Autor Tema: INICIATIVES i IDEES PARTIT GIRONA  (Llegit 9041 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
INICIATIVES i IDEES PARTIT GIRONA
« el: 03 de de 2014, 10:04:34 am »
Obro aquest post per recollir idees i iniciatives per portar el major nombre de persones a l'estadi davant aquest partit tant important.

El que no he acabat d'entendre si amb 5 € et donen una entrada o dos. Em sembla haver llegit que eran 2 entrades. O sigui 2,5 € la entrada. Si cada soci comprés només 5 entrades(12,5€) passaríem de les 10.000 persones.Encrara que las regalem a qui sigui. Pot ser una bona idea si es té una botiga, per exemple, comprar un paquet d'entrades per regalar als clients.

A veure si no fa massa fred ni plou. El dolent és l' hora però hem de fer el que podem per atreure la gent i l' estadi faci goig. Segur que guanyem i serà un partit dels que farà afició.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
Re:INICIATIVES i IDEES PARTIT GIRONA
« Respondre #1 el: 03 de de 2014, 10:07:25 am »
Cada soci pot comprar un maxim de 2 entrades per la seva zona a 5 euros cada una
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #2 el: 03 de de 2014, 10:38:29 am »
I dic jo... ja que és evident que no serem prous per fer un mosaic ni res d'això (ja m'agradaria a mi, jeje), algú se li ocorre alguna iniciativa que doni caliu abans del partit ("tifo" al Gol Nord?, animar a portar banderes amb pal per fer-les voleiar?, alguna "súper bandera" d'aqulles enormes que té alguna penya?)?

Qué us sembla? Ara és el moment per començar a pensar coses de cara a dissabte, a veure si animem al personal!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

• Jugador Prof.
« Respondre #3 el: 03 de de 2014, 10:48:42 am »
Per cert, les entrades que podem treure els socis, ¿han de ser anticipades o es poden treure a taquilla?
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #4 el: 03 de de 2014, 11:33:30 am »
Per cert, les entrades que podem treure els socis, ¿han de ser anticipades o es poden treure a taquilla?
Anticipades
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #5 el: 03 de de 2014, 12:22:18 pm »
I dic jo... ja que és evident que no serem prous per fer un mosaic ni res d'això (ja m'agradaria a mi, jeje), algú se li ocorre alguna iniciativa que doni caliu abans del partit ("tifo" al Gol Nord?, animar a portar banderes amb pal per fer-les voleiar?, alguna "súper bandera" d'aqulles enormes que té alguna penya?)?

Qué us sembla? Ara és el moment per començar a pensar coses de cara a dissabte, a veure si animem al personal!
els 2 últims cops que vam fer algo (las palmas i ponfe) vam acabar com vam acabar...
El que sí s' ha de fer és animar als nostres i que el rival surti pensant que d'allà no s' emportaran ni un sol punt.
Que se'ls hi facin llargs els 90 minuts.

• Jugador Prof.
« Respondre #6 el: 03 de de 2014, 12:31:51 pm »

els 2 últims cops que vam fer algo (las palmas i ponfe) vam acabar com vam acabar...
El que sí s' ha de fer és animar als nostres i que el rival surti pensant que d'allà no s' emportaran ni un sol punt.
Que se'ls hi facin llargs els 90 minuts.

Home, no et dic que no. Cert és que les últimes vegades la cosa no va acabar com haguéssim volgut. Però realment no veig la relació causa-efecte entre fer alguna cosa una mica singular a la prèvia del partit i que no haguem de guanyar al final...

Però vaja, és la meva opinió  :beer2
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
...
« Respondre #7 el: 03 de de 2014, 15:13:49 pm »
Si dissabte no esta l'estadi ple... (CE Sabadell - Girona REFLEXIO)

Apaguem i fotem el camp... Si amb aquesta iniciativa de portar gent els socis per 5€, ja no funciona, toquem el dos. Mes que res, perquè ja no tindrà sentit dir que el problema de que la gent no vingui a l'estadi es per el tema dels calers. I si no, mireu aquest estiu, el CE Sabadell - Selecció Andorrana de Futbol, partit 100% Gratuït i ni deu, nomes tribuna i no estava ple.

Ho dic i ho torno a dir; El problema que te el CE Sabadell es que la gent es del Barça La gent, prefereix veure un FCB - Almeria i no un CE Sabadell - Real Zaragoza. I aixo es respectable, però per mi patètic.

Es cert, que per el tema de la crisis, la gent no te diners, pero collons, una cosa es no tindre diners per pagar 350€ per l'abonament per temporada a Tribuna, i l'altre es desaprofitar entrades especials que fan per aturats, nens, famílies...

Una altre cosa que no entenc, La Nova Creu alta buida, però el Corte Ingles ple... Algú m'ho explica? Perque El Corte Ingles no es precisament un centre comercial "Be de preu"...

Un dia podríem anar per el carrer i preguntar a la gent al atzar que ens diguin 5 jugadors del 11 titular que juguin al CES aviam quanta gent son capaços de respondre be.

« Darrera modificació: 03 de de 2014, 15:17:34 pm per KILLERSBD »

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 03 de de 2014, 15:19:57 pm »
Una cosa bonica i senzilla es alçar les bufandes al saltar els jugadors al camp. Més vella que caminar, però quan tothom ho fa queda bé.
The pride of Catalunya

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:...
« Respondre #9 el: 03 de de 2014, 15:22:28 pm »
Ho dic i ho torno a dir; El problema que te el CE Sabadell es que la gent es del Barça La gent, prefereix veure un FCB - Almeria i no un CE Sabadell - Real Zaragoza. I aixo es respectable, però per mi patètic.
El problema és que la gent preferix vore el Barça o el Madrid a casa, amb el pixadero i la nevera a 10 segons i sentat en el sofà que no anar al camp. I si no té pasta, preferix anar al bar a vore el partit dels dos grans per una cervesa.
I el segon problema és que des de temps inmemorials no mos sabem vendre. NO podem fotre les culpes als altres, hem de saber reconquerir el mercat.

Una cosa bonica i senzilla es alçar les bufandes al saltar els jugadors al camp. Més vella que caminar, però quan tothom ho fa queda bé.
Bufandes i banderes. I ja seria perfecte si se regalés una entrada per al proper partit amb l'adquisició d'una bandera quan vols omplir el camp en un partit important contra un equip de la zona baixa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #10 el: 03 de de 2014, 15:48:25 pm »

"Es que a mi em fa vergonya" "Que pensara la gent de mi, segur que em miren raro"   :malament :malament :malament

Jo sempre es sonar l'himne, bufanda desplegada i cantar a tot pulmo.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #11 el: 03 de de 2014, 16:08:11 pm »

"Es que a mi em fa vergonya" "Que pensara la gent de mi, segur que em miren raro"   :malament :malament :malament

Jo sempre es sonar l'himne, bufanda desplegada i cantar a tot pulmo.

Al gol nord (zona de les penyes) ho fem, ja ho he dit molts cops, a veure si la gent del lateral, tribuna... s'anima.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #12 el: 03 de de 2014, 16:47:02 pm »
Posant el club la entrada més barata a 15... A la gent no li crida això...

EDITO: He estat pensant i podriem fer una caminata des de la plaça Jaume Viladoms fins al temple per anar creant ambient pel carrer.
« Darrera modificació: 03 de de 2014, 16:54:17 pm per HonorAlSabadell »

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #13 el: 03 de de 2014, 17:18:24 pm »
Posant el club la entrada més barata a 15... A la gent no li crida això...

EDITO: He estat pensant i podriem fer una caminata des de la plaça Jaume Viladoms fins al temple per anar creant ambient pel carrer.

La gent no es mou per el CE Sabadell ni gratis. Ara aixo si, si al Sabadell juga las fase de play off una altre cop pero aquesta vegada per pujar a 1ºA, la Nova Creu Alta plena de "Arlequinats de tota la vida"...  :malament

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #14 el: 03 de de 2014, 17:24:50 pm »
Es tindria que fer un altre tipus de publicitat de cara al futur

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #15 el: 03 de de 2014, 21:39:52 pm »
De moment apunteu 3 mes al estadi, 3 amics del meu fill i perque des de Castellar mes de 5 al cotxe no hi cabem...
Hem tornat !

Desconnectat Hool1993

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #16 el: 04 de de 2014, 11:32:07 am »
El problema es, com diu KILLER, es que la gent prefereix gastar-se la morterada en una entrada pel bar$a o el mandril en mes de gastar-se deu euros per animar l'equip de la ciutat. No està a la moda suposo.

I si, els bufandeos es algo molt antic, pero per mi es de lo millor que es pot fer. Dona color i es molt classic.

Solo quien comparte mi pasión entiende mi locura

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 04 de de 2014, 11:49:39 am »
Els socis acabem de rebre un e-mail amb la publicitat de que cada soci té 2 entrades a 5€ cadascuna. També inclou un concurs per el dia del Córdoba FC.

Almenys es mouen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SempreCES

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #18 el: 04 de de 2014, 12:42:11 pm »
Els socis acabem de rebre un e-mail amb la publicitat de que cada soci té 2 entrades a 5€ cadascuna. També inclou un concurs per el dia del Córdoba FC.

Almenys es mouen.

Doncs a veure si és cert que ha partir d'ara es prenen el contacte amb el soci d'una forma més seriosa.

:ok
Eternament Arlequinat!

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #19 el: 04 de de 2014, 14:48:00 pm »
Que dieu, algu s'apunta a la caminada arlequinada per anar al temple?