Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
tamudo de momento no esta para jugar en la liga adelante, el mirandes viaja sin pablo infante ni mujica 2 piezas muy importantes y tienen mas bajas como galarreta de larga duracion cedido por el bilbao, y tienen mas me han dicho por telefono viajan ya para sabadell mañana a a ganar por lo civil o criminal pero ante todo ce sabadell si se gana mañana se puede mirar el futuro de otra manera pero hay que ganar no vale otro resultado mañana se tiene que oir en el campo sabadell sabadell sabadell y dejarno los pulmones hara mucho frio pero mañana hay que demostrarles al mirandes que somos una aficion unida y que jamas sera vencida sabadell sabadell sabadell
Dons devant de la falta de gol, Tamudo en baixa forma, em sembla una peça fonamental, igual que el Victor al lateral esquerre, de totas maneras sabrá mes el Olmo que els veu cada dia que jo...
Cita de: jaume en 30 de Novembre de 2013, 17:42:28 pmDons devant de la falta de gol, Tamudo en baixa forma, em sembla una peça fonamental, igual que el Victor al lateral esquerre, de totas maneras sabrá mes el Olmo que els veu cada dia que jo...No serà que el Tamudo està tocat ?? Si no, no s'entén gaire la veritat. Un jugador com ell ha d'estar, al menys, convocat. Jo per mi que la seva abscència està fins i tot consensuada amb el propi jugador.
La victoria del Barça B encara ens presiona mes, ara tenim la salvació a 4 punts, no cal dir que em de GUANYAR sigui com sigui, aquesta vedada si que tan me fa jugar malament, que jugui qui jugui, qui tinguem a la banqueta, tan em fa tot pero vull GUANYAR, els 3 punts ens tornarien a enganxar, encara que pasi el que pasi seguirem en zona de descens, pero tot el que no sigui guanyar ens deixaría no en una situació desesperada pero si ja molt complicada...