Autor Tema: J. 25 Sabadell - Alavés Dissabte 8/02/2014 a les 18h  (Llegit 20711 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:J. 25 Sabadell - Alavés Dissabte 8/02/2014 a les 18h
« Respondre #40 el: 07 de Febrer de 2014, 23:21:28 pm »
La convocatoria de Barral em sembla un encert més de la política de vestuari que està portant Miquel Olmo. Un altre míster l'hagués relegat definitivament després de no haver marxat en aquest mercat d'hivern quan li havien comunicat que no comptaven amb ell. Un cop més, ha prioritzat el bé comú, la salut d'aquell vestuari que no pas la seva posició o interessos personals. Dubto molt que a aquesta plantilla li caigués bé veure com un company que entrena com un més i que es guanya el seu sou honradament, quedés apartat o marginat del grup.
Aquesta convocatòria fa grup i no deixa de ser un missatge clar pel propi Barral, a qui d'alguna manera se li fa saber que malgrat no entrar en els plans del cos tècnic actual, no ha deixat de ser "un dels nostres".

Chapeau!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #41 el: 07 de Febrer de 2014, 23:49:29 pm »
Lo de Barral no se explica xD Pero bueno, el míster sabrá que hace... Como tenía Birrero de gif hace unos años, ja que ho tinc ho aprofito. (O algo así era  :icon_mrgreen: )

Aquell gif el recorda molta gent, però és que tots en aquella circumstància, segurament haguéssim aprofitat el que teníem a mà per agafar-ho bé.  :grin2:

Jo també crec que és un encert convocar a Barral si s'ho mereix per mantenir un equilibri al vestuari i fer adonar als companys que treballant, tots compten.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #42 el: 08 de Febrer de 2014, 00:01:32 am »
Totalment d, acord, Barral ha de ser un mes de l, equip, almenys fins a Juny.
Si que es cert q potser el seu rendiment no ha estat a l, alçada pero tampoc ha disposat de mases minuts....
es important q entreni com un mes de l, equip i de tant en tant disposi de minuts i qui sap si proxima temporada algun equip el vol.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #43 el: 08 de Febrer de 2014, 11:17:35 am »
Estic malalt i es el primer partit que em perderé al Temple en molts mesos. Estaré devant el televisor fotenme les ungles, pero ho donc per bo si asolim els 3 punts que son molt importants, ah! i despres de les enrabiades dels ultims 2 caps de setmana, ja sabeu tots el per que, ja toca a la tercera passar un bon diumenge, i jo que soc de les persones que no m'agrada que em regalin res, pero tampoc que m'ho prenguin, hasta no m'inportaria una certa actitud casera del arbit, al menys per demostrarme a mi que lo sucseit aquets 2 partits no es una campanya orquestada contra en nostre equip, si no una l'interpretació  erronia d'un jutge de linea que no en te ni idea i despres l'altre d'un arbit novell que es va c.... a les calçes a Riazor devant del poder del equip local...
Hem tornat !

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #44 el: 08 de Febrer de 2014, 12:29:57 pm »
De Navas, Martí Crespí, Juanjo Ciércoles, Cristian, Gato, Anibal, Collantes, Clerc, Nauzet, Longas, Toni Lao, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas, Moha, Jesús Olmo y Fernando Llorente.

Nauzet

Lao               Kiko                       Martí              Clerc

Juanjo                    Longás
Collantes                   Gato                              Moha

Aníbal

Em fa molta molta por aquest partit. Nosaltres no hem sumat ultimament i l'ells porten 4 punts en 2 partits contra Las Palmas i Córdoba. Viguera és perillós i Emilio Sánchez té molta classe.

aquesta al.lineació que has fet es la que jo mateix també faría, m'encanta! Avui tots a la NCA!!! s'ha de guanyar sí o sí!!!
@javi_gt86

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #45 el: 08 de Febrer de 2014, 14:08:24 pm »
 Sabeis si las invitaciones que dan en los colegios pueden ser usadas por gente de otra categoria que no sea infantil?
Gracias!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #46 el: 08 de Febrer de 2014, 14:29:52 pm »
Sabeis si las invitaciones que dan en los colegios pueden ser usadas por gente de otra categoria que no sea infantil?
Gracias!

Mirate que no ponga algo de Infantil. Si simplemente pone invitación yo creo que si la podrás utilizar.

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #47 el: 08 de Febrer de 2014, 14:40:07 pm »
Sera hoy el dia que dejaremos de ser una afición fria y callada? Después de la mala suerte que han tenido los arbitros en estos dos últimos partidos, tenemos que ayudar al equipo apretando al rival y al arbitro en las jugadas polemicas (eso también forma parte del juego). La acustica de la NCA no es nada mala y si los 4000 que hoy seremos apretamos y animamos se notara y mucho. Honor a por los Babazorros  :anims

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #48 el: 08 de Febrer de 2014, 15:24:56 pm »
Estic malalt i es el primer partit que em perderé al Temple en molts mesos. Estaré devant el televisor fotenme les ungles, pero ho donc per bo si asolim els 3 punts que son molt importants, ah! i despres de les enrabiades dels ultims 2 caps de setmana, ja sabeu tots el per que, ja toca a la tercera passar un bon diumenge, i jo que soc de les persones que no m'agrada que em regalin res, pero tampoc que m'ho prenguin, hasta no m'inportaria una certa actitud casera del arbit, al menys per demostrarme a mi que lo sucseit aquets 2 partits no es una campanya orquestada contra en nostre equip, si no una l'interpretació  erronia d'un jutge de linea que no en te ni idea i despres l'altre d'un arbit novell que es va c.... a les calçes a Riazor devant del poder del equip local...
Anims Jaume i recuperat aviat, avui veuràs la victoria per la tele.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #49 el: 08 de Febrer de 2014, 15:27:29 pm »
AVUI S'HA DE NOTAR QUI JUGA A CASA, NO PODEM DEIXAR-LI PASSAR NI UNA A L'ÀRBITRE I HEM D'ANIMAR A MORT ALS NOSTRES. VINGA SABADELL!  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #50 el: 08 de Febrer de 2014, 15:37:18 pm »
Sera hoy el dia que dejaremos de ser una afición fria y callada? Después de la mala suerte que han tenido los arbitros en estos dos últimos partidos, tenemos que ayudar al equipo apretando al rival y al arbitro en las jugadas polemicas (eso también forma parte del juego). La acustica de la NCA no es nada mala y si los 4000 que hoy seremos apretamos y animamos se notara y mucho. Honor a por los Babazorros  :anims
fins dimarts estava convençut la 100% que avui ens fariem sentir, però a mesura que ha anat passant la setmana, veig que s'han anat calmant els ànims, i només ens deixarem sentir si ens en fan una de grossa altra vegada

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #51 el: 08 de Febrer de 2014, 16:29:30 pm »

Compañero, la acústica de la NCA es probablemente la peor de toda la categoría... Es un estadio sesentero de estilo olímpico, oval, sin profundidad ni inclinación hacia el terreno de juego, con dos anillos muy separados en las gradas, sin cubierta y abierto en el exterior en los dos fondos. Si te fijas, estadios construidos durante esos años (Camp Nou, Mestalla, Bernabéu...) han ido corrigiendo esos defectos con el tiempo o lo van a terminar de hacer en los próximos años (mejora de la profundidad corrigiendo la segunda gradería en el Camp Nou). A parte, nuestra megafonía es un chiste, en otros estadios en los que he estado con el Sabadell como Ipurúa o el del Nástic te pueden dejar sordo con la música o con los anuncios del videomarcador.

Yo creo que el nivel de animación en la NCA está bastante bien y que la gente aprieta cuando es necesario, he estado en sitios mucho peores y me salen muchos de la categoría que están más bajos que nosotros. Con lo que tenemos, en otro estadio que generara un poco de eco o de efecto rebote, estaríamos hablando de una afición caliente.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #52 el: 08 de Febrer de 2014, 18:14:32 pm »
Vaya tela 0-2 min 15 :grogi
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #53 el: 08 de Febrer de 2014, 18:15:09 pm »
return to the past és diu la peli d avui... están amb la caraja i els altres per feina...

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #54 el: 08 de Febrer de 2014, 18:27:19 pm »
guanyarem 3 a 2

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #55 el: 08 de Febrer de 2014, 18:29:27 pm »
vermella. esperarem 7 dies més. foten pena...

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #56 el: 08 de Febrer de 2014, 18:32:30 pm »
ves  per on el "lince ibérico" D avui si que ha vist mans... :laugh2:

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #57 el: 08 de Febrer de 2014, 18:33:36 pm »
Alucino...  :paret

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #58 el: 08 de Febrer de 2014, 18:41:45 pm »
penal a Aníbal? o ha fet el salto del ángel? tomémoslo con humor....tol lerancia a la frustació amics

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #59 el: 08 de Febrer de 2014, 19:16:25 pm »

A saco paco...Gato i Moha per Olmo i  Toni Lao.... Miracle o ens caurán 5??
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres