Autor Tema: J.18- Sabadell- Zaragoza, dissabte 14 de desembre a les 18 hores  (Llegit 18911 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8834
  • Gènere: Masculí
Re:J.18- Sabadell- Zaragoza, dissabte 14 de desembre a les 18 hores
« Respondre #20 el: 10 de Desembre de 2013, 23:12:14 pm »
Barkero serà baixa al Saragossa.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #21 el: 11 de Desembre de 2013, 00:05:36 am »
Malgrat la nostra situació actual, si alguna cosa no ens podem permetre per res del món és que l'afició d'aquest club perdi la il.lusió i ganes de veure el seu equip. Si alguna cosa està fora de tota mena de dubte és que el Sabadell ha arribat a on ha arribat gràcies a la seva gent. A aquells que van anar a Éibar, però també a Figueres i a Santa Coloma de Gramanet, a aquells que van posar les guardioles a les portes de l'estadi, a aquells que van animar als seus jugadors perdent 0-5 contra el Girona a casa, a aquells que... Gràcies a tantes i tantes persones que han patit anys i panys per poder tornar a veure el seu club en el futbol professional.
Llegir en aquest fórum com grans seguidors i aficionats del Sabadell afirmen que han perdut la il.lusió per veure el seu equip o anar a l'estadi em provoca una gran tristesa i sobretot, preocupació. Si realment això és així, llavors si que estem perduts. No hi ha entrenador ni reforços al món que reflotin una situació igual.
Som poquets, però sempre ens ha mantingut l'esperança i la il.lusió per tornar a veure el Sabadell allà a on es mereix, i aquesta fortalesa ha sobreviscut a descensos, derrotes doloroses i la humiliació de veure el nostre club a categories infectes durant anys. Ara, menys que mai, i a les portes de que ens visiti un històric ex-primera espanyol com el Zaragoza, ens podem venir avall i menys encara, perdre l'esperança i la il.lusió de veure als nostres en un partit com aquest.
Tot i la nostra situació actual jo mantinc a capa i espasa la il.lusió per veure el meu equip en un partit contra tot un Zaragoza, i si fos contra la Rapitencia també la mantindria, doncs és aquesta i no una altra la veritable raó per la qual el Sabadell segueix existint 110 anys després: L'empenta, il.lusió i estima dels seus aficionats.
Si perdem això, s'ha acabat tot! Així que... Amunt aquests ànims i com diu aquell... A las penas puñalás! Hem lliutat i patit massa com per rendir-nos ara! Aquest dissabte a menjar-nos des del grada als mañicos! SOM-HI!

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 +1000

!Sí se puede!

!Salud!

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #22 el: 11 de Desembre de 2013, 08:36:48 am »
Malgrat la nostra situació actual, si alguna cosa no ens podem permetre per res del món és que l'afició d'aquest club perdi la il.lusió i ganes de veure el seu equip. Si alguna cosa està fora de tota mena de dubte és que el Sabadell ha arribat a on ha arribat gràcies a la seva gent. A aquells que van anar a Éibar, però també a Figueres i a Santa Coloma de Gramanet, a aquells que van posar les guardioles a les portes de l'estadi, a aquells que van animar als seus jugadors perdent 0-5 contra el Girona a casa, a aquells que... Gràcies a tantes i tantes persones que han patit anys i panys per poder tornar a veure el seu club en el futbol professional.
Llegir en aquest fórum com grans seguidors i aficionats del Sabadell afirmen que han perdut la il.lusió per veure el seu equip o anar a l'estadi em provoca una gran tristesa i sobretot, preocupació. Si realment això és així, llavors si que estem perduts. No hi ha entrenador ni reforços al món que reflotin una situació igual.
Som poquets, però sempre ens ha mantingut l'esperança i la il.lusió per tornar a veure el Sabadell allà a on es mereix, i aquesta fortalesa ha sobreviscut a descensos, derrotes doloroses i la humiliació de veure el nostre club a categories infectes durant anys. Ara, menys que mai, i a les portes de que ens visiti un històric ex-primera espanyol com el Zaragoza, ens podem venir avall i menys encara, perdre l'esperança i la il.lusió de veure als nostres en un partit com aquest.
Tot i la nostra situació actual jo mantinc a capa i espasa la il.lusió per veure el meu equip en oun partit contra tot un Zaragoza, i si fos contra la Rapitencia també la mantindria, doncs és aquesta i no una altra la veritable raó per la qual el Sabadell segueix existint 110 anys després: L'empenta, il.lusió i estima dels seus aficionats.
Si perdem això, s'ha acabat tot! Així que... Amunt aquests ànims i com diu aquell... A las penas puñalás! Hem lliutat i patit massa com per rendir-nos ara! Aquest dissabte a menjar-nos des del grada als mañicos! SOM-HI!

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 +1000

!Sí se puede!

!Salud!

Quizás sea un buen momento para res atar uno de los himnos arlekinados que nos legaron los Lugar das
"SABADELL KE T'HA PASSAT " me kedo kon el final "SEMPRE SERE ARLEKINAT"

Salud, suerte y a x el Zaragoza...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #23 el: 11 de Desembre de 2013, 10:13:57 am »
muy importante la baja de Barkero, una buena noticia para este partido  :bandera :bandera :thumbsup:
@javi_gt86

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #24 el: 11 de Desembre de 2013, 11:17:53 am »
muy importante la baja de Barkero, una buena noticia para este partido  :bandera :bandera :thumbsup:
Doncs sì, almenys estarem més tranquils a pilota parada.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #25 el: 11 de Desembre de 2013, 11:35:54 am »
És molt important guanyar. Tant per els 3 punts, com per que celebrem els 100 anys exactes que vam estrenar la samarreta ARLEQUINADA!!!!!!!!!
HONOR AL SABADELL! :reverencia2

Per cert, que monten açò per donar-li rebombori: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=29349
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #26 el: 11 de Desembre de 2013, 19:12:14 pm »
Si llencessim la tovallola, si perdessim la il·lusio, si no creguessim en els nostres colors, si no estimesim aquest club, si no m'importes anar faci fred, nevi o façi sol, si no hagues anat a l'estadi estant malalt, si no hagues deixat de tenir dinars familiars o de quedar amb els amics per anar a la nova creu alta, si no ens hagues costat tants anys arribar a segona divisió, si no ens enrecordesim de les temporades de tercera divisió, si no ens enrecordessim del descens, si no sapiguessim el que ha costat arribar a segona divisió A, si no hem plorat a ipurua ( i a l'anfiteatre del parc catalunya ), si no ens hem sentit mai emocionats amb aquest equip, colors, escut centenaris, nomes si tot aixo no ens ha passat mai, nomes si es així ens podem permetre perdre la il·lusió pel nostre equip.

Em nego a perdre la il·lusió, em nego a que la perdeu. Em nego a veurem a segona B, no fins que quedi un ultim alé d' esperança. Em nego a donar la esquena als nostres jugadors aquest disabte. Em nego a que siguem aficionats de segona o tercera. Em nego al futbol palomitero.

Per això i només per aixo anirem tots a l'estadi. Els nostres jugadors lluitaran com a fills de **** ( amb perdò ) i guanyarem el partit contra el Saragossa.

ARA MES QUE MAI, HONOR AL SABADELL COLLONS!!!!!!!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #27 el: 11 de Desembre de 2013, 20:34:03 pm »
Si llencessim la tovallola, si perdessim la il·lusio, si no creguessim en els nostres colors, si no estimesim aquest club, si no m'importes anar faci fred, nevi o façi sol, si no hagues anat a l'estadi estant malalt, si no hagues deixat de tenir dinars familiars o de quedar amb els amics per anar a la nova creu alta, si no ens hagues costat tants anys arribar a segona divisió, si no ens enrecordesim de les temporades de tercera divisió, si no ens enrecordessim del descens, si no sapiguessim el que ha costat arribar a segona divisió A, si no hem plorat a ipurua ( i a l'anfiteatre del parc catalunya ), si no ens hem sentit mai emocionats amb aquest equip, colors, escut centenaris, nomes si tot aixo no ens ha passat mai, nomes si es així ens podem permetre perdre la il·lusió pel nostre equip.

Em nego a perdre la il·lusió, em nego a que la perdeu. Em nego a veurem a segona B, no fins que quedi un ultim alé d' esperança. Em nego a donar la esquena als nostres jugadors aquest disabte. Em nego a que siguem aficionats de segona o tercera. Em nego al futbol palomitero.

Per això i només per aixo anirem tots a l'estadi. Els nostres jugadors lluitaran com a fills de **** ( amb perdò ) i guanyarem el partit contra el Saragossa.

:oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #28 el: 11 de Desembre de 2013, 21:19:18 pm »
Tot i la nostra situació actual jo mantinc a capa i espasa la il.lusió per veure el meu equip en un partit contra tot un Zaragoza, i si fos contra la Rapitencia també la mantindria, doncs és aquesta i no una altra la veritable raó per la qual el Sabadell segueix existint 110 anys després: L'empenta, il.lusió i estima dels seus aficionats.

:clap :clap :clap Ahora más que nunca tenemos la obligación de apoyar a nuestro club y creer en la salvación.  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #29 el: 12 de Desembre de 2013, 15:29:57 pm »

EN PRIMERA SABADELL
EN SEGUNDA SABADELL
EN TERCERA SABADELL

HASTA LA MUERTE SABADELL!  :scut

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #30 el: 12 de Desembre de 2013, 16:58:25 pm »
Que som?
ARLEKINATS!
Com els tenim?
QUADRATS!

A per els 3 punts, per tots els mitjans.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #31 el: 12 de Desembre de 2013, 22:12:56 pm »
DAELSI, escrito esta simpatico;en pleno partido puede ser distinto.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #32 el: 13 de Desembre de 2013, 14:32:14 pm »

Abraham Minero baja de última hora para el partido de mañana.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #33 el: 13 de Desembre de 2013, 15:39:58 pm »

Abraham Minero baja de última hora para el partido de mañana.
Paredes no va convocat.
Tot i que a un dels foros del Saragossa s' alegren un huevo.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #34 el: 13 de Desembre de 2013, 18:04:51 pm »
 :scut :bandera :bandera

Doncs aquests jugadors que no van convocats no em fan ni fred ni calor, els que surtin al seu lloc igual fant el partit de la seva vida i ens toquen el crustò  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #35 el: 13 de Desembre de 2013, 18:20:40 pm »
Partidazo el de mañana y ahí va la previa: Sabadell- Real Zaragoza

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/12/13/previa-ce-sabadell-real-zaragoza/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #36 el: 13 de Desembre de 2013, 19:27:29 pm »

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/12/13/previa-ce-sabadell-real-zaragoza/

Partidazo, y tanto!!!!! Madre mía que suerte poder jugar partidos así.

Mañana nos visita todo un Zaragoza, campeón de recopa, copas del rey, etc...

Y nosotros estamos allí, compitiendo con ellos... Que suerte!  :thumbsup:

Ojo, y nuestra estadística contra los maños no está nada mal. Mucho honor!!!!
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2013, 19:32:06 pm per jarisacat »

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #37 el: 13 de Desembre de 2013, 19:52:03 pm »

Partidazo, y tanto!!!!! Madre mía que suerte poder jugar partidos así.

Mañana nos visita todo un Zaragoza, campeón de recopa, copas del rey, etc...

Y nosotros estamos allí, compitiendo con ellos... Que suerte!  :thumbsup:

Ojo, y nuestra estadística contra los maños no está nada mal. Mucho honor!!!!
Per partits així hem de salvar la categoria.
Sempre baixen alguns equips amb un passat que recentment han fet alguna cosa de bo.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #38 el: 13 de Desembre de 2013, 21:35:29 pm »
Les previsions parlen de uns 400 seguidors maños, demà ens haurem d'esforçar i molt animant a l'equip...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #39 el: 14 de Desembre de 2013, 10:10:40 am »
Només hi ha un camí i se diu guanyar. Ho seguiré des de l'Hotel, per que m'és impossible anar a Sabadell, però espere poder celebrar una victòria sopant.

Les teues prèvies son una canya.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!