Autor Tema: Presentació de la samarreta conmemorativa dels 100 anys vestint arlequinats  (Llegit 5949 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:Presentació de la samarreta conmemorativa dels 100 anys vestint arlequinats
« Respondre #20 el: 18 de Desembre de 2013, 12:15:15 pm »
Diria que és un projecte de l'anterior junta, que veurà la llum aquest proper divendres dia 13 quan el club presenti en societat la samarreta conmemorativa dels 100 anys vestint d'arlequinat i que tindrà en el partit contra el Zaragoza com a "festa" principal.
A més, les samarretes es podran comprar a les oficines de l'estadi. A veure quin en serà el disseny!!

Crec que és una gran iniciativa que va iniciar Manel Escribà ja que va "descobrir" aquesta data d'ara fa 100 anys (amb l'ajuda de l'arxiu del gran Joan Barberan) i que tant a l'anterior junta com aquesta cal aplaudir-los per portar-ho a terme i perque crec que és una molt bona pensada. Sigui com sigui, tothom que hagi partcipat en aquest projecte, mereix un reconeixement!

Moltes gràcies Joan, però crec que em poses unes "medalles" que no em corresponen.
Sí que és cert que vaig recordar en diferents ocasions aquesta efemèride per intentar que no caigués en l'oblit.
No és menys cert que li vaig mostrar tant fotografies i cromos de principis de segle a l'Alba Casanovas per definir, de la millor manera possible, com era aquella primera samarreta arlequinada.
A partir d'aquí i sobretot i com molt bé apuntes, tots els mèrits s'han d'apuntar al gran Joan Barberan.

Dit això, crec que ha quedat un gran producte i que reflexa, amb les llicències que cal prendre's, el que era el "maillot" original.

Moltes felicitats i moltes gràcies a tothom qui ho ha fet possible!!! :clap2 :reverencia2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 18 de Desembre de 2013, 19:44:41 pm »
Sobre el centenario de la camiseta arlequinada y el CE Sabadell FC, me ha surgido una duda que me gustaría que alguno me lo pudiera explicar, ¿qué es lo que hemos celebrado?.

En la última jornada celebramos el centenerio de la camiseta arlequinada, la información que nos da la página oficial del Club decía:

Centre de Sports – Tarrasa’, el primer partit dels 100 anys arlequinats

13/12/2013
El Centre d’Esports Sabadell celebra els 100 anys arlequinats amb una samarreta commemorativa d’edició limitada. A més, ho farà sobre el terreny de joc. Demà, 14 de desembre, la Nova Creu Alta animarà al primer equip, que s’enfronta al Real Zaragoza a les 18 hores. El centenari arlequinat, curiosament, també va començar sobre la gespa, però en aquest cas a la de la vella Creu Alta: el 14 de desembre de 1913 a les tres "en punt" de la tarda, el ‘Centre de Sports’, anomenat així en aquella època, va disputar un partit contra l’acèrrim rival, el ‘Tarrasa’. El resultat va ser d’empat a un.

Els nous ‘maillots’

“El Sabadell presentarà’ls millors onze i estrenarà’ls nous ‘maillots”, anunciava l’edició impresa del Diari de Sabadell del 14 de desembre de fa 100 anys, en referència a l’estrena de la samarreta arlequinada en el futbol espanyol. El motiu del partit, no obstant, té una doble opció: alguns historiadors diuen que va ser de la Copa Catalunya i d’altres, de la Copa del Vallès.

Bien, la duda me surge cuando informan que el pasado 14 de diciembre se cumplían los 100 años en referencia al estreno de la samarreta arlequinada en el fútbol español, aquí en este punto, creo que no es del todo correcto esta afirmación, al no ser que estemos hablando de diferentes Clubes, ya que en el Libro de Josep Rosell i Casablanca "Historia del Futbol a Sabadell" en referencia al CE Sabadell dice:

Una altra data digna d'ésser registrada és la primera vegada que varen jugar el Barcelona i el Sabadell. Fou el dia 6 de desembre del 1908 amb motiu del partit corresponent a la copa Sabadell que van disputar-se els grans clubs de la capital de la categoria Seniors: EI Català, l'X, i el Barcelona junt amb el primer equip del Centre. EI resultat del primer partit jugat entre els blaus- magrana i els nostres, que vestien camiseta a quadres groc i negre, va ésser de 5 a O o favor dels campions.

Bueno, el resultado y los adversarios son lo de menos, pero yo tenía entendido que la primera vez que nuestro equipo utilizó la camiseta arlequinada fue en ese partido celebrado el 06 de diciembre de 1908. Y ahí es donde me surge la duda y la pregunta ¿qué hemos celebrado, la primera vez que se utilizó o su utilización como vestimenta habitual?

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 19 de Desembre de 2013, 11:40:13 am »
Per la minsa part que em toca, gràcies per la felicitació, però jo no vaig fer quasi res, simplement posar en contacte gent i aportar alguna petita informació que tenia del tema.

I la samarreta m'encanta.

Bueno, el resultado y los adversarios son lo de menos, pero yo tenía entendido que la primera vez que nuestro equipo utilizó la camiseta arlequinada fue en ese partido celebrado el 06 de diciembre de 1908. Y ahí es donde me surge la duda y la pregunta ¿qué hemos celebrado, la primera vez que se utilizó o su utilización como vestimenta habitual?

La celebració és per que a partir d'aquella data fem servir la samarreta arlequinada blanc i blava, amb la que ens coneixen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 20 de Desembre de 2013, 16:51:56 pm »
Per la minsa part que em toca, gràcies per la felicitació, però jo no vaig fer quasi res, simplement posar en contacte gent i aportar alguna petita informació que tenia del tema.

I la samarreta m'encanta.

La celebració és per que a partir d'aquella data fem servir la samarreta arlequinada blanc i blava, amb la que ens coneixen.

Gracias birrero, despejada la duda.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #24 el: 06 de Gener de 2014, 00:12:51 am »
Encara quedan samarretas???

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #25 el: 06 de Gener de 2014, 20:56:11 pm »

A mi los reyes me han traido una y es xulísima... :visca :visca :visca

Salud y suerte...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 07 de Gener de 2014, 12:41:34 pm »
Jo ja la he rebut, dies desprès de fer-la comprar i m'agrade encara més del que m'agradava en foto.
Encara en queden, i crec que me faré arribar una altre, per que la primera la enmarcaré.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #27 el: 07 de Gener de 2014, 14:13:03 pm »
A Esports Serrat em sembla que encara queden i crec que a l'estadi tambe. Salud!!  :xin-xin
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR