Autor Tema: Promoció per als partits del Córdoba i Lugo que juguem seguits a la NCA a 10 €  (Llegit 1064 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Dos partits de 2a Divisió A per només 10 € !!! Bravo pel Club  :clap

Als socis sel's dona la opció de comprar de manera indivisible, dues entrades, una pel Córdoba i l'altre el Lugo, de la seva zona per 10 euros!! A 5 € el partit !!!
Pels no socis poden també comprar les dues entrades a 10 € però del Gol Sud.

Les entrades es poden comprar a les oficines i el mateix dia de partit. I he vist també que el dia del partit contra el Córdoba les taquilles obriran a partir de les 13:30 fins a l'hora del partit.

El meu dubte és saber, si jo aquell mateix dia (el del Córdoba) vaig amb el meu carnet de soci i vull comprar les dues entrades a 10 euros a les taquilles, ho puc fer per exemple mitja hora abans del partit?? O llavors ja no hi ha la promo??
« Darrera modificació: 13 de de 2014, 21:55:16 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
Crec que ya no
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
La promoció és vàlida fins el dia del partit contra el Córdoba, el dissabte 22 de març a les 20 hores

(cesabadell.cat)

Molt bona iniciativa!

Tot i això, per "acabar de rizar el rizo", posaria entrades de més pels socis a 8 euros cadascuna o una cosa així, per si vols portar a més gent. Però la promoció igualment és collonuda!

Salut!

PD: Una cosa que sí que vull comentar és que hi va haver un partit on els stands pintaven les cares de colors arlequinats. Estaria molt bé tornar-ho a fer ja que als bailets els hi agrada molt aquest tipus de coses! (i als no tan bailets també xD)

Desconnectat Federació Penyes CE Sbd

• Aleví
  • Missatges: 50
El club i la Federació de Penyes vam arribar a un acord per col·laborar amb la venda d'entrades de manera anticipada. Així, podreu trobar entrades pel partit CE Sabadell - Córdoba CF a les seus de les penyes per les zones de Gol Nord, Gol Sud i Lateral, al preu de 5 €!!!

Penya Sabadell: Plaça Olimpia, 14 (Bar Penya Sabadell)
@rlekinats.com: c./ Salut, 11 (Bar La Llar)
Los Califas: Ctra. Terrassa, 404 (Bar Los Califas)
La Trempera Arlequinada: Ctra. Prats de Lluçanès, 156 (Bar Kantönada)
Grada Jove - La Força Arlekinada: Les Palmeres, 3 (Bar Clandestino)
Twitter: @FedPenyesCES
Facebook: Federació Penyes CE Sabadell