Autor Tema: J. 27 Sabadell - Numancia Diumenge 23 a les 16h  (Llegit 22784 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Travelling to see Sabadell
« Respondre #160 el: 24 de Febrer de 2014, 16:49:33 pm »
Algu el va veure? Jo no la veritat.

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
Re:J. 27 Sabadell - Numancia Diumenge 23 a les 16h
« Respondre #161 el: 24 de Febrer de 2014, 17:15:25 pm »
Hola justament sobre aquest fet volia escriure....m'ho has tret de la punta dels dits....

Jo vaig presenciar tant lo de la cervesa (que va ser anecdòtic i divertit), i lo de la recriminació. Això segon em va semblar LAMENTABLE, ja que no va ser una recriminació sinó directament un insult per una pèrdua tonta de pilota del Cristian. Un cop seguint la reacció del Cristian, que l'únic que va fer va ser quedar-se'l mirant i honestament vaig notar un punt de tristor....Honestam ent em va saber greu pel jugador ja que sé positivament el què et passa pel cap en aquestes circumstàncies però és zero motivador. Dit això el què vull dir, és que per molt desencertat que estigui un jugador nostre, se'l pot esperonar, se'l pot cridar però mai insultar, primer per respecte i segon perquè és contraproduent. Hem d'animar més, tots estem nerviosos i estem patint molt però la situació no la han provocat els jugadors que fan la seva feina el millor que poden/saben. Els culpables están sentadets a la Tribuna...que ningú s'oblidi d'això.

Pel què fa al partit, és evident que els nostres jugadors están nerviosos, i la prova d'això són la gran quantitat de pilotades a l'aire que va haver-hi....cal asserenar-se i pensar amb el cap, perquè hi ha qualitat suficient...Com a punts positius destacaría a Clerc que em va agradar molt, i el trivot (Olivas, Hernández i Crespí) em va agradar molt. Crec que fora de casa pot donar molta consistència defensiva...defensi vament el equip va estar molt bé. Em preocupa seriosament i molt l'inoperància davant...

Bueno, a Jaen cal portar els tres punts, perquè de lo contrari, i malauradament  la situació es pot començar a tornar dramàtica e irreversible, però mantinguem la calma i deixem que els jugadors puguin pensar amb claredat. Ahir varèm jugar massa al patadón perque els comença a cremar la pilota als peus i això és molt pitjor que perdre un partit jugant bé....

Ànims que SI que es pot!!!!!
A GUANYAR A JAEN!!!!

Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #162 el: 24 de Febrer de 2014, 17:30:36 pm »
Hola justament sobre aquest fet volia escriure....m'ho has tret de la punta dels dits....

Jo vaig presenciar tant lo de la cervesa (que va ser anecdòtic i divertit), i lo de la recriminació. Això segon em va semblar LAMENTABLE, ja que no va ser una recriminació sinó directament un insult per una pèrdua tonta de pilota del Cristian. Un cop seguint la reacció del Cristian, que l'únic que va fer va ser quedar-se'l mirant i honestament vaig notar un punt de tristor....Honestam ent em va saber greu pel jugador ja que sé positivament el què et passa pel cap en aquestes circumstàncies però és zero motivador. Dit això el què vull dir, és que per molt desencertat que estigui un jugador nostre, se'l pot esperonar, se'l pot cridar però mai insultar, primer per respecte i segon perquè és contraproduent. Hem d'animar més, tots estem nerviosos i estem patint molt però la situació no la han provocat els jugadors que fan la seva feina el millor que poden/saben. Els culpables están sentadets a la Tribuna...que ningú s'oblidi d'això.

Pel què fa al partit, és evident que els nostres jugadors están nerviosos, i la prova d'això són la gran quantitat de pilotades a l'aire que va haver-hi....cal asserenar-se i pensar amb el cap, perquè hi ha qualitat suficient...Com a punts positius destacaría a Clerc que em va agradar molt, i el trivot (Olivas, Hernández i Crespí) em va agradar molt. Crec que fora de casa pot donar molta consistència defensiva...defensi vament el equip va estar molt bé. Em preocupa seriosament i molt l'inoperància davant...

Bueno, a Jaen cal portar els tres punts, perquè de lo contrari, i malauradament  la situació es pot començar a tornar dramàtica e irreversible, però mantinguem la calma i deixem que els jugadors puguin pensar amb claredat. Ahir varèm jugar massa al patadón perque els comença a cremar la pilota als peus i això és molt pitjor que perdre un partit jugant bé....

A GUANYAR A JAEN!!!!
D'acord amb el que comentes excepte lo de "els culpables estan sentadets a Tribuna"
Què vols dir amb això?
amb el pollo que es van trobar, fitxar a última hora quan quedaven les restes pq tothom havia fitxat?
que rn el mercat d'hivern podrien haver fet un altre esforç? Doncs potser sí, però al Cesar lo que és del Cesar.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #163 el: 24 de Febrer de 2014, 17:31:25 pm »

A GUANYAR A JAEN!!!!

Jo era el noi que anava amb olleres de sol negres i una samarreta de Tamudo. Estaba just derrere del home que l'hi va recriminar a Cristan la perdua de pilota.

Una pregunta tonta, perque no deixem que Toni Lao jugui per la seva banda com ha de ser?

• Aleví
« Respondre #164 el: 24 de Febrer de 2014, 17:31:29 pm »
if i am able to buy a ticket then i should be at sabadell nord by about 14h or 14h 30, but i´m not 100% confident so i don´t know exactly when or where i will arrive. i will be at the stadium for 16h though, for sure  ;D

HI Chirs,

Yesterday I was trying to find you at the stadium with a Celtic T-Shirt but I was unable to see you. I just wanted to present myself and say hello....Anyway I wish we had more chances!
Anyway, as you could see, we are not precisecly in a good moment for several reasons, but I am sure that things will get better. We failed a lot of chances against Numancia and the team didn't really played very well. This season we are struggling a lot with the possibility to descending which quite honestly scares me so much...Hopefully in Glasgow you don't have this kind of issues because the way you live that passion for your team is amazing...Something really to learn about....You would have noticed that in terms of supporting the team there is a big difference (although this is cultural) because for example nobody sings....but if you go to Nou Camp it's the same thing (but obviousuly with lot more people).

In any case I just wanted to thank you for coming over to our modest and small stadium, and I hope that you could find someone from that blog just to make you feel more accompanied and of course with the hope that you would have a nice journey by visting Barcelona and of course Nova Creu Alta.

I hope to come someday to your city watching a game of Celtic, and hoping that you could came back sometime soon when we were in a better moment...

Thank you so much for coming, and good luck!
Kind Regards,

• Aleví
« Respondre #165 el: 24 de Febrer de 2014, 17:47:11 pm »

A GUANYAR A JAEN!!!!
D'acord amb el que comentes excepte lo de "els culpables estan sentadets a Tribuna"
Què vols dir amb això?
amb el pollo que es van trobar, fitxar a última hora quan quedaven les restes pq tothom havia fitxat?
que rn el mercat d'hivern podrien haver fet un altre esforç? Doncs potser sí, però al Cesar lo que és del Cesar.

Doncs vull dir que per mi es inadmissible que faltats de recursos ofensius, tindria que haver fitxat SI O SI a algú que refresqui una mica les variants ofensives....claram ent amb un jugador com l'Edgar que está molt verd, el Tamudo que no aguanta un partit sencer ni pot aguantar un ritme de pressió alt, ni amb l'Annibal que, per mi, continua sent el millor dels tres esmentats...hauria d'haver vingut algú altre....I això és la feina de la secretaria tècnica, i si no hi han diners, es busquen, poerò no es pot ser tant exigent amb els jugadors, sinó amb la Junta Directiva...Encara desconec els motius exactes de la compra per part dels Japonesos i en tot cas dir-lis que están jugant amb els sentiments de molta gent encara que tinguem ara mateix una massa social discreta. El fet de no portar ningú, ni tampoc deixar fitxes lliures potr ser un error que ojalà que no lamentem a finals de temporada...
En definitiva el què vull dir és que als jugadors els hem d'exigir esforç i a la directiva, visió, anticipació, moviment, comunicació, motivació i objectius molt clars i quantificables....i en la meva opinió, això és el què ara mateix NO veig per enlloc.

Espero no ofendre a ningú amb la meva opinió, però és com ho veig ara mateix....

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #166 el: 24 de Febrer de 2014, 18:31:31 pm »
Muy de acuerdo contigo Arlekí, ya estamos sufriendo el hecho de que la planificación deportiva durante el parón no fuera buena, a ver como acaba la cosa... Lo de Cristian, bueno, yo también me suelo c.agar en él unas 100 veces durante todo el partido por que se nota que no está para nada al nivel, pero me sabría mal que me escuchara directamente en el campo si me pusiera cerca del terreno de juego, ahí hay que apoyar.  :beer2

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #167 el: 24 de Febrer de 2014, 20:18:09 pm »
Als que critiqueu al Cristian, suposo que no veu veure la pilota que treu a la primera part amb Nauzet fora i tota la porteria per al davanter...
Pel que respecte al plantejament, jugar amb doble pivot hem pot semblar be, però el pobre Crespí a la segona part estaba fos; no es el mateix jugar de central que tot el partit al mig del camp.
Tret de la lesió de Clerc, els dos primers canvis van ser davanters x davanters, i crec que el problema del SBD no son els davanters i si el centre del camp.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #168 el: 24 de Febrer de 2014, 21:27:52 pm »
Per comentar una cosa diferent, dir que en molts moments del partit em va donar la impressió que l'equip quan no tenia la pilota feia desseguida unes passes enrere. És notava que no tenien molta confiança en la pressió i especialment la línia de defenses es tirava molt ràpidament enrere. S'ha parlat molt de que l'equip va mantenir la porteria a zero, com donant a entendre que a nivell defensiu va estar millor que en d'altres partits, però no sé... No era, un partit de 0 a 0 en absolut. Això sí, nosaltres també varem posar en jaque a la seva defensa en unes quantes ocasions i amb més acert de cara a porta podiem haver guanyat perfectament.
« Darrera modificació: 24 de Febrer de 2014, 21:30:55 pm per jarisacat »

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #169 el: 25 de Febrer de 2014, 08:01:02 am »
Josep maría yo creo desde mi punto de vista q cristian no tendria q jugar si tuvo un acierto pero cuantos errores . Hubieron varias acciones q el equipo presionava arriba pero el rival acabava llevando la pelota a banda de cristian donde el no estava por la lavor . Regates muy arriesgados cerca del area . Perdidas de balon muy peligrosas y etc . Y eso no es ser mas bueno o más malo a eso se le llama CONCENTRACION Y GANAS y yo jamas recriminare nada a un jugador q se deja la piel pero aquel q se toma un partido como uno mas no lo tolero y el domingo me cabreó mucho la actitud de este jugador prefiero mil veces a lao no sera muy tecnico pero se deja lo q hay q dejarse en el campo y ahora necesitamos a jugadores comprometidos con el equipo aficion y con los colores. JOSEP MARIA es mi opinion no quiero debatirte nada

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
« Respondre #170 el: 25 de Febrer de 2014, 08:17:08 am »
Perdonar todos pero lo de la recriminacion a cristian lo q le dijo fue q pidiera el canvio y cristian hizo un gesto como diciendo yo y el le dijo si tu tu . Entonces cristian le hizo con la cabeza un gesto  como diciendo si si  en plan chulesco y el aficionado le llamo ****. Despues durante el partido habia momentos q cristian no miraba al terreno de juego sino al aficionado con desafio por lo menos paso tres o cuatro veces y eso fue

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
« Respondre #171 el: 25 de Febrer de 2014, 09:25:49 am »
Lo q le dijo fue dog en castellano

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #172 el: 25 de Febrer de 2014, 16:43:57 pm »
Algu el va veure? Jo no la veritat.

Jo si, es va sentar al gol nord, just al costat de tribuna. Anava amb una samarreta del celtic.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #173 el: 25 de Febrer de 2014, 17:22:10 pm »
Em sembla que és ell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #174 el: 25 de Febrer de 2014, 21:46:48 pm »
"Los culpables están en Tribuna"... ¿Acaso son ellos los que tienen que poner un centro en condiciones? ¿Los que tienen que marcar los goles? Venga hombre! Los culpables están en el campo y se llaman JUGADORES. Preguntadles por el tema de la prima por 5 victorias consecutivas....

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #175 el: 25 de Febrer de 2014, 21:57:00 pm »
"Los culpables están en Tribuna"... ¿Acaso son ellos los que tienen que poner un centro en condiciones? ¿Los que tienen que marcar los goles? Venga hombre! Los culpables están en el campo y se llaman JUGADORES. Preguntadles por el tema de la prima por 5 victorias consecutivas....

j**** ya estamos otra vez? Cada año la misma historia, y luego hay gente que asciende sin cobrar, si fuera por mi no quedaba ni uno.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #176 el: 25 de Febrer de 2014, 22:03:03 pm »

j**** ya estamos otra vez? Cada año la misma historia, y luego hay gente que asciende sin cobrar, si fuera por mi no quedaba ni uno.
si és veritat, el futbol està més podrit del que em pensava, i hi ha més mercenaris del que em pensava.
Fa 2 temporades demanen primes per guanyar al Girona i ara això.La gràcia és que no queden gaires d'allò, i ens foten el mateix.
Repeteixo, si és veritat...

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #177 el: 25 de Febrer de 2014, 22:09:01 pm »
Debo matizar que los jugadores NO pidieron la prima, la ofreció Keisuke Sakamoto. Fue cuando se hizo el famoso 12 de 15. Segamnaron 4 partidos seguidos y el 5o se perdió en Mallorca. El resto de la historia ya la sabeis.

Desconnectat Chris 84

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #178 el: 25 de Febrer de 2014, 23:09:54 pm »
if i am able to buy a ticket then i should be at sabadell nord by about 14h or 14h 30, but i´m not 100% confident so i don´t know exactly when or where i will arrive. i will be at the stadium for 16h though, for sure  ;D

HI Chirs,

Yesterday I was trying to find you at the stadium with a Celtic T-Shirt but I was unable to see you. I just wanted to present myself and say hello....Anyway I wish we had more chances!
Anyway, as you could see, we are not precisecly in a good moment for several reasons, but I am sure that things will get better. We failed a lot of chances against Numancia and the team didn't really played very well. This season we are struggling a lot with the possibility to descending which quite honestly scares me so much...Hopefully in Glasgow you don't have this kind of issues because the way you live that passion for your team is amazing...Something really to learn about....You would have noticed that in terms of supporting the team there is a big difference (although this is cultural) because for example nobody sings....but if you go to Nou Camp it's the same thing (but obviousuly with lot more people).

In any case I just wanted to thank you for coming over to our modest and small stadium, and I hope that you could find someone from that blog just to make you feel more accompanied and of course with the hope that you would have a nice journey by visting Barcelona and of course Nova Creu Alta.

I hope to come someday to your city watching a game of Celtic, and hoping that you could came back sometime soon when we were in a better moment...

Thank you so much for coming, and good luck!
Kind Regards,

Ah, shame you didn't see me. I walked around the outside of the stadium for a while before the match with my jacket open. A few people said "Hola" but most people looked surprised to see a foreigner with a Celtic shirt on. I think some people may have noticed who I was but maybe they were afraid that their English wasn't very good. Hopefully I will learn some Catalan for next time, and if you ever come to Glasgow, let me know and I'll take you to Celtic Park.

When I spoke to the guys at my hostel they were shocked that I wanted to go to Sabadell, but they were football fans so they understood when I explained. You only get to see Celtic on big occasions. Sometimes our fans are quiet as well, although our ultras always make some noise, just like the Sabadell ones.

Anyway, the match wasn't very good. Raul Tamudo is clearly finished as a player and is just there to pick up his wages, although the style of play didn't help him much. Sabadell just hit long, aimless balls and hoped that some miracle would happen. Edgar was more useful for that role. We had some good spells, but overall we just weren't good enough. Hopefully Sabadell will climb out of the relegation zone and escape, but they'll have to play much better than what I saw of them.

Thanks for the wishes, I'm back home now. I had a great holiday in Barcelona and I enjoyed coming to your stadium and I bought the Sabadell t shirt as a souvenir. I hope I'll visit again and I might see you next time.

Desconnectat Chris 84

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #179 el: 25 de Febrer de 2014, 23:11:41 pm »
Em sembla que és ell.

yes, that's me  :yes:
my ticket was in the very bottom row behind the goal, but i moved to a better seat for a better view and so that the sun wouldn't be shining on me so much. we Scots aren't used to so much sunshine!