Autor Tema: Sempre es repeteix el mateix guio....  (Llegit 4511 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
Sempre es repeteix el mateix guio....
« el: 16 de Febrer de 2014, 13:56:49 pm »
Partit rere partit el rival ens marca , i es a partir de que tenim el marcador en contra quan l, equip comença a jugar be.
Crec q s, hauria de treballar en aquest aspecte.
Tenim bons jugadors i un bon entrenador , ahir el primer de la lliga ens va guanyar per la minima i de penal.
S, ha de motivar als jugadors i fer una mica de neteja de jugadors q no aporten res a l, equip.
q opineu?

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
  • Gènere: Masculí
Re:Sempre es repeteix el mateix guio....
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2014, 15:51:12 pm »
Que encara que no es noti, també tenim en nòmina a una psicòloga.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1739
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2014, 15:56:05 pm »
Partit rere partit el rival ens marca , i es a partir de que tenim el marcador en contra quan l, equip comença a jugar be.
Tenim bons jugadors i un bon entrenador , ahir el primer de la lliga ens va guanyar per la minima i de penal.
S, ha de motivar als jugadors i fer una mica de neteja de jugadors q no aporten res a l, equip.
q opineu?
Company, si fem això que dius ens quedem sense equip pràcticament, salvant alguns casos puntuals...  :snore: Si acabem salvant la categoria si que faria força canvis a la plantilla, però ara hi ha lo que hi ha i esperem que amb lo que tenim ens salvem  :trebol
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2014, 16:32:19 pm »
No em sé imaginar quin paper fa aquesta profesional a l'equip i com els deu motivar quan les coses no surten bé, o també qué els hi deu dir quan surten bé.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2014, 17:17:42 pm »
q opineu?
Company, si fem això que dius ens quedem sense equip pràcticament, salvant alguns casos puntuals...  :snore: Si acabem salvant la categoria si que faria força canvis a la plantilla, però ara hi ha lo que hi ha i esperem que amb lo que tenim ens salvem  :trebol

Doncs ja que no han fitxat al Gener, a sobre el fitxatge Moha, tararí que te ví, manera de aparacar algún jugador que no estigui al seu nivell, em de probar algún noi del B, per exemple XAVI AGUADO va debutar amb 18-ó 20 anyets, i titular sempre, Miguel A. LOZANO, debuta amb 16 -17 anys, MARCELINO PEREZ debuta també amb 18-19 anys, doncs crec que el B, estar per formar jugadors i fer-los servir, i ara mateix pot-ser algú té cabuda.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2014, 17:39:54 pm »

Doncs ja que no han fitxat al Gener, a sobre el fitxatge Moha, tararí que te ví, manera de aparacar algún jugador que no estigui al seu nivell, em de probar algún noi del B, per exemple XAVI AGUADO va debutar amb 18-ó 20 anyets, i titular sempre, Miguel A. LOZANO, debuta amb 16 -17 anys, MARCELINO PEREZ debuta també amb 18-19 anys, doncs crec que el B, estar per formar jugadors i fer-los servir, i ara mateix pot-ser algú té cabuda.

Leo tú comentario y en verdad que ahora mismo no veo a ningún jugador del filial como para dar el salto hasta el fútbol profesional y mucho menos a una categoría como la 2ª división A, al filial hay que darle tiempo y que suba de categoría, pero no podemos pensar que ahora mismo tenemos el futuro en el "B", cuando no está planificado para ello, cuando los jugadores del "B" no son capaz de ser líderes en regional o estar en los puestos que den la posibilidad de ascenso, lo dicho de ahí de momento no podemos escoger a  ningún jugador y darle la responsabilidad de ayudar al primer equipo para conseguir la permenanceia, el ascenso de jugadores del filial al primer equipo hay que hacerse de otra forma y progresivamente, núnca con las exigencias actuales.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2014, 19:10:55 pm »
SERGI ESTRADA!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 16 de Febrer de 2014, 19:32:03 pm »
SERGI ESTRADA!!

Que pasa, que ayer no jugó con el "B"? no me lo pongas fácil, en la actualidad el filial no tiene jugadores para jugar en la 2ª división "A", si ayer jugó ¿qué paso?,  no le podemos ni ganar a un equipo en puestos de descenso en la regional como el Farnes y nosostros con las aspiraciones de jugar los play off de ascenso a 3ª división, no, ahora mismo tenemos un filial de regional para andar por la regional y no creo que para mucho más.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #8 el: 16 de Febrer de 2014, 21:57:48 pm »
SERGI ESTRADA!!

Que pasa, que ayer no jugó con el "B"? no me lo pongas fácil, en la actualidad el filial no tiene jugadores para jugar en la 2ª división "A", si ayer jugó ¿qué paso?,  no le podemos ni ganar a un equipo en puestos de descenso en la regional como el Farnes y nosostros con las aspiraciones de jugar los play off de ascenso a 3ª división, no, ahora mismo tenemos un filial de regional para andar por la regional y no creo que para mucho más.

+ 1903, totalment d'acord amb tu, company. :oooooo:

tremendament bestial el coneixement que té Labtec, del Sabadell, estant a milers de quilòmetres.... cosa que altres que viuen a Sabadell, i volen donar lliçons, la veritat és que no s'assabenten de res!!

Honor!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 17 de Febrer de 2014, 10:39:13 am »
Comparteixo visió amb Leño i labtec. Ara per ara, els jugadors del B poden entrar en alguna convocatòria i fins i tot jugar alguns minuts en algun partit decidit, però és impossible que puguin competir a Segona A. 3 categories de diferència i una situació complicada podria ser perjudicial per ells, com ho va ser per Yeray a Mendizorroza.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #10 el: 17 de Febrer de 2014, 12:12:16 pm »
un problema important i que a final de lliga es troba es que som junt l'Hercules els dos equips amb pitjor diferència de gols. Nosaltres em rebut 9 gols més dels que hem marcat.

La brutal igualtat d'aquesta temporada fa que molts equips estiguin entre -5 i +5. Nosaltres estem amb un -9 preocupant ja que aixó a final de campionat es nota molt.

S'ha d'espavilar, i sortir desperts als partits. Sobretot partits com el de l'Alavés que si no surtim adormits guanyem segur.

Ojo que aquesta temporada el preu de salvar-se pod ser de 50-52 punts i el de fer play-offs de 60.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #11 el: 17 de Febrer de 2014, 16:00:13 pm »
Aqui hi ha gent que es pensa que aixo es Can Barça i tenim diners per comprar a Viguera, Scepovic, David Villa i el Kun Agüero... Senyors, aixo NO es mes que un club, aixo es el Centre d'esports Sabadell, un equip que te mes collons que els dos equips de la capital Catalana junts i que amb menys pressupost anem lluitant com podem. Estic fins els nassos dels comentaris del Facebook i d'alguns usuaris d'aquí que nomes saben queixar-se quan l'equip perd i calla'n quan l'equip guanya.

D'acord que jo conec el Sabadell des de que va pujar a primera divisió, (Abans no el coneixia es cert), però jo no soc de la ciutat de Sabadell i poc a poc em vaig fer mes i mes arlequinat fins el punt de fer-me soci i menjar-me 30 min de Rondes + el nus de la trinitat cada jornada per veure el meu equip a la Nova Creu Alta mentres que molts Sabadellencs prefereixen anar a passar la tarda a El Corte Ingles de l'Eix Macia i desprès anar-se cap a casa a veure com el Barça s'enenfot de un rival inferior a ells i l'hi enfot 6 gols (Rayo Vallecano), mentre, que l'equip de la seva ciutat esta jugant a la Nova Creu Alta...

VERGONYOS
« Darrera modificació: 17 de Febrer de 2014, 16:38:59 pm per KILLERSBD »

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #12 el: 17 de Febrer de 2014, 16:38:11 pm »
El que necessitem és que la piloteta entri...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #13 el: 19 de Febrer de 2014, 11:01:04 am »
Una psicòloga que mai ha estat en un equip professional, ex-amiga del desastre d'entrenador que teníem i a sobre que és un gasto per els desplaçaments que li paguem setmanalment.
Si esta mos ha d'animar als jugadors prscologicament, millor los animem pagant-los una barbacoa a final de temporà si salvem la categoria.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #14 el: 19 de Febrer de 2014, 15:13:20 pm »
D'acord que jo conec el Sabadell des de que va pujar a primera divisió, (Abans no el coneixia es cert), però jo no soc de la ciutat de Sabadell i poc a poc em vaig fer mes i mes arlequinat fins el punt de fer-me soci i menjar-me 30 min de Rondes + el nus de la trinitat cada jornada per veure el meu equip a la Nova Creu Alta mentres que molts Sabadellencs prefereixen anar a passar la tarda a El Corte Ingles de l'Eix Macia i desprès anar-se cap a casa a veure com el Barça s'enenfot de un rival inferior a ells i l'hi enfot 6 gols (Rayo Vallecano), mentre, que l'equip de la seva ciutat esta jugant a la Nova Creu Alta...

VERGONYOS

Et contradius a tu mateix...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 19 de Febrer de 2014, 16:02:23 pm »
Hi ha gent MOOLT pesadeta amb el tema de la psicòloga...... NI GUANYAREM NI PERDREM CAP PARTIT PERQUE HI SIGUI AQUESTA NOIA...... Deixeu aquest tema  :icon_exclaim:
Si guanyem o prdem partits és per altres coses, no pas per això  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #16 el: 19 de Febrer de 2014, 16:09:17 pm »

VERGONYOS

La ignorància no es una contradicció, la vagància si. Si jo no havia sentit mai a parlar del CE Sabadell mes que res perquè visc al Baix Llobregat, com collons vols que hi vagi a els partits? Pitjo son la gent de Sabadell que saben que el equip de la seva ciutat juga a 2ºA i se la suda olímpicament... Aixo si, quan es juga una fase de playoff tots arlequinats de tota la vida i la Nova Creu Alta plena de gom a gom.

Jo amb aquesta, ja son tres temporades que porto d'arlequinat, passant fred a l'estadi, mullant-me, passant calor amb el sol a tota la cara i suant... No ho canvio per res en el mon tant a primera com a 3º Regional. L'únic que em puc em penedir es de no haver conèixer aquest meravellos club que tenim abans.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #17 el: 19 de Febrer de 2014, 17:17:19 pm »
Hi ha gent MOOLT pesadeta amb el tema de la psicòloga...... NI GUANYAREM NI PERDREM CAP PARTIT PERQUE HI SIGUI AQUESTA NOIA...... Deixeu aquest tema  :icon_exclaim:
Si guanyem o prdem partits és per altres coses, no pas per això  :icon_exclaim:
sento ser pesat, però si com dius no ens fa guanyar pq la tenim? Jo només vull jugadors, entrenadors o el que frega els lavabos que sumin a l'equip. Sinó sumen, porta i que vingui algú que sumi, que hi ha gent vàlida a l'atur en totes les facetes.

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #18 el: 19 de Febrer de 2014, 22:49:55 pm »

VERGONYOS

La ignorància no es una contradicció, la vagància si. Si jo no havia sentit mai a parlar del CE Sabadell mes que res perquè visc al Baix Llobregat, com collons vols que hi vagi a els partits? Pitjo son la gent de Sabadell que saben que el equip de la seva ciutat juga a 2ºA i se la suda olímpicament... Aixo si, quan es juga una fase de playoff tots arlequinats de tota la vida i la Nova Creu Alta plena de gom a gom.

Jo amb aquesta, ja son tres temporades que porto d'arlequinat, passant fred a l'estadi, mullant-me, passant calor amb el sol a tota la cara i suant... No ho canvio per res en el mon tant a primera com a 3º Regional. L'únic que em puc em penedir es de no haver conèixer aquest meravellos club que tenim abans.

Et contradius perque recrimines i critiques a aquells sabadellencs que no recolzen a l'equip de la seva ciutat i si als d'altres ciutats, quan tu estas fent el mateix (ets aficionat d'un equip que no és de la teva ciutat).

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #19 el: 19 de Febrer de 2014, 23:08:29 pm »
Ojala tinguessim a 8000 killersabadell q fossin socis dels sabadell.
si es d, hospitalet, fa rondes i a sobre es soci chapeau per a ell i pel nostre club.