economia, fitxar tios que marquin diferències serà difícil. Jo em conformo amb recuperar Espasandín, Moha i Pablo Ruiz, i esperar que Ruper i Tamudo entrin a l'equip aportant el que se li suposa.

Fitxar jugadors a l'hivern que no millorin el que tenim, mal assumpte.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #37 el: 20 de Desembre de 2013, 09:39:34 am »
aquesta setmana ja han dit que estem al tope salarial del club, aixi que jo no esperaria cap tipus de fitxatge.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #38 el: 20 de Desembre de 2013, 09:51:53 am »
aquesta setmana ja han dit que estem al tope salarial del club, aixi que jo no esperaria cap tipus de fitxatge.
Però si hi ha baixes sí que algun jugador nou podríem dur i ocupar el seu sou i fitxa suposo, no?

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #39 el: 20 de Desembre de 2013, 11:07:22 am »
No dubto que tinguin molta qualitat, però jugadors d'urna lliga tant diferent necessiten molt de temps d'adaptacio i nosaltres tenim urgències...
De cara l'any que ve tot el que vulguin, però ara fins i tot prefereixo gent amb 50mil minuts a 2aB i peçes claus a equips punters d'una categoria inferior a mes experiments exòtics.

Fixem-nos en jugadors dels 3 primers de cada grup de 2aB i de ben segur que trobem el que necessitem.

totalment d'acord! si no podem fitxar cap jugador de referència a nivell de 2ªA, prefereixo jugadors bregats i amb experiència en situacions complicades, encara que sigui a 2ªB.
Fitxar jugadors cars ja ens ha sortit malaments masses vegades últimamemt...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.