Autor Tema: Em van demanar el DNI el disabte per entrar a la NCA...  (Llegit 3250 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Em van demanar el DNI el disabte per entrar a la NCA...
« el: 02 de Desembre de 2013, 21:23:32 pm »
A tothom que estava entrant al Lateral de la Nova Creu Alta, els de seguretat et demanaven  el DNI si entrabas amb el carnet de soci. Jo tinc dos carnets de soci, un al meu nom que el el que utilitzo jo i l'altre el del meva germana que el vaig pagar jo i el vaig posar al seu nom per fer servir de "comodin" entre la meva novia i el meu amic. El meu amic va ser llest i el veure el percal pero que no li damenesint el DNI va passar per un del accessos on el de seguretat establa despistat i no li van demanar el DNI, però, si l'hi arriben a demanar al veure que no esta el seu nom l'hi haguessin fet comprar entrada? Ja no podré portar a la meva novia al camp perquè el carnet no posa el seu nom?

Home no fotem...  :paret :wall:

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:Em van demanar el DNI el disabte per entrar a la NCA...
« Respondre #1 el: 02 de Desembre de 2013, 21:25:05 pm »
A tothom que estava entrant al Lateral de la Nova Creu Alta, els de seguretat et demanaven  el DNI si entrabas amb el carnet de soci. Jo tinc dos carnets de soci, un al meu nom que el el que utilitzo jo i l'altre el del meva germana que el vaig pagar jo i el vaig posar al seu nom per fer servir de "comodin" entre la meva novia i el meu amic. El meu amic va ser llest i el veure el percal pero que no li damenesint el DNI va passar per un del accessos on el de seguretat establa despistat i no li van demanar el DNI, però, si l'hi arriben a demanar al veure que no esta el seu nom l'hi haguessin fet comprar entrada? Ja no podré portar a la meva novia al camp perquè el carnet no posa el seu nom?

Primera notícia!
a nosaltres 2 no ens van demanar pas el DNI...q raro tot plegat.
Ja preguntaré a companys que són de Lateral també.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2 el: 02 de Desembre de 2013, 21:25:18 pm »
Yo siempre que entro al lateral me cogen el carné y me lo miran.  :mmmm

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #3 el: 02 de Desembre de 2013, 22:12:55 pm »
Crec que el carnet es pot deixar sempre i quan li deixis a algu de la mateixa categoria. Si ets jove doncs a un jove també. Mentre sigui del mateix rang d'edat pot passar sense problemes crec

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #4 el: 03 de Desembre de 2013, 09:30:24 am »
Crec que el carnet es pot deixar sempre i quan li deixis a algu de la mateixa categoria. Si ets jove doncs a un jove també. Mentre sigui del mateix rang d'edat pot passar sense problemes crec

Això també creia jo... Pero sembla ser que no. Algo ho pot confirmar/desmentir?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 03 de Desembre de 2013, 10:56:37 am »

Això també creia jo... Pero sembla ser que no. Algo ho pot confirmar/desmentir?

El diumenge va entrar amb mi un noi de 24 amb un carnet de Jove d'una noia i no hi va haver cap problema. En la mateixa franja, segons el club va anunciar, no hi ha d'haver cap problema. Això si, el DNI te'l poden demanar per comprovar que tens la edat que pertoca el carnet.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #6 el: 03 de Desembre de 2013, 12:05:10 pm »
T'han de desar entrar per que el carnet no diu que sigui personal e intransferible. Només diu el nom del titular. Sinó, es poden buscar un bon problema amb consum.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #7 el: 03 de Desembre de 2013, 17:12:24 pm »

Tal com ha dit el company Birrero, el DNI el demanen per comprovar que el carnet de soci amb que s'entra a l'estadi correspongui amb l'edat de la persona que l'utilitza. Aquesta setmana no, però contra l'Alcorcón si que me'l varen demanar.

Salut!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #8 el: 03 de Desembre de 2013, 17:38:59 pm »
Suposo que qui comenteu que us van demanar DNI sou joves no?  Pel tema de que als sèniors seria ina tonteria demanar-ho

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #9 el: 03 de Desembre de 2013, 17:43:54 pm »
Trobo molt bé que facin aquest petits controls!!!

Sabem molt bé que hi ha molts LLESTOS que entren al camp de forma IL.LEGAL!!!

Quan dic il.legal vull dir gent que son Sèniors i entren amb carnets infantils, juvenils o joves.... I això s'ha d'acabar!! 
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #10 el: 03 de Desembre de 2013, 18:59:48 pm »
Suposo que qui comenteu que us van demanar DNI sou joves no?  Pel tema de que als sèniors seria ina tonteria demanar-ho

Jo tinc 21 i el meu amic te 20. En tinc dos carnets joves. Jo no penso estafar aquest club perquè el porto al cor i els diners no son exactament una cosa que ens sobra ara mateix.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #11 el: 03 de Desembre de 2013, 19:51:27 pm »

Jo tinc 21 i el meu amic te 20. En tinc dos carnets joves. Jo no penso estafar aquest club perquè el porto al cor i els diners no son exactament una cosa que ens sobra ara mateix.
els que som socis no tenim pq estafar el club.
suposo que el tema de demanar el DNI és pels que els cedeixen el carnet per un partit i intenten fer la jugaresca.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #12 el: 03 de Desembre de 2013, 20:51:23 pm »
En el partido contra el Alcorcón delante mio entraba un chico con un chica de acompañante. El chico le había dejado el carnet de un familiar a la chica, y el segurata al ver que era el nombre de un hombre le dijo que no la podía dejar pasar. Se quedaron un rato hablándolo y no se como acabaría la cosa, pero la reacción el segurata fue que cada uno tenía que entrar con su propio carnet.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #13 el: 04 de Desembre de 2013, 13:03:23 pm »
En el partido contra el Alcorcón delante mio entraba un chico con un chica de acompañante. El chico le había dejado el carnet de un familiar a la chica, y el segurata al ver que era el nombre de un hombre le dijo que no la podía dejar pasar. Se quedaron un rato hablándolo y no se como acabaría la cosa, pero la reacción el segurata fue que cada uno tenía que entrar con su propio carnet.

L'actuació de la seguretat no és correcte, a la guia que el club va publicar a la web, ho posa ben clar: "-Els abonaments Jubilat, Sènior, Discapacitat (amb grau de minusvalidesa igual o superior al 65 %), Jove, Juvenil i Infantil són exclusivament transferibles a abonats d'igual categoria. " (http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3933)
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #14 el: 04 de Desembre de 2013, 13:36:22 pm »

L'actuació de la seguretat no és correcte, a la guia que el club va publicar a la web, ho posa ben clar: "-Els abonaments Jubilat, Sènior, Discapacitat (amb grau de minusvalidesa igual o superior al 65 %), Jove, Juvenil i Infantil són exclusivament transferibles a abonats d'igual categoria. " (http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3933)

Dons tenim un problema si el club diu una cosa i la seguretat fa el que l'hi surt de les nassos.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #15 el: 04 de Desembre de 2013, 17:50:54 pm »
Jo entro cada partit amb un acompanyant que no és el propietari del carnet, però que està a la franja d'edat de qui el paga, i no he tingut cap problema.
A més, darrera el carnet ho posa. Cap problema a la mateixa categoria. I si dubta el de seguretat, que pregunti, que ja l'arrissaran.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #16 el: 04 de Desembre de 2013, 18:04:01 pm »
Jo entro cada partit amb un acompanyant que no és el propietari del carnet, però que està a la franja d'edat de qui el paga, i no he tingut cap problema.
A més, darrera el carnet ho posa. Cap problema a la mateixa categoria. I si dubta el de seguretat, que pregunti, que ja l'arrissaran.
Es el que faig jo, la meva novia i el meu amic tenen la mateixa franja d'edat. Pero quant entro a la NCA passo que em toqui el típic nano que no te ni idea...