Autor Tema: LIGA TV  (Llegit 4877 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
LIGA TV
« el: 06 de Febrer de 2014, 16:41:31 pm »
Llegit a twitter... Interessant...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:LIGA TV
« Respondre #1 el: 06 de Febrer de 2014, 16:48:39 pm »
Llegit a twitter... Interessant...

Bona noticia no  :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_question: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 06 de Febrer de 2014, 16:49:04 pm »
I ja comença aquesta mateixa setmana , tots els partits es podran veure en algún lloc , grandíssima noticia  :happy2:

https://twitter.com/canblanquiverde/status/431448960679436290/photo/1
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #3 el: 06 de Febrer de 2014, 17:01:32 pm »
Molt bona noticia, podrem veure els partits que juguem a fora i que a tv3 no els hi interessa donar-los.  :clap

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #4 el: 06 de Febrer de 2014, 17:07:18 pm »
Molt bona noticia, podrem veure els partits que juguem a fora i que a tv3 no els hi interessa donar-los.  :clap

Encara que els do-n'hi TV3, jo sempre amb el "mute" posat i Radio Sabadell de fons  :laugh2:

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #5 el: 06 de Febrer de 2014, 17:09:25 pm »
Això vol dir que segurament el Eibar - Sabadell el podrem veure  :visca :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat juanchu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #6 el: 06 de Febrer de 2014, 23:16:27 pm »
Cita de: 'LFP'
Nace 'La Liga TV'
La Liga de Fútbol Profesional anuncia la puesta en marcha de un nuevo canal de comunicación para acercar aún más el fútbol a los aficionados.

Este fin de semana nace una nueva inciativa en la página oficial de la Liga de Fútbol Profesional: 'La Liga TV'.  Con esta novedad, todos los aficionados de la Liga Adelante tendrán la posibilidad de ver en directo la gran mayoría de los partidos de la competición.

A través de la web oficial de la LFP, www.lfp.es/laligatv, podrán seguirse los partidos en directo, gratis, en abierto y, además, sin restricciones geográficas a nivel internacional. 'La Liga TV' se podrá ver en todo el mundo. A partir de la jornada 25, ningún partido de la Liga Adelante se quedará sin cobertura televisiva.

Desde este fin de semana está disponible de forma oficial esta iniciativa, pero ya desde hace dos jornadas se han retransmitido en el extranjero todos los partidos de 2ª, incluidos los que no tenían cobertura televisiva, y que gracias a Internet se pudieron ver "de estrangis"...

Se emitirán todos los partidos de Liga Adelante, excepto los que emita Canal+ 1, laSexta y los que la cadena +QueTele no comparta con otra cadena regional en abierto (+QueTele es una cadena de pago que emite en la plataforma de televisión de pago asturiana Telecable, y ofrece siempre que puede los partidos del Sporting de Gijón).

Saludos.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #7 el: 07 de Febrer de 2014, 15:48:23 pm »
Cita de: 'LFP'
Nace 'La Liga TV'
La Liga de Fútbol Profesional anuncia la puesta en marcha de un nuevo canal de comunicación para acercar aún más el fútbol a los aficionados.

Este fin de semana nace una nueva inciativa en la página oficial de la Liga de Fútbol Profesional: 'La Liga TV'.  Con esta novedad, todos los aficionados de la Liga Adelante tendrán la posibilidad de ver en directo la gran mayoría de los partidos de la competición.

A través de la web oficial de la LFP, www.lfp.es/laligatv, podrán seguirse los partidos en directo, gratis, en abierto y, además, sin restricciones geográficas a nivel internacional. 'La Liga TV' se podrá ver en todo el mundo. A partir de la jornada 25, ningún partido de la Liga Adelante se quedará sin cobertura televisiva.

Desde este fin de semana está disponible de forma oficial esta iniciativa, pero ya desde hace dos jornadas se han retransmitido en el extranjero todos los partidos de 2ª, incluidos los que no tenían cobertura televisiva, y que gracias a Internet se pudieron ver "de estrangis"...

Se emitirán todos los partidos de Liga Adelante, excepto los que emita Canal+ 1, laSexta y los que la cadena +QueTele no comparta con otra cadena regional en abierto (+QueTele es una cadena de pago que emite en la plataforma de televisión de pago asturiana Telecable, y ofrece siempre que puede los partidos del Sporting de Gijón).

Saludos.

A mi me vale.  :pilotasso

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2014, 16:30:44 pm »
Gran noticia
No surrender...

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #9 el: 03 de de 2014, 11:04:39 am »
Una consulta, a veure si algú em pot ajudar. Quan intento veure als partits al PC, em dona missatge d'error. En canvi, a la tablet m'ho deixa veure sense problemes.

A algú que sàpiga d'aquestes coses se li acut pq dimoni em dona error al PC a laligaTV, quan altres "streamings" (o com es digui) els puc veure sense problemes?

Gràcies!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #10 el: 03 de de 2014, 11:32:31 am »
Una consulta, a veure si algú em pot ajudar. Quan intento veure als partits al PC, em dona missatge d'error. En canvi, a la tablet m'ho deixa veure sense problemes.

A algú que sàpiga d'aquestes coses se li acut pq dimoni em dona error al PC a laligaTV, quan altres "streamings" (o com es digui) els puc veure sense problemes?

Gràcies!

Probablement es perque al ser una web mes nova, et demani una actualitzacio que no deus haver fet. Quin error es exactament?
TORNAREM A SER GRANS

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 03 de de 2014, 11:36:06 am »

Gràcies!

Probablement es perque al ser una web mes nova, et demani una actualitzacio que no deus haver fet. Quin error es exactament?

Ho vaig pensar al principi, pero no té massa pinta. Quan pico per posar el partit, es carrega la pàgina, pero allà on hauria de sortir la imatge de la retransmissió, surt un missatge que diu una cosa així com "Font no disponible" o "Recurs no disponible"(però en anglès, és clar). Una mica extrany...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #12 el: 03 de de 2014, 11:39:09 am »

Gràcies!

Ho vaig pensar al principi, pero no té massa pinta. Quan pico per posar el partit, es carrega la pàgina, pero allà on hauria de sortir la imatge de la retransmissió, surt un missatge que diu una cosa així com "Font no disponible" o "Recurs no disponible"(però en anglès, és clar). Una mica extrany...

Doncs ni idea. Hem sap greu. Igual si envies un mail a la web to solucionen
TORNAREM A SER GRANS

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 03 de de 2014, 11:41:45 am »

Gràcies!

Doncs ni idea. Hem sap greu. Igual si envies un mail a la web to solucionen

Doncs no ho havia pensat, però ara que ho dius segur que millor que ells ningú no ho sabrá. Gràcies!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #14 el: 03 de de 2014, 12:15:51 pm »
Jo vaig veure el partit mitjanament be, amb algun tall i després vaig intentar veure el partit de la ponfe i em va sortir aquest error que dius. I amb el mateix ord.

Crec que ha de millorar una mica aquesta web, tot i que la idea es positiva.
SANGUI

• Jugador Prof.
« Respondre #15 el: 03 de de 2014, 12:26:37 pm »
Jo vaig veure el partit mitjanament be, amb algun tall i després vaig intentar veure el partit de la ponfe i em va sortir aquest error que dius. I amb el mateix ord.

Crec que ha de millorar una mica aquesta web, tot i que la idea es positiva.
Si dius això, em quedo més tranquil de que no és problema de l'ordinador. Jo la veritat és que vaig veure el partit amb la tablet i la cosa va anar de pena. Molts talls i la imatge gens nítida. Amb tot, diria que això és més problema de la tablet (és molt senzilleta) que de la web.

En fi, aniré provant en properes jornades amb el PC i a veure qué tal.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #16 el: 03 de de 2014, 15:00:26 pm »
A la tablet es veu be (Amb algun tall de que no dura mes de 5 segons cada 20-30min)

Al ordinador la primera vegada contra la Ponfe, fatal.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #17 el: 03 de de 2014, 15:05:50 pm »
Jo per internet a través de la tele no m'ho deixa veure, en canvi a través de mac o iphone em va de conya.
The pride of Catalunya

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #18 el: 03 de de 2014, 15:50:57 pm »
Pues jo enxufo el pc a la tele i ho veig de col.lons.
no serà depenent de la conexió?
Aquesta jornada ni un sol tall.

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 03 de de 2014, 15:57:20 pm »
Pues jo enxufo el pc a la tele i ho veig de col.lons.
no serà depenent de la conexió?
Aquesta jornada ni un sol tall.

Ara mateix és la meva principal sospita. L'únic que no m'acaba de quadrar és que amb la mateixa connexió un dispositiu vagi i l'altre no.

Però vaja, això s'arregla provant. A veure si algú que li passi el mateix ho trova...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.