Autor Tema: J.17 - Barcelona B - Sabadell, dissabte 7 de desembre a les 18:00  (Llegit 39600 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat OCB

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
  • Gènere: Masculí
Re:J.17 - Barcelona B - Sabadell, dissabte 7 de desembre a les 18:00
« Respondre #180 el: 12 de Desembre de 2013, 22:50:02 pm »
Yo tmb hem vaig quedar amb la cara duns quans, sobretot amb aquell de la gorra...
entonces tu eras de los que hacian esos canticos ofensivos ???? gracias por ensuciar la imagen de nuestro club( ironia , x si no eres capaz de pillarlo)
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2013, 00:48:28 am per OCB »

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #181 el: 13 de Desembre de 2013, 08:28:06 am »
No, no hice ningun cantico irrespetuosos. Solo me quede con la cara del chico. Solo eso.
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #182 el: 13 de Desembre de 2013, 16:46:02 pm »
Yo cante: **** Farsa porque no me gusta el Barça ni el Espanyol ni el Madrid ni el Torremolinos United

Solo Sabadell y punto

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #183 el: 13 de Desembre de 2013, 18:04:52 pm »

Soy del Barça pero muchísimo más del Sabadell, soy consciente de muchos de los argumentos que defienden que el Barça como tal nos perjudica (y en parte creo que hay algo de razón), pero escuchar el **** Barça o el **** Egara, sin mediar provocación previa, me dio una gran vergüenza. Y los insultos de carácter racista que proferían alguno de los "arlequinados" que tenía a mi lado contra algún aficionado del córner me daban auténtico ascazo. En un momento de calentón se puede entender algún insulto desproporcionado, pero estar 10-15 minutos más pendientes de insultar a este aficionado que del propio partido, es absolutamente lamentable. Y claro, el aficionado de Tribuna se acabó choteando de estos presuntos arlequinados en su cara...

Això que comentes, si és cert (jo no vaig pas estar al mini), és intolerable sigui quina sigui la provocació. No podem caure amb aquestes actituds.

Y volviendo al tema de los cánticos... podríamos tener los nuestros propios y hacer una adaptación de SOM ELS CABALLERS y quedaría algo así como:

SOM, SOM, SOM
EL SABADELL, DELL, DELL
I EL QUE NO CRIDI MÉS
AQUEST NO ÉS ARLEKINAT
I EL KE NO CRIDI MÉS
AQUEST ÉS UN EGARENC, EH

M'encanta i queda genial!
A veure si la gent s'anima i ens el fem nostre.

:anims

Vale, vale, si es muy fácil y para no herir sensibilidades..., se cambia el final del último verso y queda

AQUEST NO ÉS DEL SABADELL, EH

Salud, suerte y a por los 3 puntos del Zaragoza...