Autor Tema: J. 19 Tenerife - Sabadell dissabte 21/12/13 a les 20h  (Llegit 17451 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:J. 19 Tenerife - Sabadell dissabte 21/12/13 a les 20h
« Respondre #100 el: 22 de Desembre de 2013, 16:24:25 pm »
Ahí van los datos de la victoria de ayer en Tenerife. Cerramos el 2013 con muy buen sabor de boca.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/12/22/datos-cd-tenerife-0-3-ce-sabadell/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #101 el: 22 de Desembre de 2013, 18:59:33 pm »
Mare meva quina canya¡¡ i com m he rigut d un company de feina canari del tenerife!!! aixó és massa!!!
Olmo sembla que és el revulsiu, res de buscar estrenadors cars por ahi, ens quedem amb Olmo, només em sap greu pel pobre Tamudo que és suplent i no juga res peró que hi farem.
Per últim i aixó em toca la moral, és que ara que és celebra el centenari de la samarreta arlequinada resulta que anem vestits de no se sap que... si la samarreta vermella i negra d ahir és arlequinada.... per favor aquests de kelme és l homenatge que li fan a una samarreta centenària? destroçar-la? que és deixin de modernitats i rescatin les arlequinades de tota la vida a QUADRES i la vermella i blanca de suplent i els experiments els facin amb d altres.

La vermella i blanca es va canviar doncs amb les normes que tenen els arbitres prácticament no es pot posar per això en contes de quadres blancs es varen posar negres i la tercera equipació es per aclamció "popular" del forum, salutacions :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #102 el: 22 de Desembre de 2013, 19:39:02 pm »
Mare meva quina canya¡¡ i com m he rigut d un company de feina canari del tenerife!!! aixó és massa!!!
Olmo sembla que és el revulsiu, res de buscar estrenadors cars por ahi, ens quedem amb Olmo, només em sap greu pel pobre Tamudo que és suplent i no juga res peró que hi farem.
Per últim i aixó em toca la moral, és que ara que és celebra el centenari de la samarreta arlequinada resulta que anem vestits de no se sap que... si la samarreta vermella i negra d ahir és arlequinada.... per favor aquests de kelme és l homenatge que li fan a una samarreta centenària? destroçar-la? que és deixin de modernitats i rescatin les arlequinades de tota la vida a QUADRES i la vermella i blanca de suplent i els experiments els facin amb d altres.

La vermella i blanca es va canviar doncs amb les normes que tenen els arbitres prácticament no es pot posar per això en contes de quadres blancs es varen posar negres i la tercera equipació es per aclamció "popular" del forum, salutacions :mmmm

A mi  m agraden els colors negres amb vermell i groc, peró és que l equipació d ahir era tota negre amb dos quadrets petits enmig i per aixó el comentari de que les samarretes siguin arlequinades de dalt abaix, encara que si guanyem amb la solvéncia d ahir aixó tampoc és tan important.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #103 el: 22 de Desembre de 2013, 19:57:35 pm »
molt bon partit el d'ahir a tenerife,i per fi guanyem un partit fora de casa...per mi el millor de tot va ser que varem guanyar donant una molt bona imatge,i fent un bon joc,i sobretot amb les ideies clares,com va dir a radio sabadell no recordo quin jugador va ser...ahora sabemos a que jugamos

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #104 el: 22 de Desembre de 2013, 20:15:17 pm »
Jo, el mateix que després del partit del Mini va afirmar sense cap mena de dubte que aquest equip no tenia nivell i que caldria fer de dos a tres incorporacions en el mercat d'hivern, perquè feiem olor a Segona B... Em trec el barret davant el partit que el Sabadell va fer ahir a Tenerife.
Cada dia estic més convençut de que no tinc ni p.... idea de futbol i que millor que em dediqui a fer magdalenes d'aquestes que ara tan estan de moda, perquè ahir el nostre equip va fer un partit sensacional, així de clar!
El futur i els resultats donaran i treuran raons, però sembla evident, pel que s'ha vist fins ara, que l'arrivada de Miquel Olmo a la banqueta ha despertat a aquesta plantilla. Aquest Sabadell mossega, té les idees molt clares i va de cara a barraca... El millor de tot del que va succeïr ahir, a banda del resultat en sí, va ser la imatge que es va donar i les sensacions que va deixar l'equip. Amb el 0-1 l'equip va seguir igual, va seguir apretant a dalt, va convinar amb molt de sentit, va obrir el camp per les bandes, va mossegar al mig del camp i la defensa va estar a un nivell altíssim. Va haver estones que vam fer rondos amb el Tenerife, vaig flipar! Hidalgo es va vuidar, Toni Lao un recital d'entrega i professionalitat encomiables, Longás, Ciércoles, Kiko Oliva, Collantes... No saps amb quin quedar-te!
El Sabadell d'ahir és la culminació de la claríssima i evident progressió ascendent que està experimentant aquest equip. El Sabadell va a més, ha guanyat en autoestima, confiança i sobretot en ordre i claredat d'idees. Sabem a què juguem i el que és més important... Tots plegats podem dir de carrerilla i sense dubtes l'onze titular del Sabadell. Es nota i molt que aquesta plantilla es trova a gust amb l'entrenador i l'entrenador amb ells.
Encara no hem guanyat res, la guerra continua, però el canvi de xip que hem fet convida a l'esperança i per què no dir-ho... A la il.lusió! Tot és posible i estem encara a temps de tot, de lo millor i de lo pitjor. Sembla mentida que encara estiguem a temps de fer una primera volta gairebé de play-off... Per flipar, amb tot el que ha plogut!
Me n'alegro moltíssim d'aquesta gran victòria pels jugadors, per l'afició i també per aquest consell d'administració... Han estat molts també els pals que s'han emportat i crec que són mereixedors d'una alegría com aquesta. Esperem que tot plegat sereni els ànims de tothom, i ens dongui la calma suficient com per seguir creixent com a club i seguir treballant per portar el Sabadell a bon port.

VISCA EL CE SABADELL FC I MOLT BONES FESTES A TOTHOM!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #105 el: 22 de Desembre de 2013, 21:09:33 pm »
nomes que haguessim fotut algun golet fora, com els que hem fallat contra Hercules, Barça B..., estariem en playoff......Ara toca guanyar al Castilla... i una dada; el gol average el tenim guanyat pràcticament segur amb el Tenerife....amb la igualtat que hi ha és una bona noticia...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #106 el: 23 de Desembre de 2013, 10:49:45 am »
Jo potser no tinc ni fava de futbol, segurament vaja, perquè tampoc vaig veure un partidàs del Sabadell, lo que vaig veure va ser un equip molt superior a l'altre o sigui un Sabadell molt superior al Tenerife.
Probablement em direu que es perquè els vem anular, els vem guanyar el migcamp etc..però a mi el Tenerife em va semblar l'Europa i que consti que estic contentíssim que sigui així.
Podríem haver guanyat 0-5 o 0-6 i això tampoc es massa normal

Tant de bo ara em comencin a semblar tots els equips com l'Europa, serà bona senyal, i segurament com dic no tinc ni idea repeteixo

Molt content i gràcies a tot l'equip per pasar un Nadal amb un molt bon regust
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #107 el: 23 de Desembre de 2013, 12:02:14 pm »
Home, el Tenerife li havia guanyat 3-0 a Las Palmas fa no res. És cert que es van quedar amb superioritat aviat i que Ayoze va ser baixa dissabte, però... Ells donaven el partit per guanyat abans de començar.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #108 el: 23 de Desembre de 2013, 12:26:03 pm »
Home, el Tenerife li havia guanyat 3-0 a Las Palmas fa no res. És cert que es van quedar amb superioritat aviat i que Ayoze va ser baixa dissabte, però... Ells donaven el partit per guanyat abans de començar.
al futbol, per sort, 2+2 no són sempre 4
només pel tema motivació, no hi ha punt de comparació entre jugar després de forces anys contra el Las Palmas, que contra el Sabadell que estava en descens.
Coincideixo amb mss, ja que tal i com he escrit en un altre post, sota el meu punt de vista, el Tenerife és de lo pitjoret que he vist en força temps per la Liga Adelante, però com comento abans, com que el futbol no és matemàtic, podria ser que a la tornada ens en fotessin 3...en el futbol mai se sap.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #109 el: 23 de Desembre de 2013, 12:35:59 pm »
Si l'equip ha retornar al camí de la victòria, ara venen tres partits molt difícils per corroborar-ho: Castilla, Recre i Mallorca. No m'agrada posar aigua al vi, però ara estem molt eufòrics i aquest tres partits crec que ens donaran una idea real de perquè lluitarem. Espero que sigui per estar a dalt. Tot i les meves poques esperances amb Olmo estic content de que els resultats em portin la contrària. M'alegro especialment per Toni Lao, un suplent de luxe que lluita com el que més i polivalent a la defensa, un jugador d'aquests no té preu.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #110 el: 23 de Desembre de 2013, 13:24:41 pm »
Em trec el barret devant de Lao, de totes maneres hauria d'estar lluitan pel lateral dret amb Cristian, i a la esquerra necesitariem un jugador esquerrá, a veure com va la recuperació de Barral i Espasandin
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #111 el: 23 de Desembre de 2013, 15:56:02 pm »

Correcte, però cada partit es un món, de fet pel mateix motiu tots els equips que ens han guanyat a casa fent nosaltres un partit pèssim, podrien dir...ueep que aquests li van clavar 4 al Mallorca  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #112 el: 23 de Desembre de 2013, 16:14:14 pm »
Home MSS si que es veritat que el Tenerife es va veure bastant fluixet, pero jo crec que no va ser mes que els merits del Olmo que va sapigue plantajar el partit i que els jugadors sembla que els hi hagin rectificat el motor i funcionen mes be desde que no hi ha en Salamero, jo no els hi trauria els merits al nostre CES.

Salut nois i bon Nadal

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #113 el: 23 de Desembre de 2013, 16:16:50 pm »
Jo crec que a 2ºA cada partit es te que sortir com si fos la final de la Champions League.
Crec que el partit de dissabte va ser espectacular, els dos equips van jugar de tu a tu i els dos van jugar molt be encara que el Sabadell millor. Si juguesim tots els partits aixi, podríem arribar a estar a posicions de play off.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #114 el: 23 de Desembre de 2013, 18:40:44 pm »

Correcte, però cada partit es un món, de fet pel mateix motiu tots els equips que ens han guanyat a casa fent nosaltres un partit pèssim, podrien dir...ueep que aquests li van clavar 4 al Mallorca  :w00t:

Està tot igualadíssim i com bé dius cada partit és un món i no hi ha favorits, pot passar qualsevol cosa, per posar un exemple , el Sporting de Gijón , que va 2n només ha guanyat un partit més que nosaltres i el Numancia que està en playoff ha guanyat un partit menys que el Sabadell xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #115 el: 23 de Desembre de 2013, 18:50:23 pm »
Por curiosidad he mirado como estaba la cosa el año pasado a estas alturas.

http://www.rfef.es/index.jsp?nodo=92&filtroTemporada=2012/2013

Teníamos 27 puntos y el descenso lo marcaban Mirandés y Huesca con 16, la promoción la Ponferradina con 31.

Terminamos la 1era vuelta con 30 puntos, a 10 del descenso y a 3 de la promoción!
« Darrera modificació: 23 de Desembre de 2013, 19:02:23 pm per jarisacat »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #116 el: 24 de Desembre de 2013, 17:49:48 pm »
Bueno por fín puedo dar mi opinión del partido.
Partido muy sério del Sabadell en todas las líneas. Soberbio trabajo defensivo luchando como nunca y sin complicarnos la vida, excelente trabajo en el centro del campo y muy buena presión de los atacantes. Partido de 10 de todo el equipo, incluso Nauzet q tuvo q intervenir en várias ocasiones. No es nada fácil ganar en campo de un Tenerife q era el 3er mejor equipo en casa y q goza de una afición q apretó muchísimo a lo largo de los 90 min. Muy valiente el árbitro pitando 2 penaltis en un campo así.

En definitiva tarde de fútbol genial la q pasé con unos amigos en el Heliodoro Rodríguez López, para completar la tarde tuve el honor de conocer personalmente a un gran forero y mejor persona q hace años que intercambia opiniones con nosotros. sr LABTEC. Un enorme placer para nosotros haber conocido a un arlekinado que vive a miles de km nuestro, espero que pronto podamos verle de nuevo en la Nova Creu Alta. En fin, q grande q es el CE SABADELL !!  :bandera :bandera  mas aún cuando se gana xDD

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #117 el: 24 de Desembre de 2013, 18:13:28 pm »
Partido muy sério del Sabadell en todas las líneas. Soberbio trabajo defensivo luchando como nunca y sin complicarnos la vida, excelente trabajo en el centro del campo y muy buena presión de los atacantes. Partido de 10 de todo el equipo, incluso Nauzet q tuvo q intervenir en várias ocasiones. No es nada fácil ganar en campo de un Tenerife q era el 3er mejor equipo en casa y q goza de una afición q apretó muchísimo a lo largo de los 90 min. Muy valiente el árbitro pitando 2 penaltis en un campo así.

En definitiva tarde de fútbol genial la q pasé con unos amigos en el Heliodoro Rodríguez López, para completar la tarde tuve el honor de conocer personalmente a un gran forero y mejor persona q hace años que intercambia opiniones con nosotros. sr LABTEC. Un enorme placer para nosotros haber conocido a un arlekinado que vive a miles de km nuestro, espero que pronto podamos verle de nuevo en la Nova Creu Alta. En fin, q grande q es el CE SABADELL !!  :bandera :bandera  mas aún cuando se gana xDD

Estimado compañero FerniSBD, el placer y el horno es mio, de haber conocido personalmente a un gran arlequinado de toda la vida, nuestro encuentro no fue casual ya que desde mi lugar había visto las banderas arlequinadas y estaba esperando al pitido final para ir al lugar donde se encontraba ese grupo de arlequinados, es verdad que estes donde estes lo arlequinado llama y más cuando se lleva muy dentro, espero y deseo que nos encontremos en la NCA y poder presenciar un partido de nuestro equipo juntos.

PD Sabes muy bien que ganando o perdiendo, nuestro Sabadell es único desde el día que lo fundaron y a través del tiempo ha evolucionado dejando huella en muchos arlequinados hasta hoy en día, estemos donde estemos ¡SIEMPRE SABADELL!

¡FELICES FIESTAS Y PROSPERO AÑO!
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #118 el: 24 de Desembre de 2013, 22:14:39 pm »

Estimado compañero FerniSBD, el placer y el horno es mio, de haber conocido personalmente a un gran arlequinado de toda la vida, nuestro encuentro no fue casual ya que desde mi lugar había visto las banderas arlequinadas y estaba esperando al pitido final para ir al lugar donde se encontraba ese grupo de arlequinados, es verdad que estes donde estes lo arlequinado llama y más cuando se lleva muy dentro, espero y deseo que nos encontremos en la NCA y poder presenciar un partido de nuestro equipo juntos.

PD Sabes muy bien que ganando o perdiendo, nuestro Sabadell es único desde el día que lo fundaron y a través del tiempo ha evolucionado dejando huella en muchos arlequinados hasta hoy en día, estemos donde estemos ¡SIEMPRE SABADELL!

¡FELICES FIESTAS Y PROSPERO AÑO!

Llevabamos toda la semana debatiendo y haciendo pronósticos de qué arlekinados nos podíamos encontrar en el estadio siendo un desplazamiento tan lejano y ni mucho menos atiné ni me pude imaginar que cerca de nuestra zona podía haber un forero histórico como tu. Bién es cierto q por proximidad geográfica eras el arlekinado mas provable de ver allí. La victória fué bonita pero ese momento en que te distes a conocer lo recordaré toda la vida y mira q hemos tenido guerrillas por aquí jeje.

Un fuerte abrazo, cuidate y espero q podamos ver un partido del Sabadell juntos en un futuro próximo. Por cierto, en acabar el partido  ya le di recuerdos a Mutio y Murci de tu parte.

FELICES FIESTAS Y PRÓSPERO AÑO NUEVO !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #119 el: 25 de Desembre de 2013, 11:12:55 am »
Aquesta és una de les grandeses de la nostre afició. Podem tenir molts punts de vista diferents, però quan ens trobem, lluny de la Nova Creu Alta, som una família.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...