Defintivament al nostre nou director esportiu se li ha girat molta feina, i si realment es vol evitar el desastre que representaria pel nostre club un descens de categoria, en aquest mercat d'hivern el Sabadell n'haurà de ser un dels seus protaginistes.
No hi ha calers? Segur, que no. No en tinc cap dubte... Ara bé, si posen en una balança el volum de pèrdues que a nivell econòmic pot suposar un descens a Segona B, a una banda, i el forat que poden deixar de dues a tres incorporacions en el mercat d'hivern amb les corresponents baixes de l'actual plantilla, a una altra... En fi, que no hi ha color!
La derrota al Mini crec que sí ha tingut quelcom de positiu, i és que definitivament el nostre problema no es diu banqueta o entrenador, i sí plantilla. El mercat d'hivern és limitat i car, sense dubte, però aquesta plantilla està demostrant partit rera partit, sobretot fora de casa, que no té el nivell suficient com per mantenir el Sabadell un any més a Segona A, a banda, de no saber competir a un nivell mínimament exigible en aquesta categoria.
Jo, era dels que creia que tan mal equip no teníem, però la derrota que ahir vam patir davant de quatre crios, escollits, però crios, que a més estaven plagats de baixes, crec que ha estat el toc d'alerta definitiu que ens ha de fer obrir els ulls i posar-nos mans a l'obra.
Definitivament, cal donar de tres a quatre baixes de l'actual plantilla, i buscar en aquest mercat d'hivern jugadors que apuntalin aquest equip i li donin el plus necessari que ens permeti competir en plenes condicions en aquesta categoria.
No estem com per seguir mantenint en plantilla més futures promeses o jugadors que sembla que algún dia arrancaràn... No ens ho podem permetre, i també cal deixar les coses claretes a uns quants, que potser, es pensen intocables en aquest equip.
Estic convençut de que el nostre actual president no té cap intenció, però cap ni una, de veure baixar el Sabadell de categoria. Estem a temps de tot i encara queda molt, però també és evident que cal sacsejar aquesta plantilla apuntalant-la i dotant-la de més recursos i sobretot.. Nivell! Cal més ofici, i sobretot, molta més contundència atacant. Fallem gols de chiste i absolutament imperdonables per jugadors considerats professionals i que cobren com a tal!
Tenim un mig del camp i unes bandes que estan demanant a crits reforços. Que val massa calers? Que no els tenim? Doncs llavors, baixem de categoria i tornem a parlar de calers, segur que algú se li canviarà la cara...
Ara veurem si realment hi ha un projecte sòlid per aquest club, si realment hi ha gent disposada a fer lo impossible per rellançar-lo, o si per contra, tot han estat bones intencions i paraules vuides de contingut. Jo estic a mort amb els nous gestors del club, però ha arribat el moment de prendre decisions i fotre un cop de puny sobre la taula. S'han acabat les tevieses i les bones paraules. Som el Sabadell, ens ha costat la vida mateixa tornar a on som, i tothom en aquest club, i quan dic tothom és TOT-HOM, ha de tenir molt però que molt clar, que no ens serveix RES més que la permanència aquest any. Qui doni el nivell suficient per assolir-ho seguirà, i qui no, doncs no... I sense esperar al proper estiu, així de clar!