Autor Tema: Simplement demano la destitució de Montes  (Llegit 3786 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
Re: Simplement demano la destitució de Montes
« Respondre #20 el: 13 de Desembre de 2005, 00:53:40 am »
Montes no tiene la culpa. A mi me gusta su manera de trabajar, de preparar y de vivir los partidos, pero tiene que adecuar el equipo a su esquema. Los fichajes no los ha hecho él y la plantilla está bastante descompensada. En el mercado de invierno tiene que demostrar que con cuatro o cinco retoques a su gusto, el equipo puede hacer mucho más en enero. Vamos a esperar como mínimo a que juguemos dos o tres partidos en enero con los nuevos fichajes.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 13 de Desembre de 2005, 11:10:43 am »
Eso no lo sabemos hacer. El año pasado Rubi con esos retoques funciono i a las primeras de cambio lo hecharon a la p... calle  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 13 de Desembre de 2005, 13:23:03 pm »

Vist a "posteriori", potser sí que Rubi després de la reacció que s´havia iniciat (7 partits sense perdre), hagués hagut de disposar d´un marge una mica més ample. Alguna altra vegada ja he comentat que el fet determinant  per trencar amb una línia tant negativa com portàvem,va ésser el fitxatge de Ramon.

Rubi, Mora, Montes....   Tots tenen els seus "pros" i "contres", però tants canvis de plantilla, tècnics, etc., ens "maten" a nivell d´aconseguir un segell propi i definit com equip.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #23 el: 13 de Desembre de 2005, 13:54:56 pm »
Encara no hem acabat la primera volta. No crec que sigui el moment de dir que el segon entrenador de la temporada tingui ja el credit esgotat.

La Directiva ha de reforçar al tecnic i fotre una mica de canya al jugadors que espavilin una mica.

Si el fem fora ara, que farem a la jornada 25? Un altre tecnic. Amb els diners que val fotre'l fora i porta un nou tecnic, es podem fitxar algun jugador, com el diego torres
SANGUI

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Algunes reflexions
« Respondre #24 el: 13 de Desembre de 2005, 14:49:10 pm »
Estic bastant d'acord amb el Mutio.

No només a nivell estrictament esportiu sinó també en l'extraesportiu el Montes no es veu que estigui a l'alçada.
Amb això no vull dir que sigui ell el culpable, penso que els jugadors tenen la principal responsabilitat.
A nivell esportiu només veiem que les seves rodes de premsa són sempre victimistes, que si mala sort, que si l'àrbitre... fins que no es reconeguin els errors no farem res. A més, sembla que només li preocupi no encaixar gols, com si fos l'únic problema que tinguessim, quan resulta que pràcticament no hem marcat gols de jugada!!!
D'altra banda, es nota que no hi ha un bon ambient al vestidor, només cal veure el cas Madrigal o el cas Peque, si desafortunada va ser l'actuació del seu representant també crec que ho és la rabieta del Montes no deixant-lo anar directament de Badalona (on es jugava la FedCup) a Mataró (on viu).

Ahir vaig veure el Gallo al programa "L'Arlequinat" de Canal Català i la veritat és que la sensació que em va donar és de desmotivació i passotisme total. En el que si que tenia raó és que els altres equips ens guanyen perquè tenen més casta. Pebrots, és que és això el què demanem que hi poseu!!!!!

D'altra banda, sobre el tema Rubi dir que és veritat que els resultats no el van acompanyar gaire però recordem que no el van fotre fora pel 5-0 a Vilajoiosa quan ens vam posar cuers. El van fer fora després d'empatar al camp de l'Osasuna B i en 7 partits sense perdre. Ah, i jo feia temps que no disfrutava tant a la Nova Creu Alta amb un joc vertical i ofensiu com el del Rubi. Potser si que és difícil aplicar aquest sistema a la 2aB però crec que per primer cop teníem un entrenador amb un estil diferent. Va ser una llàstima.
Ara, no dubteu que si encara hi hagués el Mora qui seria el culpable de tots els mals. Llavors no hi hauria el debat d'ara....

I per últim contestar el Randel: la veritat que és que em cansa bastant aquest victimisme d'una part de la parròquia arlequinada: no fotem, si després de 16 jornades tenim 16 punts i som tercers per la cua no és per mala sort ni per culpa dels àrbitres. I si portem tres temporades seguides lluitant fins l'última jornada per no baixar, tampoc.
Repeteixo, mentre anem donant les culpes dels nostres mals a l'exterior i no assumim errors nostres no solucionarem res. Vaig sentir vergonya com unes senyores grans esperaven a tribuna els jugadors del Figueres per insultar-los dient-los que els hi havien regalat el partit. El que s'ha de fer és agafar el toro per les banyes i que aquells qui tenen la responsabilitat responguin per salvar la nau.
Ah, i no és ja només problemes de tenir tants entrenadors, jugadors, etc. és que no tenim ni filial!, i el juvenil desaperagut. On és el futbol base que tant ens havia caracteritzat?

Així no es pot anar a enlloc ni fer cap projecte senyors.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 13 de Desembre de 2005, 15:34:23 pm »
Jo del que em queixo i MOLT del nostre entrenador actual, és que sigui una "nena", que juga a no encaixar gols..... I ELS ENCAIXEM IGUAL. No podem sortir sempre amb una tàctica "miedica"...... ay que no me metan i en un contragolpe haber si marcamos. Per favor, sortim a GUANYAR i segurament guanyarem més partits. Em de dur la iniciativa; i sobretot, el que MÉS em molesta és que si un jugador rendeix MOLT MÉS al centre del camp, coloquem-lo al centre del camp. Si un jugador rendeix més al lateral, coloquem-lo al lateral. Això penso que si que és criticable i em demsotra que no sap ben bé on està, o que simplement ha perdut els papers, i fa probatures i "Chapuzas" setmana rera setmana. De moment un  :ko pel Montes.
I torno a dir que qui marca els gols i juga son els jugadors, principals responsables.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #26 el: 13 de Desembre de 2005, 18:44:53 pm »
Sí, claro, echamos a Montes i de aquí a cinco partidos a otro... Y así pagamos el sueldo de un año a 5 entrenadores diferentes  :clap :clap :clap Porque como el problema es que el entrenador, cuando se pierde, nunca se entera de nada... Ahora, eso sí, cuando se gana al Terrassa, el entrenador es un crack... Un poco más de coherencia y que el árbol no os impida ver a los jugadores, digo... al bosque.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 13 de Desembre de 2005, 19:55:59 pm »
Ahora, eso sí, cuando se gana al Terrassa, el entrenador es un crack... Un poco más de coherencia y que el árbol no os impida ver a los jugadores, digo... al bosque.

Al Terrassa se l'hagués guanyat amb qualsevol entrenador; suposo que amb això estarem d'acord tots. La motivació existia per si sola  ;)

Quan aquest entrenador em demostri el que tu dius; coherencia, i no guanyem partits, llavors NOMÉS em queixaré dels jugadors; que també ho faig. Sempre tenen més culpa tan per les victories com per les victories els jugadors; però aquest entrenador em "sorpren" negativament cada setmana  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #28 el: 13 de Desembre de 2005, 20:45:11 pm »
De moment aquesta setmana haurem d'anar a Barbastro i a Osca amb el que tenim pero jo proposso que amb l'equipatge tambe incloguin once boines i once garrotas per que per treure alguna cosa positiva d'aquelles terres molt em temo que haurem de jugar al estil Zumbalacastaña F.C. per que si volem fer futbol de toc ens fotran ben fotuts i es el que ells volen donç jo per variar apostaria per donarlos a ells la mateixa medecina amb la que ens paguen aqui a la Creu Alta aquest equips gairebe sempre futbol de rasca-rasca i patadon que sino al final pasara el de sempre que nosaltres volem jugar fi i ells ens guanyen jugant al patadon i al galope i la cara de tontos que s'ens queda...
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2005, 20:48:35 pm per La ceba mecànika »

ferni20

• Visitant
« Respondre #29 el: 13 de Desembre de 2005, 20:45:42 pm »
Mutio jugar a no perdre també o feiem amb el Mora, en aquest aspecte crec que estem igual que abans.....i també soc partidari que aquest 4-1-4-1 o 4-2-3-1 digali com vulguis es totalment ridícul i casi impossible per a crear ocasions i contres.
Hauríem de jugar amb un 4-4-2 clàssic de qualsevol equip normal, però no es pot carregar tan les culpes al tècnic; crec que aquest equip ni que l'entrenés el Rijkaard sortiria del pou si els jugadors no i posen de la seva part... weno ja veurem com acaba tot aixo, ara oblideu-vos de destituir l'entrenador per aquesta temporada perque no crec que passi a més ja que s'ha compromés amb l'equip ara que apexugui.