A veure companys, una mica de seny, ni la setmana passada podiem pensar en play-off ni aquesta som el pitjor equip del mon. La setmana passada vam fer el que teniem que fer, que es guanyar al cuer a casa nostra i aquesta em fet el que casi tothom pensaba que es perdre a un camp molt complicat. Jo vull puntuar totes les jornades, pero si perdo, se'm refot fer-ho per 1 que per 5 (sempre que no em jugui el gol average) per tant segueixo amb el meu discurs de fa moltes setmanes, ENS QUEDA PER GUANYAR ALMENYS 4 PARTITS, ara tenim una doble oportunitat a casa, si els guanyem, arribarem a les 10 ultimes jornades necesitan guanyar tan sols 2 partits, cosa molt factible, i que ens donaría la salvació, i per favor, pensem ja de una vegada per totes, que el nostre objectiu, l'unic que tenim es la SALVACIO i tot el demes son xorrades...
Més que d'acord, incondicionalment d'acord!
Avui hem fet un molt mal partit, és de calaix, ens han passat per sobre i no hem estat a l'alçada, però estem en una categoria terriblement complicada i on hi ha rivals que tenen plantillons que si tenen el dia poden destrossar un equip limitat i modest com el nostre. Las Palmas acabarà si o si entre els millors, i tot i tenir el munt de baixes que tenien avui, han pogut igualment presentar un onze titular acollonant amb tios que inclús saben el que és jugar a Primera.
Els mateixos que amb deu van escombrar al Girona a la Nova Creu Alta, fent-nos disfrutar a rabiar, són els mateixos als que avui s'està condemnant a galeres i al destierro vitalicio. D'acord que quan toca lloar, s'ha de lloar, i que quan toca ser crítics, cal ser-ho amb totes les conseqüències. Ara bé, cremar-ho tot i demanar la dimissió inclús del míster no em sembla ni lògic, ni coherent i sobretot just! Hem sumat 7 dels últims 12 punts i perdre amb Las Palmas li pot passar al més pintat!
Tenim dues opcions... O ens passem la setmana buscant culpables i demanant la seva execució pública a la Plaça Sant Roc, o des de ja prenem consciència tots plegats i fem que els demés també la prenguin, del que tenim entre mans i de lo importantíssim que és no deixar sol al nostre Sabadell el proper dissabte al nostre temple. Jo, ho tinc claríssim! A final de temporada parlarem de tot, però ara toca apretar el cul, les dents i el que calgui i sumar con sigui 12/13 punts més. Comencem aquest dissabte? Doncs, som-hi!
ARA MES QUE MAI, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!
Molt en la línea d'aquests comentaris....
Aquesta derrota és de les que fan mal...Però en una categoria tant competitiva i complicada no ens podem permetre el luxe de estar-nos lamentant. Jo era dels que jornades enrere, animava a tenir més ambició per anar als llocs de promoció d'ascenç, però la dinàmica i la plantilla crec que no estan al nivell...crec que lo més factible és la permanència i l'any que ve ja en parlarem.
El mig del camp és incapaç de trenar tres jugades seguides, i defensivament és molt feble...hi han molts espais a la zona de creació, i els rivals ens agafen l'esquena amb una gran facilitat...A dalt Anníbal está molt sol i poques vegades li arriben bones pilotes. No es poden fer aquestes centrades perque són autèntiques pedres...però el problema és que aquesta política de repetir l'onze quan l'equip ha guanyat, a mi em sembla errònia. Ciercoles está per sobre de Olmo, i Collantes necessita algun partit de descans perque s'emborratxa de pilota en masses ocasions, i sobretot no es sacrifica massa defensant...per altre banda, i això crec que és una cosa que veièm tots, aquestes lagunes/pajares que té l'equip a vegades, són especialment perilloses quan tens un equip davant com Las Palmas. Sense anar més lluny, l'altre dia contra el Girona ja va passar, però també en altres partits. Cal treballar això, i francament no crec que l'Olmo no ho hagi vist, però no hi han els recursos adequats...En fi, a pesar de tot estem on estem i cal seguir lluitant els següents partits com autèntiques finals i evidentment no deixar mai l'equip...hem de continuar i continuar i continuar fins l'extenuació i a finals de temporada ja en parlarem....Seguim anant partit a partit i ara cal demostrar que podem amb el Córdova...aquesta és la nostra lliga i cada partit dels que queden és importantíssim...És obvi ja ho sé, però a molts sens oblida i cal tocar de peus a terra.
Ara a reflexionar, a treballar i a aixecar el cap ben ràpid que el Córdova no vindrà a regalar res...
Molts ànims i cap endevant!!! Oblidem el resultat d'avui però NO el partit i surtim a menjar-nos la gespa dissabte que ve!!! Podem SI!!!
Una abraçada a tots!!! Endevant Sabadell!!!
PD: pels que fèieu comentaris del Mercantil, només dir que a molts tècnics ja els agradaria tenir els coneixaments que tenien i tenen molts tècnics d'aquesta gran escola. D'alla han sortit molt bons entrenadors i jugadors tot i ser en categories juvenils....