Autor Tema: J. 29 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h  (Llegit 26094 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Hool1993

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
Re:J. 28 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h
« Respondre #100 el: 09 de Març de 2014, 13:42:32 pm »
Quina entrada va haver-hi?

Em va agradar veure tot l'estadi animant, però si tinc un "però", es que s'ha d'animar a le sbones i a les males (ja que es quan l'equip mes ho necessita)

HONOR
Solo quien comparte mi pasión entiende mi locura

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #101 el: 09 de Març de 2014, 13:51:25 pm »
Quina entrada va haver-hi?

Em va agradar veure tot l'estadi animant, però si tinc un "però", es que s'ha d'animar a le sbones i a les males (ja que es quan l'equip mes ho necessita)

HONOR

Segons el club 4.541 espectadors.   :beer2

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #102 el: 09 de Març de 2014, 14:33:35 pm »
Javi Lopez destituit? jo vaig veure un bon Girona, i si no arriba a set per la gran actuació de Nauzet i per la del seu porter, que "vaya tela" potser el resultat podria haver sigut un altre,em recorda molt al primer partit amb el Mallorca i amb el mateix resultat, ocasions clarisimes del Mallorca inclus algun gol anulat, i despres toma 4 a 0.   Ara que si el foten fora, ja so faran, potser si baixen podem pescar alguna cosa d'ells, perque tenen 6 o 7 jugadors amb molta qualitat.

No es oficial, a hores d´ara continua sent l´entrenador del Girona

No es fara oficial fins demá, peró el cap ja el té tallat. Ahir a la nit ja ho deien al 3/24.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5192
« Respondre #103 el: 09 de Març de 2014, 15:00:53 pm »
Javi Lopez destituit? jo vaig veure un bon Girona, i si no arriba a set per la gran actuació de Nauzet i per la del seu porter, que "vaya tela" potser el resultat podria haver sigut un altre,em recorda molt al primer partit amb el Mallorca i amb el mateix resultat, ocasions clarisimes del Mallorca inclus algun gol anulat, i despres toma 4 a 0.   Ara que si el foten fora, ja so faran, potser si baixen podem pescar alguna cosa d'ells, perque tenen 6 o 7 jugadors amb molta qualitat.

No es fara oficial fins demá, peró el cap ja el té tallat. Ahir a la nit ja ho deien al 3/24.
té molt mala pinta el Girona..i em fot ja que la ciutat m'agrada molt i el partit a Montilivi és una excusa per anar a passar el dia amb la dona, tot i que hi anem cada any varis cops.
Espero que es salvin la veritat, encara que si baixessin, tingués les parts positives de poder pescar algun jugador que no vulgués marxar de Catalunya o de que POTSER farien més partits dels que juguem fora per la tele, tot i que amb això de la LigaTV ja no és tant problema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #104 el: 09 de Març de 2014, 15:40:40 pm »
Feia molt temps q no disfrutava tan veient un partit a l'estadi. I mira q a la primera part el coladero defensiu q vam tenir va ser considerable. Igualment s'ha de reconéixer l'esforç dels nostres q tot i jugar amb un home menys durant bastants minuts vam sapiguer treure el partit endavant i de quina manera !   
Està clar q la victòria a Jaén ens va donar la moral necessaria per empentar.nos cap amunt ara q la cosa estava delicada. A veure si seguim la ratxa i puntuem a Las Palmas, us imagineu guanyar allà ?

Destacar una vegada més el gran ambient q hi havia a l'estadi, especialment en els gols. Tema entrada diria q ahir les 5000 persones les sobrepassàvem, m'agradaria ser més gent però bueno, hem donaria per satisfet si en tots els partits de lliga es respirés el clima d'ahir a la NCA, tan d'assistència com de nivell d'animació. Ahir es va estrenar a l'estadi el meu nevot xic i ja m'està demanant de tornar un altre dia, aquest és el camí a seguir.  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5864
« Respondre #105 el: 09 de Març de 2014, 16:22:33 pm »
Ahir va haber un ambient a l'estadi que ja el firmava jo cada partit, no ens calen 7000 ni 8000, amb els de ahir empenyent fort varem demostrar que mereixem ser a segona A. I això que jo sempre he sigut bastant critic en aquest aspecte. Pero ahir era per estar orgullos

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #106 el: 09 de Març de 2014, 16:33:56 pm »
Parlant de lambient si es cert que ahir eren 4, 500 semblavem el doble.
A les bones I a les dolentes pero...
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #107 el: 09 de Març de 2014, 16:53:37 pm »
Gran e importante victoria del Sabadell  contra el Girona por 4-0. Ahí algunos datos.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/03/ce-sabadell-4-0-girona-fc.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 983
« Respondre #108 el: 09 de Març de 2014, 17:04:05 pm »
Està molt bé que tothom flipi amb Anibal per el partit d 'ahir.Va fer dos gols,un de cap i un altre de penalti ,també va lluitar totes les pilotes.Però es que això és lo que ha de fer qualsevol devanter punter d'un equip de liga adelante senyors.

Per mi en el partit d'ahir destacaria per sobre d'Anibla a Gato i Olmo.Gato va provocar el penalt,va amrcar un gol de crack i no es va amagar en tot el partit(prova d'això són les oportunitats que va fallar).

Però per mi el millor va estar Olmo.A una posició que no es la seva,encara que va sortit perdut,amb el pas dels minuts va fer quasi els 4 gols i a vegades semblava una mescla entre Xabi Alonso i Inista.Chapó.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9075
« Respondre #109 el: 09 de Març de 2014, 17:39:32 pm »

té molt mala pinta el Girona..i em fot ja que la ciutat m'agrada molt i el partit a Montilivi és una excusa per anar a passar el dia amb la dona, tot i que hi anem cada any varis cops.
Espero que es salvin la veritat, encara que si baixessin, tingués les parts positives de poder pescar algun jugador que no vulgués marxar de Catalunya o de que POTSER farien més partits dels que juguem fora per la tele, tot i que amb això de la LigaTV ja no és tant problema.

Em va agradar molt Gerard Bordas, no es cap descobriment pero deu nidò com la belluga..
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2947
  • Som el Sabadell !
« Respondre #110 el: 09 de Març de 2014, 18:01:04 pm »
No li vull cap mal al Girona, i per mi es millor anar a jugar alla que no pas per exemple a Alcorcon, pero si acaba baixant (l'unic que sortirem guanyant es que ens faran mes partits fora de casa per TV3) hi han molts jugadors interesants que potser els hi agradaría no moures de catalunya i es podría "pescar" algun jugador...
Hem tornat !

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #111 el: 09 de Març de 2014, 19:54:26 pm »
Aquests últims 6 punts ens feien molta falta. Què bé! L'ambient estic d'acord que també molt bé. Tot i no ser un camp molt tancat, hi havia moments que no vegis com rugia la NCA.

Pel que fa al partit, a la primera mitja hora ens van fotre un bany, però a partir del gol i sobretot del segon gol, tot va canviar. Ja fa dies que el mig camp no funciona gaire i ahir a més a més amb la baixa de Juanjo i l'invent d'Olmo com a interior, doncs tampoc. Però així és el futbol; a vegades els detalls marquen bastant la diferència. Nosaltres varem tenir un porteràs i ells no.

Estic molt content per tots nosaltres i una mica trist pels gironins. La veritat és que com no guanyin la setmana vinent contra el Murcia tindran un peu i mig a 2a B (si no li tenen ja ara). Per cert, detallàs el que van tenir tots els jugadors del Girona amb la seva afecció: A l'acabar el partit tots es van acostar a la zona on hi havien els seus seguidors i els hi van regalar les samarretes (varen ser molts els que varen fer aquest gest). Si foten al carrer a Javi López encara baixaran més ràpid.

Avui és un d'aquells dies que dóna gust parlar de futbol i especialment del Sabadell!  :bandera
« Darrera modificació: 09 de Març de 2014, 20:00:48 pm per jarisacat »

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #112 el: 09 de Març de 2014, 19:58:40 pm »
Cosas que quiero destacar y que no se han hablado (Me alegro de que el SBD haya ganado, pero todo lo que pueda decir ya se ha dicho)

- Bonita pancarta nueva de los Hooligans Valles en el gol sur. La negra que tienen de "quita y pon" que ponen siempre detras de la porteria, se les habia quedado pequeña.

-Buena entrada aunque me esperaba un poco mas de aforo, aun asi, no me puedo quejar.

- Olmo hizo los cambios un poco tarde, podia haber empezado a mover jugadores ya con el 3-0 ya que, era irremontable para el Girona ese resultado. Mas que nada, para haberle dado minutos a Sotan que sale de una lesion y asi vuelve otra vez a cargar las pilas

- Es la primera vez que veo la Ola en la Nova Creu Alta, impresionante  :happy2:

No li vull cap mal al Girona, i per mi es millor anar a jugar alla que no pas per exemple a Alcorcon, pero si acaba baixant (l'unic que sortirem guanyant es que ens faran mes partits fora de casa per TV3) hi han molts jugadors interesants que potser els hi agradaría no moures de catalunya i es podría "pescar" algun jugador...

Amb la nova incorporacio de la web "LaligaTV.es" ja poden anar-se  a fer punyetes els de BarçaTV (TV3)

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5864
« Respondre #113 el: 09 de Març de 2014, 20:00:20 pm »
Doncs jo crec que el Girona te equip de sobres per salvar-se. Només han de creure una mica. Son tant sols 4 puntets... i jo vull que es salvin, m'agrada molt girona com a ciutat i mereixen un equip a segona com nosaltres.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #114 el: 09 de Març de 2014, 20:03:28 pm »
Doncs jo crec que el Girona te equip de sobres per salvar-se. Només han de creure una mica. Son tant sols 4 puntets... i jo vull que es salvin, m'agrada molt girona com a ciutat i mereixen un equip a segona com nosaltres.

Jo vull que el Girona no baixi mes que res perquè aixi l'any que be podem tornar a desplaçar-nos a Montilivi.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2374
« Respondre #115 el: 09 de Març de 2014, 20:22:49 pm »
potser el girona no. Però si ens salvem, potser hi haurà el Llagostera. Qui ho sap

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #116 el: 09 de Març de 2014, 20:51:49 pm »
potser el girona no. Però si ens salvem, potser hi haurà el Llagostera. Qui ho sap

La veritat és que si el Llagostera acabés 1er de grup, en la fase d'ascens podria ser un rival molt incòmode per a qualsevol equip; sobretot si en el tram final de la temporada les lesions els respecten i arriben als dos partits de l'eliminatòria amb els seus millors jugadors a punt. Juguen sempre amb moltíssima intensitat (com a local, en un camp extremadament petit) i si aquí hi afegeixes que no patirien cap tipus de pressió extra negativa, doncs no sé, jo si fos un equip rival no em fiaria gaire.
« Darrera modificació: 09 de Març de 2014, 21:05:36 pm per jarisacat »

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #117 el: 09 de Març de 2014, 21:14:03 pm »
Sembla mentida com un equip que és capaç de fer el que va fer ahir, hagi pogut estar tantes jornades sense guanyar un partit o en zona de descens... Jugar al futbol com ho vam fer i amb deu homes és senzillament acollonant! Nauzet, Gato i Aníbal són la punta d'un iceberg que forma tot l'equip que ahir defensivament es va buidar i en atac va ser un martell sense compassió.
A banda de sumar els tres punts, importantíssims i bàsics, el més important és "com" els vam sumar i a més, davant de molts aficionats no habituals a qui molt probablement hem pogut enganxar pel proper partit amb el Córdova. Sense dubte, partits com els d'ahir fan afició i ens donen a tots plegats i també a l'equip la tranquilitat necessària per poder seguir endavant en aquesta croada per la permanència un any més a Segona.
És evident que ni abans erem tan dolents ni ara som tan bons, però el que és segur és que l'equip ha donat un pas endavant i jugadors que d'entrada estaven cridats a ser puntals en aquest equip estan començant a donar el que s'esperava d'ells. I tot plegat, a l'espera, de recuperar a homes com Moha, Ciércoles, Hidalgo, Christian i tenint a la recàmara a Tamudo o Víctor Goni.
Queden 13 jornades i temps per absolutament tot, pel millor i pel pitjor, però és de calaix que si som capaços de mantenir la tensió i nivell de concentració d'ahir, no haurem de patir per seguir en el futbol professional.
El que sí tinc clar, és que tot el que sigui no perdre a Las Palmas serà un gran resultat, i que des de ja hem de començar a planificar el dos partits seguits que tindrem a casa, doncs tenim el temps més que suficient com per pensar en mesures que deixin en no res l'ambient que vam viure ahir a l'estadi, fent que aquest sigui encara millor.  Paquets d'entrades que serveixin per veure els dos partits, repetir l'experiència dels 5 euros però amb entrades il.limitades, convidar a més escoles si cal, el que sigui, però fora bo que club, penyes i tothom qui vulgui i pugui aporti idees per fer de la Nova Creu Alta una autèntica olla a presió.
En fi, enhorabona a tothom i endavant!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9075
« Respondre #118 el: 09 de Març de 2014, 22:30:56 pm »

Ja es oficicial, destituït Javi López i reemplaçat per Pablo Machín (ex Numància)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2947
  • Som el Sabadell !
« Respondre #119 el: 09 de Març de 2014, 22:31:34 pm »
Estic super-content per la victoria, pero de moment toco de peus a terra, ens queden 4 PARTITS PER GUANYAR, si juguem com la segona part d'ahir ho farem amb la gorra con deia aquell, si pillem una ratxa de 6 partits sense guanyar com abans de Jaen ho pasarem malament, per tant em vull quedar amb el Sabadell de la segona part d'ahir, i quan arribem als 50 punts ja en parlarem... 
Hem tornat !