Aqui hi ha gent que es pensa que aixo es Can Barça i tenim diners per comprar a Viguera, Scepovic, David Villa i el Kun Agüero... Senyors, aixo NO es mes que un club, aixo es el Centre d'esports Sabadell, un equip que te mes collons que els dos equips de la capital Catalana junts i que amb menys pressupost anem lluitant com podem. Estic fins els nassos dels comentaris del Facebook i d'alguns usuaris d'aquí que nomes saben queixar-se quan l'equip perd i calla'n quan l'equip guanya.
D'acord que jo conec el Sabadell des de que va pujar a primera divisió, (Abans no el coneixia es cert), però jo no soc de la ciutat de Sabadell i poc a poc em vaig fer mes i mes arlequinat fins el punt de fer-me soci i menjar-me 30 min de Rondes + el nus de la trinitat cada jornada per veure el meu equip a la Nova Creu Alta mentres que molts Sabadellencs prefereixen anar a passar la tarda a El Corte Ingles de l'Eix Macia i desprès anar-se cap a casa a veure com el Barça s'enenfot de un rival inferior a ells i l'hi enfot 6 gols (Rayo Vallecano), mentre, que l'equip de la seva ciutat esta jugant a la Nova Creu Alta...
VERGONYOS