Estic molt orgullós d'aquest equip. Crec que per ordre defensiu e intensitat avui hem fet un molt bon partit. El Depor NO ha sigut millor que nosaltres i si aquest és el líder de segona A no em cansare de dir que podem fer moooltes coses aquesta temporada. Ara comença una altre lliga, on hem d'anar descaradament cap als llocs de promoció d'ascenç. Queda molt ja ho sé, però corregint la nostra trajectoria a domicili jugant com avui, qui sap on podem ser a finals de temporada.
Com autocrítica diré que si els jugadors (incluint a Olmo que avui l'he vist molt actiu i això s'ha notat) es posen les piles la directiva i secretaria tècnica se les han de posar també. S'ha de ser coherent amb el missatge. Per mi és inaceptable, que com a reforços d'hivern només vingui el Clerc, quan davant necesitem més recursos...no pot passar mai el renovar una plantilla i que 3 dels jugadors que es van fitxar no serveixin....i a sobre ens tinguem que quedar amb un d'ells (Barral) que no té el nivell. Es tindrien d'haver mogut abans, i amb objectius clars respecte a potencials reforços, perque bons jugadors n'hi han i molts. Avui s'ha demostrat que estem faltats de recursos o variants a dalt.
També estic d'acord amb la corrupció que regna a totes les institucions incloent-hi el futbol, i ho dic precisament per la situació del Depor, encara que podriem parlar d'alguns altres equips més. Però això mal que ens pessi NO ha de ser una excusa.
Per últim si el President o Vicepresident han de donar algún cop de puny a la taula i dir alguna paraula més malsonant que altre, pues ja va sent hora. El dia passat contra la Ponfe ens van robar dos punts i avui un amb un penalti que ho ha vist fins el pingüins de l'Àrtic....però com és això possible? Quants partits ens robarán més? Si us plau senyors de la Junta, una mica més de sang i si s'ha de mossegar es mossega!!!
Avui és evident que estic molt emprenyat, perquè estic escrivint molt, i no sé que en penseu, però jugant així les coses canviarán i als jugadors agraïr-los l'esforç generós que han fet avui, ja que ho han donat tot. Insisteixo ÀNIMS i a seguir que queda molt i els que estan per sobre no són molt millor que nosaltres a dia d'avui!! A no despenjar-nos i a seguir que jugant així les alegries vindrán o com a mínim tindrem moltes alegries!!!
Visca el Sabadell i la seva afició!!!!