Autor Tema: Ideàs per Sponsor CE Sabadell. [Imatges]  (Llegit 10128 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Ideàs per Sponsor CE Sabadell. [Imatges]
« Respondre #1 el: 05 de Febrer de 2014, 12:21:49 pm »
Està molt be el que has fet, a veure si es veritat que ens arriba un SPONSOR!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #2 el: 05 de Febrer de 2014, 14:02:21 pm »
Mentre arribi un sponsor que pagui...

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #3 el: 05 de Febrer de 2014, 15:35:39 pm »
Ja ho vaig dir i ho tornaré a repetir: TOKYO 2020 :balla

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #4 el: 05 de Febrer de 2014, 15:58:38 pm »
M'agraden molt totes, menys les dues ultimes, per convinacio de colors, ets un bon disenyador, jajajajajaja  :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #5 el: 05 de Febrer de 2014, 16:05:32 pm »

D'aixo es tracta. No podem consentir ser una ONG on tothom s'anuncia i després no paguin.

Ja ho vaig dir i ho tornaré a repetir: TOKYO 2020 :balla

Em sembla una manera molt fàcil de ficar-se en un toll de fang. Jo entenc que el Sr. Sakamoto vulgui posar-hi una bandera del seu país a la samarreta, jo també ho faria si compres un equip japonès, ara be, Possar "TOKYO 2020" a la samarreta l'hi pot sentar malament algú que hagués volgut que Madrid hagués guanyat les Olimpíades tant a Sabadell com a Madrid, com a Ponferrada.

Si hi ha alguna cosa que m'encanta d'aquest equip es que respectem a tothom tingui la ideologia política o religiosa que tingui i crec, que hauria de ser aixi. I mes quan sabem que els diaris fan qualsevol cosa per vendre mes edicions, tu imaginat la guerra mediàtica que hauria si es possés Madrid 2020... No gracies, prefereixo estalviar-me una guerra mediàtica i buscar un sponsor que do-n'hi diners i no faig'hi mal a ningú.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #6 el: 05 de Febrer de 2014, 22:46:45 pm »
Jo tinc un dubte, com es possible que equips de futbol base que en teoria son rivals (per zona encara que encara estan per sobre nostre) tinguin com sponsor principals tots dos Motor Muchin (BWM) i nosaltres no tenim res

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 06 de Febrer de 2014, 08:08:27 am »

Em sembla una manera molt fàcil de ficar-se en un toll de fang. Jo entenc que el Sr. Sakamoto vulgui posar-hi una bandera del seu país a la samarreta, jo també ho faria si compres un equip japonès, ara be, Possar "TOKYO 2020" a la samarreta l'hi pot sentar malament algú que hagués volgut que Madrid hagués guanyat les Olimpíades tant a Sabadell com a Madrid, com a Ponferrada.

Si hi ha alguna cosa que m'encanta d'aquest equip es que respectem a tothom tingui la ideologia política o religiosa que tingui i crec, que hauria de ser aixi. I mes quan sabem que els diaris fan qualsevol cosa per vendre mes edicions, tu imaginat la guerra mediàtica que hauria si es possés Madrid 2020... No gracies, prefereixo estalviar-me una guerra mediàtica i buscar un sponsor que do-n'hi diners i no faig'hi mal a ningú.

Be però segur que tindríem la propaganda gratuita assegurada  :tongue3:
A mi no em semblaria malament TOKIO 2020 :mmmm si paguen perqué no ?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 06 de Febrer de 2014, 13:29:33 pm »

D'aixo es tracta. No podem consentir ser una ONG on tothom s'anuncia i després no paguin.

Canal Català Vallès, Exca-Vallès, BD, Oh, wait!

Jo si Tokio2020 fique 2 milions d'euros per dues temporades, com si hem de posar una bandera japonesa a l'entrada del camp. La pela és la pela i més ara que ja tenen les olimpiades assignades i s'ha acabat el mamoneo de les candidatures.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #9 el: 06 de Febrer de 2014, 14:41:37 pm »

Jo si Tokio2020 fique 2 milions d'euros per dues temporades, com si hem de posar una bandera japonesa a l'entrada del camp. La pela és la pela i més ara que ja tenen les olimpiades assignades i s'ha acabat el mamoneo de les candidatures.
exacte.
si encara estigués per decidir si Madrid o Tokyo, per molt president japonès que tinguéssim, tot cristo se'ns fotria a sobre si "apoiessim" una en ves de l'altra...però ara mateix ja està decidit, i no "apoiariem" sinó que "publicitariem"
apart d'això, si ens paguen una pasta, com si volen aprofitar la rodona del mig del camp per fotre la bandera allà.
tal i com està el pati, no pots escupir al plat de qui et dóna de menjar

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #10 el: 06 de Febrer de 2014, 16:32:43 pm »

exacte.
si encara estigués per decidir si Madrid o Tokyo, per molt president japonès que tinguéssim, tot cristo se'ns fotria a sobre si "apoiessim" una en ves de l'altra...però ara mateix ja està decidit, i no "apoiariem" sinó que "publicitariem"
apart d'això, si ens paguen una pasta, com si volen aprofitar la rodona del mig del camp per fotre la bandera allà.
tal i com està el pati, no pots escupir al plat de qui et dóna de menjar

No ho havia vist aixi... Tens raó.  :unsure:

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #11 el: 06 de Febrer de 2014, 22:28:14 pm »
Jo tinc un dubte, com es possible que equips de futbol base que en teoria son rivals (per zona encara que encara estan per sobre nostre) tinguin com sponsor principals tots dos Motor Muchin (BWM) i nosaltres no tenim res

Tot depèn del que demanis. D'interès per patrocinar la samarreta d'un equip de 2a A com el nostre segur que n'hi ha d'haver per part d'algunes empreses locals, el tema és el preu. El que no es pot pretendre es que algú ens pagui 500.000€ (per posar una quantitat exagerada; realment no sé el que s'està demanant). Ara, si ve del Japó ja no sé.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2014, 15:56:16 pm »

Tot depèn del que demanis. D'interès per patrocinar la samarreta d'un equip de 2a A com el nostre segur que n'hi ha d'haver per part d'algunes empreses locals, el tema és el preu. El que no es pot pretendre es que algú ens pagui 500.000€ (per posar una quantitat exagerada; realment no sé el que s'està demanant). Ara, si ve del Japó ja no sé.

A Anglaterra, tots els equips humils tenen sponsors de companyies importants. Exemples:

Leyton Orient 3º Diviso

Queen's Park Rangers 2º Divio

Exter City FC 4º Divisio

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2014, 16:32:58 pm »
Hay algunas muy buenas,ojalá llegue pronto el esperado sponsor!
No surrender...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #14 el: 10 de Febrer de 2014, 15:29:08 pm »
Hay algunas muy buenas,ojalá llegue pronto el esperado sponsor!

Ojala, y asi equipo pueda crecer mucho mas y llegar a ser el Sabadell que un dia jugo en Europa.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #15 el: 11 de Febrer de 2014, 14:39:45 pm »

A Anglaterra, tots els equips humils tenen sponsors de companyies importants. Exemples:

Leyton Orient 3º Diviso

Exter City FC 4º Divisio

A Anglaterra un equip de 3a o 4a divisió té més presència als mitjans que aquí. I tenen més massa social que el nostre. Per tant, es venen més samarretes i a l'sponsor li surt més rentable.

Òbviament, no es paga el mateix per esponsoritzar un equip a la LFP que un de futbol base. El preu el marques tu, però tampoc pots regalar l'sponsorització.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #16 el: 11 de Febrer de 2014, 14:45:47 pm »

Leyton Orient 3º Diviso

Exter City FC 4º Divisio

A Anglaterra un equip de 3a o 4a divisió té més presència als mitjans que aquí. I tenen més massa social que el nostre. Per tant, es venen més samarretes i a l'sponsor li surt més rentable.

Òbviament, no es paga el mateix per esponsoritzar un equip a la LFP que un de futbol base. El preu el marques tu, però tampoc pots regalar l'sponsorització.
fa temps vaig veure un mapa de Londres, on cada zona la qual té equip, estigui a la divisió que estigui, els habitants d'allà són supporters de l'equip de la seva zona.
L'únic equip (que estava marcat en blau fosc al mapa) que repetia com a equip amb més seguidors en 2 zones diferents era el Chelsea.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #17 el: 12 de Febrer de 2014, 14:59:36 pm »

Leyton Orient 3º Diviso

Exter City FC 4º Divisio

fa temps vaig veure un mapa de Londres, on cada zona la qual té equip, estigui a la divisió que estigui, els habitants d'allà són supporters de l'equip de la seva zona.
L'únic equip (que estava marcat en blau fosc al mapa) que repetia com a equip amb més seguidors en 2 zones diferents era el Chelsea.

Si aixo fos aixi a tot el país, Necesitariem un Camp Nou a Sabadell per fotre tota la Ciutat de Sabadell allà.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #18 el: 13 de de 2014, 18:16:07 pm »
a part de no tenir sponsor a la samarreta (que debem ser els únics a 2ª) també he observat que a les tanques publicitàries de la part alta de la gradería gairebé tampoc hi ha de publicitat, menys que mai...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #19 el: 21 de de 2014, 16:03:57 pm »
a part de no tenir sponsor a la samarreta (que debem ser els únics a 2ª) també he observat que a les tanques publicitàries de la part alta de la gradería gairebé tampoc hi ha de publicitat, menys que mai...

Espero que el president s'estigui deixant els pebrots per el club i estigui buscant de debò un sponsor que inverteixi diners en el club.