Autor Tema: analitzem alguns jugadors...  (Llegit 3001 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
analitzem alguns jugadors...
« el: 11 de Desembre de 2005, 21:39:54 pm »
DIEGO:pffffffff, molt insegu, o sento pero crec que hauriem de fitxar un per ser titular, es molt jove i pff...
MARC.P:ma agradat força, a fet un parell de juades de extrem força interesants :ok
MARCOS:pfffff esta molt malament ultimament, molt fluixet... :-\
CAÑADAS:a comenzat molt fluixet, sobretot en la 1a part, en la 2a a despertat i a fet alguna jugada interesant, llastima la falta que a llanzat que la parat el "xulo" del porter empordanés.
ORIFE:molt lluitador, sa deixat la pell, a fet tot el que a pogut, a corregut moltisim, pero a destar en punta no escurat a la banda.
MDRIGAL:que dir, doncs que avui a estat molt i molt be, a provocat el penalt, a tingu un parell de molt bones, a corregut, mu pensaria aixo de donarli la baixa...
GALLO:ai gallo, gallo, gallo, que dir, molt lent, no a corregut, no serveix de res que alli fikat 15 gols al jaen i aki...ho sento pero no el veig jo per akavar la temporada em pensaria mes lo de la baixa...no podem tenir un davanter titular aixi..."ai gallo que pa nochebuena te comemos!"... :snore: :snore: :snore:

tambe comentar la bronca entre gallo i orife, ma donat molt mala sensació, fa lleig que pasi aixo aqui, els 2 san equibocat i punt, no san de montar aquests espectacles, que una mica mes i es peguen... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: analitzem alguns jugadors...
« Respondre #1 el: 11 de Desembre de 2005, 21:48:56 pm »
et respondre dels jugadors que tu has indicat:
de miguel: estic amb tu molt fluix i insegur
marc: ni fu ni fa a fet un parell de jugades pero res mes, aquest nanu ha de jugar d´extrem no de lateral
marcos: molt fluis, porta uns partits que s´ha desinflat.
cañadas: estic amb el que tu dius i comença a donarme por el baixon que porta de 5 partits cap aqui.
madrigal: perdonam pero a part del penal que s´ha inventat res mes!!! a fallat dos remats(un amb el cap i un altre sol devant del porter) que es per penjal.
gallo: lluitador pero no esta en racha i s´esta posan nervios, o vol rematar tot i no li surt res
per el que dius de la barralla amb l´orife, a sigut un remat de cap del gallo molt forçat que l´orife estaba darrera i podia rematar millor i el gallo a sigut
"gana" i el remat l´afet molt malament, l´orife l´esbroncaba per que no li habia deixat rematar a ell.com el tema de vestuari i el tema classificacio no esta gaire be, dons salten espurnes al camp entre companys d´equip  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 11 de Desembre de 2005, 21:56:54 pm »
gallo lluitador? pero si sarrosegava, estava entre els dos centrals alla a veure-les venir, que si que es com te que jugar, pero que vols que et digui si no funciona una cosa no funciona, i sa de mirar de canviar-ho perque pugui sortir be, avui em sortit amb 2 davanters! :ok i de poca cosa a servit...crec que podriem provar amb orife sol a d'alt a veure les venir com el gallo, que ell es mes rapid i lluita molt mes, nomes aixo.
en quan a lo del madrigal, doncs a mi ma agradat força, per el poc que juga, a provocat un penalt, a xutat mes que alguns, a l'area les a lluitat totes...mala sort 2 pals que a fet, sino otro GALLO cantaria!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 11 de Desembre de 2005, 22:01:08 pm »
no em surtit amb dos devanters em surtit nomes amb el gallo en punta a la segona part l´orife s´ha situat de mitgpunta, tecnicament el gallo a agafat 3 o 4 pilotes sol rodejat de contraris i a fet un passi o a driblat als jugadors o a tret una falta a favor, l´orife a mi méncanta pero el gallo es molt mes complert,i que el madrigal xuti mil vegades a porta i que las falli totes no vol dir que sigui millor que el gallo ho sento resistencia "pero va a ser que no" madrigal= un paquet devant del porter. ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2005, 22:06:02 pm »
pos a on esta aquest completisim davanter? que en 16 o 17 jornades nose kauntes van ???  nomes a fet 1 gol, esk la veritat nose que li veieu al gallo, crec que ia a demostrat el que sap, que no es pretemporada...
pd:ell a demostat el que sap, pero el altres tambe eh!, que consti que no es una critica a gallo que anims que s'ha de anar endavant, es que jo penso que no esta en un bon moment i que auria d'espavilar una mica... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #5 el: 11 de Desembre de 2005, 22:27:33 pm »
Doncs jo crec que tots van agafant el ritme, el que mes m´ha agradat MARC PEREZ,  :smart: avui amb diferencia respecte els altres jugadors i el que menys GALLO el veig molt fluix i el pitjor.. sense ganes i empenta.  :-\

Estic dacord amb l´actuacio de GALLO I ORIFE, penos... pero penos donar una imatge com la que han mostrat avui  :disappointed:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2005, 22:38:39 pm »
De les poques coses positives del partit, el Marc Pérez,però per jugar d´extrem.
El Madrigal com a mínim a lluitat, i tenint un peu a fora te encara més mèrit. Ha probocat el penal, ha fallat un gol(amb col.laboració amb el Gallo) i ha fet lluir al porter amb un cop de cap.
El Canyadas és lògic que s´hagi desinflat, els contraris no són tontos i saben a qui frenar.

En quan el Gallo, jo avui mateix l´acomiadava, fa 3 partits que només camina i la bronca amb l´Orife, sense paraules.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #7 el: 11 de Desembre de 2005, 22:52:08 pm »
De les poques coses positives del partit, el Marc Pérez,però per jugar d´extrem.
El Madrigal com a mínim a lluitat, i tenint un peu a fora te encara més mèrit. Ha probocat el penal, ha fallat un gol(amb col.laboració amb el Gallo) i ha fet lluir al porter amb un cop de cap.
El Canyadas és lògic que s´hagi desinflat, els contraris no són tontos i saben a qui frenar.

En quan el Gallo, jo avui mateix l´acomiadava, fa 3 partits que només camina i la bronca amb l´Orife, sense paraules.

Estic dacord, la seva posicio es extrem, ja ni recordo com ho fa, pero si de lateral ho ha fet aixi i s´ha notat la seva entrada per l´enrgia que ha donat, d´extrem encara funcionara millor ja que es la seva posicio originaria  :clap

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 11 de Desembre de 2005, 23:04:46 pm »
Necessitem un porter! Aixo ho tinc clar.
Necessitem 2 davanters! Aixo encara ho tinc mes clar.
Necessitem 1 maleït lateral dret, el Marcos...
Necessitem 1 lateral esquerra...
Necessitem... nose... necessitem una mica de sort, una mica mes de ganes, una mica de collons, una mica d'orgull, una mica de respecte, respecte per una aficio que ha vingut al camp, ha animat molt i que a sobre ha passat fred. Em quedo amb una frase del montes a roda de prensa, "A la aficion no hay que pedirle nada, lo que hay que hacer es darles algo..." A veure si alguns prenen nota...

I el Marc Perez, ho ha fet molt be quan ha jugat fent funcions d'extrem, està clar que no esta acostumat a defensar...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #9 el: 11 de Desembre de 2005, 23:21:32 pm »
I el Marc Perez, ho ha fet molt be quan ha jugat fent funcions d'extrem, està clar que no esta acostumat a defensar...

No esta acostumat xk no es la seva posicio i damunt no sent la seva posicio l´ha clavat ! jo li dono un 10. Ja que de 10 intervencions clares, 9 les a tret sense complicacions !!  :yes:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 11 de Desembre de 2005, 23:56:58 pm »
És que Marc Pérez és dels millors jugadors que tenim a la plantilla i ben desaprofitat que està. L'any vinent segurament marxi per la falta d'oportunitats...... i llavors ens en penedirem.  :ko

Per cert Montes: Tenir al Medina per l'extrem esquerra serevix de poc. Abans posa el Marc Pérez a l'extrem, Medina al mig camp, Sanz banqueta i Nandi lateral esquerra. Més lògic i més fàcil no  :icon_question: I tothom al seu lloc.
Montes espavila, que se't nota que NO tens ni idea.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELLENC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #11 el: 12 de Desembre de 2005, 10:34:41 am »
És que Marc Pérez és dels millors jugadors que tenim a la plantilla i ben desaprofitat que està. L'any vinent segurament marxi per la falta d'oportunitats...... i llavors ens en penedirem.  :ko

Cuanta rao tens Mutio, "tu si que sabes"  :yes: :yes: :ok :clap.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #12 el: 12 de Desembre de 2005, 11:35:01 am »
Le hice un seguimiento a Rodolfo Orife y os tengo k decir k me kede sorprendido d ver como no paro d hablar con sus compañeros, dandoles instrucciones, gesticulava con Montes , ayer cojio el mando del ekipo , le puso caracter discutiendo con los contrarios , me gusto u lo he visto muy involucrado, me da pena d k el miercoles le dijeran cosas , porke ayer como otros dias lo vi muy trabajador. :scut :ok

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 12 de Desembre de 2005, 11:37:02 am »
Per mi:
Marc Pérez: Molt bé avui, ha fet el partit q portava temps dessitjant, pujant per la banda, desquilibran i fent un joc ràpid i directe.
Sergio Iglesias: Encara q un 80% del forum el critiqueu, jo sempre l'he defensat i avui crec q m'heu de donar la raó en q ha distribuit força bé, a jugat de cara a porteria contraria, tocant boles i fent pases andavant, el penal la llençat magistralment.
Gallo: Akest nanu té la 'negra' mira q lluita, busca, corre ... pero no n'enganxa ni una, poder en Montes q li donés un partit de descans i q li signifiqui un punt i apart.
Tb m'ha agradat Madrigal avui, s'ha partit les banyes, totes per alt i ha tingut 3 gols cantats.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #14 el: 12 de Desembre de 2005, 12:01:03 pm »
RRACO Orife es el peor delantero que tenemos el otro dia estuve hablando con un directivo y me dijo que ni ellos ni el cuerpo tecnico lo querian pero el dijo que como tenia un contrato firmado por los hermanos cano nos teniamos que aguantar y pagar y otra cosa que HISTORIAL TIENE ORIFE?

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #15 el: 12 de Desembre de 2005, 12:24:46 pm »
Pues le dice s al directivo ese k presente su dimision, pues no kiere a nuestro club, pues d ser cierto, (k lo dudo) , no deveria ir diciendo eso a la gente pues no ayuda  , en esta situacion.directivo s como este nos sobran¿preguntale a el porke esta en la directiva? , segun rumores lo hacen por intereses economicos...fuera directivos k desestavilizan al club :ko :scut

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #16 el: 12 de Desembre de 2005, 13:03:35 pm »
No ens deixem portar per partidismes cap a jugadors. Els de la plantilla actual no s´ho mereixen.
Pel que veig tots voleu tenir raó i demostrar el vostre encert cap aquells jugadors que per la raó que sigui us cauen millor.

Tots els que han estat defensat en post anteriors, Gallo,Orife,Iglesias, hem de tenir clar que avui per avui no han demostrat res, porten partits i partits caminant pel camp i les famoses trajectòries que els avalan, la veritat, paper mullat.

friend

• Visitant
« Respondre #17 el: 12 de Desembre de 2005, 13:25:50 pm »
si mutio aixo esta molt be pero em sembla q el nandi no podia jugar perq estava sancionat o acumulacions de targetes noo?? o estic ekivocat... si estic ekivocat et dona la rao mutio!!

friend

• Visitant
« Respondre #18 el: 12 de Desembre de 2005, 13:44:52 pm »
ja q parlem de jugadors... un q per mi va star lamentable ahir va ser en desserne... en el gol el miguelito akell el va regatejar en nomes un pam quan hi havia fns la linia de fons... cosa impsoible per un defensa... nervios tot el partit... jo crec q sa de fixar un central de garantias i experimentat a la categoria q formi una parella am el criville, parlant d'akest nano, sona q pot anar a la seleccio catalanaa!!!

i el segon gol s imperdonable, cantanada inperdonble de deigo de miguel i tota la defensa es queda mirant com fiquen el gol, INCREIBLE!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 12 de Desembre de 2005, 14:31:06 pm »
si mutio aixo esta molt be pero em sembla q el nandi no podia jugar perq estava sancionat o acumulacions de targetes noo?? o estic ekivocat... si estic ekivocat et dona la rao mutio!!

Doncs Nandi ahir no va jugar per decisió tècnica; estaba sentadet al banquillo. Imagino que amb la mala setmana que devia passar, el Montes el va preferir deixar a la banqueta.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es