Enorabona a tothom per la gran entrada/festa d'ahir. Feia goig veure l'estadi i sobretot l'ambient que es va viure!! Aquest és el camí. Si el club ens posa els intruments, crec que tots els socis podem exercir aquesta tasca pastoral que no és altre que sumar més gent en el coneixament i la propagació de la nostra casa. Això és el què millor podem fer els socis i aficionats. Si seguim així podem arribar molt lluny....Jo ahir vaig venir amb la meva dona i dos amics que ja em van assegurar que tornaran...bé, mica en mica s'omple la pica...
Esportivament vàrem fer un pas endevant molt important i, encara que comparteixo els comentaris del partit, la veritat és que ahir poc importava el joc però SI el resultat i aquest va ser vital. En quant al joc comentar que no vaig entendre la primera mitja hora....Inclús en algun moment em va donar sensació de falta d'actitud i una espessor important. És això el què em preocupa...aquestes lagunes/pajaras que fa que s'hagi de produir un fet com una expulsió per tal que l'equip reaccioni i es possi les piles....per sort això va ser així perquè jo em temia el pitjor...caldria que el cos tècnic treballi això...és fonamental cara als partits que falten, encara que per sort hi han jugadors que en els moments difícils es tiren el equip a l'esquena com Nauzet i l'Annibal. Gràcies nois un cop més!! Espero que ara recuperant Moha, Hidalgo etc...el equip agafi serenor a l,hora de jugar la pilota ja que hem demostrat, que saber-la tocar en sabem i molt!!
Però em quedo amb les coses positives que van ser moltes, i sobretot relativitzar i posar els peus a terra i a seguir puntuant ja que queda encara molt. Espero que això faci agafar confiança als jugadors i enganxar una ratxa com la del desembre. Seguim partit a partit, i sobre el futur ja en parlarem!!!
Molts Ànims i felicitats a tothom!! Podem!! Ara a guanyar a Las Palmas!!!