Ja ho he escrit en altres posts, però com que en aquest també es tracta el tema, ho torno a comentar.
Crec que per molt que tothom, o gairebé tothom, sapigui que a Sabadell hi ha un equip que van a quadres, que tenen el camp aprop del Corte Inglés, i que sempre donen voltes entre 2a A, 2a B...crec, que tot i això, el club es publicita molt poc.
M'explico:
que anunciïn partits, descomptes, opcions pel soci, preus d'entrades i de soci i etc, a Facebook, Twitter o la seva web (als autobusos són comptades vegades) no em semblen els camins per arribar al màxim de gent possible.
Analitzem el tema:
qui segueix al CES a Facebook, Twitter o entra a la web que no sigui soci o aficionat que si no es fa soci és perquè no pot?
nosaltres ja ho sabem tot això, no vol dir que ara tanquin web i no anunciïn ni un sol partit a Twitter, però els que entrem a les seves xarxes socials o web, ja ho sabem!
en resum, crec que s'han de repensar bé, com entrar a la ciutat altre cop, com enganxar-la, com fer que es sentin seu l'equip que està a la seva ciutat.
Per arribar a això, és fer anuncis més directes a alguna cosa que siguin d'on siguin, o siguin seguidors de l'equip guanyador (ja m'enteneu) que siguin, ens inclogui a tots els sabadallencs o vallesans.
Ara, alhora també vull comentar que tenint un departament de màrketing, té col.lons la història que haguem de ser els socis de peu els que ens trenquem les banyes per intentar enganxar a la gent.
Salut i Honor al Sabadell.