Autor Tema: J. 29 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h  (Llegit 25573 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
  • Gènere: Masculí
Re:J. 28 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h
« Respondre #120 el: 09 de de 2014, 23:14:43 pm »
Enorabona a tothom per la gran entrada/festa d'ahir. Feia goig veure l'estadi i sobretot l'ambient que es va viure!! Aquest és el camí. Si el club ens posa els intruments, crec que tots els socis podem exercir aquesta tasca pastoral que no és altre que sumar més gent en el coneixament i la propagació de la nostra casa. Això és el què millor podem fer els socis i aficionats. Si seguim així podem arribar molt lluny....Jo ahir vaig venir amb la meva dona i dos amics que ja em van assegurar que tornaran...bé, mica en mica s'omple la pica...
Esportivament vàrem fer un pas endevant molt important i, encara que comparteixo els comentaris del partit, la veritat és que ahir poc importava el joc però SI el resultat i aquest va ser vital. En quant al joc comentar que no vaig entendre la primera mitja hora....Inclús en algun moment em va donar sensació de falta d'actitud i una espessor important. És això el què em preocupa...aquestes lagunes/pajaras que fa que s'hagi de produir un fet com una expulsió per tal que l'equip reaccioni i es possi les piles....per sort això va ser així perquè jo em temia el pitjor...caldria que el cos tècnic treballi això...és fonamental cara als partits que falten, encara que per sort hi han jugadors que en els moments difícils es tiren el equip a l'esquena com Nauzet i l'Annibal. Gràcies nois un cop més!! Espero que ara recuperant Moha, Hidalgo etc...el equip agafi serenor a l,hora de jugar la pilota ja que hem demostrat, que saber-la tocar en sabem i molt!!
Però em quedo amb les coses positives que van ser moltes, i sobretot relativitzar i posar els peus a terra i a seguir puntuant ja que queda encara molt. Espero que això faci agafar confiança als jugadors i enganxar una ratxa com la del desembre. Seguim partit a partit, i sobre el futur ja en parlarem!!!
Molts Ànims i felicitats a tothom!! Podem!! Ara a guanyar a Las Palmas!!!
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #121 el: 10 de de 2014, 08:19:49 am »
La primera mitja hora horrible i sense actitut. Arran de l'expulsió de Carlos Hernandez  l'equip es transforma ell solet i convertim el TEMPLE en una de les grans nits de la història arlekinada. Això també ha ser ser motiu de reflexió.
Dit això, gran nit de futbol a la segona part. Resumint el canvi produït arran de l'expulsió només té dos noms: ACTITUT i COLLONS. I molt important CREURE-S'HO.
L'equip ara té motius per anar cap a la salvació.
Tres noms propis: NAUZET: És el TOP 5 de porters de la 2ª A.  ANIBAL: Indiscutible i Indispensable. GATO: Gran partit i Determinant.
Esperem veure més partits així abans de que acabi la temporada. Si volen poden.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 516
  • el último choriso
Re:J. 28 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20hue
« Respondre #122 el: 10 de de 2014, 09:00:22 am »
En general coincido con las opiniones. Sólo algún apunte particular: jugar con  un centrocampista es toda una declaración de intenciones por parte del sr. Olmo, o sea , jugar al pelotazo como contra el Numancia.
Martí Crespí no puede jugar más de mediocentro. No sabe que hacer con el balón en los pies.
Lo de poner a Olmo de media punta me pareció una broma de mal gusto. De medio centro hizo un partido para quitarse el sombrero.
Y mención especial merece el partido de Longás:  sin duda el jugador más técnico de la plantilla. El sábado estaba en todas las partes del campo, cerrando huecos en defensa y distribuyendo juego. Espero que el mister se de cuenta de que sí o sí debe ser la pareja de Juanjo en el medio campo.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #123 el: 10 de de 2014, 11:06:25 am »
Només afegir una cosa de la qual no s'ha parlat.

S'ha dit que Nauzet va ser clau abans de l'expulsió. Però per mi l'únic jugador de camp que es va deixar la pell va ser Toni Lao. El proper partit titular indiscutible!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #124 el: 10 de de 2014, 14:12:31 pm »
Només afegir una cosa de la qual no s'ha parlat.

S'ha dit que Nauzet va ser clau abans de l'expulsió. Però per mi l'únic jugador de camp que es va deixar la pell va ser Toni Lao. El proper partit titular indiscutible!.

Toni Lao és Toni Lao . Indispensable en la plantilla.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
Re:J. 29 Sabadell - Girona Dissabte 8 de Març a les 20h
« Respondre #125 el: 10 de de 2014, 19:28:39 pm »
Sólo quiero decir una cosa, estos jugadores, cuando "se desmelenan" y le ponen toque y velocidad al juego, son capaces de ganar a cualquiera. Creo que están entre los cinco equipos que mejor toque tienen y, por lo tanto, que mejor nivel de juego pueden alcanzar.

Sólo les falta creérselo, ganas o motivación. Por eso me fastidia (por no decir otra cosa) cuando el equipo sale absolutamente plano y sin sangre.

Hemos tirado muchos partidos fuera de casa buscando un simple empate sin ambición alguna. Salgamos a mandar, coño! Salgamos a jugar y ganar!

Que no siempre se nos tenga que cruzar una adversidad para darlo todo!

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #126 el: 10 de de 2014, 20:00:03 pm »
Jo, en la expulsió, vaig veure el partit perdut, per que a part de Nauzet, de Longás i de Lao, no vaig veure a ningú gaire centrat. La reacció és de 10 i la segona part va ser una mostra del que pot arribar a donar aquest equip, empenta, rapidesa, intensitat, ganes, tot els adjectius positius que m'arribin al cap.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #127 el: 11 de de 2014, 12:00:46 pm »
Sólo les falta creérselo, ganas o motivación. Por eso me fastidia (por no decir otra cosa) cuando el equipo sale absolutamente plano y sin sangre.

Totalment d'acord. Ara mateix, si no fos per les aturades providencials amb Nauzet amb el 0-0, potser estaríem lamentant una derrota i que se'ns acostés un rival directe.

La primera mitja hora de partit, vaig veure a l'equip bastant fluix, i poc consistent. La reacció amb la expulsió, va ser el millor, però no sempre ens donaran un motiu per a sortir a mossegar com si no hi hagués demà.

Cal seguir millorant i tenir sempre el nivell dels últims deu minuts de la primera part i de la segona part, amb moltes ganes de matar al rival el més aviat possible, on TOTS els jugadors varen estar a un gran nivell.

Ara no fem volar coloms, estem a 4 dels de dalt i a 4 dels de baix, que és on hem de mirar d'allunyar-nos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5156
« Respondre #128 el: 11 de de 2014, 12:43:55 pm »

Totalment d'acord. Ara mateix, si no fos per les aturades providencials amb Nauzet amb el 0-0, potser estaríem lamentant una derrota i que se'ns acostés un rival directe.

La primera mitja hora de partit, vaig veure a l'equip bastant fluix, i poc consistent. La reacció amb la expulsió, va ser el millor, però no sempre ens donaran un motiu per a sortir a mossegar com si no hi hagués demà.

Cal seguir millorant i tenir sempre el nivell dels últims deu minuts de la primera part i de la segona part, amb moltes ganes de matar al rival el més aviat possible, on TOTS els jugadors varen estar a un gran nivell.

Ara no fem volar coloms, estem a 4 dels de dalt i a 4 dels de baix, que és on hem de mirar d'allunyar-nos.
Ho sento MUTIO...però la psicòloga la tenim per això per exemple. Apart que l'entrenador tb té la feina de que surtin endollats...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #129 el: 11 de de 2014, 15:18:24 pm »
Aunque sea tarde pero quería escribir en el hilo, yo soy de los raros por aquí me gusta escribir cuando se gana y cuando se pierde no me hace nada escribir y muchas jornadas ni escribo.

Poco que añadir, grande Nauzet con sus 2 paradas en la primera hora y encima levantando a La Nova Creu Alta y Anibal mas de lo mismo no por los 2 goles y es que la jugada del segundo gol, define lo que es Anibal un pelotazo de Nauzet y gana la pelota a los 2 defensas del Girona sacando un corner, GRANDE ANIBAL!!!

Por lo demas noche de las que se recordaran y en la que la afición estuvimos de 10!!!

Por poner una pega lo que se comenta que no se puede salir como estamos saliendo al campo los últimos partidos y que esto de ultimamente salir tan defensivo señor Olmo no me gusta un pelo, pero bueno con tanta baja.

HONOR AL SABADELL!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #130 el: 11 de de 2014, 18:12:02 pm »
Ho sento MUTIO...però la psicòloga la tenim per això per exemple. Apart que l'entrenador tb té la feina de que surtin endollats...
MUTIO?  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Jo no hi crec gaire, en aquestes coses i en aquesta categoria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5156
« Respondre #131 el: 11 de de 2014, 18:29:19 pm »
MUTIO?  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Jo no hi crec gaire, en aquestes coses i en aquesta categoria.
em referia a MUTIO pq sé que se li fa pesat el tema i vaig jo i el torno a treure...salut!

Desconnectat GradaJove-LFA

• Infantil
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #132 el: 11 de de 2014, 18:31:31 pm »
Crònica i imatges de la jornada al Gol Nord, aquí ho teniu:
 http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2014/03/ce-sabadell-4-0-girona.html

Honor al Sabadell!  :beer2
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell