Autor Tema: CUESTIO DE MALA SORT  (Llegit 3047 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
CUESTIO DE MALA SORT
« el: 11 de Desembre de 2005, 20:08:04 pm »
Hola a tots,

El partit d´avui no el mereixiem perdre ni molt menys, el joc ha estat be, no ha sigut increible pero superiors em estat.

Ells han arribat 2 cops i ens l´han enxufat, el primer encara, pero el segon.. el segon ha sigut sort, molta sort... el que ens manca a nosaltres.  :no:

Jo avui he vist un Sabadell diferent a altres setmanes, molt mes actiu, si continuem aixi (pero guanyant), segur que ens estabilitzarem i anirem be..  :)

Crec que tot l´equip a jugat bastant be i no mereixen cap critica aquest diumenge, nomes que no ens ha acompanyat la sort...
  :yes:
Diumenge, si mante aquest 11, guanyem segur !!

A animar als jugadors i a tenir confiança !!  ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: CUESTIO DE MALA SORT
« Respondre #1 el: 11 de Desembre de 2005, 20:09:58 pm »
I la primera part que t'ha semblat?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 11 de Desembre de 2005, 20:15:14 pm »
Jo no parlo.
He vist només la segona part, a partir del minut 10, amb el que m'he perdut el penalt.

He sentit per la ràdio (des de Moià) un troç de la primera part. No em donava bones vibracions. En canvi, la segona part m'ha semblat bastant bé.

Tant malament ha estat la primera part?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #3 el: 11 de Desembre de 2005, 20:15:40 pm »
I la primera part que t'ha semblat?

Penso que fins que ens han clavat el primer gol l´equip estava mort, amuermat, sense ganes... (vaja, com de costum)  :no: arrel del gol, he vist un canvi bestial en l´equip i jugadors, han reaccionat rapit i be.. he vist per primera vegada un pel d´accio en aquest Sabadell.  :clap
De debo penso que si continuem aixi, les coses canviaran, si mes no.. hi tinc l´esperança.
El resultat es desagradable, pero l´equip avui a mi m´ha agradat força.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2005, 20:16:18 pm »
DE QUE SERVEIX JUGAR  BE !! SI NOMES CHUTAN LA PILOTA CAP A MUNT LA PENJAN I VINGA QUE ALGU LA AGAFI  I MARQUI!! POS  TENIM QUE CREAR JOC I NO ES FA!
I LES POQUES OCASIONS QUE TENIM NO LAS APROFITEM POS NO MESTRANYA QUE PERDEM! SI NO ES CREA JOC ES MOLT DIFICIL JUAÑAR I MOLTS ENS CAIXEM DELS ARBRITS PERO EL PENAL NO ERA! SI VES SIGUT EN CONTRA DIRIEM QUE SA TIRAT, I FALTAS K NO ERAN I HA PITAT A FAVOR !! QUE POT SER QUE EL ABRIT S'AQUIBOCA AVEGADES  A FAVOR O  AVAGEDES EN CONTRA!
SI NO ES JUGA BE NO ES JUANYA!! I SI BAIXEM NO SERA PER ELS ARBITS!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #5 el: 11 de Desembre de 2005, 20:19:23 pm »
Tu avui no has vist un Sabadell mes actiu ?  ???

Et dono la rao amb el tema arbitres, pero el Figueras avui a tingut SORT, MOLTA SORT, i el Sabadell ha jugat be, al menys hi ha posat ganes, confiem en el equip que jo crec que ens portara bones noticies i un canvi radical en poc temps.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2005, 20:21:50 pm »
Portem 8.000 partits en linea ascendent, jugant be, milloran partit a partit... bla bla bla, tot aixo no serveix de res si no es guanya :icon_exclaim: a mi me la rebufa jugar com el Dream Team o com una colla de minusvalids, jo només vull guanyar, mes igual com :icon_exclaim: i practicament ja ni menrecordu de l'última victoria :icon_exclaim: :ko
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #7 el: 11 de Desembre de 2005, 20:25:07 pm »
AVUI PER AVUI ANEM MILLORANT!! PERO LO QUE NO ES VEU ES QUE EL SABADELL FABRIQUI JUGADES!! TOT TE QUE SER A PILOTA PARADE! A MILLORAT !! PERO MOLT A POC A POC I NOMES CORREN CUAN PERDEN!!
 >:(

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #8 el: 11 de Desembre de 2005, 20:29:38 pm »
AVUI PER AVUI ANEM MILLORANT!! ...

I a mi que que anem millorant :icon_exclaim: :icon_question: si millorem només es nota amb els resultats i els resultats no arriben :icon_exclaim: ami mes igual jugar com el cul o com els partits de pati de colegi, jo només vull que la dixosa piloteta entri mes cops que el rival :icon_exclaim:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 11 de Desembre de 2005, 20:55:30 pm »
Portem 8.000 partits en linea ascendent, jugant be, milloran partit a partit... bla bla bla, tot aixo no serveix de res si no es guanya :icon_exclaim: a mi me la rebufa jugar com el Dream Team o com una colla de minusvalids, jo només vull guanyar, mes igual com :icon_exclaim: i practicament ja ni menrecordu de l'última victoria :icon_exclaim: :ko

:clap :clap totalment cert cudis, ens pasarem la temporada dient que s'ha jugat més bé.... que si som un equip per estar a dalt pero acabarem baixant a Tercera, de que serveix jugar més bé que el rival si no guanyes?  que pasa amb els davanters vergonyós que amb el que ens hem gastat amb Madrigal Orife i Gallo cap dels tres tingui valor dun dia tan especial com avui que era guanyar o guanyar no ficar-ne ni un, quina vergonya.
Per cert no e estat al camp, s'ha devatit molt aquesta semana amb el tema dels porters, com a estat De Miguel?????

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 11 de Desembre de 2005, 21:04:02 pm »
Prefereixo no contestar :snore:

Molt insegur a les sortides
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #11 el: 11 de Desembre de 2005, 21:06:19 pm »
sortidas que no nos es tenen que fer que es com dirli al contrari MARCAME POR FAVOR!
el vec molt nervios!! els primers dias no era aixi!! RAMON RECUPERAT!!
EL JOC A MILLORAT PERO NO ARRIBAN ELS RESULTATS MAY PER QUE NO ES CREA PERILL!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 11 de Desembre de 2005, 21:14:04 pm »
no ens enganyem, de que serveix juga mes o menys per sobre del rival, sino guanyem... :ko em de treure punts com sigui encara que juguem fatal, brut, pero em de treure punts com sigui...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #13 el: 11 de Desembre de 2005, 21:17:14 pm »
tots teniu una mica de raó pero jo crec que a la segona part s´han fet merits per no perdre  :disappointed:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #14 el: 11 de Desembre de 2005, 21:23:08 pm »
ok.. per una vegada dire el que penso, sense tallarme ni una !

Crec que no es veu mes anella de un resultat, crec que no s´evaluen les coses, crec que es critica per criticar i d´una manera moltes vegades sense argument (criticar per criticar).

El Sabadell va malament, Ok. Els jugadors son uns mercenaris, Ok. La directiva la caga cada dos per tres, Ok. els aficionats estan enfadats, molt enfadats... Ok; ara be... solucions, voleu solucions ?? digueume que farieu ara mateix ?, canviar l´entrenador ?, fer fora a jugadors i fitxar estrelles ?, estrelles com Diaz ? ok.. soluciones practiques, facils i les mes vistes...

Pero ningu veu que potser un dels errors que provoca que l´equip no acabi de veures, no jugui be, ni hi hagi pinya, no es faci joc.. una de les raons son tots aquests canvis que hi han cada dos per tres... enmarronades com: ara follon amb peque, ara resulta que aquest entrenador no funciona i ve un altre, ara... aquest jugador es un paquet xk mira.... no es qui deuria ser. Tot aixo es el que fa que un equip no funcioni.

Un equip quan se l´esta constantment criticant esta tensionat.. si un partit com el d´avui (que no ha jugat malament i la sort els ha fet una mala pasada) els aficionats i la gent es dirigis a ells i els hi digues: Vull tots els partits mes bons que aquest pero com a minim aquest partit, m´han agradat les ganes que hi heu posat !!!! Potser... nomes potser canviarien les coses, pero sempre son critiques, sempre!!!  hi aixo no es bo.

Ja se que sere molt criticat per aquest post, pero penso que ser realment aficionat, sentir realment els colors.... es estar en tots els moments al costat de l´equip, sempre que hi posin ganes clar ! sino a la m****... pero un partit com el d´avui... crec que es un pas, que mereixiem guanyar i que potser es cert, no serveix de res HEMOS PERDIDO, pero.. al menys sabem que avui perdre a sigut una p****a per tots.. si haguesim guanyat a que no estrieu dient aquestes coses ?? doncs.. una mica d´esperança home... !!

Jo a diferencia de molts de vosaltres...( no de tots) si confio en aquest Sabadell i tant de bo tongui rao...

Vull que quedi una cosa molt clara.. entenc perfectament els entiments de molts de vosaltres, no voleu paraules, voleu resultats, pero a vegades val la pena motivar y donar una miqueta de confiança, els resultats poden ser molt bons..

A mi l´11 d´avui... m´ha encantat ! i crec que l´equip a fet un canvi bestial i han estat força actius... aquest es el sabadell que jo vull, i per tots aquells que llegeixin aixo el hi dic: ANIMS I A JUGAR COM A MINIM COM AVUI !

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 11 de Desembre de 2005, 21:49:34 pm »
Pero com no em de criticar si portem anys aixi...... som el Racing de Santader de la segona B sempre patint i quedant aprop del descens, no demano pujar no demano quedar entre els 4 primers demano estabilitzar-nos i no tenir cada cap de semana una final, demano estar entre les posicions 12 i 7 ( ja que més amunt es impossible), demano treure més resultats positius a fora encara que a casa haguem de perdre més punts pero no vull que es perdi l'interès dels partis nostres a fora ( no crec que siguem gaires els que els escoltem per Radio ya.....), tan dificil es aixo que demano????potser que patim 1 any 2 o 3, pero no SEEEEMPRE!!!! cada any ens mengem els turrons amb una agonia increible, tan fer el ***** algun any caurem ja o veureu.... ah! per molt que millorem tu creus que millorarem el suficient per mantenir-nos sense patir???   :(

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #16 el: 11 de Desembre de 2005, 22:22:17 pm »
Si si es fa pinya, si si agafen confiança, si si no tenim tans merders, si si no se senten que tot ho fan malament.

Si, jo confio en aquest equip, sobretot en els que han jugat avui, Tots m´han agradat excepte GALLO.. Per exemple Marc Perez que portava molt temps sense jugar avui a demostrat que pot ferho molt be, dona força i moviment a mes de seguretat... no se, crec que nomes ens falta el que tu dius.. una miqueta de estabilitat (torno a repetir que entenc el que dieu, es normal que tanta xarrameca cansi i que el que es vulgui son resultats), al menys donemlis una mica de confiança i a veure si ens demostren que son capaços d´anar amunt !

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #17 el: 11 de Desembre de 2005, 22:24:51 pm »
Els hi donaré confiança i esperaré fins a la jornada 52... ok??

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #18 el: 11 de Desembre de 2005, 22:30:03 pm »
Els hi donaré confiança i esperaré fins a la jornada 52... ok??

:o

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #19 el: 11 de Desembre de 2005, 22:33:16 pm »
Aquí ningú vol estrelles pel mercat d´hivern, volem pencaires.
No volem ni Sanz, ni Iglesias, ni Gallos. Volem gent que corri, lo de fer pinya està molt bè, però de què servirà si no posem a 5 o 6 tios que han vingut a cobrar i poca cosa més, froa del club o a la grada el que resta de temporada i la temporada que vé no els voldran ni a 3ª.

Això son solucions, no cal canviar d´entrenador,  no cal canviar de directiva, només cal fer fora els càncers del vestidor i portar algún o alguns jugadors que encomanin les ganes d´anar cap endevant.