Autor Tema: J.17 - Barcelona B - Sabadell, dissabte 7 de desembre a les 18:00  (Llegit 39623 cops)

0 Usuaris i 11 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:J.17 - Barcelona B - Sabadell, dissabte 7 de desembre a les 18:00
« Respondre #140 el: 09 de Desembre de 2013, 19:30:56 pm »
no defiendo para nada ni al niño de 14 años de las peinetas ( bastante han de sentir sus padres por darle esa educacion ) ni defiendo al ***** del megafono por no decir otra palabra mas fuerte que grito a segunda B, pero tampoco entiendo por que se quejan algunos, si desde nuestra grada desde antes de empezar el partido, hasta que salimos del campo se oia mas pu-ta Barça, Barça *******, que animos a nuestro equipo, entiendo que despues de el 2-0 alla un mosqueo y se cante algun cantico en contra de el rival sea mas por impotencia que por otra cosa pero que el partido entero incluidos los 20 minutos parados en la puerta solo se oiga pu-ta Barça no lo entiendo, y otra cosa si todos o casi todos los arlequinados que no tienen simpatia por el Barça son anticules que esperais que cuando marquen nos digan Visca el sabadell? no son tontos y tmb leen foros etc   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #141 el: 09 de Desembre de 2013, 20:06:23 pm »
no defiendo para nada ni al niño de 14 años de las peinetas ( bastante han de sentir sus padres por darle esa educacion ) ni defiendo al ***** del megafono por no decir otra palabra mas fuerte que grito a segunda B, pero tampoco entiendo por que se quejan algunos, si desde nuestra grada desde antes de empezar el partido, hasta que salimos del campo se oia mas pu-ta Barça, Barça *******, que animos a nuestro equipo, entiendo que despues de el 2-0 alla un mosqueo y se cante algun cantico en contra de el rival sea mas por impotencia que por otra cosa pero que el partido entero incluidos los 20 minutos parados en la puerta solo se oiga pu-ta Barça no lo entiendo, y otra cosa si todos o casi todos los arlequinados que no tienen simpatia por el Barça son anticules que esperais que cuando marquen nos digan Visca el sabadell? no son tontos y tmb leen foros etc   :beer2 :beer2

Los "pu-ta Barça" desde nuestra grada fueron al principio casi imperceptibles y venían relacionados por lances del juego, básicamente en relación a lo bien que suelen tratarles los árbitros como institución, por lo que se tiraban sus jugadores durante el partido y lo fuerte que entraban a veces sin que eso conllevara ninguna tarjeta, un doble rasero lamentable que sufrimos y que poca gente ha comentado por todo lo que ha traído el partido después. Yo veo normal que ellos respondieran, algún pu-ta Sabadell, vale, perfecto, lo asumes, pero el regodearse tanto durante toda la segunda parte, pu-ta Sabadell, a Segunda B, Sabadell-Gramanet... todos los críos a los que se supone que enseñan valores increpándonos desde todas las otras gradas del estadio demuestra que no son tan grandes como lo pintan y que más bien son una **** m***** a la altura de lo que harían Gramanet, Terrassa o nosotros mismos en partidos con rivalidad de Segunda B. No creo que pasarse 45 minutos riéndose de otro equipo catalán sea lo mejor que puede hacer un socio del Barça que va a ver el filial pa echar el rato la verdad, por mucho que los pusiéramos verdes por todos los foros que quieras, eso qué es para ellos? Cosquillas en la planta del pie como mucho. Lo del final del partido en la puerta vino ya más precedido por el cachondeo de hacer algo habiendo perdido que de otra cosa, tengo colegas culés que lo cantaban casi como si no fuera con ellos.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #142 el: 09 de Desembre de 2013, 21:19:22 pm »

Los "pu-ta Barça" desde nuestra grada fueron al principio casi imperceptibles y venían relacionados por lances del juego, básicamente en relación a lo bien que suelen tratarles los árbitros como institución, por lo que se tiraban sus jugadores durante el partido y lo fuerte que entraban a veces sin que eso conllevara ninguna tarjeta, un doble rasero lamentable que sufrimos y que poca gente ha comentado por todo lo que ha traído el partido después. Yo veo normal que ellos respondieran, algún pu-ta Sabadell, vale, perfecto, lo asumes, pero el regodearse tanto durante toda la segunda parte, pu-ta Sabadell, a Segunda B, Sabadell-Gramanet... todos los críos a los que se supone que enseñan valores increpándonos desde todas las otras gradas del estadio demuestra que no son tan grandes como lo pintan y que más bien son una **** m***** a la altura de lo que harían Gramanet, Terrassa o nosotros mismos en partidos con rivalidad de Segunda B. No creo que pasarse 45 minutos riéndose de otro equipo catalán sea lo mejor que puede hacer un socio del Barça que va a ver el filial pa echar el rato la verdad, por mucho que los pusiéramos verdes por todos los foros que quieras, eso qué es para ellos? Cosquillas en la planta del pie como mucho. Lo del final del partido en la puerta vino ya más precedido por el cachondeo de hacer algo habiendo perdido que de otra cosa, tengo colegas culés que lo cantaban casi como si no fuera con ellos.

los pu-ta barça se empezaron a oir antes de empezar el partido con lo cual no creo que empezaran por lances del juego, yo tmb lo cante mas de una vez antes de empezar y en la zona que estaba se canto, y yo sinceramente solo senti pu-ta sabadell despues de el 2-0 y eran 4 el ***** del megafono y poco mas, y desde el 2-0 lo solo lo escuche 3 veces, y criticarlos en los foros es acerles cosquillas segun tu no lo se pero seas del equipo que seas si en foros y sitios por internet insultan a tu equipo no les vas a tirar rosas creo yo, yo simpatizo con el Barça y fuy el primero en cantar pu-ta barça, me jodio que luego cantaran pu-ta sabadell pero si nos tiramos 90 minutos cantando pu-ta barça es normal que cuando te marquen te lo recuerden, sea el equipo que sea si nos hubiera pasado en el campo del Madrid lo diria igual  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #143 el: 09 de Desembre de 2013, 21:24:02 pm »
Yo creo que no hay que darle mas vueltas, son cosas que han pasado y pasaran toda la vida en los campos de futbol y ya está.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #144 el: 10 de Desembre de 2013, 00:01:10 am »
Yo no quiero hacer de abogado del diablo pero alguno de nuestros cánticos dejaron mucho que desear. Y no me vale la excusa de que hubo provocación previa porque en algunos casos no la hubo.

Se gritó ****. Barça sin haber provocación previa como también se gritó ****. Egara sin venir a cuento.

Si queremos ser reconocidos como una gran afición, un poco de autocrítica, señores.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #145 el: 10 de Desembre de 2013, 06:44:07 am »
 :scut :bandera :bandera

Jo estaba al lateral y podia escoltar els càntics de la nostra afició i realment en varen fotre vergonya aliena no venen a tom  moltes expressións que crec que s'haurien de erradicar, naturalment marcan el 1-0 i els del Barça van dir ara os foteu i varen sortir les "peinetas"  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #146 el: 10 de Desembre de 2013, 09:10:25 am »
Yo no quiero hacer de abogado del diablo pero alguno de nuestros cánticos dejaron mucho que desear. Y no me vale la excusa de que hubo provocación previa porque en algunos casos no la hubo.

Se gritó ****. Barça sin haber provocación previa como también se gritó ****. Egara sin venir a cuento.

Si queremos ser reconocidos como una gran afición, un poco de autocrítica, señores.

Molt d'acord en això. Hi ha càntics que realmente produeixen vergonya aliena, i més encara quan et trobes que estas per allà el mig.

Tenia gent a prop que d'inici, ja va començar a dir fills de pu*** sense venir a cuento. Tots sabem que cap afició de futbol es caracteritza per la seva educació, però realment hi ha gent que sobrepassa els límits.

Per no parlar, que molta gent d'aquesta que començava a dir pu** barça o pu** egara, es quedaven callats quan cridavem sabadell-sabadell... en canvi, s'omplien la boca a l'hora de criticar qualsevol jugada...... en fi, hi ha gent per tot, pero realment, va haver-hi algun moment que hagués desitjat haver-me quedat a casa, i no pel joc ni pel resultat...
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #147 el: 10 de Desembre de 2013, 09:18:27 am »
Que depriment es el forum a vegades...
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #148 el: 10 de Desembre de 2013, 09:36:31 am »
este partido no se podía perder , que narices! todavía sigo enfadado, pff suerte que tras los demás resultados de la jornada sólo hay márgen de 2 puntos con la salvación, espero que no se incremente, cuesta conseguir victorias seguidas y los rivales que nos pueden venir no serán ideales para sacar algo positivo tal cómo está yendo la marcha del equipo.

En este partido no aprovechamos las bandas más de lo que debimos, habían muy buenos huecos, Collantes desbordaba bien pero luego no servía de mucho  :( El otro extremo quedaba huérfano, necesitamos un jugador en el mercado de invierno de garantías ahí, ya que con Sutil no sé que pasa pero no hay manera de que sea titular y Arteaga o Sotan hacen bueno a Eneko que ya es decir una barbaridad.
Gato de mediapunta parecía la solución pero es que ni tampoco! Hidalgo había jugadas que no llegaba, parecía cansado y Cristian... no gusta nada! muy fallón.

Dichas algunas carencias del equipo, aún y así en la 1ª parte se jugo bien, luego en la 2ª eché en falta que tras el gol del Barça no fuimos a pelear, nos faltó intensidad, y de ahí el 2-0 y el arrastre final.
Y ahora no jugamos contra un Mirandés dormido al que ganamos fácil la última vez en casa, ahora contra un Ex-primera con buenos jugadores como es el Zaragoza, difícil lo veo. Y eso que suelo ser de los optimistas, aún y así no arrojo la toalla y no pienso en que este año bajaremos.

De los cánticos, pfff que decir... no animamos al equipo como solíamos hacer en el mini, no sé si era falta de moral con lo sucedido este pasado mes o que. A mi ni me va ni me viene lo que nos canten, a veces viene bien escuchar que los otros animan más para darte cuenta y chillar más que ellos, pero ni con esas! que digan lo que quieran, el tiempo lo pone todo en su sitio, esos cánticos son provocaciones y nada más, no se puede juzgar un grupito por unos cánticos, todos alguna vez hemos cantado chorradas parecidas.
@javi_gt86

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #149 el: 10 de Desembre de 2013, 11:17:51 am »
Yo fui de los que cante con tus mis fuerzas p*ta barça. Yo fui cule en su dia pero cada vez mas me fui alejando del club por el doble raserisimo que ofrece este equipo, cuando me enamore del Sabadell hice el salto definitivo y ahora no solo soy arlequinado, si no que soy socio y voy a cada jornada que jugamos en casa al campo. ¿Porque cante p*ta barça? hay muchos motivos que darían para un libro, pero uno de los principales motivos lo dijeron ayer en Radio Sabadell en el programa Tribuna Preferent:

"El Problema del Sabadell es que la gent es del Barça" Creo que queda mas que claro por donde van los tiros.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #150 el: 10 de Desembre de 2013, 11:34:14 am »
No entenc aquesta polèmica que ha sorgit ara amb els càntics contra el Barça. Que s'emprenyin en un foro culé ho puc entendre, però que s'emprenyin seguidors que es diuen arlequinats, doncs no. Jo sóc dels que diuen que sóc del Sabadell i que Barça i R. Madrid me la porten fluixa. Respecto, però no entenc, a aquells seguidors que són del Sabadell i d'un altre equip: això ens fa petits, semblem seguidors d'equip de barri. Però per gustos colors.

Per tant la meva conclusió és clara: els que s'han ofès és per que se senten més culés que arlequinats, i per desgràcia a aquesta ciutat n'està ple.

Tinc més de 40 tacos i seguiré cridant "el vostre nom el sap tothom: m*! m*! m***!" quan soni l'himne culé al Mini.

Això sí, després del partit a fer unes birres amb els culés i merengues que calgui!. De les peinetes al Mini ni em vaig assabentar, i els crits contra nosaltres són igual de legítims que els que fem nosaltres, però després del partit me n'oblido. No podem pretendre que nosaltres els podem insultar a casa seva i ells a nosaltres no. Igual que passa amb els jugadors, les coses del futbol queden al camp i ja està. No vulguem magnificar una lògica discrepància d'aficions.

i ara tots a animar al nostre club que juga un partit molt important contra el Saragossa.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #151 el: 10 de Desembre de 2013, 11:56:01 am »
No entenc aquesta polèmica que ha sorgit ara amb els càntics contra el Barça. Que s'emprenyin en un foro culé ho puc entendre, però que s'emprenyin seguidors que es diuen arlequinats, doncs no. Jo sóc dels que diuen que sóc del Sabadell i que Barça i R. Madrid me la porten fluixa. Respecto, però no entenc, a aquells seguidors que són del Sabadell i d'un altre equip: això ens fa petits, semblem seguidors d'equip de barri. Però per gustos colors.

Per tant la meva conclusió és clara: els que s'han ofès és per que se senten més culés que arlequinats, i per desgràcia a aquesta ciutat n'està ple.

Tinc més de 40 tacos i seguiré cridant "el vostre nom el sap tothom: m*! m*! m***!" quan soni l'himne culé al Mini.

Això sí, després del partit a fer unes birres amb els culés i merengues que calgui!. De les peinetes al Mini ni em vaig assabentar, i els crits contra nosaltres són igual de legítims que els que fem nosaltres, però després del partit me n'oblido. No podem pretendre que nosaltres els podem insultar a casa seva i ells a nosaltres no. Igual que passa amb els jugadors, les coses del futbol queden al camp i ja està. No vulguem magnificar una lògica discrepància d'aficions.

i ara tots a animar al nostre club que juga un partit molt important contra el Saragossa.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #152 el: 10 de Desembre de 2013, 11:57:57 am »
Si no arriba a ser per el idiotes cules del megàfon, no se'ls escolta res. Nosaltres des de el principi animant al nostre club SEMPRE. Els del Farsa poden tindre moltes copes però com afició deixant molt que desitjar. Fins i tot els del Real Madrid Castella ens tenen mes respecte i aixo es vergonys. Es vergonys, que un equip d'una altre comunitat autònoma ens tracti millor que un de la nostre...

A la tornada a la Nova Creu Alta, ja veurem el tracte que l'hi donarem, un tracta humà i amb respecte com a qualsevol afició (Excepte el egara  :laugh2:).  Pero com els culers no van a veure el Barça B fora del mini estadi, es perderen el nostre increïble tracte (No es ironia)

Per aixo, ara mes que mai: "Ni Barça ni Madrid SA-BA-DELL   :anims"

Completament en desacord.
Ja no ens enrecordem com van tractar a la gent que es va desplaçar, la temporada passada a l'estadi del Madrid B?
No estic justificant pas als blaugranes, però això que tu dius bàsicament és mentida.

I el tema dels Pu*ta barça, pfff doncs no ho sé, el mateix bé o mal fan ells que el Madrid. L'Espanyol també es podria posar en aquest sac en certa manera....

:ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #153 el: 10 de Desembre de 2013, 11:59:38 am »
Si no arriba a ser per el idiotes cules del megàfon, no se'ls escolta res. Nosaltres des de el principi animant al nostre club SEMPRE. Els del Farsa poden tindre moltes copes però com afició deixant molt que desitjar. Fins i tot els del Real Madrid Castella ens tenen mes respecte i aixo es vergonys. Es vergonys, que un equip d'una altre comunitat autònoma ens tracti millor que un de la nostre...

A la tornada a la Nova Creu Alta, ja veurem el tracte que l'hi donarem, un tracta humà i amb respecte com a qualsevol afició (Excepte el egara  :laugh2:).  Pero com els culers no van a veure el Barça B fora del mini estadi, es perderen el nostre increïble tracte (No es ironia)

Ja no ens enrecordem com van tractar a la gent que es va desplaçar, la temporada passada a l'estadi del Madrid B?
No estic justificant pas als blaugranes, però això que tu dius bàsicament és mentida.

I el tema dels Pu*ta barça, pfff doncs no ho sé, el mateix bé o mal fan ells que el Madrid. L'Espanyol també es podria posar en aquest sac en certa manera....

Explica el perquè.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #154 el: 10 de Desembre de 2013, 12:05:26 pm »
Perquè es van tirar tot el partit amb "***** catalanes **** catalunya" igual que quan va anar el Girona

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #155 el: 10 de Desembre de 2013, 12:37:16 pm »
Perquè es van tirar tot el partit amb "***** catalanes **** catalunya" igual que quan va anar el Girona

Explica el perquè.

Com comenta el company uri1981, els insults pel sol fet de ser catalans van ser constants. També pots veure-ho en el fil del partit (http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=28248.180), sobretot en les últimes pàgines. El tema va portar bastanta cua i va sortir fins i tot en algun diari.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #156 el: 10 de Desembre de 2013, 15:05:20 pm »
Jo sóc el primer que li tinc tirria al Barça , però el que no es pot tolerar es que un grupet de xavals seguidors de l'Espanyol vinguin  a utilitzar el Sabadell per quedar-se ells a gust. I si venen , que almenys dissimulin. Passar-se el darrer cuart d'hora entonant càntics habituals de la Curva perica queda fora de lloc . Que s'en vagin a casa seva!! Tant els pericos en aquest cas , com els culers quan juguem contra el Castilla... A Sabadell , només el Sabadell!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #157 el: 10 de Desembre de 2013, 15:19:48 pm »
de l'espanyol? jo vaig veure molts arlequinats fent crits fora de to... pero en fi, de maleducats n'hi ha a tot arreu, no ho descobrirem ara.

Parlant de maleducats, també em vaig trobar que al meu costat hi havia un tio fumant (i molestant)... una cosa bona que tenen les instalacions culés, que és que no es permet fumar i la gent passant-s'ho pel forro....
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #158 el: 10 de Desembre de 2013, 15:41:24 pm »
Jo sóc el primer que li tinc tirria al Barça , però el que no es pot tolerar es que un grupet de xavals seguidors de l'Espanyol vinguin  a utilitzar el Sabadell per quedar-se ells a gust. I si venen , que almenys dissimulin. Passar-se el darrer cuart d'hora entonant càntics habituals de la Curva perica queda fora de lloc . Que s'en vagin a casa seva!! Tant els pericos en aquest cas , com els culers quan juguem contra el Castilla... A Sabadell , només el Sabadell!!

Totalmente de acuerdo, hay un grupo de no sé cuantos pericos que se han infiltrado en los grupos de animación del Gol Nord y que además llevan la voz cantante, basándose en cánticos de la curva cambiando el ESPANYOL por el SABADELL, que además tienen las mismas sílabas. Lamentable todos los que los siguen como si no supieran de qué va el tema. Si queremos crecer hay que ser simpáticos, no una afición de las que odian más que animan.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #159 el: 10 de Desembre de 2013, 15:50:07 pm »

Totalmente de acuerdo, hay un grupo de no sé cuantos pericos que se han infiltrado en los grupos de animación del Gol Nord y que además llevan la voz cantante, basándose en cánticos de la curva cambiando el ESPANYOL por el SABADELL, que además tienen las mismas sílabas. Lamentable todos los que los siguen como si no supieran de qué va el tema. Si queremos crecer hay que ser simpáticos, no una afición de las que odian más que animan.

Va hombre va... SI los cánticos se copian los de unos a otros. Fijate tu que hasta copian cánticos del Frente atlético como el de:
"Te quiero atleti lolololololoooo" por "Arlequinados lolololololo" o el clasico de "Ramadeeeeeel Falcaaaaao lorolololoooo" lo cambian por otra cosa (que no me acuerdo). Todos los equipos se copian los canticos unos a otros y cambian poniendo el nombre de su equipo, es asi.