Autor Tema: Miquel Olmo "nou" entrenador del Sabadell fins a final de temporada  (Llegit 15274 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
Re:Miquel Olmo "nou" entrenador del Sabadell fins a final de temporada
« Respondre #40 el: 12 de Desembre de 2013, 07:59:52 am »
Sou concients que no hi ha entrenador ni de l'equip ni de porters no ? :ostres

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #41 el: 12 de Desembre de 2013, 11:21:34 am »
Sou concients que no hi ha entrenador ni de l'equip ni de porters no ? :ostres
Jo si, però és lo que hi ha.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #42 el: 12 de Desembre de 2013, 11:23:52 am »
Quina cagada mantenir al impresentable egarenc aquest de primer entrenador!!  :wall: :wall: :wall:

Olmo fot el camp!!!!!!!!!!

A mí no em convenç Olmo com entrenador i el temps em donarà o no la raó, però desqualificar-lo per ser terrasenc?. Per aquesta mateixa norma tampoc acceptaríem que el Barça en cedís a Xavi?.  :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #43 el: 12 de Desembre de 2013, 13:36:17 pm »
Quina cagada mantenir al impresentable egarenc aquest de primer entrenador!!  :wall: :wall: :wall:

Olmo fot el camp!!!!!!!!!!

Impresentable perquè ?  Què ha fet que justifiqui el qualificatiu ?

No cal faltar per dir que un entrenador no t´agrada....

si no recordo malament, quan era entrenador del Terrassa, es va ficar amb el CES i amb els ciutadans de Sabadell

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #44 el: 12 de Desembre de 2013, 16:21:47 pm »
Tot aixo de fer-lo entrenador oficial es perque la federació no permet tenir un entrenador "interi" mes de 2 partits i ell ja els havia fet, pero no dubteu que depen totalment dels resultats (com tots) i si d'aqui a final de la primera volta aquets resultats no son bons i ens veiem abocats a una situació critica, tinc clarisim que el fotran fora.
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #45 el: 12 de Desembre de 2013, 17:07:00 pm »
Tot aixo de fer-lo entrenador oficial es perque la federació no permet tenir un entrenador "interi" mes de 2 partits i ell ja els havia fet, pero no dubteu que depen totalment dels resultats (com tots) i si d'aqui a final de la primera volta aquets resultats no son bons i ens veiem abocats a una situació critica, tinc clarisim que el fotran fora.

això és evident.
Perquè ara passi de ser interí a oficial, no vol dir que si no ens mengem un rosco en varies jornades ens l'haguem de fotre amb patates.
El que crec que crema a la gent és que aquest senyor ja hi era al staff tècnic i té bona part de culpa de que tinguem l'equip on el tenim....que és continuista vaja.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #46 el: 12 de Desembre de 2013, 17:08:24 pm »

això és evident.
Perquè ara passi de ser interí a oficial, no vol dir que si no ens mengem un rosco en varies jornades ens l'haguem de fotre amb patates.
El que crec que crema a la gent és que aquest senyor ja hi era al staff tècnic i té bona part de culpa de que tinguem l'equip on el tenim....que és continuista vaja.

Segurament, però aquest no arribava tard ni marejat als entrenaments.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #47 el: 12 de Desembre de 2013, 17:36:41 pm »
com ho sabeu aixo d'arribar tard i marejat? de totes maneres jo també opino que OLMO no deixa de ser l'ajudant de Salamero i el que deian que realment feia d'entrenador, per tant jo no diría que em canviat d'entrenador, si no que es el mateix des de la primera jornada, i que jo sapiga amb aquest entrenador ara mateix estem en zona de descens, llevors...
Hem tornat !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #48 el: 12 de Desembre de 2013, 18:00:57 pm »
Segurament si els resultats no acompanyen abans d'acabar la 1a volta, Olmo vagi fora.

A favor seu però és que quan estava Salamero els jugadors, CAP d'ells el va defenssar ni es va mullar. Amb Olmo a la banqueta, TOTS els que han parlat en roda de premsa l'han defenssat i denoten una millora general.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #49 el: 12 de Desembre de 2013, 18:20:02 pm »
Segurament si els resultats no acompanyen abans d'acabar la 1a volta, Olmo vagi fora.

A favor seu però és que quan estava Salamero els jugadors, CAP d'ells el va defenssar ni es va mullar. Amb Olmo a la banqueta, TOTS els que han parlat en roda de premsa l'han defenssat i denoten una millora general.
Crec que és el motiu principal pel que se l'han quedat.
Ara que si els resultats no acompanyen, per molta rosca que li facin, va fora.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #50 el: 12 de Desembre de 2013, 18:26:29 pm »
El que no he entes mai, es que si OLMO i SALAMERO tenien tan bona sintonia com es deia, i si OLMO estaba al Sabadell era perque l'havia reclamat SALAMERO, com es que quan el van destituir no va demanar ell també la baixa? no sería el mes normal que si fotem fora al teu "jefe" i al que t'ha portat aqui, tu també marxis? o es que potser no havia tan bona sintonia entre ells?
Hem tornat !

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #51 el: 12 de Desembre de 2013, 19:44:58 pm »

això és evident.

Estic d'acord en que Olmo segueix sent provisional (de fet així ho va explicar el mateix Gordillo). Veient que l'equip no ha respòs del tot malament al canvi, se l'hi ha donat una mica més de marge.

No estic d'acord en que és continuista. Potser ell era qui portava els entrenaments, però l'altre era qui tallava el bacallà. A més, en aquests primers dos partits d'Olmo s'han vist alguns canvis tàctics.

« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2013, 19:54:38 pm per jarisacat »

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #52 el: 13 de Desembre de 2013, 08:16:04 am »
El fet de mantenir Olmo no és res més que allargar l'agonia d'un equip que tindrà de firmar un entrenador per primer cop en la temporada, però en una situació més desesperada que l'actual o sinó al temps. Olmo també és responsable de la situació actual, que tingui més idea que Salamero no ho dubto, però és un entrenador de 3ª divisió i no preparat per entrenar al nostre equip.  A més perquè no ha marxat junt amb el Salamero qui és el que el va portar perqè li fes la seva feina ? Que els jugadors estiguin amb ell, també ho dubto i  jo no m'ho empasso.
Segurament Gordillo té que estar treballant per reforçar l'equip al mercat d'hivern i donar algunes baixes sinó no cal dir que passarà.
Tal com estar el mig camp i veient a Hidalgo que no està per rés no hi ha ningú (cap periodista) que li pregunti al Olmo perquè no juga ni va convocat Ruper. Crec que una explicació la tenim de tenir, aquest tio ha jugat a primera divisió.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #53 el: 13 de Desembre de 2013, 08:37:24 am »
El fet de mantenir Olmo no és res més que allargar l'agonia d'un equip que tindrà de firmar un entrenador per primer cop en la temporada, però en una situació més desesperada que l'actual o sinó al temps. Olmo també és responsable de la situació actual, que tingui més idea que Salamero no ho dubto, però és un entrenador de 3ª divisió i no preparat per entrenar al nostre equip.  A més perquè no ha marxat junt amb el Salamero qui és el que el va portar perqè li fes la seva feina ? Que els jugadors estiguin amb ell, també ho dubto i  jo no m'ho empasso.
Segurament Gordillo té que estar treballant per reforçar l'equip al mercat d'hivern i donar algunes baixes sinó no cal dir que passarà.
Tal com estar el mig camp i veient a Hidalgo que no està per rés no hi ha ningú (cap periodista) que li pregunti al Olmo perquè no juga ni va convocat Ruper. Crec que una explicació la tenim de tenir, aquest tio ha jugat a primera divisió.

Estic d'acord, però també cal dir que a Olmo se li ha presentat la oportunitat de la seva vida. Sap que si no l'aprofita, segurament mai més entreni al futbol professional. Això em fa pensar que farà tot el possible i intentarà que tota la plantilla d'una manera o una altra estigui amb ell i es deixi la pell damunt el camp.

Davant el Zaragoza, un rival molt fort però a casa, serà una bona oportunitat per veure si l'equip ha fet un salt endavant amb la marxa de Salamero o finalment estem com estàvem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #54 el: 13 de Desembre de 2013, 16:34:18 pm »
Estic segurisim que amb el temps que ha passat des de que van destituir al Salamero i amb l'arribada del nou secretari tecnic, hauran tantejat mes d'un entrenador, i que ni haurá algun que deu estar molt a prop,  en cas de destitució del Olmo, que no dubteu pasará si no arriban els resultats ja mateix
Hem tornat !

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #55 el: 17 de Desembre de 2013, 17:17:55 pm »
com ho sabeu aixo d'arribar tard i marejat? de totes maneres jo també opino que OLMO no deixa de ser l'ajudant de Salamero i el que deian que realment feia d'entrenador, per tant jo no diría que em canviat d'entrenador, si no que es el mateix des de la primera jornada, i que jo sapiga amb aquest entrenador ara mateix estem en zona de descens, llevors...
Per que un matí que no tenia res a fer, vaig anar a les pistes i ho vaig veure. El pobre deuria passar una mala nit i deuria prendre medicació, per això es va marejar, segurament.

Però per sort, ja és aigua passada, ara Olmo és el nostre entrenador i haurem de confiar en ell mentre hi sigui.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #56 el: 17 de Desembre de 2013, 23:53:06 pm »
Yo no sé quien hacia de entrenador pero desde que que está Olmo el equipo ha cambiado para mejor, otra cosa seran los resultados ya que el futbol tiene cosas raras pero al menos ahora sudan la camiseta con lo cual los resultados llegaran seguro.

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #57 el: 05 de Gener de 2014, 17:37:54 pm »
De moment, Olmo us esta fotent un bon "zas en toda la boca" a la majoria de "savis del futbol" que pul.luleu per aquí... :shifty:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #58 el: 05 de Gener de 2014, 17:57:02 pm »
De moment, Olmo us esta fotent un bon "zas en toda la boca" a la majoria de "savis del futbol" que pul.luleu per aquí... :shifty:

Suposo que tots els "savis" estan encantats.....com tots!  :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #59 el: 05 de Gener de 2014, 17:58:32 pm »
Si i Si la veritat, mentres lequip vagi be, res a dir
TORNAREM A SER GRANS