Deixa-ho estar, algunes persones prefereixen de caracter/vestimenta "NO-Ultra" a l'estadi que estigui tot el partit aixi:
I que passa, no tenim dret a anar al futbol a vore el partit asseguts en una cadira menjant unes crispetes sense que hi hagi un fill de **** a la vora que te puga tirar una ampolla al sortir del camp o t'insulti per portar una bufanda d'un altri equip?
Pots fer el que vulguis, despres no et queixis que la Nova Creu Alta sigui un cementiri.
Jo me queixo de que vé poca gent a l'estadi, no que sia un cementiri, cadascú anima com vol/pot o com jo, no anime per que no soc de cridar ni cantar.
Lo que me queixo és que amb actituts incíviques i molestant a altres socis amb càntics que no venen al cas per animar al Sabadell, allunyes a algun seguidor o alguna família que vindria més sovint si no fessin gilipollades.
Jo porto dos pegatines del CE Sabadell al meu cotxe. Si em dediques a fer carreres il·legals per la Ronda de Dalt un dimecres per la nit, també afecte a la nostre entitat?
No, per que series un pirat que està fent una cosa que no està bé, però series un sol pirat fent el b***o.
Si aquest Carnaval m'hagues disfrassat de jugador del CES i hagues anat a a Zona Hermetica i despres de fotrem 5 cubates m'hagues fotut cops amb els porters, Tambe afecta a la entitat?
No, per que també series un pirat que està fent una cosa que no està bé, però series un sol pirat fent el b***o si només te veu 2-3 persones. El problema seria que danya la imatge dels nostres socis si te veuen 10-20 persones.
Tots aquest nens soldats que veus per el telenoticies que portes un fusell i, una samarreta del Farsa o del Mandril, tambe possa en risc aquestes entitats?
La imatge del club en estos casos saps que queda afectada, o no has vist la típica foto per twitter d'un tio desdentegat amb la samarreta del Barça que els merengues s'han rigut tot i més lo que han pogut d'ella?
O ets molt joven o en temes d'imatge corporativa, poc hi entens.