Autor Tema: fichajes de invierno  (Llegit 52726 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:fichajes de invierno
« Respondre #240 el: 01 de Febrer de 2014, 13:54:13 pm »
I a aquest noi de sols 19 anys no se li podia haver fet fitxa del B?
Hem tornat !

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #241 el: 01 de Febrer de 2014, 14:07:08 pm »
I a aquest noi de sols 19 anys no se li podia haver fet fitxa del B?
No ens l'hem quedat perque hem decidit optar per moha, nomes faltava el vistiplau del sbd
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #242 el: 02 de Febrer de 2014, 20:15:37 pm »
Corretgiume si estic equivocat, pero, oi que es pot fitxar fora del mercat d'hivern si el jugador está al atur? en el equip que es diu de la AFE. Per exemple, si es deixa sense fitxa a qualsevol dels 25 que tenim (i crec que de candidats en tenim algun), podriem fitxar un jugador al atur?
Hem tornat !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #243 el: 03 de Febrer de 2014, 08:33:53 am »
Si un jugador és a l'atur es pot fitxar si. El problema és que si no tens fitxes lliures o sobrepasses el límit salalrial que marca la LFP....estigui complicat signar ningú. Vaja, que segur que ens quedem com estem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #244 el: 25 de Febrer de 2014, 08:20:15 am »
Sé que si no s'ha fet ja durant el mercat d'hivern, fer-ho ara ja és més que complicat i possiblement poc assumible..... però veient les mancances ofensives i sobretot les mancances per a generar joc ofensiu i les poques alternatives que hi ha, a més de les lesions d'homes importants, no seria possible reforçar-nos amb algún jugador que estigui a l'atur ? O no seria possible firmar algún jugador amb fitxa del filial encara que fos pel 1r equip ? O no seria possible donar alguna baixa d'algun jugador que no sé que fa aquí com ara Pablo Ruiz ?

Jugadors a l'atur i que ens podríen ajudar segur que n'hi ha. Quini ex de l'Alcorcón n'és un d'ells. Ja sé que no és el perfil que necessitem, perque de davanters "tipus tronc" ja en tenim amb Edgar o Anibal, però em vinc a referir que segur que alguna cosa trobaríem.

I després no entenc el tema Raúl Goni. Aquest jugador quan estarà d'alta en teoria ? No es va dir que si se li feia fitxa era perque estava bé? Estem jugant amb foc d'una manera descarada amb el tema de la planificació de la plantilla des de principi de temporada....Espero que no ens acabem cremant  :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #245 el: 25 de Febrer de 2014, 08:42:38 am »
Sé que si no s'ha fet ja durant el mercat d'hivern, fer-ho ara ja és més que complicat i possiblement poc assumible..... però veient les mancances ofensives i sobretot les mancances per a generar joc ofensiu i les poques alternatives que hi ha, a més de les lesions d'homes importants, no seria possible reforçar-nos amb algún jugador que estigui a l'atur ? O no seria possible firmar algún jugador amb fitxa del filial encara que fos pel 1r equip ? O no seria possible donar alguna baixa d'algun jugador que no sé que fa aquí com ara Pablo Ruiz ?

Jugadors a l'atur i que ens podríen ajudar segur que n'hi ha. Quini ex de l'Alcorcón n'és un d'ells. Ja sé que no és el perfil que necessitem, perque de davanters "tipus tronc" ja en tenim amb Edgar o Anibal, però em vinc a referir que segur que alguna cosa trobaríem.

I després no entenc el tema Raúl Goni. Aquest jugador quan estarà d'alta en teoria ? No es va dir que si se li feia fitxa era perque estava bé? Estem jugant amb foc d'una manera descarada amb el tema de la planificació de la plantilla des de principi de temporada....Espero que no ens acabem cremant  :icon_exclaim:
Quini no estaria malament.
Ivan Bolado no estava a l'atur també?

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8811
« Respondre #246 el: 25 de Febrer de 2014, 08:49:07 am »

Quini no estaria malament.
Ivan Bolado no estava a l'atur també?

Crec que hauríem de donar baixes pel tema del tope salarial, com diu en Mutio Pablo Ruiz podría ser baixa perfectament.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8811
« Respondre #247 el: 25 de Febrer de 2014, 12:07:26 pm »

Benja (ex Barça B, Girona i Cordova) que estava a l´atur i cumplía els requisits mencionats, fitxa per Las Palmas
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #248 el: 25 de Febrer de 2014, 16:00:52 pm »
Aquest estiu jo faria:

Venta:

-Pablo Ruiz
-Barral
-Cristan Garcia
-Anibal Z.

Cesion:

-Llorente

Compra:

-Un killer devanter bo de collons estil Borja Viguera, Scepovic, Sergi Enrich...

-Renovar la cesion de Sotan Tanabe una altre temporada.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #249 el: 25 de Febrer de 2014, 16:10:10 pm »
Aquest estiu jo faria:

Venta:

-Pablo Ruiz
-Barral
-Cristan Garcia
-Anibal Z.

Cesion:

-Llorente

Compra:

-Un killer devanter bo de collons estil Borja Viguera, Scepovic, Sergi Enrich...

-Renovar la cesion de Sotan Tanabe una altre temporada.

Si no salvem aquest any.... aquest estiu vinent no serveix de res ja.

www.miequipo.es

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #250 el: 25 de Febrer de 2014, 17:10:01 pm »
Ho vaig dir despres de tancar el mercat d'hivern, no vaig voler donar noms per respecte, pero avui no em callaré, repeteixo, ES PODEN FITXAR JUGADORS EN ATUR, i quines circunstancies fan falta? dons no rebasar les 25 fitxes ni el limit salarial, i que hem de fer perque passi aixo? dons molt clar DONAR UNES QUANTES BAIXES. Sense Hidalgo ves a saber per quantes setmanes, ni Moha durant 6 mesos entre lesió i expulsió i sense polvora al devant ho tenim molt malament. Ja em direu el paper que han tingut aquest any jugadors com PABLO RUIZ, GONI, BARRAL, OLMO  e inclus ESPASANDIN que encara que a mi m'agrada ja veurem els partis que jugará aquest any, no es poden donar de baixa i anar al mercat? em direu que aixo val calers, teniu tota la raó, per quant cales costará si baixem a Segona B? anar al mercat porta riscos i et pot sortir be o malament, pero al menys ho has d'intentar, TOTS els equips s'han reforçat al gener i nosaltres que som mes chulos que ningu, i teniem lesionats de llarga durada,  per compensar fotem fora 2 i fitxem 1 i ara ens lamentem que ens falta gent a la mitja, que no tenim gol etc.etc, senyors de la directiva, ENCARA ESTEU A TEMPS, pero el tems s'esgota i si esperem molt ja sabem el que ens tocará
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #251 el: 25 de Febrer de 2014, 22:14:35 pm »
Han fet fora a Movilla.
No el podríem enganxar si ventilem algú?