Hola justament sobre aquest fet volia escriure....m'ho has tret de la punta dels dits....
Jo vaig presenciar tant lo de la cervesa (que va ser anecdòtic i divertit), i lo de la recriminació. Això segon em va semblar LAMENTABLE, ja que no va ser una recriminació sinó directament un insult per una pèrdua tonta de pilota del Cristian. Un cop seguint la reacció del Cristian, que l'únic que va fer va ser quedar-se'l mirant i honestament vaig notar un punt de tristor....Honestam ent em va saber greu pel jugador ja que sé positivament el què et passa pel cap en aquestes circumstàncies però és zero motivador. Dit això el què vull dir, és que per molt desencertat que estigui un jugador nostre, se'l pot esperonar, se'l pot cridar però mai insultar, primer per respecte i segon perquè és contraproduent. Hem d'animar més, tots estem nerviosos i estem patint molt però la situació no la han provocat els jugadors que fan la seva feina el millor que poden/saben. Els culpables están sentadets a la Tribuna...que ningú s'oblidi d'això.
Pel què fa al partit, és evident que els nostres jugadors están nerviosos, i la prova d'això són la gran quantitat de pilotades a l'aire que va haver-hi....cal asserenar-se i pensar amb el cap, perquè hi ha qualitat suficient...Com a punts positius destacaría a Clerc que em va agradar molt, i el trivot (Olivas, Hernández i Crespí) em va agradar molt. Crec que fora de casa pot donar molta consistència defensiva...defensi vament el equip va estar molt bé. Em preocupa seriosament i molt l'inoperància davant...
Bueno, a Jaen cal portar els tres punts, perquè de lo contrari, i malauradament la situació es pot començar a tornar dramàtica e irreversible, però mantinguem la calma i deixem que els jugadors puguin pensar amb claredat. Ahir varèm jugar massa al patadón perque els comença a cremar la pilota als peus i això és molt pitjor que perdre un partit jugant bé....
Ànims que SI que es pot!!!!!
A GUANYAR A JAEN!!!!