Autor Tema: tema afició  (Llegit 1072 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
tema afició
« el: 12 de Desembre de 2005, 13:35:27 pm »
crec q ahir es va veure una aficio molt impacient, un ekip quan necesita més la seva afició es en aquests moments!! quan van sortir al camp es van sentir els primers xiulets, i despres tambe quan veiem q no atacava l'ekip tb es van escoltar xiulets, i amb els nervis que tenien els propis jugadors i nosaltres li fiquem mes... ja em direu vosaltres com estarien els jugadors!! i despres una serie de persona van marcar el gol el figueres i vam començar a aplaudir i vam començar a gritar aixo si que es un ekip i no nosaltres... i aixo em va fer molt pero q molt de mal... i trobo una falta de respecte cap al nostres jugadors, perq ahir d'acord q no li va sortir un bon partit pero van lluitar fins q van poder i li van ficar moltes ganes... si els deixem treballar trankils i li donem els nostre recolzament veuriem com aixo es pot millorar!! i si voleu q us digui una cosa encara q em considereu com un "loco perdio" akest ekip encara te molt a dir pero aixo si, amb el recolzament de la nostra gran i sempre fiel aficio, com sempre hem sigut!!!

us demano un favor, si us plau no començeu a criticar al nostre ekip per qualsevor error q hi tinguin, que els nervis son molt traicioners i ens poden mandar alla on nosaltres no volguem!!

nomes demano un vot de confianza en akest ekip i defensar-ho a mort!!

anim sabadelll!!

Desconnectat creualtenc

• Aleví
  • Missatges: 45
Re: tema afició
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2005, 13:37:35 pm »
Tot el que vulguis amic, però qualitat futbolistica molt baixa.
Proposo pujar 2 laterals i 2 mitjos del juvenil, al menys saben parar i passar la pilota

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2005, 13:50:10 pm »
Juguen malament, no hi van els jugadors, l'entrenador no s'entera..perdem.. fot fred, la poli ens pega...el porter s'ens trenca......be..... de totes formes...intentarem continuar animan.......ufffff fffffffffffff, costara oi?

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 12 de Desembre de 2005, 13:56:59 pm »
Si els jugadors no ens tenen respecte, caminant pel camp el dia de Reus,Zaragoza tota la 1ª part d´ahir, com vols que els animem i tinguem respecta. La solució esta més que clara, fem fora o apartem de l´equip les lacres i amb u mica de sort no baixarem.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #4 el: 12 de Desembre de 2005, 14:05:25 pm »
notros otro boto de confianza, y ellos...
siendo yo un jugador se me caeria la cara de verguenza, pero ellos son un desgra---- que no tienen, oy x oy de la plantilla se salvan 4 o 5 jugadores los demas que se vayan de dnd an venido

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 12 de Desembre de 2005, 16:16:19 pm »
no estic d'acord am tu friend, aquest equip no mostra continuitat ni 2 partit seguits, no trobo be que aqui juguin una mica be i a fora fassin el payaso, fins que no guanyem 3 partits seguits(cosa que crec que no pasara, i fa alguna temporada que no pasa...)no es mereixeran el meu apollo maxim, jo ara mateix nomes apoyo el que es el sabadell :scut :scut :scut el c.e.sabadell.f.c.s. a.d no aquesta coya de...
...visca el nostre club...
visca el sabadell!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 12 de Desembre de 2005, 16:37:14 pm »
Ahir va venir amb mi per primer cop un jugador del juvenil del Sabadell a veure el partit, i als primers 15 minuts em va dir: estos del figueres iran peor que nosotros, porque no huelen la bola... I tenia tota la rao, despres vam tenir 20 minuts d'impaciencia (moment en que l'aficio tambe començava a rumorejar etc...) I be, despres del gol vam espabilar i l'aficio doncs una mica tambe... Llavors, realment vam jugar tant malament ahir? Nomes mirem el resultat?  ::)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 12 de Desembre de 2005, 17:57:20 pm »
es que el que importa es el resultat, i ara mes que mai... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #8 el: 12 de Desembre de 2005, 19:35:49 pm »
Ja ho heu dit, varem jugar 20 minuts, els 70 restants no hi erem.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #9 el: 12 de Desembre de 2005, 20:02:27 pm »
Jo estic totalment d´acord amb el friend i amb sabadellfreak, ole !!  :clap