Autor Tema: INICIATIVES i IDEES PARTIT GIRONA  (Llegit 9036 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:INICIATIVES i IDEES PARTIT GIRONA
« Respondre #20 el: 04 de de 2014, 15:30:20 pm »
Aquesta iniciativa m'agrada, jo crec que podem arribar a 5000 persones o fins i tot més.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #21 el: 04 de de 2014, 21:36:05 pm »
Yo para la campaña de la proxima temporada haria una cosa invertiria dinero q tampoco seria una grandisima cosa pero pondria banderas gigantes por todos los edificios municipales y en la fachada del banco sabadell sitio muy transitado con el lema EN SABADELL TENEMOS Q SER DEL SABADELL un eslogan agresivo. Y el video de captacion de socios algo q ningun club ha hecho q es un lipdub desde la entrada del estadio hasta visitar todo el estadio y saliendo en el todos los directivos jugadores trbajadores y aficionados seria una forma de hacerse sentir un club muy cercano es invertir un poco y los resultados los duplicaria estoy seguro. Y si no se ven capaces q me lo ofrezcan a miel puesto de marketing. Y mmuchas mas cosas q tengi en la cabeza con coste 0 y la afluencia ya os digo yo q doblariamos

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #22 el: 06 de de 2014, 17:14:10 pm »
Yo lo de alzar la bufanda lo hago en cada partido y eso que por mi zona de gol norte soy el único, pero siempre lo hago y lo haré siempre, estaría bien que lo hicieramos muchos, sin duda sería bonito!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #23 el: 06 de de 2014, 17:48:11 pm »
This is La Nova Creu Alta  :mml:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #24 el: 07 de de 2014, 18:13:58 pm »
El dia que es facin les coses amb cap i ganes, potser funcionen millor les iniciatives.
semblen iniciatives pensades per fer veure que algo es fa.

Peró com diables volem fer que vagi gent nova a l'estadi si la promoció és per a socis?
Com es promocionen les coses?

Agafeu un partit, pengeu els cartells i poseu les entrades a 6€. PERÓ EN ELS CARTELLS QUE POSI ENTRADES A 6€ SUPERGRAN. Ja veureu com la cosa s'anima.

I si aixó es fa durant temps, ja veureu com 8000 al camp serà la tònica normal. I un cop la gent ACOSTUMADA, i recalco aquesta paraula, ACOSTUMADA, potser podrem demanar 10 eurets o que es facin socis per evitar llaaaaaargues cues a guixetes.

Peró es que sembla que de ganes ben poques per fer coses, cordons!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #25 el: 07 de de 2014, 18:33:37 pm »
El dia que es facin les coses amb cap i ganes, potser funcionen millor les iniciatives.

Peró com diables volem fer que vagi gent nova a l'estadi si la promoció és per a socis?

Agafeu un partit, pengeu els cartells i poseu les entrades a 6€. PERÓ EN ELS CARTELLS QUE POSI ENTRADES A 6€ SUPERGRAN. Ja veureu com la cosa s'anima.

I si aixó es fa durant temps, ja veureu com 8000 al camp serà la tònica normal. I un cop la gent ACOSTUMADA, i recalco aquesta paraula, ACOSTUMADA, potser podrem demanar 10 eurets o que es facin socis per evitar llaaaaaargues cues a guixetes.

Si algú que no sigui soci té realment interés en una entrada a 5 euros segur que coneix algun soci que l'hi pot comprar una. Gairebé tothom que segueix una mica l'equip coneix algun soci del Sabadell. El que falta és una ciutat futbolera i amb ganes de seguir al CE Sabadell. I això no crec que ho tinguem mai. ¨

I pel que he vist ja que he viscut a els dos llocs, en general la gent del meu poble veig que té més interés pel Sabadell que no pas la gent de la ciutat.

Desconnectat julen

• Aleví
  • Missatges: 30
« Respondre #26 el: 07 de de 2014, 18:39:34 pm »
yo en esto soy pro Soteras , el que quiera venir que page.Porque a mi no es que me sobre el dinero y hago el esfuerzo cada año para pagar mi carnet.Y ademas encima ,a veces ,la gente parece que te hace un favor cuando los invitas a algun partido,por el morro.Para mi una buena opcion seria venta de entradas a traves de internet ( hay gente que no se puede acercar al campo ) y otra seria packs de tres entradas a 20 euros por ejemplo (un precio similar al de ser socio ).El problema de que el socio tenga que recoger las entradas de esta semana es que la mayoria de gente no les cobras la entrada al amigo o familia  .Por eso encima que tienes que ir tu a buscarlas las pagas tu.Visca el c.e.Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 07 de de 2014, 19:00:05 pm »
yo en esto soy pro Soteras , el que quiera venir que page.Porque a mi no es que me sobre el dinero y hago el esfuerzo cada año para pagar mi carnet.Y ademas encima ,a veces ,la gente parece que te hace un favor cuando los invitas a algun partido,por el morro.Para mi una buena opcion seria venta de entradas a traves de internet ( hay gente que no se puede acercar al campo ) y otra seria packs de tres entradas a 20 euros por ejemplo (un precio similar al de ser socio ).El problema de que el socio tenga que recoger las entradas de esta semana es que la mayoria de gente no les cobras la entrada al amigo o familia  .Por eso encima que tienes que ir tu a buscarlas las pagas tu.Visca el c.e.Sabadell

Aquí les clavat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #28 el: 07 de de 2014, 20:19:40 pm »
Además de potenciar la base que hay e intentar agrandarla desde la propia influencia que podamos tener los socios, la única solución que veo yo es crear una red fija que nos implante en la vida (por lo menos deportiva) de la ciudad y alrededores para así poder tener una base social estable y ser capaces de mantenerla. Esto se traduce en campañas dirigidas a tener convenios, facilidades, actos, campeonatos desde el fútbol base, concursos, yo que sé, con cualquier entidad deportiva o asociación que se nos ocurra, bares, etc. y que eso sea inamovible, sin que tenga que estar sujeto a promociones que puedan ir o venir según el éxito que tengan. Creo que con el tema de los calendarios ya se dio un tímido paso por ese camino. Lo que tengo claro es que mediante campañas de marketing "tradicional" nuestro producto (deportivo) no puede competir con los de alrededor a no ser que depauperemos su valor (lo que propone Kita), y que deberíamos poner esfuerzo en cohesionar nuestra base, hacerla partícipe y mejorar y mucho la experiencia que supone ir a un partido del Sabadell, así alomejor alguno dejaba de comparar los proyectos deportivos y se fijaba en otras cosas. Esto podría ir desde mejorar la megafonía y la animación desde la misma, dar facilidades a las peñas de animación, enraízarlas dentro de sus gradas, crear algún tipo de imaginario o cultura dentro del estadio y en sus alrededores (de esto en Inglaterra y Alemania saben mucho), optimizar las relaciones entre las peñas y el club y entre ellas mismas, arreglar el tema de los desplazamientos... todo encaminado a potenciar el sentimiento de unión a través de ciertas especificidades.

A partir de ahí estaría bien dejar de lamentarnos, tendríamos que sacar el orgullo de estar donde estamos siendo tan pocos como creemos, digo yo que tendrá el mismo o más mérito hacer lo mismo que los demás con menos no? Y, así, en vez de estar obsesionados cada p*** día de nuestra vida con llenar el campo exagerado que tenemos o con los 200.000 habitantes y la madre que los parió, podríamos pensar en quitarle asientos y adecuarlo a nuestra base, creo que eso sería beneficioso hasta para nuestra **** salud mental. Señores, se puede estar perfectamente en Segunda y subir incluso a Primera con 3500 socios y un campo que no llegue a las 8000 espectadores, ejemplos hay de ello. Que alguien me diga cuantos clubes conoce que haga lo que nosotros con las condiciones que tenemos hombre, a mi sólo me salen 3 en toda la LFP, pues olé, somos uno de esos.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #29 el: 07 de de 2014, 22:37:14 pm »
Y lo que no tienen todos los clubes son 3500 que viven POR y PARA el sabadell.

Por eso hemos de avenirnos bien, porque todos los que vamos al campo, los 3500, lo somos y lo sentimos realmente, y eso tiene mucho merito en las condiciones y lugar que estamos nosotros en el mapa.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #30 el: 07 de de 2014, 23:00:11 pm »
Además de potenciar la base que hay e intentar agrandarla desde la propia influencia que podamos tener los socios, la única solución que veo yo es crear una red fija que nos implante en la vida (por lo menos deportiva) de la ciudad y alrededores para así poder tener una base social estable y ser capaces de mantenerla. Esto se traduce en campañas dirigidas a tener convenios, facilidades, actos, campeonatos desde el fútbol base, concursos, yo que sé, con cualquier entidad deportiva o asociación que se nos ocurra, bares, etc. y que eso sea inamovible, sin que tenga que estar sujeto a promociones que puedan ir o venir según el éxito que tengan. Creo que con el tema de los calendarios ya se dio un tímido paso por ese camino. Lo que tengo claro es que mediante campañas de marketing "tradicional" nuestro producto (deportivo) no puede competir con los de alrededor a no ser que depauperemos su valor (lo que propone Kita), y que deberíamos poner esfuerzo en cohesionar nuestra base, hacerla partícipe y mejorar y mucho la experiencia que supone ir a un partido del Sabadell, así alomejor alguno dejaba de comparar los proyectos deportivos y se fijaba en otras cosas. Esto podría ir desde mejorar la megafonía y la animación desde la misma, dar facilidades a las peñas de animación, enraízarlas dentro de sus gradas, crear algún tipo de imaginario o cultura dentro del estadio y en sus alrededores (de esto en Inglaterra y Alemania saben mucho), optimizar las relaciones entre las peñas y el club y entre ellas mismas, arreglar el tema de los desplazamientos... todo encaminado a potenciar el sentimiento de unión a través de ciertas especificidades.

A partir de ahí estaría bien dejar de lamentarnos, tendríamos que sacar el orgullo de estar donde estamos siendo tan pocos como creemos, digo yo que tendrá el mismo o más mérito hacer lo mismo que los demás con menos no? Y, así, en vez de estar obsesionados cada p*** día de nuestra vida con llenar el campo exagerado que tenemos o con los 200.000 habitantes y la madre que los parió, podríamos pensar en quitarle asientos y adecuarlo a nuestra base, creo que eso sería beneficioso hasta para nuestra **** salud mental. Señores, se puede estar perfectamente en Segunda y subir incluso a Primera con 3500 socios y un campo que no llegue a las 8000 espectadores, ejemplos hay de ello. Que alguien me diga cuantos clubes conoce que haga lo que nosotros con las condiciones que tenemos hombre, a mi sólo me salen 3 en toda la LFP, pues olé, somos uno de esos.

Yo siempre lo he creído. El futuro está en la base, en los futboleros de la comarca (como mínimo). El futuro depende de la unión que podamos crear alrededor de un gran club; porque el Sabadell siempre lo ha sido.     

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #31 el: 10 de de 2014, 10:05:07 am »

Si algú que no sigui soci té realment interés en una entrada a 5 euros segur que coneix algun soci que l'hi pot comprar una. Gairebé tothom que segueix una mica l'equip coneix algun soci del Sabadell. El que falta és una ciutat futbolera i amb ganes de seguir al CE Sabadell. I això no crec que ho tinguem mai. ¨

I pel que he vist ja que he viscut a els dos llocs, en general la gent del meu poble veig que té més interés pel Sabadell que no pas la gent de la ciutat.

No em cansaré de repetir...:

EL FUTBOL ÉS UNA COSA QUE MOLTS DECIDEIXEN A ÚLTIMA HORA, i les entrades s'haurien de vendre a aquest preu fins l'hora del partit.

A més, S'HAURIA DE PUBLICAR EN ELS CARTELLS EN GRAN

I per acabar, MOLTA GENT NO CONEIX UN SOCI ENCARA QUE ET SEMBLI MENTIRA. I són aquests els que cal viciar. I no es pasaran mitja setmana buscant un soci al qual no coneixen per que es desplacin a l'estadi a comprar una entrada.

Os ti a!!!   Peró es que aixó no ho veu ningú?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #32 el: 10 de de 2014, 10:07:01 am »

Aqui la pregunta seria...

Quin conveni té el club signat amb el Gremi de Restauració de Sabadell?

I quin amb els comerciants? I la cambra de comerç? O el gremi de...?

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #33 el: 10 de de 2014, 16:21:06 pm »
D'aqui 2 setmanes tenim 2 partits seguits a casa. Per poc que pensin, la directiva se n'adonarà que han posar un pack d'entrades o altres promocions engrescadores.

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #34 el: 11 de de 2014, 07:51:23 am »
D'aqui 2 setmanes tenim 2 partits seguits a casa. Per poc que pensin, la directiva se n'adonarà que han posar un pack d'entrades o altres promocions engrescadores.

Justament això pensava jo ahir. Una cosa tipus entrada pels dos partis a 15€, o algo així. A veure si toquem la tecla per que funcioni. Si aquesta setmana puntuem a l'Insular, segur que podem fer caixa de cara als dos partits seguits a casa!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #35 el: 11 de de 2014, 12:13:53 pm »

Justament això pensava jo ahir. Una cosa tipus entrada pels dos partis a 15€, o algo així. A veure si toquem la tecla per que funcioni. Si aquesta setmana puntuem a l'Insular, segur que podem fer caixa de cara als dos partits seguits a casa!

es més, jo faria un pack d'aquestes dues jornades que juguem a casa, 12/15 euros per les dues setmanes i si vens als dos partits et regalaria el proper a casa

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #36 el: 11 de de 2014, 12:41:27 pm »

potser és una burrada el que diré: pack per 2 partits, si es guanyen els 2, descompte o gratis el següent

es més, jo faria un pack d'aquestes dues jornades que juguem a casa, 12/15 euros per les dues setmanes i si vens als dos partits et regalaria el proper a casa

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #37 el: 13 de de 2014, 10:53:45 am »
4500 espectadors.
Partit televisat
Se jugava a les 20 hores, que els nens petits, algun sopars, etc, no te permetien anar al camp.
Per mí, los números bons però millorables.
Falta que se posi més clar en els cartells el preu: Adhesiu carbassa o groc fluorescent amb 5€ amics de soci, collona.

I més promocions:
-Dia del soci: fins a 5 entrades a 5€ per als socis i que se puguen reservar per recollir en taquilla.
-Dia de Barberà, etc: Entrada a 5€ per als que sien de Barberà, etc.
-Dia de la dona: Entrada a 5€ per a la dona no sòcia.
-Dia del simpatitzant: Entrada a 5€ per a zona gols.
-Dia del que sia: sempre hi pot haver una escusa per a fer un descompte en els gols, almenys.

Igualment m'ha arribat que el dia de la promoció del ví, se va triomfar com la coca-cola. Seguirem valorant les iniciatives que tinga esta gent.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!