Autor Tema: J. 23 Sabadell - Ponferradina Diumenge 26 de gener a les 17h  (Llegit 19872 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
Re:J. 23 Sabadell - Ponferradina Diumenge 26 de gener a les 17h
« Respondre #80 el: 27 de Gener de 2014, 09:37:26 am »
Gol ben anul·lat, tot i que si això passa a un camp amb 7.000 espectadors l'àrbitre no té pebrots d'anul·lar-lo. Bona actitud, bon domini, però com sempre pocs xuts entre els tres pals. A veure si donem la campanada a Riazor!. I força Lao!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #81 el: 27 de Gener de 2014, 09:45:21 am »
Jo sincerament no vaig veure cap robatori.

Anibal en el penal em fa la impresió que en lloc d'anar a rematar es llença al terra perque no arriba en condicions a la pilota, i el gol es una p****a, es pot anular o no, i aquest senyor va decidir anularlo, tot i que crespi en cap moment toca la bola pero el reglament es el reglament, jo crec que en directe podia fer la impresió de que la va tocar. La tarjeta al jugador de la ponfe, la segona, mooooolt rigurosa també.

Jo del partit d'ahir em quedo amb que aquest equip sembla UN ALTRE respecte al de la primera volta. Quins pebrots sobre el camp ahir, es acollonant.  A la primera part vam ser clars dominadors pero es que a la segona la ponferradina no va existir. No recordaba un domini tant aplastant del sabadell desde feia molt temps.

Amb aquesta actitud ja ho dic ara que hauriem de mirar cap amunt. No em deixo emportar pel fanatisime i la il·lusio, ho dic després d'un empat. Que no abaixin la guardia i farem el play off. Mirar cap avall despres de la collonada que vam mostrar ahir tots, tant afició com jugadors em sembla fins i tot, una falta de resepcte.

Estic segur que olmo els posarà a ratlla i no permetrà cap tipus de relaxament en aquest vestuari.

VISCA EL CE SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 27 de Gener de 2014, 10:12:23 am »
Ahir mereixíem quelcom més que un punt. Primer per intensitat, segon per recursos tàctics i tercer, per que l'àrbitre va ser excessivament rigorós en anul·lar un gol que reglament en mà, es pot anul·lar, però que pocs àrbitres ho fan. També em va sorprendre la segona tarja al jugador de la Ponferradina, per que també molts àrbitres se l'estalvien.

Cal seguir treballant, confiant en aquest equip e intentant que l'assistència al camp sigui la d'ahir, per que amb els preus que hi han, els socis som els que podem aconseguir portar gent al camp, i si veuen entrega com la d'ahir, més d'un es pot enganxar.

I si, Toni Lao, qualitativament no serà dels millors de la plantilla, però ell, sempre donarà tot sobre el camp, i si a sobre marca, ja és la bomba.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #83 el: 27 de Gener de 2014, 10:58:59 am »
Se que a la majoria no us agradarà aquest comentari però...:
Mon pare és un exàrbitre de primera divisió, ex línier, per ser més exacte i actualment està posat en la federació puntuant arbitres i per tant, se sap el reglament. Se que tots estareu enfadats, jo inclòs, però el gol està perfectament anulat. Si us fixeu en el video-resum del partit al xutar Arteaga es pot veure que hi ha un jugador del Sabadell davant del porter, Edgar crec que és, i per tant, com la nova normativa diu que si hi ha un jugador contrari per darrere de la defensa i tapant la visió del porter es considera com a fora de joc. L'altre aspecte és, estant al minut 89-90 de partit i sent un gol de victòria, donar-lo per bò o no, això ja és depèn dels àrbitres.

Si el problema en aquest cas no és pas de l'àrbitre, que anul·la bé el gol. El problema es de la normativa, que hauria de donar marge d'error en jugades com aquesta, on estigués Crespí o no davant del porter, aquest ja estava vençut, i en canvi ens hem de menjar amb patates un gol que ben bé podría haver pujat al marcador. En definitiva, és el que passa quan tens un reglament així. Una llàstima perque haviem merescut els tres punts sobradament.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #84 el: 27 de Gener de 2014, 11:04:00 am »
El caso es que Édgar no está en la línea de visión de la trayectoria original del balón, el portero la interpreta y se lanza, lo que le despista definitivamente es el desvío de su propio defensa, desde ese momento Édgar no está interviniendo ni en la trayectoria del balón, o sea ni en la jugada, ni en la visión, el portero está claramente vendido e incluso sin Édgar delante no sería capaz de parar el balón. Para mi mala interpretación de la jugada de los árbitros, que se suma al momento y a su mala e incoherente actuación durante todo el partido.

La cuestión no es que Crespí esté en la linea de visión, sino que interviene en la jugada. Es decir, se aparta en última instancia para dejar pasar el balón, y eso puede ser claramente interpretado como fuera de juego al haber "participación" del jugador en la jugada. Como comentaba antes, aquí el problema no lo tiene el árbitro, sino el reglamento, como en tantos otros apartados, claro está.

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #85 el: 27 de Gener de 2014, 11:40:04 am »
També em va sorprendre la segona tarja al jugador de la Ponferradina, per que també molts àrbitres se l'estalvien.

D'aixó la gent no dirá res, és més facil treure tota la bilis i parlar de robos i conspiracions judeomasóniques...

Com han dit més amunt, ahir va ser el 3r partit consecutiu en que l'equip va jugar en superioritat numerica. I el balançde penals a favor i en contra ja el voldria el mateix Barça...

Sigueu objectius, com els companys Birrero o Militu, i no forofos.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #86 el: 27 de Gener de 2014, 12:08:31 pm »
Llegint els ultims comentaris, debem ser la unica aficio honrada de tot l'estat.
ara resulta que ens anulen un gol al min 88 en posicio dubtosa, on no es senyalaria mai a qualsevol equip de cert nivell, i a sobre hem d'estar agraits q expulses de manera dubtisa a un visitant al min 85.
 Tots aquells q veieu clar el fora de joc no vau cantar gol ni vau clamar cobtra el arbit no?

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #87 el: 27 de Gener de 2014, 12:11:02 pm »
Llegint els ultims comentaris, debem ser la unica aficio honrada de tot l'estat.
ara resulta que ens anulen un gol al min 88 en posicio dubtosa, on no es senyalaria mai a qualsevol equip de cert nivell, i a sobre hem d'estar agraits q expulses de manera dubtisa a un visitant al min 85.
 Tots aquells q veieu clar el fora de joc no vau cantar gol ni vau clamar cobtra el arbit no?

Jo vaig cantar gol i em vaig emprenyar pero si veient la repetició puc entendre el fora de joc, ho dic i punto.

Que es una p****a si, que no li pitarien al depor si, que podia haber donat gol si, que es dubtos si, pero que entenc que es pugui anular si el futbol fos un esport net doncs també.

Vaja, si voleu dic que estic emprenyat i que mataria a l'arbitre com he llegit per aqui, pero esque no ho puc dir si no ho penso, ho sento molt.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #88 el: 27 de Gener de 2014, 12:14:22 pm »
Pero no era fora de joc, perque la pilota surt rebotada de un contrari, per lo tant aixo anul.la el fora de joc.

NO?

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #89 el: 27 de Gener de 2014, 12:17:23 pm »
Pero no era fora de joc, perque la pilota surt rebotada de un contrari, per lo tant aixo anul.la el fora de joc.

NO?

El jugador del sabadell esta entre l'ultim defensor i el porter.

Reglament en mà es fora de joc perque interve en la jugada destorbant al porter.

Si no fem una cosa, enganxem a l'anibal sempre amb el porter i anem rematant a porta aviam si en fotem algun aixi  ;D ;D ;D ;D

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #90 el: 27 de Gener de 2014, 12:38:36 pm »

NO?

El jugador del sabadell esta entre l'ultim defensor i el porter.

Reglament en mà es fora de joc perque interve en la jugada destorbant al porter.

Si no fem una cosa, enganxem a l'anibal sempre amb el porter i anem rematant a porta aviam si en fotem algun aixi  ;D ;D ;D ;D
el reglament és el reglament, però tb es pot interpretar.
dic això pq el porter, tot i q Crespí el tapa, segueix la trajectoria de la pilota correctament, i és el defensor q la desvia.
si l'hagu3s aturat, algú creu q hauria pitat fora de joc?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #91 el: 27 de Gener de 2014, 12:42:51 pm »
Jo crec que el gol s'anula perquè el linier es pensa que qui desvia la pilota es Crespí i no el de la Ponfe , a més hi ha una nova regla desde fa temps que el linier no ha d'aixecar la bandera fins que el jugador en fora de joc toqui la pilota o comenci a corre cap a ella , és un gol com una casa.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
« Respondre #92 el: 27 de Gener de 2014, 12:44:52 pm »

Jo vaig cantar gol i em vaig emprenyar pero si veient la repetició puc entendre el fora de joc, ho dic i punto.

Que es una p****a si, que no li pitarien al depor si, que podia haber donat gol si, que es dubtos si, pero que entenc que es pugui anular si el futbol fos un esport net doncs també.

Vaja, si voleu dic que estic emprenyat i que mataria a l'arbitre com he llegit per aqui, pero esque no ho puc dir si no ho penso, ho sento molt.

:clap :clap :clap

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #93 el: 27 de Gener de 2014, 13:11:40 pm »
Mirant la reglamentació potser teniu raó i està ben anulat , tot i que en la forma que ho expliquen el delanter està enganxat al porter i Crespí està a uns 7 metros d'ell , és molt relatiu si realment el molesta o no xD Jo segueixo pensant que el linier es pensa que qui la desvia és Crespí.

« Darrera modificació: 27 de Gener de 2014, 13:18:24 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #94 el: 27 de Gener de 2014, 13:37:41 pm »
Tenint en compte que la pilota entra després desviar un defensa, jo crec que no es pot anul · lar. Com han dit ja alguns companys, aquest gol en altres camps, no anul · la ni de conya. També he de dir. que no em sento perjudicat en el total de la lliga, però ahir ja es va veure que aquest àrbitre en una jugada així, ens la liava.
Vam fer mèrits suficients per guanyar aquest partit ....

:bandera :scut

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
« Respondre #95 el: 27 de Gener de 2014, 15:29:01 pm »
Cuando un árbitro te quiere perjudicar no te expulsa rivales, y menos de forma tan rigurosa como ayer. Cuando un árbitro quiere perjudicar, se nota Y MUCHO.

Por cierto, a todas aquellas personas (si se os puede llamar así)  que le decís al árbitro que ojalá no viva mucho para contarlo, que no le deseais nada bueno en la vida, que ya volverá y se acordará de vosotros, y otras lindezas varias... a ver si os gustaría que otros le dedicaran las mismas palabras a vuestras madres o vuestros hijos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 27 de Gener de 2014, 15:57:38 pm »
Mirant la reglamentació potser teniu raó i està ben anulat , tot i que en la forma que ho expliquen el delanter està enganxat al porter i Crespí està a uns 7 metros d'ell , és molt relatiu si realment el molesta o no xD Jo segueixo pensant que el linier es pensa que qui la desvia és Crespí.

Jo també penso que ell deuria veure a Crespí desviant-la, però també crec que en mil·lèsimes de segon on has de decidir si aixecar la bandereta o no, no pots encertar en algunes jugades. Com bé aportes, es pot interpretar fora de joc, i per desgràcia aquesta norma del reglament és interpretable.

Per altre banda, jo tampoc crec que ahir ens perjudiqués expressament ni en partits anteriors ens hagin perjudicat. Per el nostre estil de joc, expulsaran a forces rivals i ens xiularan alguns penals, però per ara, crec que s'estan comportant molt bé.

Això si, m'he esperat a escriure fins avui, per que ahir, en directe, m'estava recordant de tota la família de l'àrbitre primer i desprès del assistent.
« Darrera modificació: 27 de Gener de 2014, 16:07:53 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #97 el: 27 de Gener de 2014, 16:03:15 pm »
Cuando un árbitro te quiere perjudicar no te expulsa rivales, y menos de forma tan rigurosa como ayer. Cuando un árbitro quiere perjudicar, se nota Y MUCHO.

Por cierto, a todas aquellas personas (si se os puede llamar así)  que le decís al árbitro que ojalá no viva mucho para contarlo, que no le deseais nada bueno en la vida, que ya volverá y se acordará de vosotros, y otras lindezas varias... a ver si os gustaría que otros le dedicaran las mismas palabras a vuestras madres o vuestros hijos.

Insultos a los árbitros hay hasta en un partido de solteros contra casados , no se de que te sorprendes, el futbol es asi. La expulsión es igual de rigurosa que la de Juanjo contra el Castilla, saltar con el brazo o codo puede ser amarilla y una expulsión en el minuto 88 tampoco es que afecte mucho , el penalti a Aníbal es como una catedral y el gol de Arteaga es interpretable. Ayer el árbitro nos perjudicó , hasta en Ponferrada lo reconocen xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #98 el: 27 de Gener de 2014, 16:36:02 pm »
Esta semana me he puesto las pilas antes. Datos del empate de ayer del CE Sabadell contra la Ponferradina.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/01/ce-sabadell-1-1-sd-ponferradina.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #99 el: 27 de Gener de 2014, 18:05:24 pm »
Bueno sobre el árbitro si me pareció un robo ya que para mi hay 2 penaltys, el de Anibal y en una falta que tira Edgar creo le da con la mano y el gol creo que se puede anular, pero no se anula nunca y yo estoy con pipo y creo que el árbitro cree que la toca Crespí, yo no canté gol y de primera hora miré al linier y nada mas entrar la pelota no levantó el banderín y el árbitro tras mirarle y no ver que levantó la bandera se iba hacia el medio campo y justo el linier levanta la bandera, yo también pensé que la tocó Crespí y por eso de un principio no canté gol y mire al linier.

Pero hoy en frío ya no quiero pensar mas en el robo y si de la buenísima imagen que dieron nuestros jugadores, sin duda se hizo un partidazo y la Ponfe solo nos crearon 2 ocasiones y de casualidad, ya que no tiraron ni un corner y ni pudieron centrar ni un balón, los borramos del campo, la primera parte se maduró muy bien el partido y aunque sin apenas ocasiones lo dominamos claramente y en la segunda fué un auténtico espectáculo el equipo y simplemente la mala suerte y el de negro hicieron que no sumaramos los 3 puntos.
Muy orgulloso del equipo y con mucha ilusión viendo como juega el equipo y las ganas que le ponen, la afición un 10 como siempre, apretamos mucho y eso el equipo lo notó :bandera