crec q ahir es va veure una aficio molt impacient, un ekip quan necesita més la seva afició es en aquests moments!! quan van sortir al camp es van sentir els primers xiulets, i despres tambe quan veiem q no atacava l'ekip tb es van escoltar xiulets, i amb els nervis que tenien els propis jugadors i nosaltres li fiquem mes... ja em direu vosaltres com estarien els jugadors!! i despres una serie de persona van marcar el gol el figueres i vam començar a aplaudir i vam començar a gritar aixo si que es un ekip i no nosaltres... i aixo em va fer molt pero q molt de mal... i trobo una falta de respecte cap al nostres jugadors, perq ahir d'acord q no li va sortir un bon partit pero van lluitar fins q van poder i li van ficar moltes ganes... si els deixem treballar trankils i li donem els nostre recolzament veuriem com aixo es pot millorar!! i si voleu q us digui una cosa encara q em considereu com un "loco perdio" akest ekip encara te molt a dir pero aixo si, amb el recolzament de la nostra gran i sempre fiel aficio, com sempre hem sigut!!!
us demano un favor, si us plau no començeu a criticar al nostre ekip per qualsevor error q hi tinguin, que els nervis son molt traicioners i ens poden mandar alla on nosaltres no volguem!!
nomes demano un vot de confianza en akest ekip i defensar-ho a mort!!
anim sabadelll!!