Autor Tema: Esport3 ; Els 3 catalans de visitants  (Llegit 13727 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Gènere: Masculí
  • Honor y lealtad!
Re:Esport3 ; Els 3 catalans de visitants
« Respondre #20 el: 18 de Octubre de 2013, 14:55:55 pm »
Aquest post és molt intressant però continuu dient que falten dades per extreures conclusions reials, la més important de totes és poder esbrinar els telespectadors que veuen aquests partits...Podem conèixer aquesta dade ???

Això és indiferent, el missatge de aquest post és que al Sabadell ens tenen com a ultima opció i és trist però fins i tot a TVE1 ens han fet un reportatge, i tv3 a vegades ni ens mencionen...  :malament

PD: Put* TV3

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #21 el: 18 de Octubre de 2013, 15:35:51 pm »
Es de calaix que hi ha molta gent amb ganes de criticar tv3 aprofitant la excusa del Sabadell , quan realment es volen quedar a gust per altres motius. Però igualment recordaré com crec que funciona el mapa televisiu de la Lliga Adelante.
Diria que actualment els unics clubs coberts per televisions autonomiques són els tres catalans , els vascos , l'Sporting i els dos canaris. Per tant , només en els camps d'aquests equips , TV3 pot oferir el partit punxant la senyal. Fins aqui tot bé. Molts us queixeu de que pel Barça B si que es desplaçen a Sòria , Ponferrada , etc... L'Àxel Torres segurament ho podrà dir millor , però diria que els filials de Barça i Madrid funcionen diferent , i no es tv3 qui desplaça una unitat mòbil , sinó que en el cas dels filials , es Mediapro quI sempre cobreix tots els partits , juguin al camp que juguin.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #22 el: 02 de Novembre de 2013, 19:35:24 pm »
Una de les dades més interessants a veure serà saber si tv3 donarà partits del Barça B i que no ha donat al Sabadell...com ara Ponferradina i Numancia.
Estant donant en directe per Esport3 el Numancia-Barça B...

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #23 el: 02 de Novembre de 2013, 21:25:08 pm »
Una de les dades més interessants a veure serà saber si tv3 donarà partits del Barça B i que no ha donat al Sabadell...com ara Ponferradina i Numancia.

Es muy facil Melo, si un partido del barça b en ponferrada, Soria o cualquier sitio fuera de cataluña alguna cadena pública emite el partido tv3 pilla la señal y solo pone los comentarios. Lo que hay algunos que no entienden, a pesar de que se ha dicho veces ya, es que tv3 NO lleva a fuera de cataluña por razones economicas cámaras para emitir los partidos por eso, por ejemplo, nuestro Ponferradina- CES no lo emitieron porque no lo daban por ningún canal, otro ejemplo en vitoria la tele autonomica de alli daba el partido pues tv3 pilla al señal pone los comentaristas y podemos ver el partido.

No se trata de que TV3 este al servicio del Barça o que a nosotros nos tenga mania o cualquiera de esas tonterias que se han llegado a escribir por aqui es simplemente lo explicado arriba
Correcte. Si l'equip local no té canal autonòmic q dongui el partit, E3 no pot punxar la senyal.
Pues hoy no se como se lo deben haber montado pero han dado el Numancia-Barça B.

Es curioso que los partidos que han jugado por alli Sabadell y Girona (Ponferradina, Mirandes, Numancia...) no los han retransmitido por no haber cadena autonomica que haga el partido, pero que curioso que cuando juega el Barça B si que lo hacen...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 30 de Novembre de 2013, 11:27:57 am »
Esta semana ya es el colmo de todos los colmos , Girona y Sabadell ya jugaron en Córdoba sin TV, hoy si dan el Córdoba - Barça B y por si fuera poco , mañana hecho histórico, primer partido de un equipo catalan NO televisado de local adivinen cual es xD Sabadell - Mirandés !!  :icon_mrgreen:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #25 el: 30 de Novembre de 2013, 11:42:54 am »
Ja vaig comentar que els filials de Barça i Madrid els poden oferir sempre  , juguin on juguin , perquè diria que s'aprofiten d'alguna manera dels drets televisius del primer equip. Em sorprén , això si , que per fi no ens donguin un partit a casa. Ho trobo positiu ara mateix per nosaltres , perqué obligarà a la gent a anar a la NCA.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #26 el: 30 de Novembre de 2013, 17:25:02 pm »
D'acord amb tu HoolArlequinat.
Ja tocava jugar un partit a casa sense TV.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #27 el: 01 de Desembre de 2013, 21:36:15 pm »
Coincidia amb horari amb Girona-Tenerife. La televisió canària té drets i paga; el Mirandés no té autonòmica que pagui. Dos teles contra una.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #28 el: 02 de Desembre de 2013, 15:02:06 pm »
D'acord amb tu HoolArlequinat.
Ja tocava jugar un partit a casa sense TV.

Pero a quedat demostrat que la gent que va al camp es la mateixa, el donin per la tv o no!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #29 el: 03 de Desembre de 2013, 08:55:05 am »
Segons la web del club, el Tenerife - Sabadell serà retransmès per Esport3:

http://www.cesabadell.cat/calendari.asp
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #30 el: 03 de Desembre de 2013, 12:13:00 pm »
Segons la web del club, el Tenerife - Sabadell serà retransmès per Esport3:

http://www.cesabadell.cat/calendari.asp

Sí este es seguro que lo dan. Porque la autonómica canaria también tiene los derechos al igual que TV3.  :beer2 Yo este, si todo va bien, lo veré en directo  :happy2:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #31 el: 25 de de 2014, 22:51:37 pm »
Aquesta setmana no donen el Sabadell per esport 3 que és l'únic equip català que encara pot somiar i done el Girona...
Jo estaré al camp, però penso amb la gent gran, com els meus avis amb 93 anys que els hi agrada seguirho i no podran...

Això com ho apuntem, pipo?
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #32 el: 26 de de 2014, 01:02:07 am »
Ja està apuntat en el primer missatge amb un esterisc jeje és la segona vegada que ens passa aquest any :

* Únics partit NO televisats d'un equip català a casa : SABADELL-MIRANDÉS / SABADELL-LUGO / GIRONA-JAÉN
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #33 el: 26 de de 2014, 07:09:44 am »
Be pot servir per comprovar els espectadors que no venen per causes de la tele, no sera una  ciencia exacta pero mes o menys  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #34 el: 26 de de 2014, 13:58:03 pm »
La semana que viene jugamos es Murcia y no coincidimos con Girona y Barça B... a ver si hay suerte
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #35 el: 26 de de 2014, 17:15:41 pm »
La semana que viene jugamos es Murcia y no coincidimos con Girona y Barça B... a ver si hay suerte

En Murcia si nos da Esport3 , ya es seguro.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #36 el: 26 de de 2014, 21:20:36 pm »

En Murcia si nos da Esport3 , ya es seguro.

Si no me equivoco, los dos próximos partidos fuera de casa los podremos ver por TV: el Murcia - CES por Esport3 y el Alcorcón - CES por TDP
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #37 el: 02 de Juny de 2014, 13:32:51 pm »
Molts som els que ens queixem que fan més el Barça B o el Girona que al Sabadell quan juguem fora de casa, desde TV3 es diu que el tracte és igual i els que no donen és perquè no tenen senyal, actualitzaré aquest post cada setmana i veurem si en els mateixos camps tenen senyal per uns i per altres no i a final de temporada com estan els números quan els 3 catalans juguen fora de Catalunya.

Doncs ja teniu la classificació final a la 1ª pàgina , per desgràcia no em vaig equivocar en el plantejament que vaig fer a l'inici de lliga , els resultats són bastant clars xD
28-05-2011 - Eibar -