Estic bastant d'acord amb el Mutio.
No només a nivell estrictament esportiu sinó també en l'extraesportiu el Montes no es veu que estigui a l'alçada.
Amb això no vull dir que sigui ell el culpable, penso que els jugadors tenen la principal responsabilitat.
A nivell esportiu només veiem que les seves rodes de premsa són sempre victimistes, que si mala sort, que si l'àrbitre... fins que no es reconeguin els errors no farem res. A més, sembla que només li preocupi no encaixar gols, com si fos l'únic problema que tinguessim, quan resulta que pràcticament no hem marcat gols de jugada!!!
D'altra banda, es nota que no hi ha un bon ambient al vestidor, només cal veure el cas Madrigal o el cas Peque, si desafortunada va ser l'actuació del seu representant també crec que ho és la rabieta del Montes no deixant-lo anar directament de Badalona (on es jugava la FedCup) a Mataró (on viu).
Ahir vaig veure el Gallo al programa "L'Arlequinat" de Canal Català i la veritat és que la sensació que em va donar és de desmotivació i passotisme total. En el que si que tenia raó és que els altres equips ens guanyen perquè tenen més casta. Pebrots, és que és això el què demanem que hi poseu!!!!!
D'altra banda, sobre el tema Rubi dir que és veritat que els resultats no el van acompanyar gaire però recordem que no el van fotre fora pel 5-0 a Vilajoiosa quan ens vam posar cuers. El van fer fora després d'empatar al camp de l'Osasuna B i en 7 partits sense perdre. Ah, i jo feia temps que no disfrutava tant a la Nova Creu Alta amb un joc vertical i ofensiu com el del Rubi. Potser si que és difícil aplicar aquest sistema a la 2aB però crec que per primer cop teníem un entrenador amb un estil diferent. Va ser una llàstima.
Ara, no dubteu que si encara hi hagués el Mora qui seria el culpable de tots els mals. Llavors no hi hauria el debat d'ara....
I per últim contestar el Randel: la veritat que és que em cansa bastant aquest victimisme d'una part de la parròquia arlequinada: no fotem, si després de 16 jornades tenim 16 punts i som tercers per la cua no és per mala sort ni per culpa dels àrbitres. I si portem tres temporades seguides lluitant fins l'última jornada per no baixar, tampoc.
Repeteixo, mentre anem donant les culpes dels nostres mals a l'exterior i no assumim errors nostres no solucionarem res. Vaig sentir vergonya com unes senyores grans esperaven a tribuna els jugadors del Figueres per insultar-los dient-los que els hi havien regalat el partit. El que s'ha de fer és agafar el toro per les banyes i que aquells qui tenen la responsabilitat responguin per salvar la nau.
Ah, i no és ja només problemes de tenir tants entrenadors, jugadors, etc. és que no tenim ni filial!, i el juvenil desaperagut. On és el futbol base que tant ens havia caracteritzat?
Així no es pot anar a enlloc ni fer cap projecte senyors.