Autor Tema: J. 29 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h  (Llegit 26091 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Re:J. 28 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h
« Respondre #80 el: 08 de Març de 2014, 22:26:20 pm »
Felicidades a todos por el partido realizado contra el Girona, se han sumado otros tres puntos importantísimos, estamos más cerca de alcanzar el objetivo que sigue siendo la permanencia, esperemos que el equipo siga por este camino y pronto podamos estar totalmente tranquilos.

:anims    :scut    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 08 de Març de 2014, 22:28:59 pm »
Acabo d´arrivar del camp i no podia esperar mes.
Passi el que passi d´aqui a final de temporada crec que no hi ha discusió de qui es el nostre Killer.       A-N-I-B-A-L

Aprofito  per fel.licitar a tot l´equip per l´esforç que han fet avuí.

Desde Nauzet que ens ha mantingut vius, fin l´últim jugador del planter. :clap :clap :clap :clap

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 611
« Respondre #82 el: 08 de Març de 2014, 22:42:31 pm »
Brutal ,espectacular, increible !  :happy2:

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3835
« Respondre #83 el: 08 de Març de 2014, 22:45:27 pm »
Nos mereciamos un partido así en casa, daba gusto ver los aficionados haciendo la ola o votando.
Marcador un poco engañoso porque creo que ellos han estado mejor la primera media hora,pero ha sido llegar la expulsión y el equipo cambiar para bien,todos han estado a un gran nivel, aunque destacaria a Nauzet porque él nos mantuvo vivo y como no a Anibal que hoy ha demostrado que es un delantero idóneo para nosotros.
A disfrutar arlequinados y que no pare la racha!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat furia arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 179
« Respondre #84 el: 08 de Març de 2014, 22:58:20 pm »
yo digo una cosa y es muy clara nos dejaran los arbitros estar arriba ,este equipo puede estar arriba, señores de negro no nos quiten lo que es nuestro que partidazo hoy ahi si ganamos en las palmas y por que no recuperamos a moha,juanjo. goni y anibal esta de cine y que porterazo tenenos de liga bbva y falta hidalgo :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: HOY HEMOS DEMOSTRADO QUE QUEREMOS ESTAR EN LA LIGA ADELANTE PARECIAMOS 9000 COMO RUGIA LA NOVA :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :weep: :weep: :weep: LO SIENTO GIRONA DE CORAZON YA SOYS EQUIPO DE SEGUNDA B CREU ALTA

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2947
  • Som el Sabadell !
« Respondre #85 el: 08 de Març de 2014, 23:19:38 pm »
Primera mitja hora mol dolenta, amb OLMO perdut al mig del camp fent una feina que no es la seva, amb un Girona que ha fet molts mes merits que nosaltres i amb un Nauzet incleible. A partir de l'expulsió, transformació del equip i golejada. Ah! m'oblidaba donar les gracies al seu porter, pilota que anava a porta gol, 4 mes com quan van jugar amb el Villareal B...
Hem tornat !

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #86 el: 08 de Març de 2014, 23:28:39 pm »
Bona reacció a la segona part, pero si no es per les que ens ha salvat Nauzet als primers 45' no crec que n'haguessim fet 4.

3 punts molt importants i a seguir sumant a las palmas.  :anims

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #87 el: 08 de Març de 2014, 23:38:15 pm »
Nauzet es deu i lequip ha demostrat que quan vol pot. Quin canvi dactitut deu meu despres de l expulsion.  El meu bro ha flipat
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat blaz13

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #88 el: 08 de Març de 2014, 23:47:49 pm »
Bon partit de l'equip, per actitud, per intensitat, per confiança, per orgull i l'exemple de tot això ho ha resumit un jugador com Anibal, recollint pilotes al mig del camp, presionant, lluitant, i clar marcant. Collantes i gato força bé. La sort i Nauzet (com normalment) ens han acompanyat. I per cert, kiko olivas titular si o si, bona tasca.
Felicitats a l'equip, crec q el millor partit de la temporada en línies generals.

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #89 el: 08 de Març de 2014, 23:50:14 pm »
Sólo un pero. Si vamos 4 a 0 en el electrónico y quedan 10 minutos, como puede ser que nos saquen una amarilla por hacer una falta en el centro del campo... :rant: :rant: :rant: Ya se que los que están sobre el césped van a muxas revoluciones, pero a estas alturas del campeonato puede significar perderse un encuentro importante por una falta absurda...
Otra observación, cómo puede ser que teniendo a Arteaga en el bankillo sean Crespí i Olmo los que akompañen a Longás? De esta manera el balón era sí o sí del Girona... Menos mal que cuando Crespí a vuelto a su posición natural nos hemos recompuesto...

Salud, suerte y ahora a por los 3 puntos del Nuevo Insular de Las Palmas...

Desconnectat blaz13

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #90 el: 08 de Març de 2014, 23:52:23 pm »
Si, cert, Olmo fatal durant el primer temps, no només per lo perdut q anava sino per la poca intensitat q demostrava o així a mi m'ho ha semblat

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #91 el: 09 de Març de 2014, 00:38:37 am »
Javi López, destituit al Girona. Un altre fracás que se suma a la llarga llista d'aquest entrenador que, no oblidem, alguns ens volien encolomar a principi de temporada...

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #92 el: 09 de Març de 2014, 00:49:30 am »
Bon partit de l'equip, per actitud, per intensitat, per confiança, per orgull i l'exemple de tot això ho ha resumit un jugador com Anibal, recollint pilotes al mig del camp, presionant, lluitant, i clar marcant. Collantes i gato força bé. La sort i Nauzet (com normalment) ens han acompanyat. I per cert, kiko olivas titular si o si, bona tasca.
Felicitats a l'equip, crec q el millor partit de la temporada en línies generals.

Kiko Olivas titular? Pues no has vist el mateix partit que jo llavors... era un coladero la defensa, i gran part perque li menjaven l'esquena al Kiko, hi ha hagut mínim 3 ocasions clares pel Girona per estar lent al marcatge. Sincerament em quedo amb Marti i Carlos a la defensa. Tenen molta mes contundencia.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9075
« Respondre #93 el: 09 de Març de 2014, 08:18:16 am »

Jo encara estic que crec que ho he somiat, soc dels que (supos que com tots els seguidors del Girona) encara no s´explica que collons va passar.
El Girona estava sent superior, només Nauzet permetía que anéssim 0-0 i de cop expulsió....
Reconec que vaig pensar que perdríem segur i que firmava un empat amb els ulls tancats, pero de repent...... Impressionant!! No tinc explicació, que gran que aquest esport tingui aquestes coses...

Aníbal renovació siusplau  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1714
« Respondre #94 el: 09 de Març de 2014, 09:05:59 am »

Jo encara estic que crec que ho he somiat, soc dels que (supos que com tots els seguidors del Girona) encara no s´explica que collons va passar.
El Girona estava sent superior, només Nauzet permetía que anéssim 0-0 i de cop expulsió....
Reconec que vaig pensar que perdríem segur i que firmava un empat amb els ulls tancats, pero de repent...... Impressionant!! No tinc explicació, que gran que aquest esport tingui aquestes coses...

Si senyor jo no ho podria explicar millor, es com si en aquest partit en Carlos Hernandez fes nosa, va ser expulsar.lo i canviar totalment el partit, pero bueno lo important es que em guanyat no importa com ho em fet i ara de moment ja pasarem una setmana mes tranquils, i se que dien aixo algu s'ha em tirara ha sobra pero ho sento soc aixi de optimista i segueixo mirant cap amunt.  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Felicitats a tots, un gran partit i com dieu GRAN NAUZET I GRAN ANIBAL, tal i com ens estan acostumant les ultimes setmanes, a i per cert Anibal ja s'esta passant del seu promig no?.
« Darrera modificació: 09 de Març de 2014, 09:12:17 am per Enric »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8344
  • un camp de primera
« Respondre #95 el: 09 de Març de 2014, 09:43:28 am »

Jo em vaig quedar amb una impresió semblant....un partit surrealista i que fa gran el futbol......una primera mitja hora horrible del Sabadell amb una empanada defensiva alarmant i a partir del moment de veure´s amb 10, una demostració de coratge i eficàcia de l´equip....6 punts els de Jaén i ahir de "or de llei de 24 quilates".....  Curiós lo de Gato; li va passar igual que davant del Zaragoza, després de fallar una boníssima oportunitat, va marcar un gol i va fer la millor jugada del partit, la que va acabar amb el penalty i expulsió, a part del rendiment que es va treure de la jornada, el control que fa de la pilota és per enmarcar.

Sobre lo d´Aníbal, el gran centrocampista-davanter d´ahir poc mes a afegir;  ja vaig dir que els gols de les 3 últimes temporada l´avalaven ja de per sí i ahir inconmensurable.... els que tant el criticaven, encara ens haurien d´explicar el què se li criticava exactament....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2947
  • Som el Sabadell !
« Respondre #96 el: 09 de Març de 2014, 10:22:48 am »
Javi Lopez destituit? jo vaig veure un bon Girona, i si no arriba a set per la gran actuació de Nauzet i per la del seu porter, que "vaya tela" potser el resultat podria haver sigut un altre,em recorda molt al primer partit amb el Mallorca i amb el mateix resultat, ocasions clarisimes del Mallorca inclus algun gol anulat, i despres toma 4 a 0.   Ara que si el foten fora, ja so faran, potser si baixen podem pescar alguna cosa d'ells, perque tenen 6 o 7 jugadors amb molta qualitat.
Hem tornat !

Desconnectat blaz13

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #97 el: 09 de Març de 2014, 12:11:14 pm »

Kiko Olivas titular? Pues no has vist el mateix partit que jo llavors... era un coladero la defensa, i gran part perque li menjaven l'esquena al Kiko, hi ha hagut mínim 3 ocasions clares pel Girona per estar lent al marcatge. Sincerament em quedo amb Marti i Carlos a la defensa. Tenen molta mes contundencia.

Crec q si, per alt va estar be, no es complica, fa feina,  a mi m'agrada, també estic d'acord amb tu que Carlos y Crespí ( millor qi al
Mig) tanquen be darrera.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #98 el: 09 de Març de 2014, 13:07:31 pm »

Crec q si, per alt va estar be, no es complica, fa feina,  a mi m'agrada, també estic d'acord amb tu que Carlos y Crespí ( millor qi al
Mig) tanquen be darrera.

Que millor que el debat... amb aixo si considerem q tenim competencia vol dir q el suplen sempre sera bo en aquesta posicio...
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9075
« Respondre #99 el: 09 de Març de 2014, 13:07:55 pm »
Javi Lopez destituit? jo vaig veure un bon Girona, i si no arriba a set per la gran actuació de Nauzet i per la del seu porter, que "vaya tela" potser el resultat podria haver sigut un altre,em recorda molt al primer partit amb el Mallorca i amb el mateix resultat, ocasions clarisimes del Mallorca inclus algun gol anulat, i despres toma 4 a 0.   Ara que si el foten fora, ja so faran, potser si baixen podem pescar alguna cosa d'ells, perque tenen 6 o 7 jugadors amb molta qualitat.

No es oficial, a hores d´ara continua sent l´entrenador del Girona
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres