Autor Tema: Miquel Olmo "nou" entrenador del Sabadell fins a final de temporada  (Llegit 15245 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Miquel Olmo "nou" entrenador del Sabadell fins a final de temporada
« Respondre #20 el: 09 de Desembre de 2013, 22:56:13 pm »
Una prova més, de que la planificacó d'aquesta temporada ha estat una improvització continua des del principi. Ojalà a m'equivoqui però em veig a segona divisió b, i lo pitjor de tot, que ens estan matan la il.lusió.
Aquest pas, cada cop menys gent a la Nova Creu Alta, y la temporada que ve jugant a 1ª Catalana o a 3ª Divisió si puja el B, perque haurem desaparegut.

Molt desanimat, i espero que em facin menjar aquestes paureles que avui escric a final de temporada.

Amb això tens molta raó, s'està cremant molt el sentiment arlekinat. Seguirem recolzant aquests colors i seguirem anant a l'estadi els més fidels però s'ha de reconèixer que aquell nerviosisme o aquella ilusió d'esperar el cap d setmana per anar a la NCA s'està perdent, almenys per la meva part l'he perduda. D fet fa pocs anys hauria estat sense ni dormir bé durant uns dies en les setmanes q hi havia desplaçaments propers i aquest any ni ganes de desplaçar-me a Girona ni al Mini he tingut. És infumable el q estem fent fora de casa i no m'he vist preparat per aguantar.ho xDD

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 09 de Desembre de 2013, 23:41:37 pm »
Por mi parte desearle toda la suerte del mundo al nuevo entrenador del Sabadell, Olmo tiene mucho ganado sobre cualquier otro que venga de fuera, conoce la plantilla y puede darle su punto, lo que no podra hacer es darle más físico o más calidad a estos jugadores, es lo que tenemos y con estos nos la jugamos, puede que haya alguna incorporación en el mercado de invierno, pero es una cuestión en la que tampoco estoy seguro de que hayan jugadores de calidad libres a esta altura de la temporada, por lo demás esperar que el rumbo cambie y con dos o tres partidos puntuando estaríamos en la zona noble de la clasificiación, todos deberíamos estar apoyando para que eso se produzca.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #22 el: 10 de Desembre de 2013, 09:12:38 am »
Molts ànims i tot el meu suport al entrenador!

Estic segur que hi ha plantilla de sobres per no acabar la temporada patint, només cal demostrar-ho setmana a setmana!

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #23 el: 10 de Desembre de 2013, 10:05:24 am »
Pues no queda otra que estar con él y apoyarlo, igual que han hecho los jugadores para que Gordillo finalmente haya tomado esta decisión.

No sé si será la mejor o la peor, pero económicamente seguro que si. Aunque para arreglar esto igualmente habrá que rascarse un poco el bolsillo, ha de llegar un refuerzo, y sin los milagros de Xavi Roca trayendo jugadores a coste cero, porque buscamos una posición de atacante y con gol, y eso cuesta dinerito.

Mucha suerte Miquel Olmo!

Suscribo las palabras de Jabo

Tan tan tan malo es Olmo? Y tan bueno Terrazas?

No se, pero prefiero gastar la pasta en deshacerse de 4 o 5 jugadores, y fichar 2 o 3 jugadores claves, antes que cualquier Bordalas-Terrazas...

Pq dudo que con otro entrenador ganaramos al barça B, a caso con otro collantes y cia hubieran marcado las ocasiones? Pq mira que eran claras.

También estoy negativo, pero prefiero fichar 3 jugadores de nivel que algun otro entrenador.

PS: Como no fichen en el mercado de invierno, si que me veo volviendo a 2b...
@javi_gt86

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #24 el: 10 de Desembre de 2013, 10:11:08 am »
jo tinc unaltre visio del tema,com tots sabem la ratificacio d'un entrenador,casi sempre vol dir que a la propera derrota va al carrer...

jo penso que el gordillo aquest acaba d'arribar i mentre es situa al club,dona un marge a olmo imagino que un parell de partits,que surt be doncs seguira,que perdem 2 partits seguits...veureu com el fotran fora al instant

i ara donc la meva opinio,tot el que rodeja el club es una vergonya darrera unaltre,i tot fa "un tufillo" monumental a l'any del descens a tercera,olmo sera el bonet d'aquella temporada?

perque no posar un entrenador amb cara i ulls? es esperpentic

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 10 de Desembre de 2013, 10:26:57 am »
Sincerament no entenc aquesta decisió, per que no la comparteixo, però suposo que amb el Director Esportiu acabat d'aterrar al club, haurà consultat a plantilla també i haurà decidit el camí fàcil.

Haurem d'estar amb ell i esperar que funcioni l'invent, ja que si funciona, voldrà dir que estem en el camí de la salvació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat demanuel

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #26 el: 10 de Desembre de 2013, 12:04:39 pm »
El mejor fichaje que podemos hacer esque vuelva Moha cuanto antes...... Que desilusión de equipo.  Fijo a 2:. Honor.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #27 el: 10 de Desembre de 2013, 12:07:03 pm »
El que em va sorprendre és que segons Gordillo, pasta n'hi ha, és a dir que el motiu de no fer-lo fora no és econòmic.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #28 el: 10 de Desembre de 2013, 14:32:54 pm »
Molt mala notícia pels nostres interessos. Això mostra una vegada més la ineptitut , les mentides i contradiccions d'aquest Consell Esportiu. ESTEM SENSE ENTRENEDOR DES D'EL PRINCIPI DE TEMPORADA I ARA FINS AL FINAL DE TEMPORADA.
I una plantilla per tirar cohets. Quien coño es ese Gordillo en el mundo del futbol i que acaba de llegar a una entidad que està hecha un desastre por dentro y por fuera para hacernos tragar con un entrenador de 3ª división ?
Hi haurà baixes mínim de 3 tios i es fitxarà un mínim de 3 tios de qüalitat ?

Amb molt poques ganes que arribi el dissabte ( això ja és greu, que perdis les ganas d'anar al Templo ) Tan debò m'etivoqui. Adios 2ª A  :ostres :weep: :wall:     

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #29 el: 10 de Desembre de 2013, 18:09:13 pm »
Jo ja no tinc ganes ni d'opinar ni d'anar al camp :confused:
La temporada que ve jugarem a 2 B
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #30 el: 10 de Desembre de 2013, 18:23:33 pm »
Estic amb la majoria, ja podem anar planificant la propera temporada a segona B, vec el panorama molt negre.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #31 el: 10 de Desembre de 2013, 18:38:00 pm »
Estic amb la majoria, ja podem anar planificant la propera temporada a segona B, vec el panorama molt negre.
Jolin no sigueu tant negatius queden 25 partits encara... quede el mercat d'hivern que es indiscutible que s'ha de reforçar... i queda veure al l'entrenador Miquel Olmo que tal ho fa com a primer se li ha de donar una oportunitat no el tenim que matar abans de saber el que fará. A lo millor ens portem una grata sorpresa i ens tenim que menjar tant pessimisme general-litzat...!!! HONOOOOOOR!!!!!  :scut :scut :scut

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #32 el: 10 de Desembre de 2013, 18:41:05 pm »
AIXO DE QUE ESTEM A 2B NO HO DIGEU FINS QUE NO HI HAGI CAP POSSIBILITAT DE SALVARSE GENT
SI SE PUEDE
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #33 el: 10 de Desembre de 2013, 19:01:20 pm »
Jolin no sigueu tant negatius queden 25 partits encara... quede el mercat d'hivern que es indiscutible que s'ha de reforçar... i queda veure al l'entrenador Miquel Olmo que tal ho fa com a primer se li ha de donar una oportunitat no el tenim que matar abans de saber el que fará. A lo millor ens portem una grata sorpresa i ens tenim que menjar tant pessimisme general-litzat...!!! HONOOOOOOR!!!!!  :scut :scut :scut
estic d'acord en que encara queda molta lliga, estic d'acord en que ens hem de reforçar al mercat d'hivern i de com ho fem i com recuperem algun jugador (Moha) ens hi anirà el destí, estic d'acord en que potser ens enportem una grata sorpresa...però no estic d'acord en que s'ha de veure com ho fa en Olmo com a primer entrenador, ja que fins ara tenia el títol de segon però apart que "estava en el ajo", ja exercia en bona part de primer.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #34 el: 10 de Desembre de 2013, 20:52:20 pm »
 :scutSI SE PUEDE :anims :anims :anims :anims :anims :anims :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 11 de Desembre de 2013, 18:28:17 pm »
Jesus Serrano que seguirà fent les tasques d'scouting sembla ser que es convertirà en 2n entrenador i ajudant de Miquel Olmo.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #36 el: 11 de Desembre de 2013, 18:33:28 pm »
Jesus Serrano que seguirà fent les tasques d'scouting sembla ser que es convertirà en 2n entrenador i ajudant de Miquel Olmo.
No em diguis més: ex-Nàstic. Em jugo el cap de la cigala.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #37 el: 11 de Desembre de 2013, 21:15:02 pm »
Quina cagada mantenir al impresentable egarenc aquest de primer entrenador!!  :wall: :wall: :wall:

Olmo fot el camp!!!!!!!!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #38 el: 11 de Desembre de 2013, 22:26:05 pm »
Quina cagada mantenir al impresentable egarenc aquest de primer entrenador!!  :wall: :wall: :wall:

Impresentable perquè ?  Què ha fet que justifiqui el qualificatiu ?

No cal faltar per dir que un entrenador no t´agrada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #39 el: 11 de Desembre de 2013, 22:51:34 pm »

Impresentable perquè ?  Què ha fet que justifiqui el qualificatiu ?

No cal faltar per dir que un entrenador no t´agrada....
Totalment d'acord....