Esta es la triste realidad , se creen el estandarte del catalanismo (valors, seny) etc de marketing , defensores de la tierra y acaban gritando que el Sabadell a segunda b. Pues sabéis lo que os digo , que sino éste año el siguiente vais a mamar de vuestra medicina , prepotentes os podéis meter por el **** vuestra identidad que yo no la quiero. Honor al Sabadell 1903. Som arlekinats . Som el Sabadell.P.D. Se que mas de uno es cule , pero entenderme. Tambien se que nosotros no nos quedamos callados , pero empezaron ellos
jo també vaig al.lucinar al escoltar-los.
que un club com el Barça, amb la grandesa que ha aconseguit, amb els valors que se presuposa que té, vagin cantant "a Segunda B", encara que fossin 4 lerdos, té tela.
El que em va sobtar i molt, va ser un nano de sota Tribuna (ens quedava a la dreta), que anava amb la bufanda del Sabadell de quadres blanc i blaus petits, que quan el Barça B va marcar el segon, ens mirava i com tots els nens del seu voltant, feia peinetas....i acte seguit va aixecar la bufanda...WTF?¿¿? encara flipo
Que a més, siguin els Mossos qui ens diguin que està prohibit fumar, també té tela, ja que no és la seva feina, sinó la dels segurates.