Autor Tema: Simplement demano la destitució de Montes  (Llegit 3788 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Simplement demano la destitució de Montes
« el: 11 de Desembre de 2005, 22:36:03 pm »
No és per encendre els ànims ni res per l'estil. Evidentment qui juga son els jugadors, però tàcticament aquest equip és una PENA.
En començo a estar fart de la "gran" tàctica 4-1-4-1.
L'entrenador rival en roda de premsa ha dit: "el sabadell a casa SEMPRE hauria de dur la inciativa". Cosa que nosaltres no fem mai.
Montes, JO i parlo per mi, n'estic fart que siguem un equip de nenes, que juguem a NO perdre, que juguem amb 4 defenses i 1 pivot, que només juguem amb 1 punta.
Gallo no es troba més còmode sol en punta com vostè va dir. Això és FALÇ. No tenim cap mena de defensa, som insegurs, i els atacants rivals tenen moltes facilitats. Som el 2n equip més golejat, i em sembla que els defenses que tenim no son dolents. La defensa comença a dalt.
Els davanters haurien de pressionar més, i sobretot un 4-4-2. Avui després de rebre el 1r gol, Orife que era la banda ha pujat en punta acompanyant al Gallo. Renoi que se n'ha notat de diferència.
Segueixo pensant que qui marca, qui falla, son els jugadors, però volem un joc més ofensiu, a no perdre -repeteixo- gairebé sempre perdrem, a guanyar, sumarem molts més punts, que no pas jugant a no encaixar gols...... i els encaixem igual.
Demano a la directiva, i que fagi un replantejament, Montes és MOLT dolent al meu entendre, i ho dic ara, que ja fa moltes jornades que és l'entrenador, NO juguem a res, i NO hi ha cap millora. Fins i tot amb mi d'entrenador estariem més ben classificats.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: Simplement demano la destitució de Montes
« Respondre #1 el: 11 de Desembre de 2005, 22:42:09 pm »
La veritat que no és cap maravella, però amb la situació actual no considero que sigui el més adient.
La solució fàcil de fer-ne fora un en comptes de 10, crec que s´hauria d´oblidar, amb 4 ó 5 baixes i un retoc per linia si més no conseguiriem una 2ª volta tranquila.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 11 de Desembre de 2005, 22:45:05 pm »
Doncs es dels pocs cop que no estic d'acord amb lo que dius tu, MUTIO  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 11 de Desembre de 2005, 22:46:51 pm »
Doncs jo penso que alguna cosa s'arreglaria. Amb aquest home, hi ha hagut força enganxades amb jugadors; un d'ells el Peque.
I dic això, perque penso que avui han lluitat, però per exemple en atac NO hi ha arguments, NO hi ha mobilitat, NO hi ha res. A que hem jugat avui.... avui i sempre. Joc directe des de la defensa. Així NO guanyarem a ningú. Penso que ens han portat al Mora, però en dolent. Ara hi ha temps de quedar mitja taula tranquils i no patir, amb el Montes, que per exemple en les rodes de premsa poc arguments enssenya, penso que es patirà i MOLT en el pitjor grups de 2a B dels ultims 7 o 8 anys.  :ko

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2005, 22:54:14 pm »
Per  mi, la clau, es la falta de chut. Es que parlem d'errades defensives que ens costen partits, pero collons, si es que ells 2 xuts 2 gols. Nosaltres no fem gols ni a l'arc de sant marti! I avui hi ha hagut unes quantes ocasions, pero res de res.
JO ELS FOTIA UNA SETMANA SENCERA XUTANT A PORTA, I AQUEST DIMECRES DUIA A TOTS ELS JUVENILS AMB LA PLANTILLA I ELS FEIA JUGAR A ELLS, PER QUE VEGIN ELS COLLONS QUE LA CANTERA POSARIA AL CAMP, COSA QUE ELLS MOLTS COPS NO FAN  >:(

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #5 el: 11 de Desembre de 2005, 22:56:31 pm »
Doncs jo penso que alguna cosa s'arreglaria. Amb aquest home, hi ha hagut força enganxades amb jugadors; un d'ells el Peque.
I dic això, perque penso que avui han lluitat, però per exemple en atac NO hi ha arguments, NO hi ha mobilitat, NO hi ha res. A que hem jugat avui.... avui i sempre. Joc directe des de la defensa. Així NO guanyarem a ningú. Penso que ens han portat al Mora, però en dolent. Ara hi ha temps de quedar mitja taula tranquils i no patir, amb el Montes, que per exemple en les rodes de premsa poc arguments enssenya, penso que es patirà i MOLT en el pitjor grups de 2a B dels ultims 7 o 8 anys.  :ko

Quin entrenador t´agradaria ? Mora, massa defensiu... Rubi... massa atac... aquest es un mig entre un i altre i tampoc agrada.. no se ! qui creus que podria funcionar ?
A mi m´encanta raijard pero em sembla que esta pillat  ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2005, 23:09:11 pm »
No demano massa; un tio que fagi un bon treball defensiu, col.locant 4 tios ben posadets al darrera, 4 mitjos i 2 puntes.
Penso que jugadors per fer algo n'hi ha de sobre..... pero si jugant amb el 4-1-4-1. Es com jugar 5 defenses i apenes existeix el mig camp.

Vols que et digui 1 nom  :icon_question: M'agraden molt Calderé i Pedraza, llastima que estiguin els 2 entrenant. Però d'opcions "normals" n'hi ha moltes.

PD: jo soc dels que defensaba al Rubi i sempre m'havia agradat.

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #7 el: 11 de Desembre de 2005, 23:26:11 pm »

PD: jo soc dels que defensaba al Rubi i sempre m'havia agradat.

A mi tmb m´agrada el joc que fa Rubi ! i molt.. se que hagues funcionat si li haguesism donat mes temps, pero el futbol es aixi, no??  :-\

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #8 el: 12 de Desembre de 2005, 07:43:36 am »
Recordo que amb el rubi estariem a tercera, ata potser amb aquest equip funcionari ja que tindriem um mercenari davant una legió de mercernaris.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 12 de Desembre de 2005, 08:35:02 am »

Crec que el crèdit del Montes s´ha esgotat.  Tota la setmana amb polèmiques extraesportives i avui un desordre tàctic total.

I Madrigal ?  L´única alegria del partit per mi ha estat la seva bona actuació, que hauria de fer reflexionar a més d´un.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #10 el: 12 de Desembre de 2005, 09:05:34 am »
Per mi el Montes no sap on posa els jugadors, espero que els amics de RS facin una enquesta MONTES SI, MONTES NO o ambn el Montes no tenen cul**** de fer-ho

wimpi

• Visitant
« Respondre #11 el: 12 de Desembre de 2005, 09:18:48 am »
tb sauria de reconeixer ke nomes contava amb 13 jugadors....

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 12 de Desembre de 2005, 11:26:13 am »
Jo confio amb Montes. La culpa s dels jugadors, de la mala sort i dels arbitres 'xoriços'.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #13 el: 12 de Desembre de 2005, 14:01:00 pm »
yo pienso lo mismo q tu MUTIO :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 12 de Desembre de 2005, 14:35:02 pm »
Recordo que amb el rubi estariem a tercera, ata potser amb aquest equip funcionari ja que tindriem um mercenari davant una legió de mercernaris.

Bé Toni; si amb el Rubi ara seriem a 3a o no, això MAI ningú ho sabrà  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #15 el: 12 de Desembre de 2005, 14:47:53 pm »
Jo t'asseguro que si el Rubi era molt dolent

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 12 de Desembre de 2005, 14:48:46 pm »
Jo t'asseguro que si el Rubi era molt dolent

Pot ser que si.... pot ser que no....... NINGU ho sabrà  :-\

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 12 de Desembre de 2005, 17:14:02 pm »
Jo també estaba amb el Rubi, quant fa que no recordeu una ratxa de 5 o 6 partits sense perdre?? Precissament desde que el Rubi va tenir els reforços de Ramon, Igor Cuesta i Juanlu... I aixo de que estariem a tercera...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #18 el: 12 de Desembre de 2005, 17:53:11 pm »
sembla que els defenses que tenim no son dolents.
Avui després de rebre el 1r gol, Orife que era la banda ha pujat en punta acompanyant al Gallo. Renoi que se n'ha notat de diferència.

Yo creo que si que hay alguno que es dolent, por ejemplo ayer estuvo fatal pablo sanz, lento, no dio un pase bueno y siempre jugaba para atras. El que estuvo genial fue marc perez.
Y lo de orife, te doy la razon de cuando se fue en punta, pero lo de que estaba en la banda yo por lo menos no lo vi, porque yo estaba en la banda y le gritaba que se pegara a la banda para abrir espacios y el tio nada mas que se iba por el centro.

Eso si creo que el entrenador no tiene la culpa.

Es una opinion de buen rollito. saluditos.  :icon_mrgreen:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 12 de Desembre de 2005, 18:07:45 pm »
ia era la ultima opcio a esgotar...JUGADORS---->>>malt fitxats per una DIRECTIVA---->>>que no troba un ENTRENADOR...
 :o ??? :snore: :disappointed: :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona