No és per encendre els ànims ni res per l'estil. Evidentment qui juga son els jugadors, però tàcticament aquest equip és una PENA.
En començo a estar fart de la "gran" tàctica 4-1-4-1.
L'entrenador rival en roda de premsa ha dit: "el sabadell a casa SEMPRE hauria de dur la inciativa". Cosa que nosaltres no fem mai.
Montes, JO i parlo per mi, n'estic fart que siguem un equip de nenes, que juguem a NO perdre, que juguem amb 4 defenses i 1 pivot, que només juguem amb 1 punta.
Gallo no es troba més còmode sol en punta com vostè va dir. Això és FALÇ. No tenim cap mena de defensa, som insegurs, i els atacants rivals tenen moltes facilitats. Som el 2n equip més golejat, i em sembla que els defenses que tenim no son dolents. La defensa comença a dalt.
Els davanters haurien de pressionar més, i sobretot un 4-4-2. Avui després de rebre el 1r gol, Orife que era la banda ha pujat en punta acompanyant al Gallo. Renoi que se n'ha notat de diferència.
Segueixo pensant que qui marca, qui falla, son els jugadors, però volem un joc més ofensiu, a no perdre -repeteixo- gairebé sempre perdrem, a guanyar, sumarem molts més punts, que no pas jugant a no encaixar gols...... i els encaixem igual.
Demano a la directiva, i que fagi un replantejament, Montes és MOLT dolent al meu entendre, i ho dic ara, que ja fa moltes jornades que és l'entrenador, NO juguem a res, i NO hi ha cap millora. Fins i tot amb mi d'entrenador estariem més ben classificats.