Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
És que Marc Pérez és dels millors jugadors que tenim a la plantilla i ben desaprofitat que està. L'any vinent segurament marxi per la falta d'oportunitats...... i llavors ens en penedirem. Per cert Montes: Tenir al Medina per l'extrem esquerra serevix de poc. Abans posa el Marc Pérez a l'extrem, Medina al mig camp, Sanz banqueta i Nandi lateral esquerra. Més lògic i més fàcil no I tothom al seu lloc.Montes espavila, que se't nota que NO tens ni idea.
Cita de: MUTIO en 11 de Desembre de 2005, 23:56:58 pmÉs que Marc Pérez és dels millors jugadors que tenim a la plantilla i ben desaprofitat que està. L'any vinent segurament marxi per la falta d'oportunitats...... i llavors ens en penedirem. Per cert Montes: Tenir al Medina per l'extrem esquerra serevix de poc. Abans posa el Marc Pérez a l'extrem, Medina al mig camp, Sanz banqueta i Nandi lateral esquerra. Més lògic i més fàcil no I tothom al seu lloc.Montes espavila, que se't nota que NO tens ni idea. Mutio,si Marc lo hizo tambien, como es que no le habeis dado ningun punto en MI EQIPO?
Per mi:Marc Pérez: Molt bé avui, ha fet el partit q portava temps dessitjant, pujant per la banda, desquilibran i fent un joc ràpid i directe.Sergio Iglesias: Encara q un 80% del forum el critiqueu, jo sempre l'he defensat i avui crec q m'heu de donar la raó en q ha distribuit força bé, a jugat de cara a porteria contraria, tocant boles i fent pases andavant, el penal la llençat magistralment.Gallo: Akest nanu té la 'negra' mira q lluita, busca, corre ... pero no n'enganxa ni una, poder en Montes q li donés un partit de descans i q li signifiqui un punt i apart.Tb m'ha agradat Madrigal avui, s'ha partit les banyes, totes per alt i ha tingut 3 gols cantats.