Autor Tema: Sempre es repeteix el mateix guio....  (Llegit 4507 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Sempre es repeteix el mateix guio....
« Respondre #20 el: 20 de Febrer de 2014, 08:16:17 am »
Hi ha gent MOOLT pesadeta amb el tema de la psicòloga...... NI GUANYAREM NI PERDREM CAP PARTIT PERQUE HI SIGUI AQUESTA NOIA...... Deixeu aquest tema  :icon_exclaim:
Si guanyem o prdem partits és per altres coses, no pas per això  :icon_exclaim:
sento ser pesat, però si com dius no ens fa guanyar pq la tenim? Jo només vull jugadors, entrenadors o el que frega els lavabos que sumin a l'equip. Sinó sumen, porta i que vingui algú que sumi, que hi ha gent vàlida a l'atur en totes les facetes.

Perque la tenim ? Això suposo que ho hauries de preguntar a Salamero.... que ja no hi és.

Suposo que ningú es pensarà que guanyem o perdem per culpa d'aquesta noia no? O ningú deu pensar que fa un efecte molt positiu o molt negatiu sobre ningú no? Val, fi del debat  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #21 el: 20 de Febrer de 2014, 09:55:58 am »
Hi ha gent MOOLT pesadeta amb el tema de la psicòloga...... NI GUANYAREM NI PERDREM CAP PARTIT PERQUE HI SIGUI AQUESTA NOIA...... Deixeu aquest tema  :icon_exclaim:
Si guanyem o prdem partits és per altres coses, no pas per això  :icon_exclaim:
sento ser pesat, però si com dius no ens fa guanyar pq la tenim? Jo només vull jugadors, entrenadors o el que frega els lavabos que sumin a l'equip. Sinó sumen, porta i que vingui algú que sumi, que hi ha gent vàlida a l'atur en totes les facetes.

Perque la tenim ? Això suposo que ho hauries de preguntar a Salamero.... que ja no hi és.

Suposo que ningú es pensarà que guanyem o perdem per culpa d'aquesta noia no? O ningú deu pensar que fa un efecte molt positiu o molt negatiu sobre ningú no? Val, fi del debat  :icon_exclaim:
Com uri1981, penso que si no ens fa guanyar, no sé per que collona la tenim, i veig que pensem igual els tres, que no té cap efecte sobre la plantilla. Lo que passa és que tant uri1981 com jo, le donaríem porta però tu me sembla que ets més del parer que ja que la tenim contractada i si la fotem fora le hem de pagar el finiquito, almenys la tenim fent algo.

Haurien de valorar si és més car fotre-la al carrer o mantenir-la i si açò últim és més car, porta. No crec que tios que cobren mínim 65.000 anuals necessiten gaire més motivació que vore de tant en tant el número d'aturats i de gent que no cobra prestacions en este país.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #22 el: 20 de Febrer de 2014, 17:07:04 pm »
Et contradius perque recrimines i critiques a aquells sabadellencs que no recolzen a l'equip de la seva ciutat i si als d'altres ciutats, quan tu estas fent el mateix (ets aficionat d'un equip que no és de la teva ciutat).

Pero si es un club on nomes van nens i adolescents per fer la típica activitat extra-escolar... Ho dic perquè jo hi vaig jugar amb 12 anys un parell de temporades a la meva categoria i ja esta.
Una altre cosa seria si el meu poble tingues un equip gran com el Sabadell on aspires a jugar algun dia a primera divisió...

Ojala tinguessim a 8000 killersabadell q fossin socis dels sabadell.
si es d, hospitalet, fa rondes i a sobre es soci chapeau per a ell i pel nostre club.

El meu millor amic que viu a Valencia que es Cule, tambe l'he fet simpatitzant del CE Sabadell i cada vegada que puja a BCN, sempre busca un cap de setmana que jugui el Sabadell a la NCA per anar a veure'l amb mi  :xin-xin

P.D. Soc d'Esplugues de Llobregat o sigui que si, Ronda de Dalt + Nus de la Trinitat i cap a Sabadell a animar a els nostres!  :anims SABADELL! :anims