Autor Tema: J.15 - Sabadell - Mirandes, Diumenge 1/12/13 a les 17:00  (Llegit 17435 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Re:J.15 - Sabadell - Mirandes, Diumenge 1/12/13 a les 17:00
« Respondre #20 el: 29 de Novembre de 2013, 18:57:24 pm »
Es parla molt poc del partit i massa de l'entorn aquests dies. En el camp l'afició ens hem de deixar el coll i animar amb dos collons, i trencar aquesta mala dinàmica.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #21 el: 29 de Novembre de 2013, 19:38:58 pm »
Jo anire

:anims SABADELL!!  :anims

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #22 el: 30 de Novembre de 2013, 13:05:00 pm »
Tamudo y Espasandín fuera de la convocatoria.

David De Navas, Martí Crespí, Juanjo, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Antonio Hidalgo, Aníbal, Arteaga, Collantes, Nauzet, Longás, Paco Sutil, Toni Lao, Edgar, Sotan, Kiko Olivas i Fernando Llorente.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #23 el: 30 de Novembre de 2013, 13:44:13 pm »
tamudo de momento no esta para jugar en la liga adelante, el mirandes viaja sin pablo infante ni mujica 2 piezas muy importantes y tienen mas bajas como galarreta  de larga duracion cedido por el bilbao, y tienen mas me han dicho por telefono viajan ya para sabadell  :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 mañana a  :bola :bola :bola :bola a ganar por lo civil  o criminal pero ante todo ce sabadell si se gana mañana se puede mirar el futuro de otra manera pero hay que ganar no vale otro resultado :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 mañana se tiene que oir en el campo sabadell sabadell sabadell y dejarno los pulmones hara mucho frio pero mañana hay que demostrarles al mirandes que somos una aficion unida y que jamas sera vencida :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca sabadell sabadell sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #24 el: 30 de Novembre de 2013, 14:41:58 pm »
tamudo de momento no esta para jugar en la liga adelante, el mirandes viaja sin pablo infante ni mujica 2 piezas muy importantes y tienen mas bajas como galarreta  de larga duracion cedido por el bilbao, y tienen mas me han dicho por telefono viajan ya para sabadell  :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal2 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 :nadal3 mañana a  :bola :bola :bola :bola a ganar por lo civil  o criminal pero ante todo ce sabadell si se gana mañana se puede mirar el futuro de otra manera pero hay que ganar no vale otro resultado :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 mañana se tiene que oir en el campo sabadell sabadell sabadell y dejarno los pulmones hara mucho frio pero mañana hay que demostrarles al mirandes que somos una aficion unida y que jamas sera vencida :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca sabadell sabadell sabadell

Mi ídolo! No sé si va de coña o en serio, pero es un crack!  :balla

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #25 el: 30 de Novembre de 2013, 17:42:28 pm »
Dons devant de la falta de gol, Tamudo en baixa forma, em sembla una peça fonamental, igual que el Victor al lateral esquerre, de totas maneras sabrá mes el Olmo que els veu cada dia que jo...
Hem tornat !

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #26 el: 30 de Novembre de 2013, 19:31:13 pm »
Dons devant de la falta de gol, Tamudo en baixa forma, em sembla una peça fonamental, igual que el Victor al lateral esquerre, de totas maneras sabrá mes el Olmo que els veu cada dia que jo...

No serà que el Tamudo està tocat ?? Si no, no s'entén gaire la veritat. Un jugador com ell ha d'estar, al menys, convocat. Jo per mi que la seva abscència està fins i tot consensuada amb el propi jugador.

• Juvenil
« Respondre #27 el: 30 de Novembre de 2013, 20:00:21 pm »
ha ganado el barcelona b en cordoba,nadie habia ganado alli y ahora va y gana mañana hay que salir a morder desde el primer minuto y luego ganar al barcelona b, que tendra bajas para la semana que viene ya se han lesionado 2 espinosa y sandro pero mañana nos jugamos la vida,mañana se presenta un partido a cara de ****

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #28 el: 30 de Novembre de 2013, 20:33:02 pm »

No serà que el Tamudo està tocat ?? Si no, no s'entén gaire la veritat. Un jugador com ell ha d'estar, al menys, convocat. Jo per mi que la seva abscència està fins i tot consensuada amb el propi jugador.
Tamudo i Victor estan tocats.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #29 el: 30 de Novembre de 2013, 21:46:48 pm »
Doncs encara que tinguem aquestes baixes, els que surtin estic convençut que guanyaran al Mirandés, ni que hagi de fer els gols el Toni Lao, a partir d'aquí a veure si ens estabilitzem i començem a tirar cap amunt.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #30 el: 30 de Novembre de 2013, 23:09:40 pm »
La victoria del Barça B encara ens presiona mes, ara tenim la salvació a 4 punts, no cal dir que em de GUANYAR sigui com sigui, aquesta vedada si que tan me fa jugar malament, que jugui qui jugui, qui tinguem a la banqueta, tan em fa tot pero vull GUANYAR, els 3 punts ens tornarien a enganxar, encara que pasi el que pasi seguirem en zona de descens, pero tot el que no sigui guanyar ens deixaría no en una situació desesperada pero si ja molt complicada...
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #31 el: 01 de Desembre de 2013, 02:45:56 am »
La victoria del Barça B encara ens presiona mes, ara tenim la salvació a 4 punts, no cal dir que em de GUANYAR sigui com sigui, aquesta vedada si que tan me fa jugar malament, que jugui qui jugui, qui tinguem a la banqueta, tan em fa tot pero vull GUANYAR, els 3 punts ens tornarien a enganxar, encara que pasi el que pasi seguirem en zona de descens, pero tot el que no sigui guanyar ens deixaría no en una situació desesperada pero si ja molt complicada...
Aquest partit el guanyem Jaume, i de mica en mica anirem recuperant posicions.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #32 el: 01 de Desembre de 2013, 10:57:25 am »
Aneu aclarant la veu que avui tenim mooooolta feina, nois! Avui mes que mai... VISCA EL CE SABADELL!!!! Aquest món està fet per valents i aquesta afició tornarà a demostrar, com sempre, el per què som el tercer club de Catalunya!   SOM-HI!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

• Juvenil
« Respondre #33 el: 01 de Desembre de 2013, 11:13:01 am »
vicente te voy a ser franco tengo miedo hay que ganar,por que si se gana estoy seguro que iremos para arriba hay 9 equipos en un pañuelo,pero hoy a que hay ganar como sea como se pierda vas muy obligado al mini estadi a ganar ,veo un 3-0 los jugadores van a salir  a muerte como si fuera el ultimo partido de liga afinar las gargantas guantes y bufanda y al grito  SABADELL SABADELL SABADELL Y NO HAT ESCUSA NO HAY TELEVISION  :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin VAMOS TODOS A ANIMAR EL CANTICO SABADELL SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #34 el: 01 de Desembre de 2013, 12:17:23 pm »
És vital guanyar avui, però no oblidem, que també és important el tema goal-average, és a dir, derrotes com les del camp de l'Hercules per 3-0, poden ser derrotes  de 4 punts.
Vigilem amb això.

• Juvenil
« Respondre #35 el: 01 de Desembre de 2013, 12:33:59 pm »
el hercules gana 0-2 en campo del murcia nos pasa de momento en la clasificacion hay que ganar se pueden poner 10 equipos muy juntitos en una distancia de 3,  2 y cuatro puntos, muchos equipos que estan en zona noble bajaran posiciones, ponferradina,mirandes,murcia,numancia,tenerife,jaen, hasta el cordoba y alguna sorpresa iran bajando, pero hay que ganar hoy como sea,hoy vamos a ganar por que tienen que salir como toros a comerse al rival no vale el empate

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #36 el: 01 de Desembre de 2013, 15:01:48 pm »
Victoria també del Hercules fora, de moment els resultats de pena pels nostres interesos, be, tot el que no sigui GUANYAR avui...
Hem tornat !

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #37 el: 01 de Desembre de 2013, 15:27:54 pm »
Pienso que los resultados de esta jornada son malos por nuestra posición actual, ya que hace daño vernos ahí abajo pero es que Zaragona, Hércules o Barça B son equipos con calidad, esta segunda es muy muy larga y lo importante es ir sumando nosotros puntos y descontar los que quedan paa los 50, que estoy seguro que equipos que ahora estan muy tranquilos iran en 7-8 partidos a posiciones bajas, es lo de cada año.
Presion se tiene que tener si estás a 4 puntos y quedan 3 partidos, pero con lo que queda pensemos sólo en hacer nuestros deberes.

Que no falle hoy nadie y a estar con el equipo durante los 90 minutos! Visca el Sabadell!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2365
« Respondre #38 el: 01 de Desembre de 2013, 15:32:15 pm »
No hi excusa. Tots al camps. A animar des de el calentament fins al minut 90 i pico o el que sigui.

GUANYAREM!!!!!!!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #39 el: 01 de Desembre de 2013, 16:13:09 pm »
Hoy jugamos con:

Nauzet

Toni Lao   Crespí   Carlos   Cristian

Hidalgo     Juanjo

Collantes       Longas         Gato