Autor Tema: J. 24 Deportivo - Sabadell Dissabte 1 de Febrer a les 20h  (Llegit 22927 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
Re:J. 24 Deportivo - Sabadell Dissabte 1 de Febrer a les 20h
« Respondre #100 el: 01 de Febrer de 2014, 21:53:43 pm »
Vaya **** mafia de liga un equipo lleno de deudas fichando a diestro y siniestro y unos arbitrajes escandalosos que vergüenza. Si jugamos así estoy convencido que conseguiremos la permanencia.
No surrender...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 01 de Febrer de 2014, 22:23:10 pm »
Gran partido del Sabadell. La primera parte muy bien asentados en el terreno de juego, defendiendo más que correctamente, y en la segunda dando la cara en todo momento y poniendo al Depor contra las cuerdas hasta el final. CHAPEAO POR ESTE EQUIPO!

El arbitraje nefasto; un arbitro sin ningún criterio y que en general nos ha perjudicando mucho.  El tipo de manos que ha hecho el jugador del Depor (siendo involuntarias) normalmente se pitan penalti. No sé lo que dirán los observadores pero para mi no tiene nivel para pitar en 2a A.

Como autocrítica decir que hoy (habiendo hecho un partidazo) nos ha faltado un poco de juego por bandas y los puntas han estado en todo momento bien controlados por los defensas del Depor. Hay que seguir trabajando para mejorar aún más nuestro juego de ataque. Pero sobretodo valorar lo que tenemos que no es poco.

Honor al equipo de Miquel Olmo. Ahora sí que se disfruta, y mucho, viendo los partidos del SABADELL  :bandera fuera de casa.
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2014, 22:29:07 pm per jarisacat »

Desconnectat Murosbd

• Infantil
  • Missatges: 279
« Respondre #102 el: 01 de Febrer de 2014, 22:46:33 pm »
El arbitro ha salido en modo casero: ON y lo ha intensificado en cuanto ha hecho falta, si el depor tiene que subir que lo haga por meritos propios y no de esta manera, vergüenza me daria que mi equipo ganase asi y vergüenza de arbitro, próximo partido en casa ha animar a tope a este cojonudo equipo, y que el arbitro sienta que a nosotros se nos respeta.  :paret

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #103 el: 01 de Febrer de 2014, 23:06:12 pm »
La pela és la pela. En el futbol, i a tot arreu. Això s'ha de tindre clar desde el principi.

Dit això, Honor  :bandera :bandera

Ara sí que dona gust invertir un parell d'hores del finde per veure aquest equip. Es disfruta com mai, a pesar d'acabar amb un regust amarg.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #104 el: 01 de Febrer de 2014, 23:09:42 pm »
No m'agrada parlar d'arbitratges. Bé és cert q si hagués pitat el penal (per mi claríssim) el resultat hauria pogut ser un empat en comptes del 2-1. De la resta de decisions presses considero q a sigut dolent per les dos bandes: ens a expulsat a Carlos Hdez sense tenir.lo q expulsar, ens podria haver expulsat a Tanabe i no ho ha fet i expulsa a Juán Domínguez per compensar. Un desastre d'àrbitre però com q això no ho podem canviar casi q millor no fer.s'hi mala sang.

Conclusions extretes una jornada més:

1- No tenim davantera. Tamudo és un moble  i la tasca d'Aníbal és insuficient pel q necessita un equip de 2ª A q vol alguna cosa més q salvar.se a la última jornada de rebot. Les nostres úniques aportacions ofensives són Collantes, Tanabe i poca cosa més..

2- Quan juguem fora de casa fins q no ens foten el primer gol sóm incapaços d'intentar dur la iniciativa del partit per molt malament q jugui el rival, avui ens a tornat a passar. Amb l'1-0 hem tutejat al Depor sí, però cal esperar tan per intentar treure alguna cosa positiva fora de casa?

3- Deixant a banda les 2 conclusions anteriors cal dir q l'equip se li nota un altre aire desd q va marxar Salamero. Hem fet un salt qualitatiu i hem demostrat clarament q podem puntuar o fins i tot guanyar en qualsevol camp de la categoria. Avui ens a faltat creure'ns-ho  una mica i més sort en les decisions arbitrals però si seguim així crec q podem rascar més punts fora d casa q no pas els q hem rascat a la primera volta.

No és la nostra lliga estar a dalt però crec q si no fem el ruc ens podem salvar millor q les anteriors temporades, no hauríem de patir en excés.

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #105 el: 01 de Febrer de 2014, 23:10:54 pm »
Estic molt orgullós d'aquest equip. Crec que per ordre defensiu e intensitat avui hem fet un molt bon partit. El Depor NO ha sigut millor que nosaltres i si aquest és el líder de segona A no em cansare de dir que podem fer moooltes coses aquesta temporada. Ara comença una altre lliga, on hem d'anar descaradament cap als llocs de promoció d'ascenç. Queda molt ja ho sé, però corregint la nostra trajectoria a domicili jugant com avui, qui sap on podem ser a finals de temporada.
Com autocrítica diré que si els jugadors (incluint a Olmo que avui l'he vist molt actiu i això s'ha notat) es posen les piles la directiva i secretaria tècnica se les han de posar també. S'ha de ser coherent amb el missatge. Per mi és inaceptable, que com a reforços d'hivern només vingui el Clerc, quan davant necesitem més recursos...no pot passar mai el renovar una plantilla i que 3 dels jugadors que es van fitxar no serveixin....i a sobre ens tinguem que quedar amb un d'ells (Barral) que no té el nivell. Es tindrien d'haver mogut abans, i amb objectius clars respecte a potencials reforços, perque bons jugadors n'hi han i molts. Avui s'ha demostrat que estem faltats de recursos o variants a dalt.
També estic d'acord amb la corrupció que regna a totes les institucions incloent-hi el futbol, i ho dic precisament per la situació del Depor, encara que podriem parlar d'alguns altres equips més. Però això mal que ens pessi NO ha de ser una excusa.
Per últim si el President o Vicepresident han de donar algún cop de puny a la taula i dir alguna paraula més malsonant que altre, pues ja va sent hora. El dia passat contra la Ponfe ens van robar dos punts i avui un amb un penalti que ho ha vist fins el pingüins de l'Àrtic....però com és això possible? Quants partits ens robarán més? Si us plau senyors de la Junta, una mica més de sang i si s'ha de mossegar es mossega!!!
Avui és evident que estic molt emprenyat, perquè estic escrivint molt, i no sé que en penseu, però jugant així les coses canviarán i als jugadors agraïr-los l'esforç generós que han fet avui, ja que ho han donat tot. Insisteixo ÀNIMS i a seguir que queda molt i els que estan per sobre no són molt millor que nosaltres a dia d'avui!! A no despenjar-nos i a seguir que jugant així les alegries vindrán o com a mínim tindrem moltes alegries!!!

Visca el Sabadell i la seva afició!!!!
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #106 el: 01 de Febrer de 2014, 23:43:10 pm »
No he dit res fins ara per no dir coses molt groses, pero les segueixo pensant, la setmana pasada quan vaig parlar de robatori, van sortir 4 o 5 dient que el arbit no s'havia equivocat i dient que de robatori res de res, torneu a pensar el mateix del d'avui? tothom parleu del penal, clarisim miris com tu miris, pero heu vist el seu segon gol? fora de joc clarisim, us heu parat a pensar (a part si em jugat be o malament) en els punts que ens han fotut en 6 dies aquets maleits de ....? la setmana pasada vaig quedar tocar i ara estic doblement tocat, ara els que creuen que no es deliberat, que els arbits s'equivoquen a vegades a favor i altres en contra, em podeu dir concretament els punts que ens han regalat aquesta temporada? perque ara mateix tinc al cap els que ens han fotut en 2 setmanes, es per quedar mes tranquil, mes que res per no pensar que van a per nosaltres...
Hem tornat !

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #107 el: 02 de Febrer de 2014, 00:26:57 am »
Arbitratge nefast el que s'ha vist a Riazor: Carlos Hernández mal expulsat, mentre que ha perdonat a Sotan Tanabe; Juan Domínguez, expulsat només per compensar la cagada de la primera expulsió; penal claríssim per mans de Laure no xiulat... Arbitre molt, MOLT dolent :ostres

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #108 el: 02 de Febrer de 2014, 01:13:19 am »
No he dit res fins ara per no dir coses molt groses, pero les segueixo pensant, la setmana pasada quan vaig parlar de robatori, van sortir 4 o 5 dient que el arbit no s'havia equivocat i dient que de robatori res de res, torneu a pensar el mateix del d'avui? tothom parleu del penal, clarisim miris com tu miris, pero heu vist el seu segon gol? fora de joc clarisim, us heu parat a pensar (a part si em jugat be o malament) en els punts que ens han fotut en 6 dies aquets maleits de ....? la setmana pasada vaig quedar tocar i ara estic doblement tocat, ara els que creuen que no es deliberat, que els arbits s'equivoquen a vegades a favor i altres en contra, em podeu dir concretament els punts que ens han regalat aquesta temporada? perque ara mateix tinc al cap els que ens han fotut en 2 setmanes, es per quedar mes tranquil, mes que res per no pensar que van a per nosaltres...
Doncs això es just el que penso jo, que poden anar a per nosaltres, és fàcil pitar en contra del Sabadell, ara veurem que passa amb l'Alavés.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #109 el: 02 de Febrer de 2014, 01:42:35 am »
És claríssim aquests mafiosos, corruptes i fills de p... van a per nosaltres clarament. Dues setmanes consecutives robant-nos ademés a la descarada o sigui 3 punts claríssims. La directiva no es pot quedar amb les mans creuades ni nosaltres tampoc diumenge que bé. És feina de la directiva fer una protesta formal a la lliga  de futbol professional de lladres i corruptes. Ja sabem que no servirà de rés però al meyns que vegin que no sóm idiotes.
El proper partit mocadurada monumental al temple contre els corruptes que vinguin a arbitrar.

Amb respecte a l'equip molt bé des  que ja l'Olmo. Del director esportiu i directiva uns ineptes perquè no ha sebut resoldre el tema barral i portar un jugador més a la davantera que com es pot veure anem molt coixos. Del Tamudo no esperem rés està totalment acabat és com si juges jo.
La màfia gallega s'ha tornat a deixar  veure. El Depor no cal que jugi cap partit més que la màfia espanyola ja el doni per equip de primera divisió, però avui s'ha demostrat que nosaltres sóm millors que ells i amb 13 jugadors ells i 10 nosaltres.
El que estem patint amb els corruptes i mafiosos no són errors arbitrals és fet totalment amb premeditació i alevosia.

PROU DE ROBATORIS AL SABADELL.

VISCA EL SABADELL I LA SEVA AFICIÓ.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #110 el: 02 de Febrer de 2014, 01:51:06 am »
Pues si... Ahora algunos también dirán que los árbitros han estado perfectos. Es una auténtica vergüenza. Por culpa de los sres de negro ahora tenemos 3-5 puntos menos. Y hoy no me vale deciir que todos cometemos errores y los árbitros son humanos. Hoy el sr colegiado no ha querido pitar unas manos que ha visto perfectamente dentro del área PORQUE NO LE HA DADO LA GANA. Basta ya !!!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #111 el: 02 de Febrer de 2014, 02:47:05 am »
El Depor deu molta pasta, i si es queda a 2a no podrà pagar el que deu. Res més a dir.
The pride of Catalunya

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #112 el: 02 de Febrer de 2014, 03:39:51 am »
Más allá de deudas y conspiraciones... esta vez simplemente prefiero pensar que el árbitro era malo, pero malo, y lo peor es que hasta él se ha dado cuenta y ha ido improvisando sobre la marcha sin ninguna coherencia, lo peor que puede hacer un árbitro. No podemos negar que hasta la expulsión nuestros jugadores han repartido pero bien, quizás la segunda a Carlos se la podría haber ahorrado pero es que Sotan ha llegado tarde a TODAS y podría haber acumulado durante todo el partido 4 o 5 tarjetas amarillas. La expulsión de ellos es también muy discutible y rigurosa y así llegamos al penalty, está claro que lo ha visto, pero que pesa más? Cabrear a los del Dépor y que digan lo mismo que estamos diciendo por aquí los 4 gatos que somos pero a la inversa? Que si no les dejan subir, que no pueden competir, que si van equipos pequeños a Riazor y el árbitro les permite todo... Está claro cual es el camino más fácil una vez que has arbitrado de pena durante 90 minutos. Ojalá algún día cambie esta historia por que dan asco, ellos y su corporativismo, el que falle a Tercera o a la liga de Chipre, como los jugadores.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #113 el: 02 de Febrer de 2014, 10:40:13 am »
No em va desagradar el nostre CES, pero si que es veritat. com ha dit algun company, que fins que no ens en fet el gol no em comenssat a apretar mes, a partir del primer gol s`ha comenssat a veure el Sabadell que mes ens agrada.

Perque no ho fan desde un principi?

El arbitre per mi el any que ve que el fotin a regional, i que la directiva comensi a fer quelcom al respecte, com una queixa formal a la federacio, i nosaltres tambe podriem fer alguna pancarta amb alguna queixa senssa falta a ningu per el proxim partit, i que es comenssin a donar comte que no som tontos i no ens deixem trepitjar aixi com aixi.

Forza Sabadell i a per totes, que em nosaltres no podran, i menys amb aquesta actitud que te el equip amb Olmo al capdevant, felicitats a tots, que jugant aixi no patirem.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #114 el: 02 de Febrer de 2014, 10:51:30 am »
Es que tots estem parlan de les expulsions i del penalty, pero torno a recordar que el segon gol d'ells es en clarisim fora de joc...sent injustificable m'ho podia esperar que ens ho fesin al camp del Depor, lo que em sembla mes lamentable i em fa mes por es que ens ho facin també a casa nostra i contra un equip com la Ponfe, que no es dels considerats grans, i ara que hem de fer, parar el c..i que ens la tornin a fotre  el proper dissabte? o no, o ens faran un regalet per compensar i estem callats unes jornades? Segueixo molt indignat, perque si ens en foten 5, felicito al rival o m'emprenyo amb els meus defensas, porter o entrenador, pero al día seguent ja se m'ha passat, pero perdre d'aquesta manera, em sap molt mes greu i em dura molt mes, i si ja vens tocat de la setmana anterior encara es fa mes complicat
Hem tornat !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #115 el: 02 de Febrer de 2014, 11:19:29 am »
Esperem que al mes de maig no tenirnos que enrecordar d'aquets 2 partits, ni del gol anulat al Collantes al temps de descompte a Cordova, ni de les posibles cacicades que ens puguin fer d'aqui al final de lliga, que tot aixo no amaga que ens falti polvora al devant, ni que tinguem certes mancançes en determinats llocs, pero si ja ens costa horrors guanyar els partits en condicions normals, nomes que ens posin un pal a la roda (i aquestes 2 setmanes no ens han posat un pal, ens han posat un tronc) la cosa encara es complica mes. I que consti que jo soc el primer que es va queixar que el nostre mercat d'hivern havia sigut molt fluixet...
Hem tornat !

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #116 el: 02 de Febrer de 2014, 11:40:06 am »
Hem tornat a perdre pero hem tornat a fotre collons osbre el camp que es lo que 'hem d'exigir, molt content amb l'actitud del equip, avui si que sento que ens han robat 1 punt, entre la mafia deportivesca... com pot tenir un equip que deu 20 milions d'euros un salomao? no fotem, i la que ens ha liat l'arbitre...

HONOR AL SABADELL!!!!!!!!!!!

que el depor deu 20 millions d'euros?  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

mira aixo......noticia del 2013

http://www.rtve.es/deportes/20130319/deuda-del-deportivo-se-estima-156-millones-euros/620244.shtml

se estima la deuda del deportivo en 156 millones de euros,de esos unos 94 a hacienda...algu te dubtes que el depor pujara si o si? si no puja hacienda no cobra....**** lliga adulterada es una autentica vergonya...equip en quiebra els permeten fitxar a diestro y siniestro...partits escandalosament robats...senyors doneu ja la plaça a primera al depor que no fa falta que juguin mes

esque es imposible dir que aquell c******s no va veure aquelles mans....es imposible!!!

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #117 el: 02 de Febrer de 2014, 11:59:52 am »

Jaume, acabo de ver las imágenes otra vez y el segundo gol del Depor es fuera de juego clarísimo, y además fácil de pitar, porque nuestros dos jugadores están en la raya del centro del campo y su jugador está dentro de nuestro campo.
También es verdad que K. Olivas esta lento y se desentiende de la jugada demasiado rápido y que Nauzet que normalmente está atento a estas jugadas en vez de ir a atacar el balón retrocede hacia la portería.

Del penalti ni hablamos, CLARISIMO, y no hace falta entrar en la interpretación de la voluntariedad, corta un pase porque el balón queda muerto y por la tanto PENALTY, además que si esa mano es fuera del área pita falta 10 / 10 veces, no tuvo c...... para pitarla y punto

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #118 el: 02 de Febrer de 2014, 12:21:25 pm »
Estuve en el partido de ayer y está claro que no merecimos perder.Coincido con Ferni,todo y jugar un partido serio en la primera parte creo que estuvimos con demasiado respeto y fue recibir el gol y dominarlos por completo incluso con 10.

El segundo gol me pareció fuera de juego en el campo pero no he tenido ocasión de verlo en imágenes y sobre el penalty no señalado no creo que no lo pite porque es malo, puede ser malo pero no ciego y esa mano la vio todo el campo y se hablaba mucho en la salida,la gente del Depor unos decian penalty claro y otros que involuntaria pero todos vierno la MANO.
Luego con justicia amonesta a Tamudo porque sale andando a paso lento y parecia cachondeo,pero luego no da tiempo extra?? 3 minutos es el mínimo que se da siempre! Así que yo recurriría la tarjeta ( y no es broma)

Es una pena porque en una liga te dan y te quitan pero no es bueno que te quiten en 2 partidos seguidos,ya que crece la presión, se te vuelven a echar encima los de abajo.

A nivel de jugadores nuestros destacaria a Crespí (está en gran estado de forma) y muy buen partido de Olmo en el centro del campo.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #119 el: 02 de Febrer de 2014, 13:24:47 pm »
Per mi Arteaga técnicament és de lo millor que tenim, gran detall per part del nostre gran entrenador rescaptar-lo. En quant als arbitratges no és pot consentir que un inepte com el d ahir jugui amb el futur i la il-lussió d un club humil i centenari ni amb l afició ni amb la feina dels seus jugadors, técnics i families dels mateixos. L arbitratge d ahir fa mal i els efectes colaterals en els ánims dels jugadors i afició son nefastos. Avui podría ser un día feliç i un negat que estará fent el vermutet allá on visqui ens ha fotut. A partir d ara haurem de jugar morts de por per veure les errades incomprensibles d aquesta gent a part de lluitar contra els equips q ja prou complicat és guanyar los en aquesta lliga tan complicada. Encara no m he recuperat del pal d ahir...
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2014, 15:47:15 pm per Dani71 »