Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: Enric en 11 de Febrer de 2014, 14:35:27 pmCita de: Japos100% en 11 de Febrer de 2014, 13:46:15 pmCita de: PIPO en 11 de Febrer de 2014, 13:35:41 pmCita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Per televisió no es veurà , per l'ordinador si xD només el fan per la web de la LFPCable HDMI i ja ho tens a la TVJAPOS 100% aquests noms a mi em sonan a Matrix JAJAJAJAJAJAJAJAJAdoncs ho veurem per internet, quin remei!esperem que rutlli bé la web de la LFP i no es colapsi gaire.
Cita de: Japos100% en 11 de Febrer de 2014, 13:46:15 pmCita de: PIPO en 11 de Febrer de 2014, 13:35:41 pmCita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Per televisió no es veurà , per l'ordinador si xD només el fan per la web de la LFPCable HDMI i ja ho tens a la TVJAPOS 100% aquests noms a mi em sonan a Matrix JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Cita de: PIPO en 11 de Febrer de 2014, 13:35:41 pmCita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Per televisió no es veurà , per l'ordinador si xD només el fan per la web de la LFPCable HDMI i ja ho tens a la TV
Cita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Per televisió no es veurà , per l'ordinador si xD només el fan per la web de la LFP
Crec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí
Cita de: uri1981 en 11 de Febrer de 2014, 14:47:30 pmCita de: Enric en 11 de Febrer de 2014, 14:35:27 pmCita de: Japos100% en 11 de Febrer de 2014, 13:46:15 pmCita de: PIPO en 11 de Febrer de 2014, 13:35:41 pmCita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Per televisió no es veurà , per l'ordinador si xD només el fan per la web de la LFPCable HDMI i ja ho tens a la TVJAPOS 100% aquests noms a mi em sonan a Matrix JAJAJAJAJAJAJAJAJAdoncs ho veurem per internet, quin remei!esperem que rutlli bé la web de la LFP i no es colapsi gaire.Si tens el cable aquest, pots veure el que visualitzes al ordenador a la televisio
Cita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Doncs hauries d'estar molt content i no plorar
Cita de: visi en 11 de Febrer de 2014, 16:10:58 pmCita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Doncs hauries d'estar molt content i no plorar Ho estic, però si he de escollir un viatge a Andorra per anar a Caldea o, anar a Ipurua ho tindria clar jejee Pero, be, no em puc queixar
Cita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 16:45:44 pmCita de: visi en 11 de Febrer de 2014, 16:10:58 pmCita de: KILLERSBD en 11 de Febrer de 2014, 11:22:47 amCrec que molts de nosaltres ens tindrem que conformar en veure al partit a la televisió ja que la nostre parella voldrà fer alguna cosa especial per San Valentí Doncs hauries d'estar molt content i no plorar Ho estic, però si he de escollir un viatge a Andorra per anar a Caldea o, anar a Ipurua ho tindria clar jejee Pero, be, no em puc queixar Company, si tens que anar a Caldea reserva-ho abans, son molt presumits alla si no ho reserves no crec que hi pugueu anar jajajaja. Que vagi be i honor al sabadell
A Moha le acaban de meter 4 partidos de sanción Era entre 4 y 12 así que no creo que si presentamos alegaciones, sirvan de nada.
Sols faltaba aixo, despres de 5 mesos lesionat, ara 1 mes sancionat, ara que un jugador de la seva experiencia i amb el resultat totalment sentenciat no pot perdre els papers d'aquesta manera
De Navas, Juanjo, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Aníbal, Collantes, Clerc, Nauzet, Longas, Toni Lao, Tamudo, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas, Jesús Olmo i Fernando Llorente.Es cau Arteaga.Salut
Cita de: Trivi VLR en 14 de Febrer de 2014, 16:19:10 pmDe Navas, Juanjo, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Aníbal, Collantes, Clerc, Nauzet, Longas, Toni Lao, Tamudo, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas, Jesús Olmo i Fernando Llorente.Es cau Arteaga.Salutjuraria que Arteaga ja no va anar convocat dissabte passat
Ha salido la lista de convocados para el partido de mañana. Me he quedado de piedra el ver que Barral está en la convocatoria. Yo pensaba que el CES había renunciado de sus servicios..