Autor Tema: Sr Gil, volem explicacions JA!  (Llegit 4906 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Sr Gil, volem explicacions JA!
« el: 11 de Desembre de 2005, 21:09:48 pm »
Benvolgut Andreu Gil, que a pasat avui :icon_question: diguim-ho vostè sisplau, que a passat perque la policia (si se li pot anomenar això) hagi actuat com a actuat :icon_question: Sincerament (jo no hi era) però creu que ni a hagut per a tant com es comenta per aquest mateix forum :icon_question:

Els aficionats podrem tolerar que el rival ens toregi, podem aguantar que el colista de la 2a B ens dongui un bany, podem soportar que l'equip no acabi de rutllar, però el que NO tolerarem mai a la vida, es que una colla de xulos locals (que el que més em fot es que son polis de Sabadell :icon_exclaim:) es creguin els amos de tot només per portar roba de color blau :police: :icon_exclaim: :icon_exclaim: Ja de per si, no aconseguim ni a la de tres tenir una entrada raoanable al estadi, donar color al camp que a sobre ens permetem el luxe de que 4 "monillos" reparteixin a tord i a dret a nens sense cap culpa o a "iaius" que **** pena tenen ja en aguantar-se drets... volem recuperar la imatge perduda i sens dubte així mai s'aconseguirà.

Senyor Gil, sisplau, dongui la cara com a bon portaveu que és i fagi reflexionar sobre aquest lamentable incident :ko
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Sr Gil, volem explicacions JA!
« Respondre #1 el: 11 de Desembre de 2005, 21:56:23 pm »
cudi ser policia nacional a sabadell no t´obliga a ser de sabadell ells treballan aqui pero no tenen que ser d´aqui, a part d´aixo el club no et pot donar cap resposta per que ells no son els responsables de la policia nacional(ja t´ho hem explicat a un altre post)i per acabar no crec que el sr. gil tregui el nas per aqui (fa molt que no ho fa) son temps dificils per els directius :Hecho_polvo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 11 de Desembre de 2005, 21:58:42 pm »
Jo només vull saber el punt de vista d'algú de la directiva, res més. No demanu pas que fagin el posible per no deixar entrar a la policia, pero si mes no, el seu punt de vista i les conseqüencies que això pot portar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 11 de Desembre de 2005, 22:00:13 pm »
(que el que més em fot es que son polis de Sabadell :icon_exclaim:)

Puntualitzo que un d'ells viu a Rubí.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2005, 22:04:15 pm »
pero cudi demanar explicacions a la directiva sobre lo que ha passat amb la policia nacional es com si te la demanessin a tu o a mi!!!!  el club no pinta res ni pot fer res, es la delegacio la responsable dels actes de la policia i a la que s´ha de demanar explicacions, no fotem mes m**** sobre la directiva i menys quan ells no son els culpables
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #5 el: 12 de Desembre de 2005, 05:46:44 am »
Dir-li Sr. Gil, que crec que no és moment de guardar silenci. I ja li avanço des d'aquí que després del tracte humiliant i vexatori rebut per part de la Policia Nacional a les grades de lateral, i després de ser soci de forma ininterrompuda del CE. SABADELL des de fa 21 anys, rebrà a les oficines del club el meu carnet de general a fi de que no pugui ser mal utilitzat, acompanyat d'una carta explicatòria. Obviament mantindré les poques accions que de manera nostàlgica i personals no vaig cedir a la Fundació, i per descomptat el meu sentiment arlequinat.

wimpi

• Visitant
« Respondre #6 el: 12 de Desembre de 2005, 09:10:13 am »
jo mestimo massa al sbd com per retornar el meu carnet x una accio ke no crec ke el ckub tingui massa culpa, pero tasseguro ke se ma pasat xl cap aixo.

demanem explicacions, xro sense deixar de donar suport al ces

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 12 de Desembre de 2005, 10:01:52 am »
senyor gil un policia al sortir del camp hem diu esque aquesta gent son independentistes i membres del colectiu okupa de sabadell,aixo ja no es cosa esportiva demanem explicacions urgentisimes per part del club del delegat del govern i de la nazional,la nova creu alta ja es un estat policial aixo es penos demano que el club veti l'entrada a la nca als policies que van fotent galetes a nens de 8 anys,i recordi senyor gil que la policia queda malament pero pitjor queda el club i no feu res i ultimament l'actuacio de la policia no es de guardar l'ordre es de repressio

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #8 el: 12 de Desembre de 2005, 11:50:17 am »
Jo el k encara no entenc es despres k la cosa ja s'ha controlat i la gent marxava ve la polizia nazional , esk una altre explicacio k no sigui provocar al personal, saltant la balla tots, vaja crek k el club esta obligat a demanar explicacions als nazionals de la seva actitud tant provocadora, k jo sapiga ningu ha agredit un policia pk ells responguin pegant a gent jubilada i nens de 8 anys, no se pero es lamentable k akets cobrin per fer aixo...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 12 de Desembre de 2005, 11:58:10 am »
senyor gil un policia al sortir del camp hem diu esque aquesta gent son independentistes i membres del colectiu okupa de sabadell,aixo ja no es cosa esportiva demanem explicacions urgentisimes per part del club del delegat del govern i de la nazional,la nova creu alta ja es un estat policial aixo es penos demano que el club veti l'entrada a la nca als policies que van fotent galetes a nens de 8 anys,i recordi senyor gil que la policia queda malament pero pitjor queda el club i no feu res i ultimament l'actuacio de la policia no es de guardar l'ordre es de repressio

Davant dels teus comentaris no puc quedar-me impassiu, com he intentat fins al moment:

La penya @rlekinats.com no pertany a cap grup polític ni a cap altre tipus d'associació. No som, ni més ni menys, que una penya del Centre d'Esports Sabadell. Dins la nostra institució hi caben totes les ideologies polítiques pel simple fet de que només hi alcem una bandera: l'arlekinada 

Així ho diuen els nostres estatuts a l'article 2n.:

Les finalitats principals d’aquesta Penya, que es constitueix com a entitat sense ànim de lucre, es dirigeixen només a aconseguir els objectius comuns d’ordre social dels seus associats.

a) Crear un nucli associatiu i solidari, que reuneixi, en una sola Penya esportiva i recreativa, als socis i simpatitzants del C.E. SABADELL F.C. que hi vulguin pertànyer.
b) Promoure accions dirigides a la captació d’aficionats que sentin els colors blanc i blaus amb atenció preferent a fomentar l’engrandiment i recolzament al C.E. SABADELL F.C.
c) Organitzar actes esportius, culturals, recreatius, artístics, familiars  i altres activitats similars per tal d’unificar criteris sobre la manera de complir les finalitats de la Penya i obtenir els permisos administratius en els casos en que sigui necessari.
d) Mantenir la base fundacional independent, no partidista i comunitària i per tant amb aquesta raó de ser, brindar la lleialtat com a consideració més vigorosa sobre l’acompliment de les finalitats de la Penya.
e) Realitzar totes aquelles activitats que es considerin necessàries o convenients per tal de complir les finalitats exposades.
f) En queda exclòs tot ànim de lucre.
Si algú diu el contrari, si us plau, que ho demostri.

A títol personal, tothom pot pensar i opinar lliurament, això si no recordo malament, està previst dins la Constitució espanyola i nosaltres no som menys.

Vull acabar donant-vos les gràcies pel vostre suport a l'Òscar i la vostra solidaritat a la condemna sobre fets succeïts. De veritat: MOLTES GRÀCIES :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #10 el: 12 de Desembre de 2005, 12:38:33 pm »
Ës veritat que el club no té competència directe sobre els agents de la Policia Nacional destinats a la Nova Creu Alta, però el que no pot fer és quedar amb els braços plegats i guardar silenci perquè al final no hi anirà ningú a la Nova Creu Alta.

El president del Sabadell, el Sr. Antonio Larrosa ha de fer un comunicat oficial i enviar-lo a tots els mitjans de comunicacó o una roda de premsa oberta a tota la premsa condemnant l'actuació policial i demenant explicacions al delegat del govern central a Catalunya el Sr. Joan Rengel i el comisari competent. Evidentment aquest malestar per l'actuació i inentar que no es repeteixin aquest fets lamentables la de fer evident directament amb el delegat del govern i el cap de la policia.

A veure si per un cop en tota la temporada puc veure el president del Sabadel dient alguna cosa.

Evidentment donar tot el meu suport a l'Òscar i al a penya Arlekinats.com.

Cal destacar que aquesta no és la primera actuació de prepotència de la Policia Nacional i d'actuació desmesurada. Evidentment és la més grau perquè s'ha arribat a l'extrem de fer servir la força contra gent de totes les edats que no havia fet res i detnir una persona que tampoc havia fet res (perquè no crec que per cridar et pugin detenir o agredir). Jo personalment ja em vaig trobar amb una actuació xulesca de l'agent fatxa de torn de la Policia Nazional quan em va escorcollar una bossa on només portava banderes i no em va deixar entrar una estelada i a més va fer mofa i em va posar en una situació de risc que ja es va comentar.

Ja fa un anys un amic meu també el van acorralar com si fos un criminal per un tema amb les entrades que ara és massa llarg d'explicar. Per culpa d'això aquest amic ja no s'ha tornat a fer soci del Sabadell.

Si continua així l'actuació de al Policia al final aconseguiran que cada cop hi haig menys socis i menys gent al camp, ja que ala NCA sembla que no existeixi l'Estat de dret.

Com ja he dit abans espero un comunicat oficial de la directiva demant explicacions i lamentant el fets.

A PART PROPSO A TOTS ELS SOCIS I AFICONATS DEL SABADELL QUE ESTIGUIN DESCONENTS AMB L'ACTUACIÓ DE LA POLICIA NACIONAL ENVIAR UNA CARTA AL DELGAT DEL GOVERN DE L'ESTAT (Sr. Joan Rangel) FENT-LI SABER.

Aquesta tarda ja us pasarè l'adreça postal, ja que ara estic a la feina i no al puc buscar.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #11 el: 12 de Desembre de 2005, 13:13:44 pm »
Molt bè el que proposes Minotaure.
D´altra banda, un cop llegit les diverses explicacions, la conclusió que jo en trec, és que l´actuació ha estat un tant premeditada. Per dir-ho d´alguna manera, a la zona dels incidents i solen haver banderes catalanes i estalades, alguns arlekinats.com i molts participants d´aquest forum ens hem mostrat clarament antiespanyolistes, ala web dels arlekinats hi ha enllaços de clar caire catalanista.
Tot plegat que han esparat que passes un petit incident, per ajustar comptes.

No és només el Rangel l´únic responsable, ja que a nivell local l´alcaldia assumeix la coordinació i actuació de totes les forces d´ordre públic(Ja siguin municipals,autonòmics o estatals), per lo tant l´Ajuntament tambè té bastant a dir.

Finalment proposo que el proper partit de Lliga, tot el públic que habitualment ocupa places de general s´agrupi a la zona de preferent, exibint cartells de queixa i donant suport als afectats que habitualment ocupen aquesta zona i que han sofer tal brutal actuació.

També animo als afectats més directes, a parlar amb els mitjans de comunicació(no només locals), per explicar tant repugnable succés.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #12 el: 12 de Desembre de 2005, 13:55:13 pm »
Benvolguts:

L'actuació de les forces de seguretat a l'estadi ahir a la tarda, es totalment desmesurada i deproporcionada, a més a un estadi a on mai passa res q'es pugui considerar perillós.

El Club oficialment va decidir ahir vespre mateix, remetre un escrit formal de queixa a la Delegació del Govern a Catalunya, a on demanarem responsabilitats per l'actuació policial d'ahir, mes propia d'altres temps que d'un pais democrátic.

També ens possar en contacte amb l'Ajuntament i ens van manifestar que ells ja avien decidit presentar una queixa contundent contra l'actuació de la policia nacional.

Només ens queda des-de el Consell, ser solidaris amb els afeccionats del nostre club que varen patir la carrega policial, amb l'Oscar que estar retingut i enmanillat, al Manel Escriva, amb els nens que van patir aquesta situació i a tots els socis i afeccionats d'aquest Club nostre.

Salutacions

Andreu Gil

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #13 el: 12 de Desembre de 2005, 14:00:47 pm »
Andreu espero que això sigui així, ja que que pensaran els nens( i jo m'inclueixo)després d'això que pensaran els seus pares :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 12 de Desembre de 2005, 14:39:11 pm »
Gracies Andreu per la resposta. Tot i que el club no pot fer gran cosa com han dit varis foreros, era evident que la directiva no es podia quedar indiferent ni de braços plegats davant d'aquest fet. :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 12 de Desembre de 2005, 14:40:30 pm »
Dir-li Sr. Gil, que crec que no és moment de guardar silenci. I ja li avanço des d'aquí que després del tracte humiliant i vexatori rebut per part de la Policia Nacional a les grades de lateral, i després de ser soci de forma ininterrompuda del CE. SABADELL des de fa 21 anys, rebrà a les oficines del club el meu carnet de general a fi de que no pugui ser mal utilitzat, acompanyat d'una carta explicatòria. Obviament mantindré les poques accions que de manera nostàlgica i personals no vaig cedir a la Fundació, i per descomptat el meu sentiment arlequinat.

Bé Chemanez, i amb això que arreglaras  :icon_question:
Em semblaria malament que deixéssis de ser soci del Sabadell, perque hi ha hagut una dura actuació policial, dins la Creu Alta, i on el club NO hi té cap culpa.
Ja han dit els responsables que presentaran una queixa...... però és que no hi poden fer res més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #16 el: 12 de Desembre de 2005, 15:25:05 pm »
No se si hi ha algú al Centre d'Esports q és el responsable de la seguretat, però si hi és, des d'aqui demano la seva dimisió.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

wimpi

• Visitant
« Respondre #17 el: 12 de Desembre de 2005, 16:14:15 pm »
També magradaria demanar un gest de suport envers a les victimes de la brutalitat policial del diumenge, crec ke no estaria de mes convidar als socis ke van patir la persecusio dels grisos a la llotja o algo similar per tal de demostrar encara mes el suport de la directiva cap als socis.

aki deixo la proposta

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #18 el: 12 de Desembre de 2005, 16:20:21 pm »
Benvolgut Randel:

El directiu que te una funció mes propera a la de responsable de seguritat, sería jo mateix, creus que quelcom ha de dimitir per uns fets que no ha ocasionat i sobre els que no te cap poder de decisió? Si ho creieu així m'ho tindré que plantetjar.

Salutacions

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #19 el: 12 de Desembre de 2005, 16:22:58 pm »
 :clap  :clap  :clap  :clap  :clap  :clap  :clap   :clap  :clap  :clap

Crec que es una bona mesura, doncs al cap i a la fi, el club no pot fer res més perquè la policia no es una competència seva i estàn obligats a que entrin. Per tant, les mesures preses son les correctes, demanant explicacions a qui se les han de demanar, actuant correctament i demanant "disculpes" als aficionats i socis del  :scut que van patir les agressions.