Autor Tema: Si no marxem abans de nadal amb almenys 22 punts comencem a preparar la 2a B  (Llegit 7916 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Vist que aquest equip, jugui millor, pitjor, mig bé, perdi contra el Barça B més fluix -i amb diferència- des que va tornar a 2aA....no pot guanyar fora de casa i sabent el calendari que ens ve a sobre, penso que si el Sabadell no arriba a les festes de nadal amb almenys 22 punts (1 victòria i 1 empat), serem equip de 2aB amb tota seguretat. Les sensacions no han estat bones en tota la 1a volta i no canviarà de sobte.
A més, tots sabem que la gran majoria d'equips que arriben a aquestes alçades de la lliga on som nosaltres, acaben baixant.

Personalment crec que l'any vinent estarem a 2a B i llavors m'agradarà veure a tots els qui vau ser tan crítics amb la gestió Soteres i aplaudint tant contundment el canvi, que sortiu a explicar-vos. Mai vaig entendre crítiques tant ferotges cap a una directiva que amb 7 anys ens va dur de 3a a 2aA. I evidentment que l'antiga directiva té la seva qüota de responsabilitat (segurament per tenir-ne poca -de responsabilitat- quan tocava tenir-ne més), però el fet és que ells ara no són al capdevant.

Potser estic molt negatiu, però tot indica que al juny viurem un descens de categoria si no sumem el que toca abans de nadal i no ve un entrenador bregat en aquestes situacions.

PD: no tinc ni idea, però caldria saber del cert perque no sempre l'actitud de l'equip no és bona. Hi passa alguna cosa al vestidor? Problemes entre companys? Poca implicació d'algun futbolista? Problemes de cobrament? Passa alguna cosa greu que pugui influir després sobre el camp?
« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2013, 17:37:47 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
Re:Si no marxem abans de nadal amb almenys 22 punts comencem a preparar la 2a B
« Respondre #1 el: 08 de Desembre de 2013, 18:12:57 pm »
Vist que aquest equip, jugui millor, pitjor, mig bé, perdi contra el Barça B més fluix -i amb diferència- des que va tornar a 2aA....no pot guanyar fora de casa i sabent el calendari que ens ve a sobre, penso que si el Sabadell no arriba a les festes de nadal amb almenys 22 punts (1 victòria i 1 empat), serem equip de 2aB amb tota seguretat. Les sensacions no han estat bones en tota la 1a volta i no canviarà de sobte.
A més, tots sabem que la gran majoria d'equips que arriben a aquestes alçades de la lliga on som nosaltres, acaben baixant.

Personalment crec que l'any vinent estarem a 2a B i llavors m'agradarà veure a tots els qui vau ser tan crítics amb la gestió Soteres i aplaudint tant contundment el canvi, que sortiu a explicar-vos. Mai vaig entendre crítiques tant ferotges cap a una directiva que amb 7 anys ens va dur de 3a a 2aA. I evidentment que l'antiga directiva té la seva qüota de responsabilitat (segurament per tenir-ne poca -de responsabilitat- quan tocava tenir-ne més), però el fet és que ells ara no són al capdevant.

Potser estic molt negatiu, però tot indica que al juny viurem un descens de categoria si no sumem el que toca abans de nadal i no ve un entrenador bregat en aquestes situacions.

PD: no tinc ni idea, però caldria saber del cert perque no sempre l'actitud de l'equip no és bona. Hi passa alguna cosa al vestidor? Problemes entre companys? Poca implicació d'algun futbolista? Problemes de cobrament? Passa alguna cosa greu que pugui influir després sobre el camp?

No estic gens d'acord amb tu. Per mi el Sabadell podrà baixar o mantenir-se, ja es veurà... però per mi a aquestes altures no som ni molt menys carn de 2aB; ni sense arribar als 22 punts que comentes. Queda molt, però que molt, i serà molt complicat per tothom: pel Girona, pel Jaen, per l'Hercules, per l'Alavés, per la Ponferradina, etc...

A més, un aspecte a tenir en compte (per mi molt al nostre favor) és que un màxim accionista que fa quatre dies ha invertit 3 milions d'€ no deixarà que el vaixell s'enfonsi tan facilment.
« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2013, 18:17:10 pm per jarisacat »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #2 el: 08 de Desembre de 2013, 19:03:03 pm »

No estic gens d'acord amb tu. Per mi el Sabadell podrà baixar o mantenir-se, ja es veurà... però per mi a aquestes altures no som ni molt menys carn de 2aB; ni sense arribar als 22 punts que comentes. Queda molt, però que molt, i serà molt complicat per tothom: pel Girona, pel Jaen, per l'Hercules, per l'Alavés, per la Ponferradina, etc...

A més, un aspecte a tenir en compte (per mi molt al nostre favor) és que un màxim accionista que fa quatre dies ha invertit 3 milions d'€ no deixarà que el vaixell s'enfonsi tan facilment.
[/b]

Ara ja No està tot a les seves mans....aquest es el problema
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #3 el: 08 de Desembre de 2013, 19:47:49 pm »

[/b]

Un accionista que està disposat a fer una nova ampliació de capital, farà mans i mànigues (fitxatges inclosos) per reconduir la situació esportiva.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #4 el: 08 de Desembre de 2013, 20:03:04 pm »

[/b]

Un accionista que està disposat a fer una nova ampliació de capital, farà mans i mànigues (fitxatges inclosos) per reconduir la situació esportiva.

Ojala tinguis raó

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #5 el: 08 de Desembre de 2013, 20:34:57 pm »
Defintivament al nostre nou director esportiu se li ha girat molta feina, i si realment es vol evitar el desastre que representaria pel nostre club un descens de categoria, en aquest mercat d'hivern el Sabadell n'haurà de ser un dels seus protaginistes.
No hi ha calers? Segur, que no. No en tinc cap dubte... Ara bé, si posen en una balança el volum de pèrdues que a nivell econòmic pot suposar un descens a Segona B, a una banda, i el forat que poden deixar de dues a tres incorporacions en el mercat d'hivern amb les corresponents baixes de l'actual plantilla, a una altra... En fi, que no hi ha color!
La derrota al Mini crec que sí ha tingut quelcom de positiu, i és que definitivament el nostre problema no es diu banqueta o entrenador, i sí plantilla. El mercat d'hivern és limitat i car, sense dubte, però aquesta plantilla està demostrant partit rera partit, sobretot fora de casa, que no té el nivell suficient com per mantenir el Sabadell un any més a Segona A, a banda, de no saber competir a un nivell mínimament exigible en aquesta categoria.
Jo, era dels que creia que tan mal equip no teníem, però la derrota que ahir vam patir davant de quatre crios, escollits, però crios, que a més estaven plagats de baixes, crec que ha estat el toc d'alerta definitiu que ens ha de fer obrir els ulls i posar-nos mans a l'obra.
Definitivament, cal donar de tres a quatre baixes de l'actual plantilla, i buscar en aquest mercat d'hivern jugadors que apuntalin aquest equip i li donin el plus necessari que ens permeti competir en plenes condicions en aquesta categoria.
No estem com per seguir mantenint en plantilla més futures promeses o jugadors que sembla que algún dia arrancaràn... No ens ho podem permetre, i també cal deixar les coses claretes a uns quants, que potser, es pensen intocables en aquest equip.
Estic convençut de que el nostre actual president no té cap intenció, però cap ni una, de veure baixar el Sabadell de categoria. Estem a temps de tot i encara queda molt, però també és evident que cal sacsejar aquesta plantilla apuntalant-la i dotant-la de més recursos i sobretot.. Nivell! Cal més ofici, i sobretot, molta més contundència atacant. Fallem gols de chiste i absolutament imperdonables per jugadors considerats professionals i que cobren com a tal!
Tenim un mig del camp i unes bandes que estan demanant a crits reforços. Que val massa calers? Que no els tenim? Doncs llavors, baixem de categoria i tornem a parlar de calers, segur que algú se li canviarà la cara...
Ara veurem si realment hi ha un projecte sòlid per aquest club, si realment hi ha gent disposada a fer lo impossible per rellançar-lo, o si per contra, tot han estat bones intencions i paraules vuides de contingut. Jo estic a mort amb els nous gestors del club, però ha arribat el moment de prendre decisions i fotre un cop de puny sobre la taula. S'han acabat les tevieses i les bones paraules. Som el Sabadell, ens ha costat la vida mateixa tornar a on som, i tothom en aquest club, i quan dic tothom és TOT-HOM, ha de tenir molt però que molt clar, que no ens serveix RES més que la permanència aquest any. Qui doni el nivell suficient per assolir-ho seguirà, i qui no, doncs no... I sense esperar al proper estiu, així de clar!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MANEL70

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #6 el: 08 de Desembre de 2013, 23:45:14 pm »
No crec que sigui així, primerament en una lliga tant apretada com aquesta el que ens falta és guanyar dos partits seguits i mantiner una regularitat de punts. Segonament, aquests anys estavem acostumats que amb Carreras feiem unes molt bones primeres voltes i la segona afluixavem de manera molt perillosa, pot ser aquest any sigui al revés i la segona sigui la bona. Si et mantens a la categòria les dues maneres són bones.
El que si crec és que hem de fitxar aquest mercat d'hivern, algú que ens aporti perill per banda, només Collantes dona aquesta sensació, els equips ja saben que tapan una banda l'altre és totalment inoperativa; i algú al mig camp que doni una marxa més l'equip, s'ens veu el el camp masa el que anem a fer, som mot previsibles. I dic l'ho de dos reforços sent conscients del moments que és viuen de austeritat ja que crec que el faltaría de debó serien dos jugados per banda i dos al mig camp, peró bueno amb la meitat, i amb qualitat, crec que podriem fer.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #7 el: 09 de Desembre de 2013, 08:56:43 am »
A dia d'avui, a mi si em diuen que el 30 de Juny de 2014, el Sabadell la temporada següent jugarà a 2A, per mi és un miracle!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 09 de Desembre de 2013, 10:01:38 am »
A dia d'avui, a mi si em diuen que el 30 de Juny de 2014, el Sabadell la temporada següent jugarà a 2A, per mi és un miracle!!

Correcte! Jo penso igual! No queda tant! Només poc més de mitja lliga. El problema és que tenint un equip de mitja taula, les sensacions que es donen no són aquestes. Les sensacions que es donen en la majoria de partits són d'un equip perdut i que en molts moments no lluita el que hauria de lluitar...!! Cosa que a mi em fa ser molt pessimista.

www.miequipo.es

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #9 el: 09 de Desembre de 2013, 10:42:52 am »
Pues con el pesimismo de la afición, quizás nos merecemos ir a 2a B..

Seguro que hay montones de equipos en 2ª B que desearían estar en nuestro situación, y solo nos dedicamos a crear crispaciones, y un post tras otro con polémicas que solo hacen que perjudicar al equipo, y ni mucho menos animarlo y apoyarlo.

Como podemos decir que después de navidad, cuando todavían faltan 22 PARTIDOS, 66 PUNTOS, decir que ya estamos en Segunda B? Por favor seamos coherentes, estamos a 2 puntos de la salvación, y después de navidad en la peor de las situaciones estaríamos a unos 5 puntos, con toda 66 en juego. Además, parece mentira que este sea nuestro tercer año en 2ª división, una categoría en que con 5 puntos, pasas de estar en la boca del descenso a estar en playoff.

Vamos a dejarnos de crear polémicas y crispaciones, dedicarnos a ir al campo, a los entrenos, apoyar al equipo que lo necesita, y entre todos intentar estar el año que viene otra vez en la LFP.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #10 el: 09 de Desembre de 2013, 11:33:03 am »
Mireu el que no pot ser es que facis fora a un entrenador i no sapigués que fer, el problema es que la gent que tenim manant no enten com funciona aquest mon, cada dia que passa sense entrenador, baixa el nostre percentatge de permanència, si tens a l'abast 3 o 4 entrenadors contrastats a la categoria te l'has de jugar amb un d'ells, no hi ha temps perque un secretari tècnic estigui estudiant quina es la millor opció, això ja es a cara o creu.

Només tiro de sentit comú, ja que ara mateix no es pot fer un altre cosa que trobar algú que li tregui més rendiment al que tenim. I aixó es posible, passa cada temporada i amb diferents equips, nosaltres mateixos som un bon exemple, els últims 3 anys em tingut un entrenador que ha sabut extreure molt més dels jugadors, resultat un ascens i dues permanències sense patiments.

No dubto de la bona fe del president, està clar que si fas una inversió així es perque vols que surti bé, però no coneix aquest mon i es nota per lo malament planificada la temporada desde que s'han fet càrrec.

Jo encara tinc esperances, però necesito veure que s'intenta buscar sol·lucions i de manera instantanea, aquesta entitat no es un club qualsevol, es massa especial, em de lluitar per revertir la situació.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #11 el: 09 de Desembre de 2013, 11:48:45 am »
Pues con el pesimismo de la afición, quizás nos merecemos ir a 2a B..

Seguro que hay montones de equipos en 2ª B que desearían estar en nuestro situación, y solo nos dedicamos a crear crispaciones, y un post tras otro con polémicas que solo hacen que perjudicar al equipo, y ni mucho menos animarlo y apoyarlo.

Como podemos decir que después de navidad, cuando todavían faltan 22 PARTIDOS, 66 PUNTOS, decir que ya estamos en Segunda B? Por favor seamos coherentes, estamos a 2 puntos de la salvación, y después de navidad en la peor de las situaciones estaríamos a unos 5 puntos, con toda 66 en juego. Además, parece mentira que este sea nuestro tercer año en 2ª división, una categoría en que con 5 puntos, pasas de estar en la boca del descenso a estar en playoff.

Vamos a dejarnos de crear polémicas y crispaciones, dedicarnos a ir al campo, a los entrenos, apoyar al equipo que lo necesita, y entre todos intentar estar el año que viene otra vez en la LFP.
Una cosa és que al foro la gent es quedi a gust, però al camp no he escoltat xiulets de forma unànime contra els jugadors.
I mira que hi ha moments que se'ls mereixen...

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #12 el: 10 de Desembre de 2013, 21:24:51 pm »
Jo ja vaig dir q per anar be havien de guanyar a barça b,castilla y tenerife
Hem va fer molta rabia q el barça b ens guanyes
espero q al castilla i tenerife si q els guanyem

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #13 el: 10 de Desembre de 2013, 22:53:28 pm »
La veritat és que ara ens venen 4 partits molt complicats. Potser el del Castilla no tant, però compte perquè amb el canvi d'entrenador sembla que han reaccionat, i a més són el filial del Madrid, quasi res!

Encara que no sumem molts punts en aquest final de la 1era volta, no hem de ser massa pessimistes. És a dir, això no voldrà dir que Olmo no estigui capacitat o que tinguem una plantilla de m****. Ara mateix l'important és veure si l'equip va a més o no. Observar quin és el nivell del nostre joc (tan en atac com en defensa), si som competitius o no, etc... El que no hauria de ser és que ens veiessim molt inferiors als rivals. Si estem allà, amb opcions d'empatar i/o guanyar fins als últims minuts, si l'equip ens deixa un bon regust, podem estar tranquils. Temps hi haurà per remontar posicions en la classificació.

Penseu que (dirigits per Salamero) venim d'un equip amb un nivell de joc molt pessim. Normalment abusant del futbol directe i molt irregular o inconstant. Amb Olmo s'ha millorat, els jugadors estan molt més assentats en el camp, estem jugant millor, tenim més iniciativa... Tot això s'ha de valorar. Els bons resultats és possible/probable que arribin, el que no és gens fàcil és que els aconseguim en els pròxims partits. Zaragoza, Tenerife, Castilla i Huelva són rivals de màxima dificultat. De fet, fins i tot m'atreveixo a dir que si aquest equip, de moment sense cap nova incorporació, fos capaç de fer 7 dels pròxims 12 punts, a final de temporada estic segur que al menys arribarà als 60 punts. Alguns fliparan, però jo n'estic convençut...

Potser estigui equivocat, com ho vaig estar confiant amb el Salamero, però crec que toca esperar una mica més per poder intuir/preveure amb fiabilitat quin pot ser el nostre futur a partir d'ara.

Honor!
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2013, 22:59:39 pm per jarisacat »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 11 de Desembre de 2013, 08:23:35 am »
De fet, fins i tot m'atreveixo a dir que si aquest equip, de moment sense cap nova incorporació, fos capaç de fer 7 dels pròxims 12 punts, a final de temporada estic segur que al menys arribarà als 60 punts. Alguns fliparan, però jo n'estic convençut...

Honor!

Tan de bo tinguis raó  :xupet

www.miequipo.es

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #15 el: 11 de Desembre de 2013, 17:06:46 pm »
Jo em preocuparia més si fóssim els últims de la classificació o a 10 punts de la salvació. Per ara, això es pot salvar.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #16 el: 11 de Desembre de 2013, 17:18:01 pm »
Jo em preocuparia més si fóssim els últims de la classificació o a 10 punts de la salvació. Per ara, això es pot salvar.
Això és com lo del got mig ple o mig buit.
Hi ha 3 equips que es cambiarien per nosaltres, i tota la resta, no. Així ho veig jo.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #17 el: 11 de Desembre de 2013, 20:39:21 pm »
Hi ha 3 equips que es cambiarien per nosaltres, i tota la resta, no. Així ho veig jo.

Sent-ho rectificar-te, crec que només es canviarien 2, Castella i Alabès, l'Hèrcules te els mateixos punts amb probablement el gol averge ja que ens va guanyar 3-0...dubto que es canviessin per nosaltres

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #18 el: 11 de Desembre de 2013, 22:43:42 pm »

Sent-ho rectificar-te, crec que només es canviarien 2, Castella i Alabès, l'Hèrcules te els mateixos punts amb probablement el gol averge ja que ens va guanyar 3-0...dubto que es canviessin per nosaltres
Ho he pensat mentre escribia, però he tirat de classificació.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #19 el: 12 de Desembre de 2013, 12:30:16 pm »
Con lo que queda de liga no veo lugar para tanto pesimismo. ¿Qué a todos nos gustaría estar con muchos más puntos y con otras sensaciones? Naturalmente. Pero que cogiendo una buena racha de resultados y puntos, todo cambia en esta categoría. Y la nuestra tiene que llegar!!

Un poquito más de optimismo y a por el Zaragoza!!  :scut  :scut
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!