Autor Tema: FC Ascó - CE Sabadell, Dimecres, 5 de Març, 20 hores. Copa Catalunya 2013-14  (Llegit 16234 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1267
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Entrades a 5€ i cartell especial pel partit (foto adjunta). A veure si m'ho puc combinar amb la feina i la familia (2 horetes d'anada i dues de tornada com a mínim...).

No sé als demés, però a mi em faria molta il·lusió passar ronda. Per més que el Barça i l'Espanyol es passin la Copa pel forro dels co***ns, fa molts anys que no juguem contra ells un partit de debó.

A més, si arribèssim a la final, tindriem una bona festa assegurada amb desplaçament dels bons.

Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:FC Ascó - CE Sabadell, Dimecres, 5 de Març, 20 hores. Copa Catalunya 2013-14
« Respondre #1 el: 28 de Febrer de 2014, 11:45:47 am »
Collona, quin cartell més currat. Felicitats a l'Ascó per arribar aquí i espero que ara nosaltres sabem estar a l'altura.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• Jugador Prof.
« Respondre #2 el: 28 de Febrer de 2014, 11:54:07 am »
Collona, quin cartell més currat. Felicitats a l'Ascó per arribar aquí i espero que ara nosaltres sabem estar a l'altura.

Això espero jo també. Ells van líders del seu grup de Tercera, i segur que tindran ganes i confiança. Però vaja, nosaltres etem a 2ªA, així que no hi han exucses per no guanyar.  :thumbsup:
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #3 el: 28 de Febrer de 2014, 12:13:16 pm »
Històricament hem fet sempre el "PEPET"

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #4 el: 28 de Febrer de 2014, 12:59:02 pm »
El Terrassa te dos copes i nosaltres cap?  :blink

Tot's cap Asco!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #5 el: 28 de Febrer de 2014, 13:04:02 pm »
Algú pot confirmar que el color fluorescent de la samarreta no té res a veure amb la central nuclear?  :mml:
si algú d'Ascó es ho llegeix i se sent ofès, disculpes, però no me'n podia estar de fer la conya!
i molta sort amb la temporada!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #6 el: 28 de Febrer de 2014, 19:11:57 pm »
Diria, que el camp de l'Ascó és de gespa natural, a veure si algú ho pot confirmar. Sortir amb els menys habituals, però sortir a guanyar collons.                         

De Navas

Lao                Olmo                           Martí                Noguera (filial)

Llorente                      Moha

(filial)                                    (filial)                                Arteaga

Edgar

Posem a 3 nanos del filial, però hem de sortir amb un equip mínimament competitiu. M'agradaria veure una final contra Barça o Espanyol
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #7 el: 28 de Febrer de 2014, 19:19:52 pm »
Em sembla que una vegada vam jugar la final amb el Barça i vam perdre per 6-3 o per 6-4  ( no era partit de tenis ) algú se'n enrecorda del resultat ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #8 el: 28 de Febrer de 2014, 20:01:57 pm »
Diria, que el camp de l'Ascó és de gespa natural, a veure si algú ho pot confirmar. Sortir amb els menys habituals, però sortir a guanyar collons.                         

De Navas

Lao                Olmo                           Martí                Noguera (filial)

Llorente                      Moha

(filial)                                    (filial)                                Arteaga

Edgar

Posem a 3 nanos del filial, però hem de sortir amb un equip mínimament competitiu. M'agradaria veure una final contra Barça o Espanyol

I tant, tenim plantilla suficient per guanyar al camp de l'Ascó. Si no fotem el préssec hem de guanyar, i bé. Som el Sabadell i mereixem jugar una semifinal contra TV3Barça o Espanyol!  :scut
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2014, 20:05:21 pm per jarisacat »

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1176
« Respondre #9 el: 28 de Febrer de 2014, 20:40:06 pm »
Em sembla que una vegada vam jugar la final amb el Barça i vam perdre per 6-3 o per 6-4  ( no era partit de tenis ) algú se'n enrecorda del resultat ?
Año 1991, y efectivamente fue 6-3

http://hemeroteca.mundodeportivo.com/preview/1991/06/06/pagina-8/1234701/pdf.html
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
Año 1991, y efectivamente fue 6-3

http://hemeroteca.mundodeportivo.com/preview/1991/06/06/pagina-8/1234701/pdf.html
:ok Gràcies.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
En el cas que passem, contra quins equips podriem jugar?

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
En el cas que passem, contra quins equips podriem jugar?

Diria que Espanyol o Barça, però no sé quin seria el format (triangular, 2 semis i final...)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
Com fem el que fem sempre a la Copa Catalunya...
On és la final aquest any, si ja s'ha decidit?

• Jugador Prof.
Si no m'equivoco, i no hi han canvis pq ho demanen els de la capital, en principi el format d'enguany és de semifinals i final a partit únic (sense invents extranys, vaja).

La semifinal es jugaria a casa de l'equip de menor categoria, i la final en camp neutral.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2915
  • Som el Sabadell !
Ho tinc clarisim, amb les baixes que tenim i el partit super-important del dissabte, portaria un equip totalment reserva i amb nanos del filial, ells encara que s'estiguin jugant l'ascens, al ser un equip de superior categoria aniran a mort, i no ens podem jugar patir cap lesió important...
Hem tornat !

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
Es un partido para que los Moha, Goni, Llorente, ... cojan minutos y se lo pongan difícil al míster...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
la verdad que este partido estorba un poco, tanto para el primer equipo como para el B. Aunque siempre es bueno para dar minutos a los suplentes y que tengan oportunidad de reivindicarse.
@javi_gt86

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
la verdad que este partido estorba un poco, tanto para el primer equipo como para el B. Aunque siempre es bueno para dar minutos a los suplentes y que tengan oportunidad de reivindicarse.

Jo faría com el Barça o Espanyol, que cuan no els hi ha interessat han renunciat directament, com diu el company Noizer, aquest partit es un estorb, el Sabadell no es pot permetre perdre ni tan sols la concentració del próxim dissabte i ni els suplents hauríen de jugar, i el Sabadell B tampoc ja que estem a lluita per pujar a 3ª que sería importantíssim i no podem perdre cap jugador per lesió o similar
« Darrera modificació: 03 de de 2014, 11:11:14 am per mss »
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
Jo faría com el Barça o Espanyol, que cuan no els hi ha interessat han renunciat directament, com diu el company Noizer, aquest partit es un estorb, el Sabadell no es pot permetre perdre ni tan sols la concentració del próxim dissabte i ni els suplents hauríen de jugar, i el Sabadell B tampoc ja que estem a lluita per pujar a 3ª que sería importantíssim i no podem perdre cap jugador per lesió o similar

Estic d'acord a mitjes.

Per una part, tens rao, ni el equip absolut ni el CES B poden permetres el luxe de perdre ningun jugador o, tindre desgast físic de cara a les pròximes jornades. Ara be, també es cert, que, una copa es millor que ninguna, i encara que aixo sigui una Competició "chorra", ens pot servir per donar-nos a conèixer una miqueta mes inclos tindre alguna portada en la secció d'esports de algun mitja de comunicació. Tambe ens pot vindre be, per trobar un sponsor.

Complicat... Molt complicat.