Ostres com s'està desviant el tema. Primer us fiqueu amb els que van provocar.vos en el Mini Estadi, posteriorment amb els aficionats del Sabadell que cantaven cançons contra el Barça i al final s'acaba criticant al jovent del gol nord perquè canten cançons supossadament de la curva de l'Espanyol.... uffff com costa de pair tot això xDDDD
Primer de tot trobo fora de lloc i innecesari anar.se a esbravar a Barcelona. Sóc el primer q precisament massa simpàtia no hem desprenen els blaugranes però no per això aprofitaré un desplaçament del Sabadell per a demostrar les meves antipaties envers a ells. Considero q els nanos del filial i els 4 avis q els animen tampoc en tenen culpa de moltes coses q passen en aquest país amb futbol monopolitzat.
Sobre el tema de gent amb megàfon ficant.se amb el Sabadell ? Ni cas... creieu q cal emprenyar.se amb 4 matats adolescents q van al Mini sense ni sapiguer com va el Barça B ? Simplement van a buscar una mica de protagonisme que no poden tenir al Camp Nou quan juga el primer equip, res més. I els 4 vells cascarràbies i tocapilotes que no sabrien ni ubicar Sabadell en un mapa de Catalunya 3/4 del mateix. Purs ignorants, no cal donar.lis tan de protagonisme.
Sobre les aficions de cadascú o simpàties o antipatíes amb d'altres equips? Això cadascú sap lo seu. Particularment penso q és 100% compatible tenir un segon equip preferit, jo el tinc i molta gent el té. I prefereixo a un tio q digui q és soci del Sabadell i del Barça q no un que s'ompli de fama dient q és del Sabadell hi prou però no s'acosti en la seva vida a l'estadi (q també n'hi han d'aquests).
Tema animació al gol nord considero q no tenim res a criticar, s'està treballant molt bé en quan a l'animació del gol nord. Copiada de càntics? Segurament q sí, però és q això passa en tots els estadis. El més important és que tot quedi en simples penyes joves d'animació i no es passi a l'extrem de fanatisme tot per "imitar" a certs grups ultres d'altres equips més grans, d moment crec q estem molt lluny d'aquest nivell per això. En fi, no cal donar.li masses voltes, si pocs q sóm a l'estadi ens hem de ficar amb q si el q canten ja es canta aquí o allà o q si aquest és de 2-3-4 equips diferents malament anem.