Autor Tema: J.30 UD Las Palmas-CE Sabadell FC, dissabte 15, a les 20h  (Llegit 32886 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J.30 UD Las Palmas-CE Sabadell FC, dissabte 15, a les 20h
« Respondre #140 el: 15 de de 2014, 21:53:32 pm »
Con un entrenador de regional que queremos??
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #141 el: 15 de de 2014, 21:53:58 pm »
V E R G O N Y O S!!!!!!!!!!!!!!!!!  :clap

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #142 el: 15 de de 2014, 21:55:27 pm »
Quina vergonya. OLMO DIMISSIÓ!!!!! El Sabadell som nosaltres, els socis de sempre, i ja n'hi ha prou que ens prenguin el pèl.
[/quote
Si senyor que foti el camp a casa seva a 6 kms de les nostres terres

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #143 el: 15 de de 2014, 21:55:33 pm »
Oblidem ràpid aquest partit, la resta de resultats tampoc ens beneficien en res, ara estem obligats a guanyar els dos propers partits seguits a casa, i el Córdoba no serà gens fàcil, però és el que toca si volem salvar la categoria.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3599
  • You will never walk alone
« Respondre #144 el: 15 de de 2014, 21:55:38 pm »
Crec que el millor que podem fer és oblidar el desastre de Las Palmas i pensar en fer un 6/6 contra Cordova i Lugo. No espero menys.

Anims arlequinats, n'hem passat de pitjors!  :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #145 el: 15 de de 2014, 21:56:33 pm »
Con un entrenador de regional que queremos??

de Juvenils, si no pregunta al Mercantil

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #146 el: 15 de de 2014, 21:59:03 pm »
Portem varies golejades ja, 0 a 4 a casa contra l'Alabès, 4 a 1 a Son Moix, 5 a 0 a Gran Canaria, i potser no som tan dolents, però Déu n'hi do lo que ho hem dissimulat en aquests partits .......

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #147 el: 15 de de 2014, 22:02:01 pm »
La efectividad de nuestro rival ha hecho que nos volvamos a casa con una goleada escandalosa. Espero que esta merecidísima derrota sirva para que en los dos próximos partidos en casa nuestros jugadores salten al campo de una **** vez conectados y con intensidad. Ya dura demasiado la costumbre de saltar al terreno de juego con una empanada mental indigna de jugadores que se están jugando la permanencia en el fútbol profesional.
pd: El señor Collantes, sigue con su recital de centros de jugador de tercera regional. Sinceramente, no entiendo como un jugador de su calidad puede hacer centros tan y tan malos.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #148 el: 15 de de 2014, 22:06:54 pm »
Alves centra pitjor.
Cagada tactica, mala alineació, poca motivació.
Jugadors reflexio. Olmo reflexió. I el proper partit a sortir a tota maquina.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2816
  • Som el Sabadell !
« Respondre #149 el: 15 de de 2014, 22:28:18 pm »
A veure companys, una mica de seny, ni la setmana passada podiem pensar en play-off ni aquesta som el pitjor equip del mon. La setmana passada vam fer el que teniem que fer, que es guanyar al cuer a casa nostra i aquesta em fet el que casi tothom pensaba que es perdre a un camp molt complicat. Jo vull puntuar totes les jornades, pero si perdo, se'm refot fer-ho per 1 que per 5 (sempre que no em jugui el gol average) per tant segueixo amb el meu discurs de fa moltes setmanes, ENS QUEDA PER GUANYAR ALMENYS 4 PARTITS, ara tenim una doble oportunitat a casa, si els guanyem, arribarem a les 10 ultimes jornades necesitan guanyar tan sols 2 partits, cosa molt factible, i que ens donaría la salvació, i per favor, pensem ja de una vegada per totes, que el nostre objectiu, l'unic que tenim es la SALVACIO i tot el demes son xorrades...
Hem tornat !

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #150 el: 15 de de 2014, 22:32:04 pm »
quin gran partit de Clerc avui........

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #151 el: 15 de de 2014, 22:33:15 pm »
Desastrossa pero desastrossa imatge del Sabadell.  Sort d l'actuació estelar de Nauzet fa 2 setmanes a Jaén sinó demà tornaríem a ocupar zona de descens directe. Aquest equip fora de casa és un auténtic horror. Junt amb l'Hércules sóm l'equip més golejat fora de casa però de llarg. En fi, no sé ni q dir. Començo a entendre el perq mai aquesta afició pot muntar un desplaçament en condicions enlloc, així és impossible i se li treuen les ganes a qualsevol persona (a menys q tinguis ganes de fer.te 3-4 dies porai i "de pas" veus  el partit)`.  En fi, ens jugarem tota la permanència a casa.  A Múrcia, Alcorcón, Miranda d'Ebre, Zaragoza i Madrid no cal ni que hi anem a jugar, millor estalviar els diners del viatge i q ens donguin els partits per perdut 3-0, total potser en quan a gol average en sortiríem millor parats q si anem a jugar.  Res a dir, un equip q t'en dona una de freda i 4 de calentes. Veurem com va la setmana q vé la cosa contra el Córdova.

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #152 el: 15 de de 2014, 22:38:33 pm »
que penseu de Clerc?

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #153 el: 15 de de 2014, 22:47:33 pm »
que penseu de Clerc?
Avui no ha sigut el seu día i ha estat desbordat, l únic defensa que s ha Salvat avui ha sigu Lao que ha estat en la seva línia de regularitat. Potser ja és moment de començar a donar minuts a Goni, una roca en defensa i veure si Crespí o Olivas s han de guanyar més la titularitat.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #154 el: 15 de de 2014, 22:49:48 pm »
A veure companys, una mica de seny, ni la setmana passada podiem pensar en play-off ni aquesta som el pitjor equip del mon. La setmana passada vam fer el que teniem que fer, que es guanyar al cuer a casa nostra i aquesta em fet el que casi tothom pensaba que es perdre a un camp molt complicat. Jo vull puntuar totes les jornades, pero si perdo, se'm refot fer-ho per 1 que per 5 (sempre que no em jugui el gol average) per tant segueixo amb el meu discurs de fa moltes setmanes, ENS QUEDA PER GUANYAR ALMENYS 4 PARTITS, ara tenim una doble oportunitat a casa, si els guanyem, arribarem a les 10 ultimes jornades necesitan guanyar tan sols 2 partits, cosa molt factible, i que ens donaría la salvació, i per favor, pensem ja de una vegada per totes, que el nostre objectiu, l'unic que tenim es la SALVACIO i tot el demes son xorrades...
D·acord.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #155 el: 15 de de 2014, 22:57:29 pm »
que penseu de Clerc?

Jo de Clerc el que veig és que en els dos primers partits que va jugar pujava i oferia alternatives a l'atac, ara no sé què passa però ja no ho fa. En el futbol modern és molt interessant que els laterals desdoblin de tant en tant. A nivell defensiu per mi no ha estat en absolut dels pitjors.

Pel que fa a la resta: Gato creia que durant la segona volta el veuriem de 2a punta. Avui novament a banda esquerra (i a la primera part ha estat dels millors). Llavors es queda Anibal bastant sol al davant, esperant alguna jugada aïllada.

Però el pitjor és el mig camp que ni defensa com cal ni crea joc amb fluidès i portem molts partits amb aquest problema (pràcticament des de la lesió d'Hidalgo). Falta molt de ritme i agressivitat en aquesta zona.

No pot ser que un Las Palmas, que un Aranda, es trobi tan còmode en el camp. És pot guanyar o perdre però s'ha des ser almenys més consistent. I no és el primer partit que ens passa això.
« Darrera modificació: 15 de de 2014, 23:01:08 pm per jarisacat »

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2816
  • Som el Sabadell !
« Respondre #156 el: 15 de de 2014, 23:03:00 pm »
Encara que sigui anecdotic, radio Sabadell confirma el que he comentat abans en aquest mateix post, en el primer gol el devanter arranca en fora de joc...i ademes diu que el segon gol nostre está mal anulat. No hi ha excusa pel resultat, pero si el partit arriba a anar mes ajustat, es per tornar a felicitar una setmana mes al equip arbitral...
Hem tornat !

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #157 el: 15 de de 2014, 23:05:25 pm »

Més que d'acord, incondicionalment d'acord!
Avui hem fet un molt mal partit, és de calaix, ens han passat per sobre i no hem estat a l'alçada, però estem en una categoria terriblement complicada i on hi ha rivals que tenen plantillons que si tenen el dia poden destrossar un equip limitat i modest com el nostre. Las Palmas acabarà si o si entre els millors, i tot i tenir el munt de baixes que tenien avui, han pogut igualment presentar un onze titular acollonant amb tios que inclús saben el que és jugar a Primera.
Els mateixos que amb deu van escombrar al Girona a la Nova Creu Alta, fent-nos disfrutar a rabiar, són els mateixos als que avui s'està condemnant a galeres i al destierro vitalicio. D'acord que quan toca lloar, s'ha de lloar, i que quan toca ser crítics, cal ser-ho amb totes les conseqüències. Ara bé, cremar-ho tot i demanar la dimissió inclús del míster no em sembla ni lògic, ni coherent i sobretot just! Hem sumat 7 dels últims 12 punts i perdre amb Las Palmas li pot passar al més pintat!
Tenim dues opcions... O ens passem la setmana buscant culpables i demanant la seva execució pública a la Plaça Sant Roc, o des de ja prenem consciència tots plegats i fem que els demés també la prenguin, del que tenim entre mans i de lo importantíssim que és no deixar sol al nostre Sabadell el proper dissabte al nostre temple. Jo, ho tinc claríssim! A final de temporada parlarem de tot, però ara toca apretar el cul, les dents i el que calgui i sumar con sigui 12/13 punts més. Comencem aquest dissabte? Doncs, som-hi!

ARA MES QUE MAI, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #158 el: 15 de de 2014, 23:09:07 pm »
Encara que sigui anecdotic, radio Sabadell confirma el que he comentat abans en aquest mateix post, en el primer gol el devanter arranca en fora de joc...i ademes diu que el segon gol nostre está mal anulat. No hi ha excusa pel resultat, pero si el partit arriba a anar mes ajustat, es per tornar a felicitar una setmana mes al equip arbitral...

I tant, la dinámica del partit podría haver sigut molt diferent amb empat a 1 al descans i fent canvis més defensius i juntant les línies a la segona part. Portem uns quants partits amb arbitratges indecents.

Desconnectat Arlekí For Ever

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #159 el: 15 de de 2014, 23:50:41 pm »

Més que d'acord, incondicionalment d'acord!
Avui hem fet un molt mal partit, és de calaix, ens han passat per sobre i no hem estat a l'alçada, però estem en una categoria terriblement complicada i on hi ha rivals que tenen plantillons que si tenen el dia poden destrossar un equip limitat i modest com el nostre. Las Palmas acabarà si o si entre els millors, i tot i tenir el munt de baixes que tenien avui, han pogut igualment presentar un onze titular acollonant amb tios que inclús saben el que és jugar a Primera.
Els mateixos que amb deu van escombrar al Girona a la Nova Creu Alta, fent-nos disfrutar a rabiar, són els mateixos als que avui s'està condemnant a galeres i al destierro vitalicio. D'acord que quan toca lloar, s'ha de lloar, i que quan toca ser crítics, cal ser-ho amb totes les conseqüències. Ara bé, cremar-ho tot i demanar la dimissió inclús del míster no em sembla ni lògic, ni coherent i sobretot just! Hem sumat 7 dels últims 12 punts i perdre amb Las Palmas li pot passar al més pintat!
Tenim dues opcions... O ens passem la setmana buscant culpables i demanant la seva execució pública a la Plaça Sant Roc, o des de ja prenem consciència tots plegats i fem que els demés també la prenguin, del que tenim entre mans i de lo importantíssim que és no deixar sol al nostre Sabadell el proper dissabte al nostre temple. Jo, ho tinc claríssim! A final de temporada parlarem de tot, però ara toca apretar el cul, les dents i el que calgui i sumar con sigui 12/13 punts més. Comencem aquest dissabte? Doncs, som-hi!

ARA MES QUE MAI, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!

Molt en la línea d'aquests comentaris....
Aquesta derrota és de les que fan mal...Però en una categoria tant competitiva i complicada no ens podem permetre el luxe de estar-nos lamentant. Jo era dels que jornades enrere, animava a tenir més ambició per anar als llocs de promoció d'ascenç, però la dinàmica i la plantilla crec que no estan al nivell...crec que lo més factible és la permanència i l'any que ve ja en parlarem.
El mig del camp és incapaç de trenar tres jugades seguides, i defensivament és molt feble...hi han molts espais a la zona de creació, i els rivals ens agafen l'esquena amb una gran facilitat...A dalt Anníbal está molt sol i poques vegades li arriben bones pilotes. No es poden fer aquestes centrades perque són autèntiques pedres...però el problema és que aquesta política de repetir l'onze quan l'equip ha guanyat, a mi em sembla errònia. Ciercoles está per sobre de Olmo, i Collantes necessita algun partit de descans perque s'emborratxa de pilota en masses ocasions, i sobretot no es sacrifica massa defensant...per altre banda, i això crec que és una cosa que veièm tots, aquestes lagunes/pajares que té l'equip a vegades, són especialment perilloses quan tens un equip davant com Las Palmas. Sense anar més lluny, l'altre dia contra el Girona ja va passar, però també en altres partits. Cal treballar això, i francament no crec que l'Olmo no ho hagi vist, però no hi han els recursos adequats...En fi, a pesar de tot estem on estem i cal seguir lluitant els següents partits com autèntiques finals i evidentment no deixar mai l'equip...hem de continuar i continuar i continuar fins l'extenuació i a finals de temporada ja en parlarem....Seguim anant partit a partit i ara cal demostrar que podem amb el Córdova...aquesta és la nostra lliga i cada partit dels que queden és importantíssim...És obvi ja ho sé, però a molts sens oblida i cal tocar de peus a terra.
Ara a reflexionar, a treballar i a aixecar el cap ben ràpid que el Córdova no vindrà a regalar res...
Molts ànims i cap endevant!!! Oblidem el resultat d'avui però NO el partit i surtim a menjar-nos la gespa dissabte que ve!!! Podem SI!!!
Una abraçada a tots!!! Endevant Sabadell!!!

PD: pels que fèieu comentaris del Mercantil, només dir que a molts tècnics ja els agradaria tenir els coneixaments que tenien i tenen molts tècnics d'aquesta gran escola. D'alla han sortit molt bons entrenadors i jugadors tot i ser en categories juvenils....
Arlequinat i sabadallenc desde ben petit....